Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mammameisjes, ik geloof er niet onwijs in maar tis wel sterk dat ik precies met volle maan uitgerekend ben :D
    En wat is een verhaal over de ooievaar ofzo :(
    En suuuuuuuuuushi lekkerrrrr :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuk Nancy :D :D !!

Mamameisje, ooh soms ben ik wel ff klaar met het gevoel, maar op zich ben ik wel behoorlijk positief ingesteld ;) !! Ik zie het allemaal wel :D !!

3. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Volle maan is de opwindendste maanfase. Veel mensen slapen dan slecht en in deze periode zijn slaapwandelaars actief. Sommige dieren zijn onrustig, honden blaffen soms de halve nacht. Kruiden en wortels die op deze dag worden opgegraven, hebben een bijzonder intensieve werking. Er worden meer kinderen geboren dan tijdens de overige maanfasen. Echter ook het aantal mensen dat naar de fles grijpt, bereikt dan een hoogtepunt.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Vooral dat laatste; helemaal geweldig NOT :x Heb toevallig dan een feestje met mijn licht-alcoholistische schoonfam ;)
    maar ben toch benieuwd hoor, dat van die baby's :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy, misschien begint het spontaan bij jou en kan je op tijd naar huis ;) !! Duimen we daar toch voor :D !

6. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    dat is wat ik erover vind op google!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA ooh ik schrok al, dat rakelt ze wel heel makkelijk op :p !!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Haha duimen is lief maar ik reken echt nergens meer op :p;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slim ;) !! WOrd je toch nog wijzer ondanks al die hormonen :D !!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jemig nancy die voeten! Ik dacht dat je met zulke voeten wel opgenomen werd... Iemand van mijn zwagnerschapscursus van de vorige keer kreeg een ks toen haar benen niet terugslonken...

Wanneer is het nou eigenlijk volle maan precies?

Heb vandaag aardig veel pijntjes, vooral bij opstaan e.d. Baby zit nu ook heel pijnlijk te bewegen, er is echt geen plek meer voor zoveel drukte. Voelde net gewoon echt de onderkant van een voetje door mn buik heen :)

11. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    In, en na het jaar 2000 zijn 10329 kinderen geboren.

Hiervan werden 346 kinderen geboren op een dag waarop het volle maan was.

Op elk van de 27 niet volle-maan-dagen werden gemiddeld 370 kinderen geboren.

De fabel van volle maan = veel geboortes gaat dus zeker niet op, integendeel.

Halen jullie je maar geen illusie`s in je hoofd:( helaas

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHAH nou ik geloofde er al niet zo in hoor :D !!

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Nancy, WOW je voeten!!! Niet normaal hoor.

Volle maan.....het was leuk geweest....jammer!!!

Heb jammer genoeg nog niks van Elea gehoord.

Ga lekker even op de bank tv kijken.

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Sam: hoe lang ben jij eigenlijk als je denkt dat het nog steeds indalen is:p:p nee gein hoor, zou best kunne maar miss is het wel weer voorwerk;) of niet:p

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Bellamo: wat doe je er aan met sam? dani ligt wel in bed maar voor hoelang die slaapt...

Mamma meisjes: nee ik ga niet meer nadenken over dat bevallen, dan duurt het nog veel langer;) ik ga uit van 40 weken;)
    we zien wel...
    dani hangt veel aan mij idd omdat ik nu natuurdlijk al vanaf april thuis ben.. zeg ook wel tegen den moet je maar vaker thuis zijn dan trekt die ook wel na jou.. doet die wel hoor maar wel minder:(
    soms wel vervelend, ik heb ook nog bezig heden..

Nancy::: woooooooooooooooooooooooow lastig ofniet die voetjes:p
    zwembadje en dan voetjes erin..

Hier: dani heeft geslapen van 12 tot 2 en ik ook:$ ik was me toch een partij moe:$:$ normaal ga ik nie zo makkelijk liggen ma ik moet het van mezelf!! me moeder heeft hem daarna ff opgehaald en bij hun in bad gedaan.. den moest overwerken, die is drna met de hond naar het water gegaan;)
    Dani heb ik zelf opgehaald met de fiets:D fietsen gaat wel makkelijker dan lopen, dan voelt het alsof ze er zo uit valt..
    Nu heb ik net de ramen van boven gedaan:$ ja zewaren vies:p nu ff niks en dan slapen..

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, wijzer gaat niet meer op hiero hoor, die ben ik allaaaaaaaaaang voorbij :p

@Guppie, tja de verloskundige schrikt zich wel iedere keer een hoedje (elke x dikker namelijk) maar volgens haar kan het geen kwaad ;)
    Klinkt als auwie zeg, scherp voetje ook :(

@Volle maan, geloofde er al niet in, nu al helemaal niet meer :D

@Lizz, Jammer nog niks gehoord van Elea... Hoe zal het toch zijn? :(
    Tv kijkse!

@Hier, had beide ruststanden Spanje-Chili goed en Honduras-Zwitserland, weer bijna 10 euri's erbij hahaha ik word hier nog goed in :D:D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    avond allemaal

ben ik ff heb wel gelezen maar even geen zin om op alles te reageren..sorry

hier al heel de dag van die steken.. sins vanmiddag hevige steken naar onder toe met krampen ..net 2 hele hevige puff zat een aaridge hoogte punt in moet ik zeggen ...ben net ff onder de douche geweest ...nu weer ff relax zitten want heb het wel gehad voor vandaag pff ..

knuff voor iedereen....

ohhh nancy die voeten meid ..nu echt omhoog hoor die voeten!!!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden heb niet echt bijgelezen want wat is er weer super veel geschreven.
    las iets over voetjes van nancy haha. sorry dat ik lag. maar zie precies mijn voeten.
    erg he dat je voeten zo dik kunnen worden! had ik nooit verwacht! en met het warme weer worden ze niet minder dun. maar veel omhoog zitten met je voeten.

vanmorge heeft mn moeder hier heerlijk gesopt en gezeemd. dus beneden verdieping is weer helemaal schoon. heerlijk! jammer dat ik het zelf niet kan, want zou zo graag alles schoon maken. maar kan bijna niet uit de voeten. mn bekken gaan iedere dag meer pijn doen. wordt tijd dat de kleine komt.

kga ff lekker douche met een stoeltje dan kan ik teminste ff volhouden. fijne avond iedereen tis nog heerlijk buiten.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaChan :p Ben 1.74 :p Maar deze week zei vk dat t hoofdje nog niet helemaal vast zat, terwijl ze het later wel weer opschreef :p maar goed, ach of een combi van.. Het voelt iig nog niet als het echte werk ;)
    lekker geslapen dus!! HEERLIJK.. Dit weer neemt veel van die kleintjes hoor.. Jildou is ook sneller moe.

Angel rustig aan meis!! En ik hoop dat het nu eens doorzet voor je!! Knuffel!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik kom ff allen kijken of er nog wat was gebeurd want je weet het maar nooit hier :D

hier gaat het niet zo goed, ik heb flinke pijn in mijn bekken/schaambot/heupen en daarbij ook nog heel erg last van het vocht en alsof dat nog niet genoeg was heb ik ook nog heftige ruzie gehad met mijn man (tis nu weer bijgelegt) ik heb ff de ogen uit mijn kop gejankt had het ook ff helemaal gehad met alles, net ff lekker gedoucht en ik ga zo ook naar bed.

sorry voor dit super ego berichtje, morgen kom ik weer reageren

liefs en slaap lekker

Deel Deze Pagina