Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA Nancy :D !!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ook weer bijzonder.. Jildou had gister bellenblaas van hello kitty gekregen, dacht gaan we ff bellenblazen ;) .. Maar nu kan ik het dus nergens vinden.. bizar.. HAHA!!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha die is wel grappig Nancy!

Mamachan mijn man werkt bijna altijd op zaterdag, went ook wel weer hoor. Maar goed, normaal onderneem ik veel meer dan deze dagen...

My God wat zijn jullie allemaal actief. Ik vind het al een applaus waard als ik een was in de machine prop. (en dan vervolgens in de wasmand kwakken, want geen zin om op te vouwen).
    Maar goed ik heb natuurlijk de zware zorg voor mijn dochter whahahaha. Gelukkig kan ze zich vandaag wel weer een beetje vermaken.

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@MamavanP, dit is echt verschrikkelijk! Hier mag een hartig woordje worden gesproken lijkt mij, als ze zo met haar kamer om gaat kan ik me voorstellen dat er in jullie huis weinig goeds van terecht komt. Succes met deze freule.

@Nancy, jij was er lekker op tijd bij. Geeft wel voldoening als je dan al zoveel hebt kunnen poetsen, maar rustig aan he. Het is too hot!

@Angel, nog steeds geen baby, het duurt zo lang ;), wil wel weer babynieuws....

@iedereen, succes vandaag met de hitte.

Ben er om 10.00 uit gegaan, genoeg geslapen weer. Zit nu al helemaal plakkerig op de bank. En ben ik net alleen maar even de mieren te lijf gegaan met mijn stofzuiger. Brrr....ik haat mieren! Komen ze ineens vanuit alle hoeken, gelijk de waterkoker aangezet en heb ze nu een lekkere hete douche gegeven. Kijken voor hoe lang het helpt, er staan ook al lokdozen.

Hupakee, ventilator aan, even douchen en dan ga ik maar weer richting zwembadje.

Fijne dag allemaal!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Marsim: dus nog 1 weekje zonder je ouders. Wel fijn als ze straks weer thuis zijn, maar wat je zegt, met je vaders suikerziekte hebben ze het flink voor hun kiezen gehad, dus heerlijk dat ze nu even kunnen bijtanken.
    Hopelijk komt de vk naar je toe. Dat scheelt je toch weer. Balen dat je zo’n last van die voorweeen en het vocht hebt!

@ Dithje: veel plezier vandaag! Gezellig, zo’n 3 avonden festival.

@ Es: lief dat Vincent thuis is gebleven. Fijn dat je een “redelijke” nacht hebt gehad.

@ Nancy: omhoog die benen!!!! ;):-D
    Enne...hier net ook de was aangezet hoor ;) Veel plezier in de Boogaard vanmiddag! Haha, die Bas. Als je jezelf niks verbeeld ben je ook niks ;)

@ mamameisjes: het zit je ook niet mee he? Dikke knuf! Tjee, je dochter bij de kleuters! Kleine meisjes worden groot. Vond ze het uiteindelijk wel leuk?

@ Sam: lekker relaxen vandaag. Hopelijk komt je buik een beetje tot rust.

@ moederK: Yeh! Jullie ook gewonnen van de kat!

@ J2J: jakkes mieren! Die hete douches kunnen ze over het algemeen niet zo goed tegen ;) Lekker naar het zwembad. Have fun!

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moederk ik slaap ook met mijn mond open, en ben niet verkouden ook hahaha.
    Krijg er een hele droge bek van:D

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh, ik zit in mijn eigen zwembadje, zoals manlief het zegt, hadden we maar een duikplank.....het is een babybadje, van 1.20 cm doorsnee....:D, maar is ook lekker hoor!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Phoe he, wat een hitte! Bekijk bijlage 81243
    Dacht ff snel dweilen, maar het zweet staat tot in mijn bilnaad ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ik heb geen last van de hitte eigenlijk, tis wel 25 graden nu in huis.
    Maar het is opeens heel erg bewolkt

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nog beter! Je hoeft de deur niet uit en wat verkoelends te drinken staat in de koelkast die ook dichtbij is!

@ Es: tip: bij de Bart Smit, 7,50 voor een 3 rings zwembadje van 120cm doorsnede.

@ Eline: hier ook ineens flink bewolkt, maar nog wel warm ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier komen ook wat wolkjes door, weet ook nog niet of ik Jildou wel laat zwemmen, emmertje water doet ook wonderen ;) !!
    Hier dus fijn last van voorweeën.. :( :( !! Bah.. Nou ja, ik zal niet klagen ;) !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm heb ik dat, Jildou lust ineens ook aardbeien :p HAHA!!

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam balen die voorweeen. O jee, daar gaan je aardbeien.
    Ik ga ook ff broodje maken met aardbeitjes, hmmm

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hey dames..

lees ik netjes terug weet ik nu al niet meer wat er staat brrrrr.. zo nog maar even een poging wagen...

hier een heel vreemd gevoel ..voel me heel anders dan normaal :( nog steeds rare steken van onder ..herkent iemand dit??
    heb echt zon gevoel dat dit wel eens d-day kan zijn heel vreemd hoor????

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam oh jehh voorweeén hmmm...hoop dat het minder wordt of lekker doorzet ;) en daar gaan de aardbeien haha... wel fijn dat ze het lust nu he?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop het voor je Angel.. Ik heb de voorweeën ff van je overgenomen, kan jij eindelijk bevallen joh ;) !!

Idd eline daar gaan mn aardbeien ;) !!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is zo, ze heeft ze lekker opgesmikkeld ;) !! Nou ja, ze zijn dr gegund ;) Ik had maar 3 boterhammen met aardbeien .. HAHA :p
    Neej zal wel niet doorzetten in bevallen ben ik bang.. Ja over week of 2 :p HAHA!!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ohhhh je bent goed in de weeer hahaha....wahhh die bas :D

dithje lekker zon rustig dagje heel goed meid..;)

es gaat lekker badderen haha:D

mond open slapen hier ook alleen wel neus verstopt (nog steeds)

j2j nee nog niks hier doe mijn best :D wahhh op mieren jacht pakt ze meid:D:p

pooh uhhh weet het niet meer maar dan maar een knufff ...

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    angel hoop dat het gaat gebeuren voor je.

Sam ik heb maar 2 broodjes met aardbeien hahaha

Ik heb net de salarisadministratie is gebeld wat ik er op achteruit ga met 8 uur minder werken. Ben benieuwd, wordt straks teruggebeld

Deel Deze Pagina