Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha Sue.. We kunnen meelopen met de dikke voeten/enkel parade :$ Hier ook 1.. heb gewoon 2 dikke vochtbobbels op allebei mijn enkels.. :(
    Al moet ik zeggen dat mijn vingers ook niet dun meer zijn.. Ben blij dat ik al mijn ringen enz al had afgedaan...

Mijn vader is onderweg hierheen om me op te halen, dus ga nog even wat spulletjes verzamelen! :D

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje goed bezig geweest met de fotoboeken :D
    @eline ow dat valt reuze mee 250euro en als je het kunt missen.
    @mamachan hij kan ziek zijn/worden, zich gewoon niet lekker voelen, of gewoon hangerig door het weer. heb je hem al getempt?
    @es leuk boxkleed :D en idd heel vrolijk en fleurig....ikke ben jaloers ik wil ook wel in z'n zwembad liggen...
    @sula dank je wel en van harte gefeliciteerd.
    @sue knuffel

net 2uurtjes geslapen maar dat je daar nou echt van opknapt kan ik niet zeggen mss als ik er nog 2uur kon gaan hahaha...
    hier ligt de kleine heel erg laag en duwt mijn urinebuisje dicht op een of andere manier want ik kan af en toe bijna niet meer plassen of ja er komt wel een miezerig straaltje dus dan zit ik weet ik hoelang voordat mijn blaas leeg is.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marsim fijn dat het goed was bij de vk en rustig aan

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bah bah ik krijg er zo de schijt van waarom is mijn vent toch altijd zo laat thuis van zijn werk??? kan hij nou niet ook eens optijd thuis zijn zoals andere. hij gaat hier weg om 7uur en is meestal pas tegen half 6 thuis. bah en dit warme weer werkt ook niet erg mee aan goed humeur, in die broeikast van een flat

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier nog zo een man. hopelijk is hij vandaag rond 5 thuis want moet om half 5 in t ZH zijn(jeroen dan he) en met dit weer is t zo fijn als hij zijn kind ff overneemt..

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam lekker dat je nog hebt kunnen slapen, naar van je onderkantje.

Kikkert verzorgende ig heb ik ook gedaan. Lekker dat je nog even kon slapen

Ik zat net met een vriendin in de zon, maar werd me toch te heet na een uurtje. Dat heb ik niet snel. Hierbinnen nu inmiddels 28 graden, behhh

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo wij hebben ook even geslapen, maar om nou te zeggen dat ik daar van opknap... We zitten nu maar binnen, want buiten vind ik het gewoon niet lekker. Ach mn dochter zal er wel geen permanente schade aan overhouden...

wbt werk, ik werk ook 24 uur (gemiddeld) en vind het wel oke. Het loon valt me wel een beetje tegen, ik zou liever zien dat ik net zoveel inbracht als mijn man, maar dan moet ik ook net zoveel uren maken haha! ik vind 24 uur iig wel heel goed te combineren met de zorg en die komt voor het grootste deel wel op mij neer. Maar volgens mij is iedereen daar ook wel anders in.

Kikkert, mijn kerel is altijd voor 7 uur weg, soms om 6 uur al (dus we zien hem niet) en eigenlijk nooit voor 6 uur thuis. Ken je gevoel dus wel. Hij zit nu echt tussen 2 vuren, want ik wil niet meer dat hij me 's avonds alleen laat zitten met het eten en Ymke naar bed brengen. Maar ja, laat het voor hem ook maar zwaar zijn ;)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    en een goedemiddag allemaal.

wel bijgelezen maar er is niks blijven hangen behalve de dames met vochtproblemen:( sterkte meiden.

hier begin ik ook met vocht vast houden maar dan vooral mijn vingers. heb mijn trouwring ook maar afgedaan want die begon helemaal te knellen dus die hangt nu aan mijn ketting:(

hier een beetje een trage dag. zit niet helemaal lekker in mijn vel en mijn middag dutje is ook gruwelijk verstoord. al 2 dagen in de middag wakker gebleven en geen telefoon helemaal niks. en nu ga ik s een keertje in de middag tukken wordt ik gebeld door schoonmoeder:x meteen mijn slaap kwijt natuurlijk...

voor de rest nog steeds last van mijn buik en rug en als ik maar ff iets van een overwachte beweging maak schiet meteen de pijn erin en wordt mijn buik kneiterhard:( zal er wel bijhoren he.) begin er langzaamaan aan t wennen maar prettig is anders.
    nikita is voor de rest wel erg lief en ligt nu ook nog lekker te slapen. bof maar weer met mijn meiske.
    straks maar ff boodschappen halen want we eten friet maar t vet moet wel verschoond worden

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Susanne naar dat je nog steeds last hebt. Ik merk ook als ik onverwacht een beweging maak, dat mijn buik hard wordt. Ook met niesen.
    Wel goed dat de kleine nog steeds binnen is zeg.
    Hmm lekker friet

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed zeg dat je huis en tuin op en top zijn Pam! Whihihi, is het zo erg meis dat je je verveelt? Lekker genieten van het niets doen en van het weertje joh;).

Dat valt erg mee Eline!

Mooi Es! En ohhhhh dat zwembad, geweldig!

Oei Angel dan mag je zo onderhand wel beginnen met puffen;)! Wel grappig dat ze zegt dat je vandaag gaat bevallen... We zullen zien, volgens mij is met jou alles mogelijk! Moet nog wel wat fotoboeken maken maar dan zal ik toch eerst de foto's moeten laten afdrukken. Dat ga ik zo eerst maar eens doen!

Knuffel Sam!

Hmmm Sue dat is niet fijn meis dat je je zo raar voelt en je ukkie ook minder voelt. Misschien toch maar even de vk bellen voor de zekerheid?

Wat fijn Marsim dat je urine goed is, maar minder van je bloeddruk joh! Verplichte rust dus;)... Hoop dat jullie meisje snel komt, knuffel!

Super dat je even hebt geslapen Kikkert!

Oei Guppie, jij ook al zo lekker geslapen...

Hier; boodschappen zijn binnen! Verder eigenlijk niet zoveel te melden...

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ja t is vervelend maar zolang ik de nacht redelijk door kom maakt ik me geen echte zorgen. hou t wel elke avond( want dan wordt t erger) in de gaten en als ik me zorgen maak bel ik t ZH voor advies oid.
    aankomende zondag hebben we al 18 dagen kunnen rekken en ben ik de 35 weken grens gepasseerd:D en dan gaan we hopen voor de 36 weken grens he haha.
    en inderdaad lekker friet maar dat komt door jeroen zijn ouders. die hadden thuis vrijdag frietdag en dat hebben we er hier ingehouden. goed plan kun ik je vertellen haha;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Best lekker ja, vrijdag Frietdag :D, al zijn wij niet zo frietig Als we het 1 keer in de maand eten, is het veel !! Hier bloemkool, aardappelen en sausje ;) En schnitzel ;) !!

Jildou zit teletubbies te kijken.. Ik heb net gestofzuigd, voor zover dat wat lukte, want lopen wil nu echt even niet. Doet me ontzettend zeer.. Zitten en liggen gaat redelijk. En nog ff het eten klaargezet, hoeft het zometeen alleen nog maar aan. Had manlief ook een sms gestuurd, was ook leuk geweest als hij even had gereageerd, al was het alleen ter bevestiging dat hij m gelezen had.. Nou ja fraai weer...

Eline? was het geloof ik, die zei dat het bij hun in huis 28 graden was?? Hier nog maar 23 :D Helpt wel zo'n zonnescherm, al vind ik het hier nooit verschrikkelijk warm tot nu toe :D !!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier maar van ellende de gordijnen dicht gedaan. is nu ook 23 graden in huis en dat vindt ik ook al "te" warm haha. ach we moeten er ff doorheen he al blijkt t volgende week nog aan t houden en zelfs warmer te worden als komend weekend:$ ga denk ik vanavond maar ff een zwembad regelen voor in de tuin haha. kunnen we daarin afkoelen want heb nu soms de neiging om in de koelkast te kruipen en er niet meer uit te komen::$:)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha dat klinkt wel erg dramatisch voor jou ;) !! Gelukkig heb ik er zelf niet zoveel last van, moet alleen niet te veel willen :D !!

Hmm werd net bericht bij de ZNM-mama's geplaatst: Iemand bevallen :D .. Helaas met haar 8 pond en 55 cm kon ze er niet zelf uit komen en is het ks geworden.. Hoezo praat Sam ff bang ;) !

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben ik toch niet de enige met z'n man :( .

ik ben net ff een flink blokje gaan lopen met de hond die was nog neit echt "ver" geweest vandaag maar poehhh tis eigenlijk veels te warm om te lopen. dadelijk ff naar de supermarkt en daar is het lekker koel :D

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam niet bang worden....dylan was ruim 8 pond en 54cm en ik heb hem (wel met heel veel moeite en een flinke knip rijker) er zelf uitgekregen. ik ben wel eerlijk hoor ik hoop het nooit meer te hoeven doen. en 1 ding "scheelt" je hebt al een kindje gebaard dus de weg is als eens vrij gemaakt.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat had zij ook gedaan ;) .. Maar die was met 35+4 al geboren en deze was met 40+3 dus ja ;) .. Ach het komt er vast wel uit. Die 90 gram bij Jil erbij dat was ook gelukt :p .. En idd.. de boel is al eens opgerekt :D !

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier staat de hele dag de zon op t huis( tuin op t volle zuiden) en geen wind. dus tja dan heb je t al gauw te warm he;) maar we komen er wel doorheen want ondanks dat we t nu moeilijk hebben, hebben we volgend jaar wel voor onze kids een mooie tijd met het buiten vieren van de verjaardagen he;)

en jeetje:$. flinke dus. zou ik nou ook niet willen weten hoor. wil niet weten wat voor schade t zou achterlaten als t wel via de gewone weg kon

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam kom allemaal goed :D al hoop ik toch echt dat dit kindje kleiner/lichter zal zijn, want alleen de gedachte al dat ik weer z'n zware zou krijgen of nog zwaarder dan word ik gek hahahaha

trouwens je vraagt je toch af dat de boel weer in proportie terug kan keren he :D :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach als ik onze lijst daar even bekijk, dan zijn er zwaarderen via de normale weg geboren en dat waren eersten ;) !!
    Hier ook tuin op volle zuiden dus wat dat betreft ;) HIHI.. Maar de boel goed dichthouden scheelt een hoop.

Deel Deze Pagina