Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Lizz dat de tuin klaar is:D! Succes met de zonwering... Enne nog warmer??? Ohoooooooo, oeps;)...

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Het wordt 30 tot 35 graden!

door Frans Schrader AMSTERDAM - De hittegolf die ons land overspoelt bereikt komende week een absolute climax. De temperaturen gaan op sommige dagen uitkomen tussen de 30 en 35 graden!
    De komende tijd is het verstandig om veel verkoeling te zoeken
    Onder invloed van een megahogedrukgebied en met aflandige, zuidoostenwind, wordt herhaaldelijk subtropische lucht aangevoerd. Vandaag nadert het kwik al de 30 graden, morgen is dat zeker het geval en vooral maandag en de tweede helft van de week wordt het op meerdere plaatsen ruim boven de 30 graden.
    De hittegolf heeft wel consequenties. De onstabiliteit in de atmosfeer neemt gaandeweg de week toe. Dat kan leiden tot spectaculair onweer maar een afkoeling tot onder zomerse waarden zit er vooralsnog niet in.

Dit is het stukje uit de telegraaf!!! :$:$:$

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hey es hoe doe je die smiley's:) :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ fucking heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet...

en ik ben bang voor onweer:$:$:$

nou ben ik blij dat ik in het ziekenhuis ebval:p

ik ga dani ff weg brengen naar me ouders,

tot strakkies lees ik terug;)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag

30 tot 35 graden :$:$:$:$:$:$ en dan wil ik ook nog graag thuis bevallen.....uhmmmm dat word me nog wat hier in die broeikastflat van ons:p

vanochtend met mijn ouders en dylan naar de markt geweest, papa is nu ff met dylan wat halen (verassing--->ben benieuwd). dadelijk nog even snel naar de prenatal en dan gaan we helemaal niks meer doen....

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden, wil allereerst even zeggen dat ik het supergezellig vind weer lekker mee te kunnen kletsen joh! En gaan jullie nou maar allemaal lekker bevallen, ik wil baby's zien!!!!! :D:D:D

Haha, hittegolf in Nederland! Zul je altijd zien he. Hier is 35 graden lenteweer, bizar land is het ook hoor. Het is nu 53 graden :$ en nee ik heb het niet per ongeluk verkeerd om getypt 8) Lang leve het zwembad en de airco.

Mamachan, idd z'huis heeft tenminste lekker airco.

Lizz, ben benieud naar de foto's van je tuin. Fijn dat het af is, de zomer kan beginnen dan he 8)

Dithje, haha lachen die nesteldrang. Erg is dat he. Ik had daar ook heel erg 'last' van. Heb alles ook wel 100 keer verplaatst en opnieuw gevouwen en gestreken. Mijn man werd er tureluurs van :) Hij begreep er niets van, ik ook niet. Ik was pas 7 maanden zwanger. 2 Dagen later was ze er... Toeval? ;) Ik weet het niet. Wie weet goed nieuws dus, al dat genestel :D

Nancy, lekker hoor van die fijne nachten. Geniet er maar van, nu kan het nog :p

Es, eet smakelijk. Krijg ik altijd zo'n zomergevoel van, van fruit eten :)

Eline, scooter? Hoe is het met je rijbewijs meid? En fijn een nieuwe band, kun je weer lekker scheuren :D

Bubsie, Pooh, Marj, Einnuh, Kikkert, Angel, Suekes, Shelley, Mamachan, Claire, Bella, Marsim, Leatitia, Pamp,Koekkie, Pippo, Guppie, Suzanne en natuurlijk Sam, ook voor jullie even hallo en een knuffel. Ik weet niet meer wat ik jullie wilde persoonlijk wilde zeggen, alleen dat ik jullie gemist heb. :):D:)

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry. Heb nog steeds last van zwangerschapsverweking :D

Liefs Elea

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ook hier warm! Gelukkig wonen we dicht bij zee en waait het bijna altijd (in dit geval heerlijk!).

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk een verrassing Kikkert!

Wow Elea, 53 graden:$:$! Nou dan mogen wij niet klagen met de 35 graden hier in NL;)...
    Hihihi grappig dat jij er ook zo'n last van had, van dat nestelen! Herken mijzelf bijna niet meer, ik bedoel ben altijd wel netjes maar maak het nu echt bont hoor. Met handdoeken opvouwen bijv, leg ik ze in keurige stapeltjes in een bepaald kleurenschema:$:). Zegt genoeg toch;)?
    Hoe is het de meiden, helemaal gewend aan L.yvia en nog steeds zo trots?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou net zeggen Elea, je bent mij toch niet vergeten :p Maar er stond nog En SAM :p HAHA!! Ach 53 graden, doe wild ;) !! Moet eerlijk zeggen dat ik nou niet bepaald zit te wachten op 35 graden, maar goed, we zien het wel, kan altijd nog naar het zwembad hobbelen met Jildou ;) !! Desnoods maar een badje voor mij hier ook :p !!

Lekker bezig Dithje ;) HAHA gekkie!! Al heb ik die neiging ook wel, maar heb er de puf niet voor ;) !! Net gestofzuigd en gedweild en nu doe ik vandaag dan ook niets meer. Kor is met Jildou stuk fietsen. Vindt ze zooo leuk :D !!

Heb vanochtend zo'n super leuke jurk voor Jildou gekocht. Wel wat groter dan ze nu heeft, maar kan altijd aan, dus zie wel even. Misschien bewaar ik het ook wel tot haar verjaardag ;) !! :D

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha, nou die Sebas vermaakt zich prima in z'n zwembad. Geef 'm een gieter, een emmer en wat bakjes en je hebt er geen kind meer aan! Ben nu wel even 2 tellen naar binnen verhuisd met de laptop, want die is buiten niet veilig (en zo groot is onze tuin ook weer niet)

@ Es: hihi, nou, ik kijk wel vanaf de kant toe ;)

@ Nancy: nee, geen woezel & pip zwembad. Bij de Bart Smit een zwembad van 150 cm doorsnede met allemaal vissen en zo erop.... Het was leeg al een succes, ben benieuwd hoe het met water is ;)

@ Lizz/hittegolf: pfffff.... :$:$ben blij dat ik nog een “gewoon” jurkje heb gevonden wat ik met m’n dikke buik nog pas. Hier was m’n zwschapskledingcollectie niet echt op berekend. Overigens zei m’n yogajuf dat bevallen met de warmte voor natuurlijke pijnstilling zou zorgen.... Eerst zien, dan geloven ;)
    En ben ik ff blij dat ik in het ziekenhuis MOET bevallen....;)

@ Dithje: Thanx! 5 kwartier naar een valse band luisteren! Respect! Dat zouden deze muziekfreaks denk ik niet volgehouden hebben. ;) Oeps, serieus geval van nesteldrang! Arme Dithje-man ;) Maar wel lekker dat het gebeurd is. Veel plezier met de visite vandaag een BBQ-ze!

@ Elea: pfff 53 graden! Jullie wonen zeker bijna in het zwembad op jullie complex? Maar is de warmte daar ook niet anders dan hier? (niet dat ik zeg dat 53 graden prima uit te houden is he? ;)) Heerlijk dat je weer online bent. Ik heb jou ook gemist!

@ Sam: zo dus jij hebt het er ook weer opzitten voor vandaag. Lekker dat Kor Jildou even mee heeft genomen, heb jij ook ff rust. En die 2 een vader-dochtermomentje ;)
    Hier koop ik ook vaak dingen net wat groter hoor, ze gaan echt zo hard! Anders kunnen ze het maar heel kort aan. Maar het schijnt dat je dat met een jongen wat makkelijker kan doen dan met een meisje.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Heerlijk klinkt dat Sebas :D Denk er maar om, want ik kom ook ;) !!
    Ja daarom, en ik kan niet zo goed meer fietsen op het moment en het is me nu te warm ook ;) !! Laat die 2 maar even lekker. Ja Jildou zit in 92/ 98 van boven. Maar de 104 was net iets ruimer dan de 98 dus dacht kan ik beter die meenemen, shirtje /romper met lange mouw eronder en een legging/ maillot en we zijn weer een heel eind ;) !!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, OMG :$ Dat is me toch wat zeg... grote kans dat ik lig te puffen met die luchten ;)

@Dithje, zoooooooooooo meid, jij hebt 't van mij van gisteren overgenomen :$ Lekker gevoel he, ik was zo megatrots gisteren haha :p Lekker het tuintje in nu jij, HOP :)

@Kikkert, en en en wat was de verrassing?? :D

@Elea, yoooooooooooou're back!! :D Gezelli hoor meid

@Sam, leuk jurkje gekocht dus, altijd goooeeeed lekker shoppen :)

@Pooh, Klinkt leuk zeg dat badje en heerlijk voor Sebasje!

@Hier, net echt heerlijk in de tuin vertoeft, wat een zaligheid joh.. Was net zelfs in slaap gevallen, had liggen snurken zei Bas ;)
    Verkas zo weer naar buiten, heerlijk hoor :)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Nancy, misschien doe je het pas na 41 weken joh ;) !!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo net bij me moeder een bakkie gedaan, gauw weggegaan toen me stiefvader thuis kwam.. bah wat een galbak is dat toch!
    Ik zat een paar zoutjes te eten, grijpt ie die dingen uit me hand ''jij bent al dik genoeg''
    Dus ik zeg zo: Ten eerste bepaal jij niet wat ik eet, ten tweede snoep ik helemaal niet veel, en ten 3de wat is jou excuus voor die buik?
    En stil was hij.. de l*l! :x:x
    Hij denkt ook heel grappig te zijn.. pakt ie van buiten zeil en zegt ie tegen me; sta eens op, straks verziek je me bank als je vliezen breken..
    Dus ik sta op en zeg; laat dat zeil maar zitten ik ga er maar weer eens vandoor.. ;) en dat in een kwartier tijd, zo lang heb ik hem gezien.. gatver! En het dan gek vinden dat ik alleen bij me moeder kom als hij er niet is!!.. ;);) We haten elkaar niet, maar door 1 deur hebben we nog nooit gekund!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sjee kom ik even stoom afblazen, schieten de tranen me spontaan in mn ogen! 35 graden! Ik trek het nu al niet meer.
    Ik had al even op zo'n betaalde site gekeken waar mn man een abbo heeft, maar die geeft geen temperaturen van boven de 30 graden hoor. Wel heel lang nog warm. pas 5 en 6 juli regen.

Nou klaagerdeklaagklaag ik trek het dus echt heel slecht. Sinds gisteren ook nog voorweeen erbij gekregen, dus in slaap vallen is ook al niet meer te doen. Okee, stiekum ook wel een beetje spannend, want zet het door? Maar het zet dus niet door.

Ik overweeg nu zelfs de dagen dat mn dochter thuis is haar naar het kdv te laten gaan en de kosten daarvan van mn spaarrekening af te halen. Hahahaha ik draai echt helemaal door dus! Kom er nu wel achter dat het jammer is als je sociale contacten allemaal van die carrierejagers zijn, kan nooit op ze terug vallen :(

zo einde egotrip, sla mijn berichten vooral over als je positief gestemd wilt blijven hahaha :D:D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Es, wegwezen, je hebt gelijk..Bleagh!!!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goh Es, leuke vent...

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Alles goed hierzo? ik zag net 30-35graden langs komen. Alleen al bij de gedachte krijg ik het al heet! Dat wordt nog eens wat.

Hier: net een echo gehad en de baby ligt netjes met het hoofdje naar beneden YES YES! En ik kreeg weer zo een raare opmerking wordt wel een dikkertje. Nou als het maar gezond is denk ik dan.

Ik ga even liggen want its to hot!
    Tot straks;)

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hahahaaaa natuurlijk vergeet ik jou niet Sam :p

Nancy, lekker hoor buiten tukkie doen 8)

53 graden is niet te harden Pooh. Het ligt ook wel heel erg aan de vochtigheidsgrad. Als die laag is en er is wind gaat het nog wel, maar van de week was de vochtigheidsgraad 90 % en dan sterf je echt af joh :$ En we hebben hier veel zandstormen, dat is ook naar.

Kikkert, En? Wat was de verrassing? Ben nu wel erg nieuwsgierig natuurlijk ;)

Dithje, haha Hier ook alles op kleur, maat en belangrijkheid :p Hopelijk blijft het ook een beetje zo, kan alles heeeel makkelijk vinden zo :D

Deel Deze Pagina