Slaap lekker! Enne in onze tuin is het al gewoon koud. Net de deur dicht gedaan. Hopelijk is het in onze slaapkamer ook lekker afgekoelt.
Mamasan, jeetje meid, moet heel lastig zijn voor jullie maar zeker voor Luna! Veel beterschap toegewenst en hopelijk mag het gauw beter gaan met Luna!
Avond! Allemaal de dag een beetje doorgekomen? Hier gelukkig wel. Ben alleen voor het eerst m'n enkels kwijt! Manlief heeft het bed hoog gezet, wat zal ik heerlijk slapen! @Elea, begrijp ik dat je niet in Nederland woont? En jij bent al bevallen? Gefeliciteerd!! @Es, die stiefvader van jou klinkt niet echt als een gezellige vent... @Guppie, tijd dat je beebje komt geloof ik of niet? Even van je af schrijven kan erg lekker zijn! Dikke knuff. Hahaha wat lief dat je dochter dat van de koffie vroeg! @Nancy, die kat die voelt dat het volle maan is én dat het vrouwtje moet gaan bevallen! @beebs van de mama's die er helemaal klaar voor/mee zijn: KOMEN JULLIE MAAR!!! @drukke beebs in buik, Esmee was ook heel druk en kan nu nog steeds niet stil zitten. @Angel, hopelijk kan ze iets voor je betekenen zodat je snel mag gaan bevallen! @Sam, wat een leuk jurkje! Kan ook goed met legging en lange mouwen eronder als het iets koeler is. @Mamasan, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hele leuke naam ook. Wat een mooie foto van een schitterend mooi meisje. En wat zielig dat ze zo reflux heeft. Arm moppie. Slaap lekker allemaal! Ik ga nog even lekker met de pootjes hoog tv kijken.
Nu tijd om afscheid te nemen voor vandaag want zo te zien is de wedstrijd (voetbal) nu wel over... heerlijk naar bedje toe. Slaap allemaal lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr! x
Hey meiden! Mamasan, wat jammer dat het niet aanslaat, zacht uitgedrukt natuurlijk. Wat een schattige foto zeg, liefffff! Angel dikkke knuffel! Hoop dat iedereen goed kan slapen vannacht, ik inclusief, uiteindelijk heb ik vannacht maar 3 uur gehaald en vanmiddag 2 uurtjes. Toch n energieke dag. Vandaag badkamer gepoetst, en 2 x een flink stuk gewandeld (met zere voet als gevolg, lijkt wel gekneusd), boodschappen gedaan en ben toch naar t trouwpartijtje van n vriendin gegaan. Het was een staand feest in de tuin dus na n uur opgestapt. Wat loop ik langzaam! Een meisje hier tegenover ergens (lange straat) was 7juli uitgerekend en ligt nu in t zkh te bevallen. Kwam haar ma tegen die was onderweg en die vraagt altijd wanneer ik ben uitgerekend, ongeveer tegelijk is toch niet moeilijk te onthouden toch? Haha. Maar dus iig 1 volle maan baby. Verder is erg genoeg weinig blijven hangen.. Dikke.xx en slaap lekker!
nog even nachtbraken.... Maaruh ssst, zal niet te hard roepen, maar tis stil in huis. Luna heeft net een flesje gehad aangedikt met rijstebloem en ze slaapt zonder kreunen of piepen Dussuh deze mama gaat eindelijk en hopelijk voor het eerst in dagen ook eens slapen zonder beeb op de borst Truste meiden!
Suekes spannend.Sommige mensen moeten gewoon iets te vragen hebben hè. mamasan oh spannend! nou ik lag lekker te slapen.moest plassen en hoorde Spike janken.dat doet hij snachts nooit.dus vertrouwde t niet.ben r heen gegaan hij was heel druk maar hoefde niet in de tuin.vreemd had wel zoiets verwacht.hihi dacht nog heb ik weeen?maar nee.en r is ook niemand want anders had Kyra wel geblaft.t is nu weer stil.kijken of ik in slaap val.
goedemorgen!!! heerlijk geslapen!! maar 2x eruit om te plassen.. gisteren erg veel in huis gedaan Sávonds was ik een soort emotioneelwrak moest huilen zonder reden, gewoon lamlendig.. Hebben jullie dat ook? Mijn man zei dat ik dat bij Sam bij de laatste weken ook had Bleh niets voor mij zeg.. Ik had gehoopt dat er volle maan beebjes waren Sam heb je wel weer lekker kunnen slapen?? mamasan: hoe is het bij jou gegaan? Ging het goed met Luna vannacht? Heb ik verder nog wat gemist? ben gisteren helemaal niet geweest volgens mij.. Ik heb trouwens wel last van de hitte hoor, vandaag is parkpop, gaan we echt elk jaar heen maar denk dat ik mijn man nu alleen laat gaan mijn voetjes zijn zo pijnlijk.. Ben weer lekker aan het klagen he?! haha maar wel een goed humeur hoor!! Fijne dag allemaal
goedemorgen... sue een druk dagje gister zo te lezen ..vandaag maar ff rustig aan doe veel te warm weer !!! heb je een beetje meer kunnen slapen ?? stephanie ten 1e welkom hier sorry had ik nog niet gedaan.. is dit je 1e kindje ?? miss heb je het al wel verteld allemaal ? maar heb niks terug gelezen... sam hhmm miss had de spike last van de volle maan?? maar ja jij helaas erdoor wakker heb je nog wel kunnen slapen meid?? bella fijn van je goede nacht en maar 2x pitstop heerlijk toch... mamasan jehhh zeg wat naar van luna bahhh arme hummel he? hoe ging het vanacht?? hoop dat je zelf iets beter hebt kunnen slapen!! wel heel fijn dat jullie serieus worden genomen en doorgestuurd zijn ..hoor je niet vaak ...knufff nancy vandaag is de d-day !! pfff spannend hoor of is het al zover bij je?? hoop dat jullie gauw je kleine uk in de armen mogen sluiten.. de rest hoe is het met jullie en een goede nacht gehad?? hier ..vanacht toch een kleine 3uur geslapen .. vandaag niks doen maar ja moet er maar ff aan geloven en het scheelt zeker dat ik een strenge man heb en hij weet hoe ik ben..sam is echt super lief en heel bezorgd ..want zat gister al in de tranen maar na het bezoek stopte ik helemaal niet meer dus nu maar ff goed luisteren .
Hey allemaal, nou toch nog 5 uurtjes gepakt. Hoop dat ik tegen 11uur weer moe ben en er nog 2 aan vast kan plakken. Mijn rechtse voet is volledig opgezwollen en kan er niet op steunen. Vet pijnlijk.. Had ik maar niet zoveel moeten lopen.. voelt gekneusd, echt vreemd. Angel, niks gebeurt dus en fijn dat je wat hebt geslapen zeg! Knuff en idd rustig aan vandaag. Wordt weer stikwarm! Sam, gekke honden he? Hier ook n overmatig waakzame jack. Hoop dat je nog hebt geslapen! Mamasan, wat fijn dat t stil was! Heeft Luna goed doorgeslapen? En jij ook? Is ook niet onbelangrijk he! Zo ik ga ff kijken wat ik kan doen (met die voet in acht genomen) om mezelf moe te maken. Bella, jammer v parkpop. Wat staat er eigenlijk dit jaar? Knuffie en tot straks! Xx Sue
sue awiii je voet ..miss even in een bak met koud water ??? wel rustig aan doen hoor met die voetjes ..herken het hier ook heb olifante voeten haha..
ga nu even op de veranda in het zonnetje zitten met een bakkie ...gister hebben we 2 banken kunnen halen dus het is niet zelf maken geworden maar 2 gewonen banken zit ook wel iets lekkerder dan die anderde .. zal straks ff nieuwe foto maken want de kap is ook al af
Hey Angel, ja gisteren maar werd er niet beter op. Heb er nu n soort tijgerbalsem-spray op gespoten en die helpt vaak goed, ruikt ook zo lekker. Komt goed, hoop dat rust voldoende is. Mooi, ben benieuwd naar fotos! Scheelt n hoop werk, goedzo! Hoe gaat t met het voorwerk/halve echte werk vandaag? Hopelijk heb je geen pijn. Xxx
Goedemorgen. ah angel.zo kort geslapen?knuffel.leuk nieuwe banken ben benieuwd. sue bah meid.jij ook met de voetjes omhoog meid!en knuffel. bella herken t wel hoor.dikke knuffel. hier gelukkig nog wel even geslapen.helaas tot 6 uur.en domme dromen.heb t boek van haar naam is sarah gelezen en ik leefde ook even in wo2.heel bijzonder weer.hihi.Jildou is nu haar vader aan t terroriseren.mij heeft ze nu wel genoeg mishandeld.
@ Koekkie: en? Had manlief ook nog druiven gekocht??? @ Sam: hmmmm...Jildou dus in en buiten de buik druk....daar gaat mn goede hoop! @ Guppie: kijk, dat geeft de burger weer moed! Sebas is ook zo gefrustreerd geweest hoor, die praatte echt heel vroeg. Lichamelijk was zn ontwikkeling niet supersnel (liep met 16 maanden) En ook nu merk je het nog wanneer hij weer een sprong maakt in zn ontwikkeling...geen land mee te bezeilen dan. @ Marsim: dikke knuf! Jouw laatste loodjes zijn erg zwaar! Luister maar goed naar je lijf en neem lekker je rust, dat heb je nodig. @ Angel: dikke knuffel meis! Pffff, slopend dit. Heb je nog gebeld naar een van die therapeuten? Doe heel rustig aan en lekker veel rusten. @ Lizz: dus het gras ligt erin? Mooi! Ons kat is een poes (nou ja, dat was ze.... ) Balen dat je meer last van je nek begint te krijgen. Kun je nagaan hoe je je houding aanpast aan het gewicht de laatste weken. Ff aankaarten bij je vk van de week? @ mamasan: jeetje, arme Luna! Hopelijk helpt de nieuwe aanpak snel, want die is zo zielig. Heel veel sterkte voor jou! @ Suekes: hey leuk dat je toch nog even naar het trouwfeestje van je vriendin bent geweest. Huh, de moeder van je buurvrouwtje die je verteld dat ze ligt te bevallen? Zou mijn moeder niet moeten doen hoor! Eh, over je voet: is hij dik en rood? En warme plekken? @ Bella: super dat je zon goede nacht hebt gehad!