Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

thanx, dat hoop ik ook ;)

Pff, echt niet te doen he? Ik "verheugde" me al op woensdag, dan zou het "maar" 24 graden worden, maar ik zag net dat dat al bijgesteld is naar 27:(

Ik zit ook met smart te wachten tot het buiten weer wat koeler is dan binnen, dan gaan alle ramen en deuren weer tegen elkaar open!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nancy ik wil je ook niet banger maken dan nodig, maar ik ken iemand die met zulke benen opgenomen werd (en een ks kreeg). Ik zou gewoon nog eens bellen hoor. Ik heb altijd al meer last van vochtvasthouden en mijn voeten (laat staan benen) komen nog niet eens in de buurt...

Het lijkt erop dat onze dochter de waterpokken krijgt. Als het echt zo is wil ik dus niet bevallen binnen nu en 3 weken, anders mag ze niet eens in het zkh komen (stel dat ik moet blijven...). Dat wil ik niet hoor! :(

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Yep ik heb precies hetzelfde nancy! tenminste.. als ik zo naar je foto kijk denk ik wel dat het hetzelfde is..
    Mijn bovenbenen zijn nu ook vlekkerig aan het worden..

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga zo douchen.. zal zo eens een foto maken

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy wat pooh al zei ... als het idd een tromboze been is kan het niet wachten tot morgen ..want dat is echt een serieuse zaak hoor

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier....

ik ben echt beroerd van die hitte de tranen springen we al in de ogen bijwijze van als je naar me kijkt, normaal hou ik wel van dit weer maar nu echt niet :( (maar ik zal heus niet de enige zijn ;)). dylan die heeft overal rode vlekken en blaartjes in zijn mond (1 flinke) dus dat moeten we ff in de gaten houden we denken of warmte vlekjes/de waterpokken/allergie voor iets want verder lijkt hij niet ziek.

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Gruppie je heb van iets homeopatisch een speciaal goedje volgens mij VSM en me zus der dochter had het en ik had het al vast in huis en die heeft het gebruikt(ik dus niet was nog niet nodig) en waren er echt uit eindleijk maar een paar en met een paar dagen verdroogd
    Maar je moet met zoiets meteen beginnen met smeren dus moet je een avondapotheek opzoeken.
    Misschien beperk je zo de schade.
    EN niet om het een of ander maar als ji bevallen bent er staat kind steeds naast je bed met jeuk wordt je ook niet superblij van.

Nou spannend de dikke pootjes club (es en nancy)
    Hopen dat het vals alarm is voor jullie!

Pooh:ja echt kl*te hitte loop te puffen en te kreunen en te steunen ben er echt zat van.
    Denk dat het over de 35 gr is ga zo boven kijken in de slaapkamers.
    zit te denken kranten tegen de ramen plakken echt erop zou dat helpen???
    dus extra snappen jullie?

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Kikkert: hert is inderdaad zwaar deze hitte zo op het eind.
    Vijfde ziekte of rode hond??google anders even.
    Kan ook hitte zijn.
    Maar voor iedereen met kids die er al zijn: die mogen niet ziek worden want dat is echt niet op te brengen zeg.......

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @guppie ow jou dochtertje ook al (mss waterpokken) wat heeft zij als ik vragen mag???of ja hoe ziet het eruit?

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamameisjes de 6de ziekte heeft hij al gehad vorig jaar dus dat zal het niet zijn en rode hond is het ook niet. het zijn allemaal rode kleine tipjes

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Meiden met vocht: ik heb er geen verstand van sorry:)

Meiden met een klote dag: dikke knuffel

Nine monts is leuk heb hem op dvd;) haha ik zei net hier den moet jij gaan kijken ;) hij zo hoezo, ik zo ja die vent vind het ook moeilijk met kids:):( zo direct stil:D

Dani is wel weer wakker geweest heb m fruitpotje gedaan en nu slaapt die weer;) hopelijk voor de nacht...
    Zielig hoor voor hem, hij slaapt nu op de bbykamer.. ik denk als dat ik weet wrom het zo fuking heet is op zn kamer::: vloerbedekking
    Hadden we zo gelaten omdat die toen net kroop;) nou daar moet dus lami of zeil in, rest is allemaal lami, ma goed heb die screens ook besteld en dat duurt nog 2 weken;) pffff hoop dat de bby nog een week erin blijft want dan hoef ik dani niet weer te verslepen..

Meiden ik ga off, ik wens jullie een goede nachtrust hopelijk ook voor mezelf..

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dikke knuff voor iedereen!!

Hier nog steeds ontzettende pijn aan mijn onderkant (schaambeen?)
    Had vannacht zo'n pijn dat mijn man me moest helpen draaien in bed, ging echt niet!
    Ik heb het dus nu wel een beetje gehad aangezien ik geen stap meer kan zetten zonder erge pijn.. Maar ja...het kan ook nog 2,5 week duren.. :(

Ga dus maar weer snel op de bank liggen zo goed als dat gaat.
    Morgen verloskundige maar die reageert nooit zo op kwaaltjes, die horen er gewoon bij volgens haar dus...

Fijne avond en sorry dat ik op niemand reageer!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames, kletskousen.. Alles bijgelezen, maar ben kapot eigenlijk ;) !! Doe even een korte poging!

Nancy en Es: poeh wat een voeten zeg!! Ik zou het ook na laten kijken idd!!

Angel: Dikke knuffel voor jou!!

Elea: pff lekker warm daar ;) >.. Wat leuk zo'n zomerkamp voor de meiden!!

Zieke/hangerige kndjes: Dikke knuffel en snel weer beter worden!

Uuh verder sorry.. Hier heerlijk ge-bbqed. Was erg gezellig. Jildou ligt net een half uurtje in bed, dus ben benieuwd hoelang die morgen slaapt. Ik heb vanmiddag lekker met mn voeten bij haar in badje gezeten. Heerlijk :D !! Jildou heeft haar ook super vermaakt :D !! Morgenochtend ff het huis hier wat doen, morgenmiddag naar mn vriendin en dochtertje, kunnen de dames daar zwemmen ;) !

14. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    kikkert: sorry ben geen dokter:( vind het moeilijk zit zelf ook vaak te mutsen met die kinderziektes hoor.
    Ik zou zeggen probeer je gevoel te volgen.
    Kan ook volgens mij als reactie op de warmte.

mamchan:ja dat is de pech van al een kind hebben he?
    Je slaapt al waardeloos en als je kind dat ook doet doe je nog een stapje extra terug.

Voor iedereen fijne avond en lange nachtrust toegewenst.

Hier weet niet of ik in me broek plas of vocht is helemaal klam maar ook bij de voorkant dus denk zweet.
    bah bah bah zelf onder me borsten is het zeiknat.
    En draaien in bed is ook waardeloos alles doet zeer.
    Ik ben geen aansteller maar dit is echt geen pretje.....
    Het is hier 28 graden en ga zo weer naar bed kijken of het lukt.
    Heb trouwens besloten dat als ik deze week beval een week geen visite wil.
    Ik gooi het op de warmte dan hoor!

Nou heel veel liefs en slaapse

15. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    pfff dames,

het leed is hier geleden de knoop doorgehakt! De au pair gaat morgen naar huis! Simpele reden het werkt niet: zij vind (lees vooral haar ouders) dat ze hier uitgebuit word????? Ok misschien maakt ze redelijk wat uren, maar verdorie je leeft in een zwangere familie!!!!!!! En naarmate de zwangerschap vordert, neem je als het goed is iets meer over van de zwangere daarvoor ben je er ook en daar zul je ook terdege voor beloont worden! Voor de grove hh klussen is er hulp hoef jij niet te doen! Anderzijds is ze niet eerlijk, liegt ze en heeft absoluut geen respect voor ons, getuige de foto's van haar kamer op pag 41 + het vertellen aan de andere werknemer dat ze niet wist van de zwangerschap en dat wij een nl familie zijn +op het platteland wonen........ Eh waar vind je een boerderij?:$

Vanavond is de bom gebarsten, t begon al met eten volgens het schema waar ze nb zelf om gevraagt heeft, zou ze me na het eten helpen met de kids. Perine was net zo ver ok ik ga iets van mijn speelkamer opruimen, maar komt er iemand mee en wie. Dus ik in het engels zo dat het voor eenieder volgbaar was dat hangt er vanaf of laura of mama, iemand moet ook nog afruimen. Krijg ik een snauw naar me toe, een dag vrij is 24 uur vrij. prima maar 10 min later vraagt ze of ze woensdag met het buurmeisje naar het zwembad kan van 3 tot 8. Pien is toch bij haar aktiviteitje...eh enne Isa dan? Ik pissig dus afgemeten gezegd prima ga jij toch zwemmen. Ondertussen ff geregeld dat Alex melkt, Jan Binnen is bij de kids en ik gewoon kan zingen. Nu gaat het met niet omdat zingen, maar ze weet dat ik dit ieder woensdag doe, ze heeft van begin geweten woe-avond kun je enkel vrij zijn als Jan of ik thuis ben....En we moeten ook nog hooien!(is vanmiddag niet doorgegaan, lekker gezwommen)

Na het eten is de freule naar boven gegaan heeft ze met pa en ma gesproken, komt ze terug moeten praten: ok prima maar met Jan erbij! dus je zult ff gedult moeten hebben.
    Uiteindelijk kwam het hele gesprek hier op neer of meer betalen pm of ik ga naar huis! (chantage?)

Dat ze naar huis wil prima, dat ze evt heimwee heeft prima, maar kom me niet aan dat ik je uitbuit! Bovendien ze wist alles van te voren, dus ze kan ook zeggen dit werkt niet, heb niet echt gerealiseerd wat de concequenties waren om bij jullie te komen.

Nu heb ik een slechte aantekenig op de site, plus de andere au-pair zal waarschijnlijk ook niet komen! dus uiteindelijk zit ik ten allen tijde met de gebakken peren!:x En dat 4-6 weken voor mijn bevalling lekker!

sorry voor ego berichtje, klaag modus weer uit:D

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hier, net thuis van bq bij mijn schoonouders. Was erg gezellig.

Heb nu heel erg steken en krampen aan de onderkant van mijn buik echt helemaal onderin. Het beneemt me de adem en kan dan echt even niks meer doen. Zou het?????

MamavanP. Liever kwijt dan rijk zo'n au pair. Alleen jammer dat je nu een aantekening hebt. Hoop dat jullie nog wel iemand vinden.

Nancy...dat ziet er niet zo best uit je been hoor.

17. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Dit is een vooral vochtbeen en ik denk dat er iets met je lijmfestelsel is, dat is je zg drainage systeem in je lichaam, kunnen nl ook propjes in komen, niet enkel in je bloed baan (dus trombose been)
    Het beste is dit ff te laten testen in het zh, doen ze met een soort app waar ze ook baby hartjes mee luisteren. Blijf er vooral niet te lang mee rond lopen want dit kan je bij een beetje pech je onderbeen kosten! sorry wilde je niet bang maken maar heb in 2000 ook zoiets gehad en ze hebben net mijn onderbeen kunnen redden ten kost van mijn lijmfestelse en 1 spier!

18. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

lizz ik hoop het voor je! sterkte en welterusten

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Welterusten!
    Ga ook eens kijken of het boven beetje koeler is geworden dan de 26 graden die het was.

20. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Spannend Lizz!!
    Wordt wel eens tijd voor een baby is het niet?
    Lees hier weleens als je gaat douchen nemen oefen weeen af en echte zet door.

mama P: wat denkt die meid? wat dacht ze dat ze bij je kwam werken???
    Dat je haar au pair was?
    is toch duidelijk dat je zo meid inhuurt voor kids en ondersteuning.
    Kun je niet praten met buro of die aantekening eraf kan is belachelijk anders lijkt me!
    Krijg je nog zwarte piet toegespeeld ook.

Deel Deze Pagina