ze zeggen t wel maar of t zo is?? als t aan de kleine man had gelegen was hij er al 2 weken geleden uitgekomen ik heb werkelijk geen idee wanneer ik t nu kan verwachten. ben al blij als ik de zondag haal. (35 weken) maar ik wacht t rustig af. moet dinsdag weer langs de gyn en ik weet dan niet of hij/zij weer inwendig gaat kijken of die krampen mijn ontsluiting verder hebben laten vorderen. ik laat t gewoon op me af komen, kan niet anders he
nikita had toen ze een week was ook last van enorme krampen en reflux maar dat werd steeds afgedaan als de 1ste 3 maanden krampjes. uiteindelijk voor de reflux naar kinderarts gestuurd door ha en daar zantac tegen gekregen mijn gevoel gaf al heel vroeg aan dat dit niet normaal was en ik dacht dan ook aan koemelkallergie wat na 3 maanden ook uiteindelijk vast gesteld is. osteopaat werkte hier helaas niet tegen de reflux alleen koemelk vrije melk enz. dus ik zou zeggen hou t gewoon in de gaten en doe wat goed voelt. fijn dat ze in ieder geval wel ff lekker bij aan t tanken is
Lekker zeg dat het zo snel aanslaat bij Luna!! Lekker patatjes!! Wow en 400 gram dat is echt goed zeg!! ik heb geen ervaring met reflux sorry..
Veel succes bij de echo morgen Mirie! Super dat je bij je vk terecht kon Shelly en nu duidelijkheid hebt over de weeen. Gefeliciteerd met je 35 weken! Fijn dat alles goed is gegaan op school Mammameisjes! Heerlijk dat jullie nu alles hebben... Sjonge wel slecht zeg dat er nog steeds geen uitslag is van je urine. Het hoeft nl maar 24 uur op kweek te staan... Wauw MamaSan, Luna groeit goed! Nu hopen dat de meds snel aanslaan... Ahhh dat is echt bijzonder, geboren met bruine oogjes! Wat fijn Bella dat Sam bij je ouders slaapt! Niet schuldig om voelen, hij vindt het vast geweldig! Jazeker mag zalm of tonijn uit blik Es! Vacuumverpakte zalm en tonijn mag niet evenals verse tonijn niet... Hier; ben goed bezig, al zeg ik het zelf... Na het gereed maken van de 2 fotoboeken ben ik nu nog 366 foto's aan het uploaden om te bestellen zodat ik verder kan plakken! Hoe bedoel je opruimdrang?? Ga even douchen en straks nog even naar het festival!
phoe ik heb de laatste 10 pagina's geprobeerd terug te lezen maar wist zo weinig dat ik maar overgestapt ben op quotes.. @nancy en lekker geshopt?? Dat is het laatste wat ik nog weet haha.. Hier net lekker een kapsalon gegeten Ik heb trouwens sinds gisteren opeens zon opgeblazen kop! getsie..
wow dithje!! Jij bent echt goed bezig!! Leuk om te doen als je eenmaal begonnen bent dan haha.. Veel plezier op heet festival!! watvoor festival is het? of ben ik nou te nieuwsgierig
ja haha dat dacht ik de eerste keer ook.. Je moet het ook echt een keer gegeten hebben want het klinkt erg vies.. Het is van de shoarmatent en het houdt in: Petat, shoarma,kaas,salade allemaal in eeb bakje bovenopelkaar in die volgorde en zelf doe ik er dan nog een berg sambal op en knoflooksaus.. En echt het lijkt geen combi maar het is echt heeeeerlijk, terwijl ik zelf niet gek ben op shoarma
Ahhhh nu snap ik het Bella! Moet eerlijk bekennen dat het best lekker klinkt... Ieder jaar wordt hier een 3-daags ballonnenfestival georganiseerd! Dan worden er tussen 19 en 20 uur luchtballonnen opgelaten en daarna is er een bandje, errug gezelli!
Hallo meiden, Hier een mede juli mama die even in komt breken. Ik lees héél af en toe eens mee. Kwam toch even langswaaien omdat ik nu zo tegen het eind benieuwd was hoe het met m'n medezwangeren gaat. Houden jullie het allemaal een beetje vol met dit weer? En zijn er al meiden bevallen eigenlijk? Liefs Stephanie
Dames een hele fijne avond toegewenst! Ik ga op de bank tv kijken en een beetje rusten. Laat jullie morgen weten hoe de echo ging. Liefs
@sam: marjolein was bijna 9 pond en 54 cm en kwam eruit met haar arm/hand langs haar hoofd (ach ja, uitgang moest ze nog zoeken). Wel met knip, na 1 uur persen, maar ging veel beter als Robbe (ruim 7 pond en 51 cm). Hij is na 2 uur persen en 3 vacuumpogingen geboren. Schade 1 knip + ingescheurd. Stuk minder leuk!