Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Elea, 'als het moet', neen ik bedoel dat zo niet echt...ik wil maar zeggen dat het hier wel een nieuwe man is hoor...als ik in het weekend moest werken, dan poetste die spontaan het hele huis...wel niet afstoffen, maar hij doet enorm veel...wasjes draaien en ophangen (wel een een andere manier dan ik, maar mag niet klagen he)...en terwijl ook nog 2 kinderen opvangen he....

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    volgens mij moet t zo lukken en dan kijken of ze 120 cc op gaat krijgen als denk ik dat dat wel lukken moet in 7 voedingen.;)

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Snap ik wel ja, dat je geen autopsie bij zo'n klein mensje wilt laten doen. En het verandert toch niets meer he. Wat een verdrietige ervaring. Wel fijn dat je echt afscheid van haar kon nemen. Lijkt me een enorm onwerkelijke situatie... :( Wat zal ze klein geweest zijn... Was je erg gespannen toen de termijn tijdens deze zwangerscap naderde, of had je er wel vertrouwen in? Het blijft toch altijd spannend he.. Knuffel voor jou

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ZOOO 1,5 uur geslapen :D Heerlijk!!!

Lizz gefeliciteerd!! Meid wat zwaar!! Geniet lekker van jullie gezin, de rest komt wel weer ;) !!!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, o jeetje meid wat een verdriet, krijg er gewoon tranen van brrrr :( heel veel sterkte...
    Ik denk dat dat trouwens een wet in België is, want ik ken het niet :( Wel 'mooi' dat ze een eigen plekje heeft...

@Kikkert, ik heb al gereageerd op je Hyves maar wat een *&^%$-zooi zeg!!! :x Sterkte meis :(

@Es, wat een prachtige foto's zeg, vooral die van dichtbij van haar gezichtje, helemaal super!! :)

@Lisette, laatste schema lijkt mij prima! (hoor mij nou, alle wijsheid in pacht NOT ;) haha)
    Sterkte met je zieke dochter! :(

@Susanne, mooie foto's en die versiering is echt geweldig!! Echt superorigineel!!

@Mamma chan, doe maar rustig aan hoor! Doet je het meisje het goed? Heb je prachtige foto's op Hyves zitten bekijken :)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    jeetje heftig hoor meid. ik kan me niet voorstellen hoe t gevoeld moet hebben en hoe t gevoel nu is. lijkt me erg heavy vooral omdat je nu bijna een kindje op de wereld mag / moet zetten:( nogmaals een dikke knuffel

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha, ik vatte hem wel hoor. Hier ook zo'n man :D Heerlijk toch dat hij het allemaal draaiende weet te houden. En nee, je mag niet klagen ;) Hihi!

8. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Susanne; Denk inderdaad dat ze het wel op krijgt!

Hier; Onze kleine/grote meid slaap lekker.
    Carlijne ligt samen met papa tv te kijken:D
    Om 17:00 uur gaan ze samen Thijmen en Maryl halen en blijf ik lekker bij Noa Lynn.

Is er al nieuws van Sue?

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pippo, sterkte!

@Es, wat een lieve foto van jou en Naomi, lekker knuffelen samen!

@Susanne, leuke versiering aan huis. Vind dat met die pak muisjes altijd zo leuk, hier stond eens een heel groot pak muisjes in de tuin bij iemand, eens wat anders idd.

@Kikkert, *piep (vloekt)* het is toch wat dat dit nu gebeurt, juist omdat ze al hadden toegezegd morgen iets voor je te kunnen betekenen. Ik duim voor je en ik hoop dat de vk vanavond iets voor je kan doen en wij snel babynieuws van jou horen!! Knuffel!

@Elea, hoop het ook, maar het blijft spannend! Vooralsnog maakt ons kleintje geen aanstalte om tevoorschijn te komen.....maar kan zomaar veranderen...;)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ** persbericht**

max heeft voor t eerst de fles tot de laatste druppel leeg gedronken en wilde maar door blijven gaan....t mag in de krant:D

** einde persbericht**

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wat fijn Susanne! Goed gedaan hoor Max!!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz en mannetje van harte met jullie zoon!!!!

thanks meiden, sorry reageer verder niet want de tranen blijven stromen van boosheid,frustratie enz.... ik kan de kraan gewoon niet uitzetten nu.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij gaan zo naar de huisarts, ik vind het gewoon spannend, haha voor de eerste keer uit huis met mijn meissie! :) stom he..

14. tmnkooijmans

Heeii meiden,

Deze foto wil ik jullie echt niet onthouden...
    Bekijk bijlage 85808

Groetjes Lisette

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    meid dat mag best hoor. laat ze maar gaan die tranen. t is ook helemaal niet eerlijk hoe t verlopen is vooral omdat jou die plek beloofd was en je je waarschijnlijk ingesteld had op t inleiden:(

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    wohoo spannend en t is leuk hoor zo een uitje :D

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    wat een scheetje;)

18. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Lizz, gefeliciteerd met de geboorte van Tijmon!

Nu lekker genieten meid!

Het is inderdaad wel raak met zware bevallingen zeg, ook bij de mei mama's vorig jaar hebben we dit niet gehad.

Kikkert, wat k*t joh!
    Ik hoop dat de vk wat voor je kan betekenen.
    Dikke knuffff

Susanne, wat mooi versierd, helemaal geweldig het pak met muisjes!

Es, mooie plaatjes!

Pippo, sterkte, niet makkelijk nu die datum steeds dichterbij komt.

Lucky blue en Sue, ben benieuwd hoe het gaat!

Fv, ik voed Luna op verzoek, maar ook zij heeft totaal nog geen ritme.
    Zo komt ze na 2 uur en zo slaapt ze 4/5 uur door.
    Ze komt wel keurig aan de 6 flesjes van ruim 100cc per dag en ik bied haar 120 aan.
    Alleen haar reflux is weer een flink drama, het voedingritueel duurt nu alweer een uur tot 1,5 uur.
    Een half uurtje drinken en dan een half uur tot een uur recht overeind tegen mama's borst.
    Dus ik mag weer flink wat slaap inleveren..
    Vanochtend heeft hubbie haar dan ook maar gevoed en daarna hebben we saampies tot 10 uur nog lekker liggen dutten.
    Dat is toch wel weer errug lekker zo'n wurmpje op je borst en soezen :)

19. tmnkooijmans

Bedankt!
    Vers van de pers is die foto!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb ff een vraag

een uur na de bevalling ben ik naar de OK gegaan omdat de placenta verwijderd moest worden...ze hebben meteen t grootste gedeelte bloed weg gezogen uit mijn BM.
    nu is daardoor t bloedverlies minimaal en nu na 10 dagen is t alleen een klein beetje bruin (oud) bloed. begint zelfs al naar de normale kleur te gaan. kan ik er dan vanuit gaan dat t bloeden echt over is zodra de afscheiding weer normale kleur heeft of kan t in ene weer gaan "bloeden" waardoor ik alsnog inlegkruisjes moet gebruiken. heb overigens geen kraamverband nodig gehad behalve de eerste 2 dagen;)

Deel Deze Pagina