Hey meisjes, Joepiedepoepie ik heb eeeeiiiiiindelijk internet thuis!!!!! Dus kan ik jullie weer ouderwets gaan platlullen Heb ik nog baby's gemist? Zag wel wat enorm opgezwollen pootjes voorbij komen Jeemie zeg, dat is echt erg! Even gelijk een update van mijn kleine meisje dan: Lyvia is afgelopen week maar liefst 200 grammekes aangekomen Helemaal goed dus! Ze kijken de groei van het hoofdje nog aan, omdat ze nu verder zo goed aankwam. Volgende maand hoef ik pas terug en dan zien we verder hoe ze het doet. Helemaal toppie dus. Door de medicijnen heeft ze wel heel erg last van obstipatie, ze had al ruim 2 dagen niet gepoept, zo zielig. En gillen dat ze deed van de buikpijn joh Heb zetpillen glycerine gekregen en die hielpen heel goed. Ze heeft daarna 10 minuten nonstop gekakkerd Je kunt het maar kwijt zijn he Alles verder goed met jullie allemaal en met de ukkies? Ik hoop nu lekker bij te kunnen blijven en weer actief mee te gaan doen! Liefs Elea
@Elea, ooooo wat fijn van je te horen zeg, we maakten ons al zorgen! Gelukkig gaat het de goede kant op met kleine L.yvia, echt super om te horen! Hier alles wel ok, al rommelt het wel hoor bij een hoop dames Zou er moedeloos van worden.. Hier zondag uitgerekend maar niks aan het handje (behalve die worstenpootjes dan ), dus denk dat ik nog wel even loop Dames, ik ga afsluiten, tijd om mijn kokertje op te zoeken trusten allemaal en tot morgen!! -X-
Welterusten Nancy! Oooooh ik heb wel met je te doen hoor na het zien van die foto's! En Es ook al van die opgezwollen voeten... Zal ook lastig lopen zijn zeker Ik hoop maar dat beebje niet te lang op zich laat wachten, kun je weer lekker 'ontvochten' Liefs elea
hmm ze heeft het schema goed opgepakt, is bereid om er mee te werken. Ze vond de aktie van vanmiddag inderdaad niet super, maar snapte het wel na de uitleg....we hebben opnieuw een aantal duidelijke afspraken gemaakt en proberen ons er beide aan te houden. Ze snapt gelukkig heel goed dat ik door mijn zwangerschap weinig tot nix meer mag doen. Maar ze had een beetje het gevoel (wat denk ik vooral aangepraat is door haar pa en ma) dat ze uitgemolken werd! Daarop ben ik een beetje pissig geworden en haar ff haarfijn uitgelegd als ik haar zou uitmelken zou ik dan een hulp in de huishouding hebben? Zou ik dan in de vakantie een ander meisje als back-up regelen als zij vrij wil zijn...... plus ik eis nu van haar dat de kamer maandag in orde is! Op de tijden dat zij iets moet doen voor me zal ik dan op Isa passen tot ze klaar is. De was, hoeft niet eens het ophangen of afhalen te zijn, maar breng het ff buiten of neem ff wat mee naar boven en de vloer is de rode draad die niet op het schema staan, ,maar die wel per dag mee in de gaten gehouden moeten worden. Vraagje van haar:wat mag je wel doen? eh nou niks, maar wil jou niet voor alles laten opdraaien! En doe ik toch te veel en heb weer herrie met de dokter....
Ik weet niet of je de foto's hebt gezien????? maar heb haar inderdaad vanavond ff toegesproken. Inderdaad, alleen word bij mij de bevalling om medische redenen opgewekt, dus hoef niet in spanning te zitten wanneer komt het nou of heb ik nou onderhand al weeen Ik spuit bloedverdunners en om teveel bloed verlies teggen te gaan, maken ze een schema wanneer stoppen, baby eruit roepen, de rest vd verblijf in zhuis spuiten en dan klaar!
oeps dames dit bovenstaande had k jullie nog niet verteld, sorry! Maar ondanks alle andere berichten, heeft men toch besloten de bevalling op te wekken vanwege het bloedgebeuren. Verder is alles ok hoor. Een datum is nog niet geplant, dit gebeurt 6 juli. Nu maar kijken of het wurm niet ineens zoveel haast krijgt dat het mooie schema vd dokter de mist ingaat
Oh spannend zeg! Wel fijn idee dat ze je niet heel lang laten doorlopen dan. Hie is het nu met het bloedverlies dan? Enne... ik heb die foto's gemist. Ben wel erg nieuwsgierig nu Trouwens, een fulltime au-pair mag je wel van verwachten dat ze de basic dingen in huis doet. Zoals de was, een keer strijken, afwasmachine, tafel dekken, beetje opruimen en af en toe eens de bedden opmaken e.d.. Plus eens lekker voor je koken en oppassen uiteraard. Gewoon in overleg natuurlijk he. Maar zo'n schema is wel een goed idee, want als je op de kinderen moet passen bijv. is het huishouden voor zo'n meisje wel lastig om erbij te doen natuurlijk. Dus zo kun je het een beetje voor haar plannen en weet je ook dat je niet te veel (OF TE WEINIG ) van haar vraagt. Liefs Elea
Hoi meiden! Mama v Perine, pff wat een raar geval, zou me rotstoren!! Goed gedaan iig! Stephanie, ik doe gewoon niet teveel . Platliggen heeft weinig zin, dan krijg ik geen lucht, op mn zij krijg ik ook rugpijn door gewicht van mn buik! Is idd erg irritant die pijn en is ook de eerste keer tijdens poetswerk vandaag. Elea, fijn dat je er weer bent! Knufff! Ook voor Lyvia! Es echt shit ja en laag in de rug! Jij ook knuff! Nancy, mn zus en ik sprekeb elkaar binnenkort wel weet en dan is t afgekoeld en praten we er niet meer over. Wij zijn gewoon water en vuur letterlijk! En we zijn nogal een directe familie.. komt goed! Xx Hier kreeg n bericht op hyves, 5 juli komt ie! Haha hoezo waarom dan. Wie weet he! Euhm zeef.. slaap lekker allemaal! Xxx
Gek he Elea, jouw banner zegt dat je pas 38w2d zou zijn, net als ik. Xxx en great to have u back en fijn dat t met jou Lyvia en je fam goed gaat!
MamavPerine, Ik vindt wat Elea schrijft over wat de au pair zou kunnen doen n hele goeie lijst van wat ik zou verwachten van zo iemand. Hoop dat je er uitkomt met haar! Ik ga naar mijn bedje! Elea hoe laat is t daar bij jou eigenlijk? Xx
Whaaaaaaaa wat erg zeg! Echt zo'n bende en dat in iemands anders huis Best wel shocking hoor! Nu snap ik die bed-opmaak-actie ook beter Je mag toch in ieder geval verwachten dat ze haar kamer netjes bijhoudt. Ze kan toch ook niet slapen zo zeker, er is geen plek meer voor haar tussen al die zooi, haha! Beetje puberaal komt het wel over zeg. Maar hopen dat jullie stappenplan het licht gaat laten branden dan Al ben ik er een beetje bang voor hoor Liefs Elea
hmm ons schema bevat wel wat meer, maar haar komentaar was het is minder dan dat ik thuis moet doen....
@elea fijn dat je weer internet hebt en dat het goed gaat bij jullie op de darmpjes van je kleine meid na. knuff @de rest knuffie goeie morgen wat een rot nacht heb ik gehad zeg ik voelde me net een kip in een broedhok zo warm was het en ben om 6uur maar op gestaan. ik heb nu nog steeds hele erge pijn aan mijn schaambotje ik kan bijna niet meer lopen erdoor tis alsof het heel erg gekneusd is z'n pijn. straks toch (mits het een beetje gaat) met mijn moeder naar de markt ik moet nog wat kleine dingen halen en dan zijn we er ook ff uit want de muren beginnen (vooral door dit weer) op me af te komen thuis. fijne dag allemaal en vandaag 38weken
goedemorgen hier een rustige dag ingegaan ze namen uiteindelijk in kracht af :x..werd vanochtend wel weer wakker van de krampen en steken pfff..ik wordt er echt chaggie van nu :x..van mij mogen ze me als dit vandaag weer zo aanhoud na het zk brengen hoor om me aan het infuus te gooien want ben er echt klaar mee zo ... heel de dag gaat het door en dan in de nacht nemen ze even af en komen weer terug brrrrrrrrrrr...:x sorry voor mijn ego en geklaag maar ben het ff helemaal zat .... dikke knufff voor iedereen .... oh elea wat fijn dat je weer internet hebt en goed te horen dat jullie het goed doen en zeker kleine luna
Kom straks even weer.lig nog in bed.maar wou even weten hoe t met angel gaat.dikke knuffel meid.lijkt me verschrikkelijk zo. kikkert jij ook rustig aan.knuffel. hier een rotnacht gehad.ben er elk uur wel uit geweest om te plassen.