Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

kikkert succes meid waf fijn dat je terecht kan...

sue lieverd dit is je dag echt waar duimen draaien volop hier;) en zit boven op mijn mobiel vind echt spannend hoor hahah.. dikke knufff

sam he bakkers wat een nacht voor je.. die arme rinze zo last van krampjes?? gebruik je er iets voor?? hoop dat je nog kan slapen vandaag en wel fijn zeg dat lkor vakantie heeft zo...

mamat he meid dat is niet fijn allemaal ..wel fijn dat je ouders de kleine ff nemen zodat jij ff bij kan komen...dikke knuff neem je tijd meis....

mama vp succes...

hier ook een beroerde nacht achter de rug ... caitlin heeft na de laatste voeding niet geslapen ze moest een beetje spugen niet veel maar ze bleef krokhalzen zo eng dat ik zelf niet heb geslapen terwijl zij later sliep als een roos ... wat kan dat zijn dat ze krokhalzen?? was zo bang dat ze zou stikken ofzo pffffff.... heb haar zelfs naast me neer gelegd..

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

miss is het nu wel echt begonnen meid...hoe gaat het nu met je???

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Gefeliciteerd met Kaelyn!!! Oei en complicaties... Da's niet zo mooi meis. Ik hoop dat jij en je kleine meisje snel opknappen. Flinke meid ook trouwens, goed gedaan hoor!

Mone ook jij gefeliciteerd met jullie dochter Janneke! Is alles goed met jullie?

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Nancy, het komt wel goed hoor. Je man moet gewoon nog even zijn draai vinden als vader. Het is ook niet niks he. En dat slaapgebrek hakt er ook in. Daar krijg je allebei een kort lontje van ;) Hier gaat het manlief iedere baby makkelijker af ;) Dus er is nog hoop, haha :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone zoo meid dat was snel!! Meid lekker genieten!!!

Angel wat ik dan doe vaak is hem op de zij leggen, dan kan hij het altijd kwijt. Al is hij al behoorlijk sterk en kan al een flinke draai naar zijn zij maken. Ik gebruik niets tegen zn krampjes. Hij heeft er vooral last van als hij veel bij me drinkt zoals gisteren... Beetje minder slurpen lijkt me niet verkeerd :p !!

Eline, wie weet begonnen??

MamaT sterkte meid en rustig aan!!! Dikke knuffel!

Bella gefeliciteerd met de 40w!!

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sterkte vandaag Kikkert!!!

Sam en Angel, ik kan jullie een hand schudden, pffff hier ook zo'n beroerde nacht :p En had net L.yvia weggelegd toen C.élya besloot de boel bij elkaar te krijsen om 6 uur. En die was met geen mogelijkheid terug in bed te krijgen. Dus toen werd E.line ook wakker en kon onze dag beginnen ;) Jippie 8)

Haha mamaSan, heeft je man het nu al over een 4e joh :$ Ja hij heeft makkelijk praten he ;) Hier zijn we er wel klaar mee. Al is er ergens iets in mij dat het ook wel jammer vindt, ik vind kinderen zo leuk! Maar 3 is gewoon goed voor ons. En het zwanger zijn mis ik ook niet:p. Zou ook veel te bang zijn dat het de volgende keer wel mis zou gaan. We hebben nu 3 keer geluk gehad en 3 gezonde kinderen. Geloof dat het echt beter is als we het daar bij laten en lekker van ze gaan genieten. :)

MamChan, wat een enorm lieve foto! Wat is Zoe toch een schatje...

Bella, gefeliciteerd met je 40 weken en Sam was er ook lekker vroeg bij :p

Liefs Elea

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    he elea jij ook al zon nacht pfff .. hopen dat je ook nog wat kan bij slapen...

sam dank je ..ik heb caitlin al op haar zij liggen en niet op haar rug zoals ze dat tegenwoordig zeggen ..moet ook zeggen dat ze het niet fijn vind op haar rug als ze na bed gaat ... heb echt de hele nacht naar haar zitten kijken had natuurlijk ook kunnen slapen maar nee hoor deze overbezorgde miep weer niet ... heb je geen last van je tepels ofzo ?? want lees dat rinze ook zo slurpt ?haha... mijn linker tepel is echt kapot doet nog steeds auwii is zelfs een stukje helemaal kaal zit niks meer op ...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Kikkert succes vandaag!

Sue hoop dat het bij jou gaat losbarsten vandaag!

Lucky gefeliciteerd met jullie dochter!

Pff ik heb irritante hoofdpijn. Ben bang dat het een soort verkapte kiespijn is. Hoop het niet, want kan zo echt niet in de tandartsstoel liggen (aaaahhh me is freaking out!)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja angel, overbezorgd!!;) Gekkie!!!
    Neej geen zere tepels maar voed ook met tepelhoed en ze zijn natuurlijk ook wel wat gewend ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hai meiden

Even met mijn mobiel op internet. De gel is net ingebracht ik moet nu 1 uur aan de ctg liggen.
    Ik heb we'll het idee dat de gel wat doet wat ik heb nu we al lichte weeen. Het word nu echt spannend. Ik hou jullie op de hoogte

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja sam ik ben normaal ook al overbezorgd maar nu nog meer:) zit er in en krijg het er niet uit haah.. de jongens zeggen het ook zo vaak ..mam doe nu ff zeg pff enz haha..ach ze weten hoe ik ben en ik ook dus dat scheelt wel .. ja die van jou zijn idd al wat gewend haha..en als het zo lukt met tepelhoedje is het zeker mee genomen dat werkte hier dus ook niet helaas ...

kikkert zet hem op meid

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel

gefelicteerd meid, geniet ervan!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames ik heb al een deel 7 geopend ..want we zijn alweer bij het eind ...gaat echt hard

juli mama,s deel 7

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk niet dat hier iets begonnen is, maar tis wel irritante pijn. Kan zowat niet opstaan.

Guppie wat naar van je hoofdpijn zeg, hoop het niet door een kies

Meiden die slecht slapen door hun kleintje, knuffel

Kikkert spannend zeg, hoop dat het gauw doorzet,

mamat heftig zeg, ik hoop dat je hb snel wat stijgt, wat kan je daar beroerd van zijn

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, Elea, MamaT, Bellamano, Sam, allemaal korte nachtjes gehad, hoop dat jullie in de loop van de dag wat kunnen rusten. MamaT, ik hoop dat je HB snel wat stijgt, want daar kun je aardig last van hebben.

@Eline, ik herken precies de pijn die jij omschrijft. Echt heel vervelend, succes!! Hier ook flink last aan mijn onderkantje, als ik opsta, in bed omdraai, bij het lopen helemaal. Iedere stap die ik zet denk ik, ojee de kleine maakt ieder moment de ritssluiting open ;). Ook wat krampen onderin mijn buik, maar die komen en gaan. Vooralsnog niet het idee dat er iets begint, ik houd het op voorwerk (kan het me niet tegenvallen...).

@Mone, wat een snelle bevalling, whauw! Is het je eerste kindje? Anders teken ik ervoor ;). Ben erg benieuwd hoe het straks gaat lopen, brrr spannend als ik er aan denk.

@Mamachan, wat een schatje jullie Zoë. Leuke foto van jullie samen!

@Suekes, heel veel succes vandaag. Straks heb je jullie mannetje in de armen, ik duim voor je!!

@Kikkert, jaaaa je kon terecht vanmorgen. Jij ook heel veel succes en ook voor jou hoop ik dat je snel je kindje in de armen hebt!

@hier, op zich redelijk geslapen, op mijn onderkantjes pijn na bij het draaien, maar om 7.45 uur begon de plantsoenendienst hier voor de deur met het maaien van het gras :$, normaal komen ze tegen de middag en doen ze een hele dag over 2 meter schoffelen en nu zijn ze er zo vroeg bij. Raam stond open, dus wakker! Ben er maar uit gegaan, kopje koffie en een boterham en zometeen onder de douche. Misschien dat ik nog even wat kan poetsen, heel heel lichtjes. Of anders even ergens langs. Fijne dag allemaal!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel succes Sue en ik duim voor je meis!

Woehoe Kikkert, naar het ziekenhuis! Heel veel succes meis!

Gefeliciteerd met je 40 weken Bella!

Super Sam dat Kor nog maar 1 dagje hoeft! Enne, balen van je slechte nacht...

Jeetje wat heftig MamaT:(! Heel veel sterkte meis en hopelijk ben je snel aangesterkt!

Wow Mone wat een snelle bevalling:)! Heerlijk genieten nu meis van je kraamtijd en van Janneke natuurlijk!

Argh Angel dat meen je niet meis:(! Kan mij voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. Is ze verkouden?

Oeps Elea, jij ook al zo'n beroerde nacht! He sjonge zeg, de ene stil en de andere begint... boehoe!

Ahhhhh wat zielig Es dat Naomi zo'n last had. Gelukkig heeft ze van zich af kunnen poepen en is ze het nu kwijt! Veel plezier met de kraamvisite!

Hier; ook hier een spooknacht achter de rug met Luca. Na z'n flesje wilde hij niet meer gaan slapen, heb dus tot 4 uur met hem gezeten... Denk dat hij last heeft van zijn niet-poepen al 2 dagen;). Ach, komt ook wel weer los;).
    Ben trouwens happy want ik kan mijn eigen shirts weer aan:D! Broeken heb ik ook een poging gewaagd maar daarvoor zit er nog teveel extra spek op mijn benen en heupen8)...

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Ik sluit deze!

Lotte

Deel Deze Pagina