Oh wat balen Angel... En zeuren? Welnee, daar zijn we voor hoor. Ik hoop voor je dat het snel doorzet, die spanning en pijn is zo vermoeiend he. Je wilt ook gewoon je kleine meisje eindelijk eens vasthouden he. Dikke virtuele knuffel, Elea PS. Die van mij heet L yvia, maar ik hoop dat L una het ook goed doet
hey ladies, @Elea fijn dat je weer terug bent. En super dat L.yvia het zo goed doet meis! je zal wel trots zijn @nancy en es jezus wat een voeten,zo zagen die van mij er ook uit. Dat is na de bevalling heel snel weg hoor. Dus hopelijk dienen die twee beebjes zich snel aan @angel aah meis,dikke knuffel hoor. Dit is echt niet meer leuk. Ook al zo'n eigenwijsje @sam slecht nachtje,rust dan nog maar een beetje. @hier damn,dacht van die stomme kraamtranen af te zijn,ik doe al heel de nacht/ochtend niets anders dan huilen. ons meisje wilt echt niet in haar wiegje. heb gisteren avond van 22u30 tot 00u30 geprobeerd. Heb haar uiteindelijk weer naast mij gelegd. dan heeft ze geslapen tot 02u00 en dan heeft ze gegeten. Heb haar dan in haar slaapzakje gedaan maar omdat ze de hik had heb ik haar bij mij gehouden. Natuurlijk mee in slaap gevallen. Heb haar dan tegen 05u30 in haar wiegje willen leggen maar zonder geluk,heb het tot 7u getrokken en dan heb ik eten gegeven. Voel me zo'n slechte moeder omdat mijn dochtertje niet in haar wiegje wil. Weet echt niet wat ik verkeerd doe. daar boven op was Andrew weer pas thuis om 8u (na de nacht,en enkele pilsjes later :x) heb eigenlijk over hem niet echt te klagen maar als het op Laura aan komt valt alles op mij. Als ze huilt en hij neemt haar op de arm en hij krijgt ze niet stil binnen de 5 min dan geeft hij haar aan mij. Maar als ze zo 2 of 3 huilmomenten heeft 's avonds ben ik eigenlijk blij dat hij ze is op de arm neemt ofzo. Sorry voor men geklaag heb het al lang door,ben echt chagrijnig vandaag. zal zo maar eens douchen,hopelijk betert men humeur dan ook
Hey Petatje! Wat naar dat jullie ukkie zo huilt. Heeft ze veel last van krampjes? Ik houd L.yvia ook de hele avond bij me, dat hadden de andere twee meiden ook altijd 's avonds, mamahonger. Haha en dat teruggeven wat Andrew doet als ze te lang huilen ken ik wel, het voelt ook erg hulpeloos als je kleintje maar blijft huilen. Omdat Andrew minder met haar is, is het voor hem ook nog moeilijker. Het komt vanzelf wel, als hij haar beter leert kennen en meer vertrouwen in zichzelf krijgt. Maar snap wel dat jij af en toe ook wel eens babyloos op de bank wil zitten. Is een draagdoek geen idee? Hier kwamen trouwens de kraamtranen ook pas na 2 weken. Gelukkig maar 1 ochtendje, want al dat gejank, dan word ik zo moe van mezelf Haha Liefs Elea
mama van P: Goed gedaan, ben benieuwd hoe het nu straks gaat!! Succes!! En inleiden spannend!!! Elea : Wat ontzettend fijn weer wat van je te horen en dat alles goed gaat!! Gezellig dat je er weer bent !! Petatje: Meid geef het tijd. Herken exact wat je zegt, had ik met Jildou ook, alleen kwam dat bij ons wat later, maar goed, dat kwam ook doordat ze vanaf 2w 6 dagen in zkh lag. Dan word je geleefd. Maar verder meid, het is zeer herkenbaar. Dat is misschien ook wel eens wat het 'nadeel' van bv geven. Manlief kan dat niet he.. En als moeder krijg je dan toch meer een band met dr !! En ik zou zeker iets van een draagzak-iets proberen. En geef het echt waar de tijd! De eerste weken zijn gewoon zwaar.. En huil maar lekker. Heb ik ook heel wat gedaan !!
ik weet niet echt of het krampjes zijn. Ze slaapt meestal als ik ze in haar wiegje leg maar dan wordt ze wakker. Ga deze nacht misschien is proberen of ze in de kinderwagen wil slapen naast ons bed. en anders wordt het haar ledikantje of haar box. Maar dan ligt ze niet meer bij ons op de kamer en ja hoor,dan komen er weer tranen
Hey meiden! Hier ook weer een beroerde nacht! Kikkert idd een kip in een broedhok, verschrikkelijk... Ik wil niet eens meer slapen zo. Ach ja een beetje liggen is ook rusten hé? Angel, pfff ik snap je hoor, je wordt er helemaal chaggie van natuurlijk. Kan ook niet anders! Als je het niet trekt gewoon vk bellen? Wie weet kan die wel inleiden? Zo doorgaan is ook niks, doodvermoeiend! Petatje, hey meid! Kan me voorstellen hoor dat je er dan van baalt. Dikke knuff! Ik weet er natuurlijk nog helemaal niks van af maar ik kan me wel indenken dat wij vrouwen 9 maanden naar de baby hebben toegeleefd en dat bij mannen de binding pas op gang komt na de geboorte en dat ze flink wat hebben in te halen. En je bent echt geen slechte moeder omdat ze niet in haar wiegje wil slapen meid, echt niet! Knuff voor de meiden met een rotnacht! Ik zou zo een mobiele airco willen gaan halen om maar gewoon te kunnen slapen! xxx
bedankt Sam,ik weet wel dat het tijd nodig heeft. en heb echt met niets anders een probleem. Ik geniet van de nachtvoedingen etc. Maar dat ze tot hiertoe alleen maar bij ons in bed wil slapen 's nachts,daar voel ik me slecht over. Ach,het is zo en hopelijk slaapt ze binnenkort als een roosje in haar wiegje Ga sowieso een draagzak/doek proberen. bedankt voor de tips Sam en Elea. nu slaapt ze trouwens heel tevreden in haar park. ga er dus van profiteren en snel de douche in.
Goedemorgen ladies, hier weer een redelijk goede nacht gehad. Wel regelmatig last gehad van krampen etc, maar niet spectaculair of zo. Ik had het slaapkamerraam gisteravond al lekker open gezet en manlief heeft 'm om 01.00 uur toen hij naar bed kwam op een klein kiertje gezet. Dus was het redelijk uit te houden. Nu vanmorgen weer gelijk alles opengezet. O, en weer van de kat gewonnen! (of zou ik zo diep geslapen hebben, dan ik d'r gewoon niet gehoord heb ) @ Elea: wat goed weer wat van je te horen. Joehoe, internet thuis! Super dat L yvia zo goed gegroeid is. Nu hopen dat de komende maand haar hoofdje ook goed gat groeien. Arme schat, obstipatie. Gelukkig is ze het nu kwijt! @ Stephanie: welkom! @ mamavp: superaktie! Ben benieuwd wat het effect is. Hey, gaan ze bij jou de bevalling opwekken? Hier niet. Wel moet ik nu sinds 2 weken 2x per dag een halve dosering spuiten (dus het totaal per dag is hetzelfde gebleven) om te zorgen dat ik niet te veel verdunners in mn bloed heb als de bevaling zich aandient. En als ik toch teveel in mn bloed blijk te hebben, dan geven ze een shot vitamine K en zou het probleem ook weer opgelost zijn. Daarna nog minimaal 6 en waarschijnlijk weer 10 (zoals vorige keer) weken spuiten en dan ben ik klaar. Grappig dat iedere arts/land zo zn eigen behandelmethode heeft. @ Nancy en Es: een goed vooruitzicht: na je bevalling ben je met 1 of 2 dagen dat vocht (en alle bijbehorende kilo's) kwijt. @ Petatje: heel herkenbaar hoor. Wat Sam en Elea zeggen, geef het tijd. Zit er een bepaalde regelmaat in na een voeding bijvoorbeeld? Maar ondertussen is zon huilend kindje echt niet leuk. Sebas huilde meer dan 7 uur per dag, dus ik kan me goed voorstellen dat je voelt. Dikke knuf!
dank je wel dames ... maar wil helemaal niet klagen bahhh... maar af en toe pfffff.... petatje ah meid toch ten 1e je bent geen slechte moeder hoor pas der op hoor!!!... het is allemaal heel herkenbaar wat je zegt en die tranen laat maar lekker gaan dat lucht op al vind je het niet fijn maar ze horen er nu eenmaal bij meid.... miss vind ze het wiegje niks? dat kan natuurlijk ..heeft ze al in haar ledikant geslapen?? miss omdat die ruimer is ligt ze daar prettiger ...ik weet het niet maar het kan ...met jel heb ik ook eerst vanalles moeten proberen .en voelde me hopeloos ...totdat mijn mams hem op de buik legde en alles over was...buikslaper was meneeer... een hele dikke knuffel meid... en slecht ben je niet he ?? niet meer zo denken ..
ohhh sorry klopt ook ..al die namen ook van wie luna nu alsweer is dan ??? is het er wel 1 van ons hier??? ohh weet het niet meer hoor
Goedemorgen, Hier ook een slechte nacht. Te warm, te vaak plassen, hoofdpijn...enz.. Elea, wat fijn dat je er weer bent en dat het goed gaat met L.yvia! Super! Petatje, kan je denk ik niet helpen met tips. Maar misschien helpt het om een doekje/knuffie met jouw geur in de wieg erbij te leggen. Ik slaap nu met het knuffie wat de kleine straks krijgt zodat mijn geur eraan zit. En niet in een koud wiegje leggen maar even voorverwarmen met kruikjes zodat ze niet wakker schrikt als ze in een koud bedje komt. Es en Nancy, wow wat een vochtvoetjes zeg! Goed meloen eten en water drinken en pootjes omhoog. Of de beeb moet komen dan ben je er ook ze weer vanaf. Angel, dikke knuf voor jou. Zou er ook moedeloos van worden hoor. Of laat het doorzetten of even niks maar dit zo aanmedderen is niks voor je. Kan je niet contact opnemen met je vk. Straks begin je al uitgeput aan de bevalling. Sue, leuke die actie van je hond. Wat voor hond hebben jullie eigenlijk? Mama van P, ben benieuwd of ze zich aan de afspraken gaat houden. Hier, ga zo snel douchen en dan boodschappen doen voor vanavond en morgen en dan naar het tuincentrum. De graszoden liggen klaar en die gaat mannetje vandaag leggen. Zal denk ik dus vanmiddag een foto spammen van de tuin. Als die af is dan...hoop het.
Morgeee Nancy: was de pizza lkker?? laat het je lkker smaken zou ik zeggen Es: wooow ook zulke voetjes ik heb daar echt geen last van iedereen vraagt t ook of ik last van het vocht heb.. hier ook lage rugpijn Stefanie: lekker mee kletsen Mammma v p: jezus wat een au pair:x ff verder lezen
Luna is van mamasan Angel !! Petatje: Ik zou haar niet zo snel in de box leggen te slapen hoor. Dan gewoon of ledikant of kinderwagen. En idd je bent heus geen slechte moeder hoor!! Het is gewoon eerst ontzettend aan elkaar wennen!!!
ohh dank je sam ..ik dacht alweer nu heb ik weer een naam die hier niet eens voorkomt...blonde zw kip ...
ela: heeeeeeeeeeeeeeeeey jij weer hier fijn dat het zoo goed gaat!! Mama v p: nou hopen dat het nu beter gaat met die au pair en wel gek dat je straks weet wanneer je weer mama bent ik ga weer lezen ik ben zo n vergiet
Mama Chan: Nou ja, ongeveer dat ze dat weet he, inleiden kan wel paar dagen duren he !! Wij gaan zo ff het dorp in, boodschappen doen. Verder vandaag niet zoveel planning ! Tenminst ik en jildou niet !
Goedemorgen! Heb gisteravond/vannacht nog even even gelezen en zag ontzettende voeten van Nancy! Jeetje meis echt niet normaal gewoon... Daarnaast zag ik een berichtje van Elea! Wat goed om van je te horen meis en super dat L.yvia zo goed is gegroeid... Fijn dat je internet hebt thuis en ons vaker kunt bestoken met jullie meiden! Gisteravond bij het festival geweest, was wel gezellig alleen toen de band begon te spelen zo rond 22 uur....nee laat maar! Was een Bon Jovi tribute band, maar ohhhhh het geluid stond echt veel te hard en het was echt vals! Zijn rond 23.15 uur naar huis gegaan en ben ik lekker mijn bedje ingedoken. Aan het eind van de middag komen vrienden met hun 2 kids en gaan we gezellig bbq'en! Zometeen eerst even de strijk wegwerken en daarna even de kipfilet in marinade zetten om er sate van te maken... Voor alle slechte slapers een dikke knuffel! Sjonge Angel het zit je echt niet mee zeg... Hoop echt dat het of snel doorzet of gewoon rustig wordt, want dit is ook niets zo. Dikke knuffel! Ai Petatje, nog steeds kraamtranen meis... Laat ze maar lekker gaan hoor meis, want tegenhouden lukt toch niet en het lucht waarschijnlijk wel lekker op! Je bent echt geen slechte moeder hoor omdat Laura niet in haar wiegje wil slapen... Ze is gewoon veel liever bij haar mama! Maar kan mij wel voorstellen dat het frustrerend is. Misschien proberen om haar in te bakeren? Dikke knuffel meis! Woepie Pooh weer van de kat gewonnen! En ook nog een redelijk goede nacht, de zaken gaan vooruit! Jippie Lizz vandaag de graszoden en de tuin af!
Angel & kikkert: knuff voor jullie!! Petatje: ook dikke knuff lastig zo als je niet weet wat ze heeft.. Graszoden jeiipie fijn als de tuin klaar is he? Sam: ook elke uur in de nacht eruit, hier ook dithje: bon jovi leuk zeg rest ik kom vandaag nog wel xtje terug
dithje nou lekker wel dan he vals zingen nou dan was ik ook weg gelopen hoor... maar verder heb je het wel leuk gehad ?? kon je het een beetje volhouden?? lekker weer was het er wel voor ...
Goedemorgen!! Bekijk bijlage 81428 Bekijk bijlage 81428 Bekijk bijlage 81428 Wat een rot nacht heb ik gehad.. maar nu van de hitte! Ik zat om 3 uur vannacht buiten in de tuin zat gewoon af te koelen.. haha! Weer naar bed gegaan, en de waaier gepakt van me vader, die aangezet naast me bed, maar dat was ook niet zo slim, want nu zit me neus dicht Mja daarna wel weer redelijk geslapen gelukkig! Vochtvoetjes: Blij te horen dat het snel na de bevalling weer weg is.. nu hopen dat ik snel beval dan 8) Elea: Fijn dat alles goed gaat meid! Petatje: Knuff! En laat de kraamtranen maar stromen hoor.. geeft niks!