Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Net bij m'n ouders een bakkie gedaan en Sebas daar lekker ff in het zwembad laten spetteren. Die ligt nu net in z'n bed, wel wat vroeger dan normaal, maar hij wordt bijtijds opghaald, dus nu maar hopen dat hij snel in slaap gaat vallen. Idd hopen, want de buurvrouw is er weer (haar huis staat te koop en zij woont al ergens anders) en die zijn dus consequent in het weekend tussen 12/1 en 4 aan het schuren (ze willen het huis nog helemaal in de verf zetten, in de hoop dat het dan sneller verkoopt....)

Lekker dus, want dat is precies de tijd dat Sebas en ik slapen.... Hij gaat er vaak wel doorheen, als hij eenmaal onder zeil is. Ik wordt er wakker van of kan niet in slaap komen, dus begin bij voorbaat al wat humeurig te worden bij het vooruitzicht dat m'n slaapje vanmiddag weer wreed verstoord zal worden:x

Heb wel bijgelezen, maar ben echt een zeef! Sorry!

@ Nancy: gefeliciteerd met je 40 weken!

@ Sue: de reden dat ik dat vroeg was dat het op trombose kan wijzen. Een vochtpootje is ook niet fijn, maar gelukkig lang niet zo ernstig als een trombosebeen;)

Hier, af en aan voorweeen. Het nare gevoel van gisteren lijkt in ieder geval redelijk weg te zijn. Keep my fingers crossed!!!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik kom helemaal tot rust hier.. heb gewoon vakantie! 8)
    Heb sinds ik hier ben nog geen 1x de hond hoeven uitlaten.. hoef niet te koken, niet te stofzuigen niet te dweilen.. HEERLIJK!! :D:D
    Wordt helemaal in de watten gelegd haha.. :)

En Vincent maar ploeteren thuis in de tuin ;)

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat heerlijk Pooh dat Sebas bij je ouders in het badje heeft gespeeld. Ik duim met je mee meis dat hij snel in slaap valt zodat hij genoeg energie heeft voor zijn uitje vanmiddag!
    Hmmmmm balen zeg die schurende buurvrouw tijdens je middagslaapje! Oei, voorweeen... auwie!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh naar die voorweeen meid, knuffel

Lizz wat een prachtige buik, leuk zo bij dat ledikant.

Dithje heerlijk bbquen, geniet ervan. Met mij gaat het goed hoor, dank je.

Stephanie, ik zou het niet weten met afscheiding, sorry

Wij gaan zo op een terrasje wat drinken, en dan bij mijn oom en tante eten.
    Moeten met hele familie op de foto voor mijn oma haar verjaardag, die wordt 90.

xxx

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Sorry ik heb niet teruggelezen maak me ook een beetje zorgen hiero... Heb ineens megadikke paarse benen :$ Of het nou door de warmte komt :( Ik ga zo even het zwembadje in, kijken of ze slinken, anders bel ik de VK hoor, krijg er de kriebels van :(

Heb ik hier nog dingen gemist meiden??
    Knuffel voor jullie allemaal!!

Vandaag uitgerekend! Gek idee joh.... ;) Ook nog even fotootje geschoten, mijn buik met 40 weken:

Bekijk bijlage 81581

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Nancy, schitterende foto en een al even schitterende buik!
    Die benen zou ik wel even voor bellen als het niet minder wordt hoor.

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

zo heb tussen 10 en half 1 nog geslapen, voel me heerlijk nu alleen die voet dan. ga nu eindelijk t badje opzetten!

pooh thanks meid voor t meedenken! gelukkig is t dat niet!

lizz wat een mooie buik en schattig ledikantje!

es wat wordt je heerlijk verwent!

angel heel mooi geworden zeg, lijkt me heerlijk daar zitten!

sam haha wat een grappig gezicht moet dat zijn!

rest vs meiden fijne dag en lekker bbq-en of zwembadje hangen of uitpuffen in de schaduw oid! pfff tis echt warm!! knuffie!

xx Sue

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Gewoon bellen hoor meis als je het niet vertrouwd!!

Ik ga even op de bank.. heb barstende koppijn! :(

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy wow wat n mooie buik! En dat je maar snel aan de beurt bent meid! Die benen, ik zou meteen gaan bellen, niet afwachten. Klinkt erg heftig en ben tuurlijk al op de hoogte van hoe je voeten eruit zien.. kan nooit helemaal normaal zijn! Hoop dat ze je morgen kunnen helpen.. of gaan ze dat niet meer doen? Knuff!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh Knuffel, hopelijk niet te veel herrie.. Wat bezielt mensen om te gaan schuren in de zon dan???

nancy: OEI! Dan wel bellen als het niet beter wordt hoor!! Moeten geen rare dingen hebben!! Ennuh prachtige buik!!

Lizz: ook jij een supermooie buik hoor :D :D

Hier lig ik ook even, dus ga ff poging tot dutje doen ;) !

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb daarnet maar gelijk even gebeld en ze denkt dat het toch de combi is van warmte en vocht vasthouden. Moet nu echt met pootjes omhoog en wisselbaden, dus dat ga ik nu maar doen. Word het erger, dan moest ik bellen!

Ik hou jullie op de hoogte meiden, thanx en een fijne middag! -X-

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    8)

Zou het je slijmprop kunnen zijn? Die komt soms (in delen) al eerder. Was bij mij ook zo. Zegt niets over wanneer je bevalling gaat beginnen helaas... ;)

En je vroeg gister of ik niet in NL woonde, idd. ik woon in het MiddenOosten 8)

Leuk dat je hier meekletst trouwens!

Liefs Elea

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Nancy, gefeliciteerd met je 40 weken. De laatste loodjes meid! Mooie buik heb je zeg!

Sam, hahaha Ma Jildou Flodder :D

Lizz, mooie foto's van jou en je buik. Die naast het bedje is lief, je zou haar er inderdaad zo indenken he (in dat bedje bedoel ik).

Angel, mooi, lekker loungen! Wat ga je op de muur schilderen?

Lekker bbq-en Dithje!

Wat gaat het opschieten nu he! Ik verwacht er iedere dag een beebje bij te lezen, maar het is stilte voor de storm zeker!

Liefs Elea

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nancy 40 weken vandaag! Vanaf morgen overtijd pfft, flauw zeg! Je staat prachtig op de foto!
    Vind dat van je benen wel heftig klinken hoor. Zeker aangezien we daar niet allemaal last van hebben...

Lizz ook al zo'n mooie foto!

Ik ben vanmorgen (gelukkig) als een ander mens opgestaan. Niet meer zo depri. Zei al tegen mn man, voel me vandaag weer zo lekker dat ik daar wel om kan janken. Stomme doos ben ik zeg!
    We hebben 2 zwembadjes opstaan, beetje overdreven, maar zo is het wel heel goed uit te houden! Gelukkig heb ik de goede helft van de week weer in het vooruitzicht, dus hopen dat ik mezelf opgepept kan houden!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    lizz en nancy mooie buikjes zeg!!
    Es haha zie het helemaal voor me met je hond!:)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Eline en wat leuk met de hele familie op de foto voor je oma haar verjaardag!

Oei paarse benen Nancy dat klinkt niet goed! Snap dat je je zorgen maakt meis... Hoop dat die wisselbaden helpen en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor, dikke knuffel! Wow, mooie foto :D!

Wat goed Guppie dat je je beter voelt! Enne.... geen stomme doos hoor;), je zit gewoon vol met die rare hormonen:p.

Hier; ga de auto vast aanzetten zodat hij kan afkoelen, anders is het echt niet te doen. Gaan zo naar mijn schoonouders om te bbq'en vanmiddag. Gelukkig op tijd beginnen rond een uur of 4 en dus hopelijk (nou ja, daar ga ik wel op aandringen) vanavond op tijd thuis dus dan kom ik nog wel even aanwippen. Toedels!

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @nancy hou het goed in de gaten hoor! En beter te veel bellen als te weinig..

Hier echt een kutdag eigenlijk.. Wel gezellig maar echt af en aan harde buiken en echt veel pijn in mijn onderkant.. Mar nu niet vanaf mijn buik maar echt van onderen..
    Sam heeft vandaag geen zin in een dutje, mijn man heeft hem nu even meegenomen naar parkpop dus zit nu lekker op de bank;)

Trouwens ik heb de laatste dagen zin in seks:$ echt bizar want voorgaande weken echt totaal NIET.. Kan toch geen kwaad als je nu nog seks hebt?

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    dithje veel plezier bij de bbq~!! Lekker hoor een auto met airco, wij hebben alleen arko dus blijft erg heet;)

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat is het warm he meiden...pffff
    Het is buiten eigenlijk niet te doen. Zou wel lekker op het water willen zitten met een bootje.

Nancy 40 weken!! Whoehoeeeeee. Mooie buikfoto ook meis.
    Maar laat het de laatste zijn die je plaatst, de volgende is met baby uit de buik.

Goed idee Dithje alvast de auto aanzetten. Haha..anders is het niet uit te houden de eerste 5 minuten.

Bellamano, knuf voor je buikkie. Hier ook veel pijn in de onderkant. Het steekt en krampt steeds.

Guppie, fijn dat je je beter voelt.

Eline, leuk om met de hele fam op de foto te gaan. Lekker showen met je buik. Wanneer moest je nu eigenlijk weer afrijden?

Angel wat een geweldige veranda hebben jullie nu zeg. Echt heel mooi en lekker relaxen dus vandaag.

Sam, Haha..die Jildou. Wat een lolbroek is ze. Heb je een foto gemaakt.

Lekker Sue dat je nog even hebt kunnen tukken.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy & lizz mooie buikjes dames...en nancy ik hoop je laatste ??;)

nancy he wat naar van je voeten en benen zeg..pfff...hou het wel ff in de gaten he!!...

pooh auwii voorweeén ..knuff ...en wat lekker ff in het badje geweest heerlijk is echt warm..

sam hoe is het nu met jou??

dithje veel plezier met de bbq ..maar je bent vast al weg :D

hier net tukkie gedaan moest van manlief..nou toch bij elkaar een kleine ander half uur geslapen maar weer wakker van de pijn (helaas) ...

iedereen dank je wel voor de reacties van de veranda ...

nu ff milkshake op drinken die manlief heeft gehaald...

Deel Deze Pagina