even terug komen op het verhaal van die buurman ---> hij wist godsamme ook nog dat ik het al wist wat die lullo heeft het verhaal ook al 2x gedaan tegen mijn man. oke dat hij het er mss moeilijk mee heeft tot daar aan toe maar val mij er dan niet mee lastig pffff
daarstraks trouwens ff mijn buik omvang gemeten 119cm ik ben me kapot verschrokken maar ja ik heb ook ineens een mega buik gekregen
dames ik doe het ff vanaf hier hoor want pff kan het niet bijhouden zo pooh zo je bent echt moe en op zo te horen ..ik herken het wel van vorige week toen had ik het ook een dag bahh bahh.. miss dat het weer over gaat hoop het voor je?? maar vandaag denk ik niet helaas!! hier dus heel niet moe denk krijg wel een inzinking vandaag maar nee hoor....dikke knuff meid geef er maar aan toe en hoop dat je morgen een betere dag hebt sam en zijn ze al geweest voor je scherm??? kikkert nou ja daar zit je niet echt op te wachten zeg.... eline wat een eigenwijsje he?? hoop dat ze morgen het kan zien en miss kunnen gaan draaien als ie in de stuit ligt... es wat fijn dat jullie nu eindelijk weten wat de hond heeft ..en gelukkig ben je verzekerd he? .. uhhhh kwijt .... dus iedereen een knuff hier verder alles oke buiten het gerommel door dan maar ja daar hebben we het niet over [pffff.... schoonpa was geweest ...en hij zei dat de arts had gezegt dat het niet de kanker was ..maar dat de darm aan het afsterven was..hij hoort als het goed is volgende week meer hoe ze dit gaan aanpakken .. verder vanmidaag nog onverwachts bezoek gehad en net pas weg pfff ...nu ff liggen en jullie weer proberen bij te houden ... ff klein boodschapje gedaan... doen vandaag maar kip (kant en klaar) van de slager met aardappel salade en rauwkost mmmmm nu al zin in ...
ff snel tussendoor, mannen hebben hun eten binnen, nu de puinhopen nog opruimen....een vaat van een man of 10 die 5 gangen op hebben! bleh! @Sam:thx voor je support vandaag, was blij dat de au pair gekookt heeft want ik had het echt niet gered. @lizz/koekie: ook hier hetzelfde wiegje....hier is ie alleen nog steeds bruin.En we hadden hem 2e hands gekocht voor de geboorte van Isa. zal straks ff foto spammen. @Einneh: zoals dat tempo qua schrijven hier in zit geloof ik dat het ook hier pas babytijd word in deel 7. @Pippo: je hebt mail terug
Dithje, nog bijlange niet uitgepoetst hoor! Maar mocht vandaag van manlief niets poetsen...genieten van het mooie weertje en babywasjes doen...zou ik willen gaan strijken maar manlief zegt omdit pas tegen de avond te doen als het wat minder warm is...heeft ook wel gelijk hoor, want wasje ophangen in de zon kan je zo snel van wegdraaien vrees ik...amaai, zo kleine kleertjes...je vergeet toch wel heel snel hoe klein zo een boorling toch wel is zenne...dus heb er weer volledig zin in...helaas is dat wel de laatste keer !
Hoi hoi allen, Wat zijn jullie snel zeg! Jullie zijn niet bij te houden. We gaan er inderdaad vanuit dat de babies in deel 6 worden geboren. Rommelt het al bij ieman? liefs, mamaT
Es, ik zou je dan aanraden om de graszoden goed vochtig te houden want ik lees dat je pas de dag erna maar de graszoden zou gaan leggen??? Normaal moet je die bij het afhalen of laten leveren direct verwerken...want je gras wordt gauw geel als het niet direct verwerkt wordt en dat zou zonde zijn niet? Och en ik was volledig vergeten te reageren op je hond...amaai wat heeft die veel allergieën...hopelijk wil de spuiten helpen meid en dikke knuffel!
@ Dithje: weet je dat ik zelfs dat verschil niet eens kan voelen?? Echt, wie ben ik en van wie is dit lijf?????? Tja, HB checken... Dat is met die bloedverdunners ook een beetje een probleem, omdat evt. meds niet goed opgenomen worden. Geloof dat ik maar een beetje aan het energievoer moet, dus spagetti hier op het menu vanavond denk ik. @ Es: daar zul je ook gelijk in hebben. De kleine meid eet natuurlijk eerst alles op, en als er nog wat overblijft is dat voor mij (nu al goed voor de kliekjes hihi) Ik doe gewoon lekker niks meer vandaag, kijken of het helpt. @ angel: jeetje, wat heftig. super dat het niet de kanker is, maar dit lijkt me ook een enorm probleem. Hij zal zo ook niet meer ontkomen aan een stoma lijkt me. Heel veel sterkte! Dikke knuf. @ mamavP: pfff, en jij zit met de rotzooi! Maar dan is het opkuilen straks wel gebeurt toch? @ pippo: heerlijk geval van nesteldrang zo te lezen! @ mamaT: nee, hier alleen nog die vervelende voorweeen.....
Als eerste LEATITIA van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat een leuke naam Ben benieuwd of alles goed gaat met je? Is hier al een up date over???? Heb soms even zitten spieken omdat ik benieuwd was naar Leatitia maar helaas is niets blijven hangen. En heb ook bijna niets terug gelezen! Maar goed deel 6 Vandaag hier bij Vk geweest en helemaal goed. Ze zegt kan nu kan met 37 weken en kan met 40 weken. Dat is dus een heel grijs gebied!!! Maar goed heb laatste dagen veel buikpijn kan amper lopen. Waggel echt en nog scheef ook..... Dus gok op volgende week voelde me ook zo bij de eerste toen dacht ik pff dat red ik niet nog een maand en dat hoefde ook niet. En las iets over eten???nou vreselijk hier ga als ik eraan toe geef 4 kilo in de week vooruit. Echt zo vreselijke honger denk misschien naief dat het met voorbereiden bevalling te maken heeft. Maar ook echt opeens vanuit het niets schuif ik hele borden naar binnen. Heb deze week meer op dan hele zw. (grof geschat MM voor de rest gister heerlijk op het strand gelegen dochter lief gespeeld en daar lekker gegeten. En nu nog uurtje in de zon zitten en dan lekker eten. vandaag gaan we voor de vis want ik heb ook zo geen zin meer in koken!!
pooh knuffel meid. Je bent pas ook goed ziek geweest, misschien daar nog van? Ben soms ook wel heel moe, naar niet zo moe dat ik geen was aan kan zetten bijv. Ik ga me klaar maken voor het etentje. Goede avond en nacht allemaal, tot morgen. xxxx
Vannacht heb ik last gehad van vocht verlies.. had geen zeiknatte onderbroek maar wel vochtig en dat was doorgetrokken tot mijn pyjama broek, dus in mijn pyjama broek was mijn kruis ook nat. Nu verlies ik al over de hele dag druppels vocht.. geen plasjes maar wel geleidelijk over de hele dag druppels. Ik voel het zelfs als ik gewoon op de bank zit rustig.. Als ik in mijn onderbroek of inlegkruisje kijk, is het gewoon helder.. en echt stinken vind ik het ook niet. Kan het vruchtwater zijn?
Es, dat kan...had ik bij mijn eerste ook...maar ik ben wel bevallen op uitgerekende datum ! Eline, veel plezier meid! Zo, nu even de aardappelen schillen zodat ze kunnen koud worden voor de BBQ ! Heerlijk!
@ Es: dat zou goed kunnen. Het kan ook hele waterige afscheiding zijn. Maar de hoeveelheid die jij beschrijft heb ik ook regelmatig. Bij mij is het waterige afscheiding. Wat gebeurt er als je op je vuist blaast? Anders toch ff de vk bellen om te laten testen. @ mamameisjes: gefeliciteerd met je 36 wkn! @ Eline: veel plezier. Ja, het zou ook nog een restje van het virus kunnen zijn, ik hoop maar dat het gauw over gaat...
Pooh: Als ik op me vuist blaas.. de ene keer voel ik het dan ''lopen'' aan de onderkant en de andere keer gebeurd er niks..
dan zou ik voor de zekerheid even de vk bellen om het aan haar voor te leggen. volgens mij was het trucje bij vruchtwater dat je het dan voelt lopen. Het kan zijn dat je een scheurtje bovenin je vliezen hebt, en bovendien is de kleine meid goed ingedaald en fungeert ze als "stop". beter 1x teveel bellen, als 1 x te weinig toch?
Ik heb gebeld.. druppels vruchtwater verliezen is niet erg volgens de assistente die ik aan de telefoon had. Moet het in de gaten houden of het erger wordt of echt plasje ga verliezen..
Bij twijfel zou ik ook bellen Es! Kikkert, wat een lompe actie van je buurman! :x Straks toch nog naar de markt geweest (hoezo eigenwijs). Nu nog meer last van mijn stuitje/bekken maar wel weer vers fruit in huis en nog belangrijker......alle materialen om de geboortekaartjes te maken! Alleen de enveloppen en postzegels nog maar ik neem gewone witte enveloppen want die gooit toch iedereen weg
Oke, nou dat kun je dan maar weten. Even goed in de gaten houden dus, evt. wat proberen op te vangen in een bekertje als het meer wordt. Mss scheelt het nog als je een tijdje gelegen hebt of niet?