Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik doe rustig aan hoor. ;) maar die koelkast moest gewoon gedaan worden want zat me er al een lange tijd aan te ergeren en gevalletje nestelwoede maakt t er niet veel beter op haha. ik bof heel erg met jeroen en is ook zeker niet de beroerste maar hij heeft zoveel aan zijn hoofd met zijn werk waar hij graag weg wilt dat ik m sommige dingen niet wil vragen. heb dan liever dat hij wat meer tijd en energie heeft voor nikita en max. als ik echt wil kan ik overdag nog wat slaap mee pakken als nikita gaat slapen en hij zit hele dagen op zijn werk ;)

en sterkte meis met je buik. lijkt me best heftig zo een keizersnee:( hopelijk is de pijn snel weg

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    zo koelkast is uitgesopt en opnieuw ingericht haha. ruikt weer heerlijk fris als je m open trekt:D doet een hoop goed zo schone koelkast.
    nu heb ik me nog vergrepen ook aan de negerzoenen. zag ze liggen in de koelkast maar zijn straks op denk ik. red-bulletje ook maar meteen mee gepakt voor wat extra energie:D

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Nancy. ik zou t niet weten hoe t voelt om op de uitgerekende datum zwanger te zijn:$ ben beide keren natuurlijk te vroeg bevallen maar had t toch graag mee willen maken:) vreemd eigenlijk

4. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Nancy; Oke is goed!!
    Dan blijf ik!
    Heb vanacht toch lekker geslapen!
    Ben echt trots op Carlijne!!

Iedereen; Ik denk dat Carlijne vanavond weer doorslaapt,maar dr voeding heeft ze echt nodig...
    Hoe pak ik het aan? 5 keer en kan meer of anders...

5. tmnkooijmans

Susanne; Mooi plaatje heb je van je dochter bij je handbtekening!
    Heb je die zelf gemaakt?

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ****Buddynieuws van lizz****

Na 40 uur zelf proberen, ben ik vanmorgen met een keizersnee bevallen van Tijmon Hendrik Petro.
    Hij weegt 3815 gram, lengte weten we nog niet.
    Hij moet 24 uur ter observatie op de couveuse afdeling blijven, ik had koorts en hij had in het vruchtwater gepoept.
    Ben compleet gebroken en wond is erg gevoelig.
    Ging niet allemaal vlekkeloos.
    Uitgebreid verhaal volgt als ik weer thuis ben.
    Groetjes Lizz.

Lizz en man van harte gefeliciteerd, heftig ook weer hoor.

Wat zijn er hier veel bevallingen die moelijk verlopen he, of is dat normaal? Je hoort het zoveel

7. tmnkooijmans

Lizz; Gefeliciteerd met de geboorte van Tijmon!!
    Super!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lizz en lizzman..van harte gefeliciteerd met jullie zoon ..wat heftig zeg...

nou dames ik ben er ff vandoor.. tot later

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, meid ook al zo een gedoe! heel heel veel sterkte en natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje Tijmon (mooie naam!). Sterk maar goed aan en daarna genieten!

@Susanne, voor jou is het dan weer vreemd om de uitgerekende datum niet voorbij te zien komen... Helemaal als je zo vroeg bevalt :(
    En je hebt dan groot gelijk wat je mannetje betreft. Hopelijk vindt hij snel wat anders qua werk, dit is geen doen joh :(

@Eline, nou dat valt mij ook al op! Vooral meiden die op het laatste moment toch een keizersnede moeten omdat het gewoon niet lukt.... ;)

@Kikkert, is zij al geweest vandaag of iemand weet??

@Lisette, hier vannacht ook heerlijk geslapen, trots op onze kindjes he! :)

10. tmnkooijmans

Nancy; Weet jij een oplossing? Wat berteft het flesje?
    Die een van de berichten hierboven!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy kikkert was er vanmorgen, ze dacht dat het niet meer ging doorzetten voor morgen

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    mijn man heeft die gemaakt:D is erg handig met photoshop en illustrator vanwege zijn werk;)

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Lizz, gefeliciteerd met de geboorte van Tijmon, je hebt hem niet cadeau gehad zo te lezen ;) Kom rustig bij en we wachten je verhaal en foto's af.
    x

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Lizz en man! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tijmon Hendrik Petro! een spoedig herstel meid! en lekker genieten! :D:D

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Lizz en lizz-man van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon.

'valt mij ook op dat er veel bevallingen moeilijk gaan. was bij de 2008 mamas lang niet zo erg:(

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ja is vreemd maar ik had me er wel op ingesteld toen ik in t ZH kwam te liggen met dreigende vroeggeboorte. dus dat vreemde viel gelukkig mee haha. en jeroen heeft net een mailtje gehad van een bedrijf uit heerhugowaard dat die baas nog wel een keer om de tafel wil gaan zitten met jeroen:D dus dat is wel positief want vorige keer heeft jeroen toch voor zijn huidige baas gekozen ipv voor hun dus ben benieuwd

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een hoop bevallingen die opgewekt (moeten) worden en KS-en :(

Hopelijk bevallen de volgende dames een stuk makkelijker (mij graag incl. ;))

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    dat geloof ik graag. en hopelijk dan ook een vrij makkelijke he zonder al te veel complicaties ;)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik kan je hier helaas niet mee helpen als ik ook ff mag antwoorden.;)
    Max die valt regelmatig tijdens zijn fles in slaap omdat hij prematuur is en daardoor komt hij vaak al een half uur eerder als gepland omdat hij nog de kracht niet heeft om zijn flesje leeg te lurken;)

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ja ook best veel dames die voor het eerst een kindje kregen. En die bevallingen doen vaak langer en/of hebben een ingreep.

Bij mijn tweede ging het veel sneller en zonder hulpmiddelen. Terwijl de eerste heb ik 2,5 uur persweeen gehad, infuus en vacuum. Bij de laatste poging kwam hij toen eindelijk voordat ze ook over wilde gaan op een KS.

De tweede was er na 10 minuten persweeen. Dus tja vaak gaat de 2de makkelijker... de weg is vrijgemaakt.

Deel Deze Pagina