Dithje: veel plezier vandaag met bbq-en! Ik wordt weer flink in de watten gelegd bij me vader, en dus gaat hij vanavond een koude aardappel salade maken met zalm, tonijn, aardappelen, tomaat, ei en nog veel meer troep Heeeeeeeerlijk, ben ik helemaal gek op, zeker met dit warme weer!! 8) Verder weinig plannen vandaag, denk wel even bakkie doen bij me moeder, die woont hier vlak bij, en ben er nu toch!
Zeker wel leuk gehad Angel en heel goed te doen! Hadden een stoel te pakken dus heb heerlijk kunnen zitten. We hebben ook nog super mooie luchtballonnen de lucht in zien gaan, dus dat was ook gaaf! Whihihi Es zie je al zitten om 3 uur! Tja, en een waaier.....daar krijg je inderdaad een verstopte neus van. Nou ja, als dat het enige is!
Hey! Es jij ook al, om half 2 zat ik ook in de tuin pffff en de waaier, ik weet al dat je daar verkouden van kan worden.. Ik zou echt een airco willen en dan gewoon aanzetten een uur voor je gaat slapen. Die gekke dingen zijn helaas minimaal 200 euro... Lizz hoop dat het afkomt vandaag!! We hebben een jack russell trouwens . De schat! Ze is zo waakzaam over mij, bij t irritante af, vannacht heeft ze om elk geluidje geblaft... grrr... Zo douche gepoetst en ik gepoetst xx
Dithje/Sue: Tja als je wegzweet uit bed en toch niet meer in slaap kan komen, dan maar buiten in de tuin ff zitten De hond vond het ook wel een goed plan want die wist ook niet hoe snel dat ze naar buiten moest.. hihi, die had het ook warm. Ik heb bij me vader thuis op mijn zolderkamer altijd airco gehad! En ik ben nu wel bij me vader, maar helaas heeft me zusje die zolderkamer nu dus ik slaap in de logeerkamer haha.. Misschien me zusje lief aankijken vanavond
ik heb lekker gedouched en heb Laura in bad gedaan en dat heeft me goed gedaan. voel me al een stuk beter. Bedankt ook dames voor de lieve woorden en tips. ga zo eten geven en dan boodschapjes doen. Heb men zusje dan maar opgetrommeld want boodschappen doen met maxi cosi,heb geen idee hoe ik daar alleen aan begin haha
Petatje: Fijn dat je je weer wat beter voelt meid! En boodschappen doen met de maxi-cosi.. ik zie heel veel mensen de maxi-cosi gewoon in het karretje zetten van de supermarkt Of waar je normaal je kindje in zet, daar tussen klemmen! Ach met je zusje is toch net zo gezellig
Goeiemorgen! Later vandaag lezen en reageren, wilde alleen even iedereen bedanken voor het welkom! En succes en sterkte met het warme weer vandaag!
Kan je je zusje niet omkopen Es? Wat goed Petatje dat je je beter voelt! Succes met de boodschappen en je hebt groot gelijk dat je je zusje mee vraagt...
Mogguh dames! @Dames met een slechte nacht/last van de warmte, hopelijk vandaag nog ff een tukkie in de tuinstoel of iets met je voeten in een bakkie water @Petatje, meid wat een onzekerheid dan he lijkt me... en je bent geen slechte moeder gekkie En is het geen kindje wat je 'moet' inbakeren? Ik roep maar wat hoor, heb natuurlijk nog geen ervaring Andere moeders, spring mij bij! haha Meid heel veel sterkte ermee joh, is niet leuk @Angel, pfffffff moe word je er van... En nee je zeurt niet, integendeel, is toch logisch! Vind het zo rot voor je... @Dithje, veel plezier bij de BBQ, leuk! @Pooh, jaaaaaaaa victory voor Pooh ipv de kat!! @Es, zo dan, dat klinkt lekker!! Recept?? @De rest, dikke knuff, zeefje en net wakker @Hier, net uit bed dus, en durf het bijna niet te zeggen maar heb wederom een heerlijke nacht gehad volgende was staat aan en ga ik zo ophangen, zit nu lekker aan de beval-thee Vandaag overdag helemaal niks, ja de tuin in, in mijn nieuwe badje en vanavond weer een dubbele verjaardag, maar is om de hoek, dus als ik het zat ben, ben ik zo thuis. Fijne dag meiden!!
goede morgen allemaal! jeetje wat is het al weer warm! denk dat ik vandaag wel ff in het zwembad beland. zo manlief is boodschappen doen. want ik kan echt niet meer uit de voeten heb zo'n pijn rechts in mn bekken dat ik bijna niet op dat been kan staan. slapen is ook een drama, want als ik me om wil draaien doet het ontzettend veel pijn. Vannacht en gisteravond zo'n last van ons drukke kind. hij/zij bleef maar trappen en draaien en het deed echt pijn. ben lekker gaan douche maar dat hielp niet veel kreeg er krampen bij. en beeb werd niet rustiger. alleen maar drukker. dus maar weer eruit. daarna lekker naar bed gegaan. maar toen was ik het ff zat, en mn man zei wat waardoor ik meteen in tranen uitbarste. weet dat ik nog zei: BEN HET ZO ZAT!! nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen maar ja de laatste loodjes zijn echt zwaar. zoals voor meer hier. nou genoeg geklaagd! hoe is het hier? elea, fijn dat je meisje zo goed gegroeid is! angel, jeetje waarom zet het noju niet gewoon door he. hoop dat hte niet lang meer duurt voor je. hebben jullie trouwens ook last van je handen en vingers dat die pijn doen. soort kramperig gevoel. moest bellen als ze zouden tintelen vanwege hoge bloeddruk enz. (bang voor zwangerschapsvergiftiging) maar het tintelt niet maar meer soort kramp.
Hee meiden, Heb teruggelezen hoor, maar ff geen puf om te reageren, was al om 4 uur wakker. Komt door de hitte, maar zullen wel meer last van hebben. Gaan zo nieuwe band halen voor mijn scooter, ben blij als ie weer gemaakt is. Een knuffel voor iedereen xxxx
@Bubsie, even een knak-momentje dus... herkenbaar hoor, en dan heb ik niet eens wat te 'klagen' eigenlijk in vergelijking met jullie.. dus zeker begrijpelijk! Dat van die handen heb ik ook, doet af en toe echt zeer en het is vooral 's ochtends als ik wakker wordt, voelt niet fijn Heeft inderdaad ook te maken met vocht wat je zenuwen afknelt.. @Eline, succes met je scoot scoot!
haha Nancy, aan de beval-thee Recept: Heel simpel! aardappelen koken (pas schillen na koken en afkoelen in de koelkast) Eieren koken, laten afkoelen in koelkast. Tomaten snijden, sla snijden, tonijn en zalm uit blikkie (lekker makkelijk) Komkommer snijden, en als je wilt nog meer groentes Dan doen wij alles op 1 schaal.. en maken we er een dressing bij.. Wij maken de dressing zelf, maar je kan natuurlijk ook een kant en klare dressing kopen.. Wij maken de dressing met slaolie, azijn, uitjes, zout, peper, mosterd en sla saus Alles beetje toevoegen naar eigen smaak.. owww en het is heerlijk!!!
Haha nou noem het maar gerust anti-bevalthee Thanks, ga het maken vanavond heb ik besloten! haha bedankt dus Hou wel van dat soort dingen
Zo, net even in de Boogaard geweest (waar Nance gisteren was) voor een paar boodschapjes. Gelijk ook een zwembadje voor Sebas gekocht, dus die kan vanmiddag lekker poedelen @ Es: klinkt lekker dat recept. Hihi, om 3 uur vannacht in de tuin? Mss idd gewoon je zusje omkopen voor vannacht @ alle meiden met slechte nachten (iedereen dus op Nancy, Dithje en mijzelf na geloof ik): een hele dikke knuffel! Vanmiddag nog even wat slaap inhalen? @ bubsie: balen dat je zo'n last hebt meid! Bij twijfel gewoon bellen hoor. @ Dithje: auwie, een valse Bon Jovi-tribute band....... Hoe lang heb je het uiteindelijk uitgehouden? @ Nancy: heerlijk zo'n dagje! Vanavond ook een dubbele verjaardag in Delft, maar niet bij jou in de wijk hoor Ik moet nog ff kijken of ik me goed genoeg voel, maar dat zien we rond etenstijd wel weer. @ petatje: fijn dat je je weer wat beter voelt. Het valt echt niet mee af en toe wennen aan zo'n kleintje. Hoe vaak wij ons niet hebben afgevraagd waar nou die gebruikswaanwijzing was (en is, want we vragen het ons nog regelmatig af hoor )
Lekker Nancy! Wij eten het ook vanavond, ideaal met dit warme weer! 8) En Pooh misschien mag je van Sebas wel mee poedelen in zijn nieuwe bad Ik ga maar even douchen en dan met me vader een paar boodschapjes halen op 't dorp. Kan ik vanmiddag ook met mijn buikkie in het badje gaan liggen 8) En mijn moeder komt me ook even ophalen om een bakkie te doen..
@Pooh, haha gek idee eigenlijk, jij ook in de Bogaard Hebbie het Woezel & Pipbadje gekocht bij de Blokker? haha dan zou ik inderdaad denken dat het dezelfde verjaardag was geweest haha @Es, klinkt superlekker Gezellig allemaal zeg, beter dan alleen thuiszitten he
Wat is het warm he meiden. Telegraaf op internet nog gezien? Wordt nog warmer van de week!!!!! Whaaaaaaaaaaaa........... De tuin is klaar. Gras ligt erin! Happydepeppy! Ga nu kijken voor zonwering bij de Gamma. Anders wordt het echt te warm in huis. Tot later en succes allemaal met de warmte.
Wederom heerlijk geslapen Nancy! Ohhhh lekker genieten van je badje meis, heerlijk... Ik denk dat als jij zo verwend wordt, zoals op de vorige verjaardag, jij een hele leuk avond gaat hebben. Morgen b-day voor jou meis! Lastig Bubsie die bekken van jou! Doe maar lekker rustig aan en je hebt groot gelijk dat je manlief de boodschappen laat doen. Die handen en vingers zijn herkenbaar meis. Ik heb het met name 's ochtend als ik net wakker ben dat ze dan helemaal stijf zijn en duurt zeker een uur voordat ik ze een beetje normaal kan gebruiken/bewegen! Enne, die laatste loodjes... nog even volhouden! Wow Eline om 4 uur al wakker! Fijn dat je een nieuwe band op de scooter krijgt meis, kan je je gang weer gaan. Heerlijk een badje voor Sebas Pooh en misschien stiekem ook wel voor mama?! De band begon rond 22 uur te spelen en om 23.15 zijn wij weg gegaan... Keurig toch, ruim een uur naar een valse band luisteren? Gefeliciteerd met je 38 weken meis! Hier; kan jullie niet verklappen hoe erg ik last heb van nestelen! Heb net, samen met manlief hoor want die sleep ik gewoon mee in mijn drang, de hele bijkeuken schoongemaakt, gedweild etc, de koelkast die in de bijkeuken staat schoongemaakt en de (voorraad)kasten opnieuw ingedeeld... Ben nu dan ook gesloopt en kan niet meer op mijn (olifanten)poten staan. Oftewel nog een wasje opvouwen en ophangen en dan ga ik in de tuin met een boekje totdat de visite komt!