@ Nancy: dus jij ook. Ik vind het echt een heel naar gevoel. Heb bij de bevalling van Bram* beenweeen gehad, en dat trauma ver ver verbannen... Hoop dus niet dat het beenweeen zijn, maar gewoon een beknelde zenuw of zo. Is het bij jou ook in vlagen? Hmmm....de kat zo onrustig? Alleen bij jou of ook bij Bas? Onze kat bleef echt als een zwaan-kleef-aan aan m'n voeten hangen toen ik van Sebas moest bevallen. Al vanaf 's morgens, terwijl ik het zelf pas om 16.00 uur door had @ Sam: ja, echt een heel vervelend gevoel.... Daar moet je vooral niet over nadenken. Hier heeft manlief zelfs een tijdje 4 dagen gewerkt, maar laten we zeggen dat dat geen succes was... @ Hier: vanavond spagetti met een saus van spinazie en spekjes. Mjammie!!!!!!
even voor de nieuwschierige/meiden met belangstelling .......de verassing was niks, papa had met dylan een voetbal shit willen gaan halen (als verassing voor dylan zeg) maar de nieuwe collectie was nog niet binnen (niet voor het wk overgins ). bij de prenatal hebben we nog ff een omslagdoek gehaalt voor als de kleine net geboren is, een shirtje voor de kleine uk en voor dylan een nieuwe autostoel we kwamen bij toeval (bij het testen voor de fun van een nieuw stoeltje) erachter dat de autostoel wat hij had te klein was en dat zijn toch wel van die dingen die ik en mijn man heel erg belangrijk vinden, dus dan maar een nieuw stoeltje. verder heb ik niks bijgelezen en ik denk ook niet dat het veel nut heeft want er blijft toch niks hangen nu.
Goed geshopt Kikkert !! Je hebt gelijk, vind ik ook belangrijk hoor, autostoel moet wel veilig.. Nou hier kwam manlief 20 over 5 thuis. Heeft macaroni klaar gemaakt en is nu weer op. En ik ben mega chaggie.. Gatver komen ze bij oma weg, Jildou een giga vieze snoet.. Hebben ze daar geen doekje ofzo?? Sorry. ben in de zeurmood, jullie moeten het er ff mee doen geloof ik !! Pooh: Lijkt mij idd niet verstandig hoor dat we de rollen om gaan draaien.. Wordt veel ergernis van mijn kant ben ik bang !
oeh dat ken ik Sam, irri! Nancy ik ga al tot 42 weken lopen hoor, bij de januarimama's was ik de enige, dus zo vaak komt dat niet voor Ik zit ook al zo af te tellen, nog 4 keer in die hitte zwanger met mn dochter alleen. Erg he... Denk dat ik de laatste week gewoon bij mn ouders ga zitten voor de afleiding (bedrijf zit ernaast) maar ik hoop zoooooooooo dat ik minder lang hoef...
@ Sam: he jakkes....volgens mij hebben schoonouders zoiezo geen doekjes...heel herkenbaar namelijk 8) Nee, rollen omdraaien is dan ook geen goed plan, maar niet doen... @ Kikkert: leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn. En idd autostoeltjes moeten wel goed hoor, daar wordt hier ook niet op bezuinigd! Wat voor stoeltje heb je nu gekocht?
even lachen; mn dochter vraagt net of ik cappuccino of latte machiato wil (ze is 2,5 he!) hoezo verwend...
@Pooh, Nee bij mij voelt het niet als weeën (hoe voelen die eigenlijk haha) maar meer als ernstig vermoeide benen, ze kunnen het gewicht niet dragen En logisch dat je dat verbannen hebt, gos meis.. Ja hier ook zwaan-kleef-aan maar ook bij Bas hoor, dus ligt niet aan mij Mmmmmmmm klinkt lekker zeg! @Kikkert, leuk toch! En goed van het stoeltje ja, zou ik ook belangrijk vinden.. @Sam, mag best hoor, hoort er allemaal bij meis.. en 'zeur' maar lekker tegen ons hoor En vieze snoet? Nou ja :x @Hier, eten was een succes Es! Alleen veelste veel gemaakt, dus morgen weer Na ja macht nichts, morgen wordt het ook warm O en hier had ik Uruguay-Zuidkorea weer goed en scoorder Suarez in mijn poule online whahaha word hier nog goed in! Zit nu 'al' op 30 euro, dus al verdriedubbelt. En dan te bedenken dat ik maar met een euro per keer speel haha echt lachuh
@Guppie, whahahaha geweldig je dochter En lekker je afleiding zoeken hoor! Heb ik ook gedaan en die weken zijn gevlooooooooogen.. Mocht ik langer doorlopen (tis een voorgevoel he ) dan twijfel ik er niet aan dat ik die 2 weken ook goed en vooral snel doorkom. Maar heb dan ook nagenoeg geen klachten he, dus dat scheelt dan ook wel weer
Meiden bedankt voor jullie reacties van de echo! Nancy: hopelijk voeld de kat de baby's komst aan! En beginnen de weeen elk moment. Sam: stom is dat als je kind netjes de deur uitgaat en 'niet schoon' terug komt. Voor de rest dames met dikke voeten. Na de bevalling is het zo voorbij. Probeer ze zoveel mogelijk omhoog te houden (oud nieuws maar toch)
hee meiden Houden jullie het nog een beetje uit met die hitte? Guppie leuk je dochter, en latte machiato hebben wij ook altijd voor in de senseo, heerlijk Las iets over benen, heb soms wel is opeens een pijnscheut in linkerlies, heel raar gevoel, kan er dan niet op staan Kikkert goed geshopt meid, leuk Elea ben blij dat alles goed gaat met jullie meid, maakte me zorgen Bij mij belde de kraamzorg nog op gisteren, of alles goed ging met me. Ze zei nou als het lastig is je boxpring te verhogen hoeft het niet hoor, laat maar zo. Wist niet dat ze zo makkelijk zijn. xxxx
haha Nancy: Hier ook veels te veel gemaakt.. dus morgen hebben we ook nog, heerlijk! Ik heb heerlijk een tukkie gedaan op de bank, alleen ik werd niet echt lekker wakker.. beetje hoofdpijn en misselijk nu merk dat ik zo slecht tegen de hitte kan nu..
alles gelezen maar blijft nie veel hangen Net met de hiond naar het water geweest met den zere voeten dus snel doucheje genomen, me vriendin komt zo we gaan ff terrassen vanaaf vroeg naar bed en lkker uitslapen morgen den is ook bekaf die gaat ook eens vroeg slapen morgen ff sex hebbe hahaha lol vorige week had ik daar toch hele dag krampen van nou toedels fijne aaf
Meiden fijne avond, ik ga afsluiten, ga ff douchen en mezelf opknappen en naar de verjaardag. Doegie -X-
Ach als ik mij goed voel is het goed te doen hoor maar ik had veel lichamelijke klachten en vermoeidheid en tja dan is het moeilijk om even een rustmoment te vinden met die 2 onruststokertjes van mij haha. Haha ik moet zo lachen om je verhaal van Kor, tja ik probeer gewoon blij te zijn om wat mijn mannetje wel doet. Helaas wordt ook niet alles gedaan of goed gedaan maar wat hij van mij overneemt vind ik gewoon al meegenomen. En ik hou altijd in mijn achterhoofd dat ik echt 1 van de weinig mannen heb die elke nacht eruit gaat voor zijn kids terwijl ik lekker mag blijven liggen. En we hebben het soms over meerdere keren per nacht Enne last van je hormonen hebben hoort erbij he. Ik vind het gewoon vaak niet waard kwaad te worden. Maar ik merk wel dat het energie kost (zoals donderdag die onderzoeken voor noppes, een hele ochtend weggegooid). Sterkte met jou hormontjes in iedergeval x
Haha ik heb wel gezien dat hij net bij de boodschappen die heeft gekocht. Dus ik wacht vol spanning af
Es: Knuffel meis.. Maar ff rustig aan! Guppie: haha geweldig kind !! Pooh: Neej dat doen we dan maar niet hoor !! Koekkie:Hier weer beetje afgekoeld hoor. Ik word ook zelden boos hoor. Heb me ook niet afgereageerd op hem hoor en hij is ook heel lief. Hij gaat er dan s nachts niet uit voor Jildou, maar goed, ten eerste hoort hij haar niet, ten tweede zijn z'n nachtjes al zo kort (moet er tegenwoordig 20 over 4 al uit), en met de bv was het niet nodig he !! Ach soms heb je ff een rotbui, zoals ik vanmiddag even had !! Angel? hoe gaat het met jou?
HAHA Pooh: Nou nergens om hoor, maar Jildou was heeel druk in mn buik, en daar is nu ook weinig rust in te vinden !!
Sam: Tuurlijk mag je af en toe zo'n bui hebben. Je hebt vrouwen die zich 'misdagen' gedurende hun hele zwangerschap. Dus die mannen van ons mogen hun handjes dichtknijpen met af en toe een keer iets