Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Noa Lynn heeft weer de heleboel onder gespuugd....:(

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert na ja zeg, dat kunnen ze toch niet maken. Wat klote zeg. Knuffel

Verder zag ik nog leuke babyfotos voorbijkomen, leuk.

Net was mijn vriendin hier, haar babeje is nu 9 weken, die heeft hier even in de box gelegen.
    Ze was ook nog ffies weg, dus ik ff oppassen hahaah.
    was leuk

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    klopt je hebt gelijk!

4. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

ik gaf altijd wat meer in de laatste fles (23.00) en genoot van de nacht met slaap ;)

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lisette, schattige foto's! En dan een heel ander koppie al he in die paar dagen :$

@Eline, gezellig middagje en leuk dat je alvast kon oefenen hihi :p

@Susanne, hier ook al bruinverlies na 14 dagen en de VK vertelde me van de week dat het ineens weer helder kan worden, dus nergens op verheugen.. Hier althans he, misschien bij jou anders ivm je operatie

@Mamasan, 1 tot 1,5 uur :$:$ Wow ik vind hier 20 min al veel, erg he ;) Reflux is niet fijn, succes joh :(
    En heerlijk dat soezen inderdaad, echt genieten dan :D

@Kikkert, gooi alles er maar uit hoor, is ook niet niks.. sjonge wat vind ik dat balen voor je zeg, nogmaals sterkte :(

Ben benieuwd hoe het met Sue gaat... Hier nog niks gehoord als haar Buddy maar die zal druk bezig zijn ;)

6. tmnkooijmans

Ben er inmiddels uit!
    Maar bedankt voor de tip!;)

7. tmnkooijmans

Bedankt!
    Alweer 10 dagen oud...

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik kan die operatie vergelijken met een ks. dan maken ze ook zoveel mogelijk schoon qua bloedverlies omdat ze dan toch bezig zijn "in"je bm. dus zal wel t zelfde hebben als jij;) ach ik ga gewoon van de volle 8 weken bloedverlies uit kan t alleen maar meevallen:D

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Niet meer babynieuws na Tijmon zie ik.

Mooie babyfoto's zal ik weer voorbij komen.

Bij de VK was alles prima 60/105, buik prima, beebje startklaar. Alleen was niet degene (de plv) aanwezig waar ik op hoopte maar nog steeds de oude die voor 3 weken weg is na vandaag. Maandag moet ik weer terug, kennismaken, indien de kleine blijft zitten :D

We gokken nu op zondag! :D

Inderdaad opvallend weinig BV mamma's hier en veel zware bevallingen. Ik heb toch al 2 keer een bevallingsforum meegemaakt en daar lagen de verhoudingen heel anders.

Ik ga naar beneden, net lekker tukkie gedaan en lig nog met de laptop in bed. Daarna de boys ophalen.

Fijne avond en tot later.

x

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    WOW WAT HEBBEN JULLIE VEEL GEKLETST;)

Heb niet terug gelezen, zag wel dat lizz bevallen is! GEFELICITEERD!!

Ik ga vanavond een poging doen alles terug te lezen hoor;)

Hier echt heerlijke dag gehad! Vanmorgen veel in huis gedaan, Sam heeft sinds 2 weken weer eens een echte middagdut gedaan van 2 uur! ik heb ook lekker een uur liggen pitten. Daarna kwam mijn vader ff langs wippen en toen zijn Sam en ik lekker naar buiten gegaan heerlijk dit koelere weer zeg:) Nog wat spulletjes voor de beeb gehaald zoal vijltje, thermometer en eerste speentje(voor de zekerheid) Sam had heel erge zuigbehoefte na de geboorte en toen heb ik 2 nachten amper geslapen omdat hij mijn pink kreeg, ze hadden gezegd dat ik geen speen mocht geven i.v.m. tepel speen verwarring waar je dan antuurlijk kans op hebt maar je hebt gelukkig ook speciale tepelachtige speentjes;)
    O ja en mij snot verlies is weer terug.. Verder nergens last van zelfs geen pijntje meer te bekenen, heb heerlijk pijnloos gewandeld/geshopt.. Heb trouwens wel een ananas gekocht;)

Tot vanavond xx

11. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    graag gedaan!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    8 weken?? 6 weken toch Susanne?? Nou ik weet wel dat ik bij Jildou toen niet meer vloeide.. Hopelijk nu straks ook niet meer.. Wil ook nog wel eens even zwemmen de komende weken ;) !!

Trouwens mooie foto's dames :D :D !!

Heb verder wel bijgelezen, maar ff geen tijd om op iedereen te reageren, sorry!
    Mamameisje: Jildou was niet thuis vanochtend dus die kon ik moeilijk meegeven he ;) !! Nou ja, ik heb vanmiddag lekker geslapen, het is niet anders.. Vanaf volgende week is manlief 4 weken thuis dus dan ben ik er weer vanaf :D ;) !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bella, die van mij wil geen speen :p !!

14. tmnkooijmans

Noa Lynn heeft 5 min. geleden weer gespuugd...:(
    Gelukkig dit keer wel in de emmer!
    Carlijne ligt lekker in de box!
    Maarten is Thijmen en Maryl halen.
    Dan lekker eten!
    En dan weer ons drukke avondritueel....:$
    En om 18:30 uur Carlijne 120cc aanbieden...
    Laat het wel even weten hoe het is gegaan!

Groetjes Lisette&Thijmen,Maryl,Noa Lynn,en Carlijne

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lizz en Lizz-man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tijmon!!

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik hb met nikita 8 weken gevloeid en dat is ook wat er gezegd wordt. tussen de 6 en 8 weken;) maakt voor de rest ook niet uit als t maar over gaat he

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Huisarts geweest, heb Daktarin gekregen Susanne! :D

Nu ga ik het alarmpje eten geven :p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nieuws van MONE!!!
    Vandaag is dochter Janneke Paulina om 12:42 geboren. Ze weegt 3065 gram en alles gaat goed met mama en dochter!"

Mone nogmaals van harte gefeliciteerd meid! Geniet lekker met z'n viertjes!!!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    buddy nieuws

2x gel gehad vanacht afwachten of er vanzelf iets gebeurt moet dus wel blijven ...manneke heeft geen zin al iets meer ontsluiting tot aan de vliezen...morgen weer check en dan nog een x gel en evt vliezen breken als het voldoende is ...en infuus ..ben er verder rustig onder het rommelt..dikke x sue en bart...

Deel Deze Pagina