Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah guppie!! Heb net ff de verwachtingen bij knmi bekeken, maar goed, ik moet zeggen dat ik altijd iemand ben van eerst zien, dan geloven!! Maar koud wordt het volgende week niet iig!! Nou ja, we zien het wel, deze kleine zal nog wel even blijven zitten :p !!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja echt een hele leuke vent is het.. ;) Ach zal wel komen dat ie 2 uur in de kroeg had gezeten.. ;) en dat is niks nieuws bij hem! BAH! ik accepteer hem omdat me moeder met hem getrouwd is, maar ik ontloop hem altijd liever..
    Als ik naar me moeder ga bel ik ook altijd van te voren.. even checken of hij thuis is ja of nee :p

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Es wat een SUKKEL sorry voor mijn taalgebruik.

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha sukkel? dat is nog zachtjes uitgedrukt! :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Slim dan ja ;) Bleagh lijkt me niets zeg!!

Elea: Gelukkig mij niet vergeten neej ;) Denk er om hoor :D Ben ook blij dat je er weer bent :D !!
    Poeh dat weer daar dat lijkt me dan weer net niets :p !! Dan maar in ons kikkerlandje ;) !!

Mirie super dat de kleine goed ligt :D !! ja en je hebt gelijk hoor, als het maar gezond is!!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    OMG elea 53 graden zou ik echt niet trekken.
    Hebben jullie toch wel airco in alle kamers? en in de auto en in winkels enzo? En op scholen? Mijn hemel, ik moet er echt niet aan denken!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    :$ WOOH Elea 53 graden.. ik wil niet weten hoe mijn voeten er dan uit zouden zien..
    Zou denk ik een airco op me rug binden 8) :p

Ik ga even een uurtje op de bank liggen..
    Mijn papa is met de salade bezig! Bekijk bijlage 81460 ga nu al watertanden :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik dacht net, manlief en Jil zijn wel erg lang weg. Dus maar ff bellen, maar ze zitten 'as usual' weer bij zn ouders.. Ooh ik word daar toch zooooo moe van... Denk ik zit hier ook, wil ook wel eens even met man en kind gezellig thuis zitten, zit hij daar weer.. Nou ja. Laat maar, ga me er ook niet over opwinden... Moest er ook even uit ;) !! Morgenmiddag blijft hij maar thuis, Jil lekker in zwembadje en geniet ie maar van de rust en gezelligheid van ons ;) HAHA!! Eind van de middag komen mn ouders ook dus zal wel goed komen :p !

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA ES ik zat er net aan te denken, volgens mij waren jullie dan van die Michelin-poppetjes :D :D !! GEWELDIG :p !!

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middag meiden,

elea, welkom terug! fijn te horen dat het goed gaat met jou en je kleine meisje. begon mij toch wel zorgen te maken hoor meis. maar ja zonder internet en 3 kids kom je ook niet aan ons toe natuurlijk ;)

Babynieuws: Ik ben toch lang genoeg weggeweest maar nog geen nieuwe beebje geboren. jullie houden het spannend.

Hier een onzettend druk meisje. raar voor deze fase van mijn zwangerschap zover ik van de boys kan herrineren die waren veel rustiger. Maar ja die zijn nu mega druk dus wie weet krijg ik een rustig meisje haha.

Zelf al sinds donderdagmiddag niet lekker in mijn velletje. Maar rust nemen met 2 kleine kids is moeilijk. Gisteravond om 10 uur het licht uti gedaan en om 11 uur eruit gegaan. Manlief had de boys bezig gehouden in de nacht en ochtend. En vandaag lekker met badjes in de tuin en hij heeft alle boodschappen gedaan net tijdens het slaapjes van de boys. Heerlijk dat het weekend is en dat hij zoveel uit handen kan nemen. Ik laat mij lekker verzorgen. Laptopje op schoot en hij brengt mij drinken en eten haha. Nu nog druiven laten voeren ;) naakt het lieft haha.

Fijne dag ... enne voor mij is dit ook warm genoeg hoor. Gelukkig is het beneden heel lekker alleens nachts moeten we aan allebei de kanten de ramen opengooien en de ventilator aan zetten.

x

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: je bent van harte welkom hoor!
    Hier ook vaak 104, niet zozeer vanwege de lengte, maar meer vanwege de breedte haha.

@ Nancy: hihi, het toppunt van relaxen!

@ Es: :$:$:$:$wat een hork zeg! Andere woorden heb ik er niet voor....

@ guppie: klagen mag hoor hier! Dikke knuf! Het valt echt niet mee, zeker niet als je er al eentje rond hebt hobbelen....

@ Mirie: super dat de kleine goed ligt!

@ Elea: pfff, nee dat is dan echt niet te harden! Ben ooit eens in Singapore geweest en dan krijg je echt een klap in je gezicht met die luchtvochtigheid! En zandstormen, bah! Niet leuk! Hoe redden de meisjes het met dat weer? Ik neem aan dat jullie veel binnen zitten, in de airco?

@ hier: heel naar gevoel in m'n benen.... Of het nou zwschapsischias is, of voorweeen die ook m'n benen in trekken? Geen idee. Het begint in m'n lies en in m'n bil en trekt zo door naar m'n bovenbenen en onderbenen. Bah! Gek genoeg voornamelijk in m'n linkerbeen en vrijwel niet rechts.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah Koekkie, ja geloof wel dat het nu zwaar wordt voor je met 2 van zulke kleine kids! Dikke knuffel en laat je maar lekker verwennen, die van mij smeert hem weer natuurlijk ;) !!
    Dacht net, Kor zegt dan ik wil alles wel voor je doen, ja dat wil hij ook wel, maar ik vind het zooooo irritant als hij iets gedaan heeft (bijvoorbeeld vanochtend, emmer gebruikt) dat die dan nu vervolgens nog vies (nog net wel leeggegooid) nog gewoon in de bijkeuken staat, moet ik daar dan weer om vragen om hem op te ruimen??
    Grrrrrr.... oh volgens mij krijg ik last van mn hormonen :p

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

O, hier ook gebruikelijk hoor, dat op de vader-zoonmomentjes er vaak naar ouders of het werk gegaan/"gevlucht" wordt....

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja of tot 42 weken :p
    Heh zit je alleen? Das niet leuk :( Morgen QUALITYtime van je mannetje :)

@Es, zo dan, mooie vent :x Bleh, galbak is inderdaad het goeie woord ;) Wat zegt je moeder dan??
    Hier ook zo langzaamaan bezig met de salade, dat wordt smullen :p

@Guppie, haha maggie best denken hoor, is toch niet raar meid? Best zwaar lijkt het me met al een kleintje erbij hoor... sterkte

@Mirie, jeeeeeeeeeee goed nieuws zeg! En dikkertje :( Leuk als dat gezegd wordt... ;)

@Koekkie, laat je maar lekker verzorgen hoor, heb je verdient! :)

@Pooh, herkenbaar die benen! :$ Hier ook op en af last van... niet fijn, sterkte meis!

@Hier, bezig met het eten, de tip van Es :p Ben benieuwd...
    Trouwens; onze kat is al de hele dag bloedzenuwachtig, echt van slag, arm beest. Loopt maar met grote ogen te ijsberen en om onze voeten.. Denk dat het door de volle maan komt hoor, ik geloof er niet meer in dat het om mij is haha :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    wat een rot gevoel of niet Pooh??
    Ja ik vraag me wel eens af wat hij zou doen als ik fulltime zou werken en hij maar 2 dagen, dus de rollen omgedraaid.. Zou hij dan die vrije dagen ook altijd daar zitten? :p Nou ja ga het maar positief bekijken, dan komen ze hier iig niet vandaag of morgen :p HAHA!!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Koekkie: Wat lief dat je man je zo lang heeft laten liggen vanmorgen en dat hij zoveel voor je doet! Het valt echt niet mee met 2 van die kleintjes erbij. Zeker de laatste loodjes niet.
    Hier is het meisje ook een stuk drukker dan dat Sebas in m'n buik was. Het schijnt dat hele drukke kindjes in je buik rustig er buiten zijn. Zullen we ons daar dan maar op verheugen? ;):D

Enne....je weet nooit wat hij vanavond voor je in petto heeft... ;):D:D:D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wie weet Nancy over een uur weeën :D ! Ik weet nog dat ik wakker werd op 4 oktober en zei: Weer geen weeën, nog geen half uur later lag het niet meer lekker en had ik mn eerste weetjes ;) !!
    Ja lekker he, ben verder ook nooit alleen joh, dus ach de rest van de dag kan ik wel weer alleen doorbrengen toch??;) Als ik nou nog moest slapen was het wat anders geweest, maar dat heb ik al gedaan toen Jildou ook sliep. Nou ja.. het is niet anders.. Binnen 3 weken zit ik hier dan gezellig met mn humpie2 ;) HAHA!

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo dames,
    alles even snel snel doorgelezen maar weinig blijven hangen..

Zag nog foto's van dikke voeten, zo zien die van mij er precies uit....echt enorm zijn ze en doen ook echt pijn!

Dikke knuffel voor iedereen en laat de beebjes nu maar eens komen!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK: Beentjes maar omhoog meid!! Moet zeggen dat die van mij vandaag ook zichtbaar groeien, maar nog niets in vergelijking met die van dames hier ;) !!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, nee ik geloof er niet in, ik moet ingeleidt worden, let op mijn woorden ;)
    Nog fftjes meis en dan is het helemaal een gezellige drukke bedoening bij jullie :D

@MoederK, ja doet au en ziet er niet uit, maarja neem het wel op de koop toe ;)

Roepen jullie ff heel hard dat ze moeten komen!! :D:D

Deel Deze Pagina