Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Lucky en man gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Nu aansterken en genieten meid!
    Ik hoop dat de complicaties meevallen.

Nancy, hier ook een man die er wat van kan hoor en bij ons is het de 3e...
    De vorige 2x is hij ook goed bijgedraaid, dus zal nu ook wel gebeuren.

Petatje, beterschap!

Sam, ik ben ook thuis bevallen, ondanks dat het niet de bedoeling was :D

mamachan, wat een lieve foto!

Kikkert, verdikkie zeg, het zit je echt niet mee he?
    Dikke knufff.

Sue, nog een keer succes! hopelijk komt er snel schot in!

En nu hoop ik dat ik niks vergeten ben.

Vandaag heeft hubbie me flink geshockeerd....
    Zijn opmerking pas geleden over een 4e was menens :$
    Ik was er ff stil van en normaal heb ik mijn antwoord toch wel klaar.
    dus ik moet er nog maar eens even over nadenken, een jaartje of zo ;)
    Na praktisch 2 jaar zwanger zijn wil ik er het komende jaar nog niet aan beginnen...
    en toch kriebelt het dan wel, want ik vind het wel errug gezellig een groot gezin..
    Raar exemplaar ben ik maar :D

2. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    lizz, lucky en mone: gefeliciteerd met jullie wondertjes!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Oeps mamasan hoe kon ik dat vergeten.hier mis Ik t zwangerzijn ook alweer.had ik niet verwacht zo snel.maar manlief is zoals hij vanavond zei wel even klaar met t zwangerzijn hihi.nou ja zeg.nou ja eerst maar even niet.zien straks met een jaar of 2 wel weer.als ik dat volhoud.hihi.ja dames je ziet de tijd en inderdaad ik ben weer aan de voed.was al verder dan ik had verwacht.

4. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    pff dacht ik eindelijk een goede nacht te hebben, wordt ik gek van de jeuk! zit onder de rode bulten. Ik zit nu echt in de laatste fase van het zwanger zijn want het jeuken komt van m'n anti-stollingsmiddel wat ik moet spuiten. De eerste maanden zijn prima maar de laatste week zwaar knudde! je kunt niet zitten, staan of liggen! bah!

5. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    k ga maar bubbelen.....van slapen komt nix meer....

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai meiden,

hier geslapen tot half 3 ong. maar daarna bijna niet meer want ik moest naar de wc en er is wat met mijn re-heup ik weet niet precies wat maar ik kan dan niet meer uit bed of lopen z'n pijn doet het. achter 1uurtje ga ik maars eens bellen naar het zh of ze heel mss toch een plekje hebben maar ik denk het niet (ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in).

ik ga even wat bijlezen en mss reageren als het niet te veel is.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lucky en man van harte met jullie dochter
    @nancy ik herken veel van jou verhaaltje voordat dylan geboren werd was onze relatie veel anders logisch ook want dan is er geen kleintje die zorg en aandacht nodig heeft,
    ik kon me heel goed aanpassen eraan maar manlief niet af en toe kan het dan over alsof ik zijn vrijheid afpakte. meneer stond nauwelijks op s'nachts daar kon ik altijd voor opdraaien (zijn exuus was moe en moeten werken).
    maar als je samen voor een kindje kiest moet je ook samen de verantwoordelijkheid en de zorg ervoor dragen, oke in veel gevallen komt het meeste neer op de vrouw. tis en blijft een heel moeilijk iets, er zullen altijd mannen zijn
    die zich meteen kunnen aanpassen en nergens problemen mee hebben maar je hebt natuurlijk ook weer mannen die dat niet kunnen. meid uiteindelijk komt het wel goed geef het tijd laat hem wennen maar spreek wel je frustraties uit
    zo weet hij waar jij mee zit en waar hij aan toe is en jij ben het "ff" kwijt. jullie relatie zal hoe dan ook veranderen want jullie zijn niet alleen maar man en vrouw maar ook papa en mama nu. hele dikke knuffel en t komt goed
    @mamasan ow dus jou hubbie wilt nog graag een 4de???? nou ja als jullie het beide willen en er uiteidelijk aan toe zijn waarom niet ;) . mij lijken 3 kids heel leuk maar manlief die moet daar (nog) niet aan denken die vind nu 2 kids meer dan voldoende hahaha
    @mamavp wat shit meid van die jeuk, knuff
    @sam het mss van de zwangerschap had ik na dylan ook heel erg en denk nu weer al kan ik er nu niet mee zitten en wil ik gewoon eens gaan bevallen ;)

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden,

Wakker en dit is vroeg voor in t zkh. Ik ga zo maar douchen. Wel lekker geslapen op zich maar er is niks gebeurt. Om half 8 moet ik bij de verloskamers zijn en gaan ze verder maar eerlijk gezegd heb je zo geen leven hoor, dat rondhangen in en om n zkh..

Hoop dat t snel mag gebeuren en dat t flink gevorderd is.

Luckyblue en man van harte met geboorte van jullie.dochtertje en geniet er lekker van!

Rest kan ik niet bijhouden meiden, sorry.

Dikke knuff, denk aan jullie en keep u posted. Alvast bedankt Angel en Nancy!

Xxx Sue

9. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    thx voor de knuff en zal voor je duimen dat het lukt nu wel een plaatsje te krijgen!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue heel veel syc6 meid! tis jullie echt gegunt want jullie wachten ook nou al lang genoeg

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    joepie ik mag naar het zh.......

jullie horen van me

12. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    gefeliciteerd enne sterkte!

13. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier ook ineens stevige buikpijn.....zou hzt dan toch.....of wachten we nog tot maandag/dinsdag:(

14. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    o ja had zelf groene ontlasting net, is dat ook 1 van de voortekenen net zoals het groene slijm?

15. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    probeer nog ff te liggen met hubbie....

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!

Sam was weer vroeg, 5:00 uur:)
    Luckyblue gefeliciteerd!!
    Kikkert succes!!

Hier vandaag 40 weken!!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lucky van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje

Kikkert wat goed dat je naar het zh kan, zet hem op meid, succes.

Hier wel lekker ggeslapen, maar kan amper lopen, heb zon pijn onderinbuik, liezen. Loop echt te strompelen, wat dat nu weer is?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes kikkert.eigenlijk dus drukgemaakt om niets.zet m op meid.

sue ga maar nergens vanuit dan kan t alleen maar meevallen.succes meid!

mamap succes.ben benieuwd.

Nou hier weer af beroerde nacht.om 4 uur werd Rinze wakker van krampjes en kwart over 5 had ik m weer stil.uurtje later was Jildou er weer en 7 uur Rinze weer gevoed.dat wordt vanmiddag maar weer liggen.laatste dagje en dan is kor 4weken vrij!heerlijk.

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi allemaal,

Lucky: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Geniet er samen van.

Hier gaat het even niet goed. Ik ben als het ware total loss verklaard en het gaat helemaal niet goed met mij (lichamelijk). Ik heb veel bloed verloren en ondanks de bloedtransfusie zie ik nog lijk bleek. Na de bloedtransfusie was mijn ijzer 5.2.. inmiddels weer een paar dagen stolsels bloed verloren en aan de vrouwenmantelthee, dus het zal me niets verbazen als mijn ijzer ergens tegen de 4.5 is. Dus idd, niet zo gek dat ik niet op mijn benen kan staan nu. Vandaag komt iemand HB prikken. Verder heb ik het max aan extra zorg gekregen. Zodra ik me wat beter voel kom ik mijn verhaal vertellen.

Owja, eerste nacht was echt een ramp. De baby dronk niet goed en mijn andere zoon was midden in de nacht wakker geworden door de koorts. Ik heb met de oudste een probleempje. Hij vindt het niet zo fijn als mensen huilen. Dus als de baby huilt dan zet hij m ook op een krijzen. Heb de eerste nacht dus hier beneden op de bank met open ogen doorgebracht. Daarna is mijn oudste zoontje door opa en oma opgehaald en daar blijft hij een paar dagen (totdat ik ben opgeknapt).

liefs mamaT,

P.S. Ik mis jullie wel:)

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Dames,

Gisteren is onze dochter Janneke Paulina geboren om 12.42u, ze weegt 3065 gram.

Kort verslag van de bevalling:
    Gisterochtend om 6.30u bellen, om 7u in het ziekenhuis, om 7.30u zijn de vliezen gebroken, om 10u weeeninfuus want de weeen begonnen wel maar waren niet sterk genoeg, ik had toen een krappe 3 cm. En om 12.15 persdrang, moest toen wachten op de gyn, uiteindelijk na zeker 3 persweeen weg te puffen, kwam de vk kijken, ze zag het hoofdje al laag liggen, volgende perswee is Janneke geboren. Het is dus heel vlug gegaan, had het niet gedacht. Nu wel veel naweeen.....en genieten!

Deel Deze Pagina