Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamasan ohh wat fijn zeg dat luna goed geslapen heeft zeg..en dat de rbloem aanslaat helemaal top hopen dat het zo blijft !!! is voor mams ook fijn kan je ook ff bij tanken he? ...
    die hitte is echt puffff puffff....

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    een hele dikke knufff meid.. hoop dat de slijmproppen verliezen iets bij je gaan doen meid...

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    meiden

ik vraag me wat af..
    Ik voelde bby wel draaien en bewegen , maar niet extreem en ook niet dat ik dr voel schoppen..
    Zou het komen omdat ze geen ruimte meer heeft??
    heb dit al paar dagen.. ma schonk er verder geen aandchtaan ma heb het wel steeds in me achterhoofd..
    kan iemand mij antw geven

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lizz jammer dat het niet heeft doorgezet zeg, knuffel

pooh jij hebt dan ook lang wakker gelegen meid

Marsim, hoop dat het een teken is dat de bevalling snel eraan komt, knuffel

Kikkert succes zo met dylan bij de ha, arm ventje

Mamasan fijn dat luna al 2 nachten goed slaapt, super

Guppie naar die last van je bekken, en dat je ook vocht vast gaat houden. Knuffel voor jou ook

sam gek van je hond zeg, je was dus ook vroeg wakker?

Mamachan ik had dit ook een paar dagen, dat ik haar amper voelde, maar gister begon het wel weer opeens.
    Maar het is niet meer zo regelmatig, eerst altijd smorgens bijv, en dat is niet altijd meer

De laadste loodjes zijn wel zwaar zo he meiden met dit weer, gatverdarrie.
    Tis hier nu al 26 graden, dat wordt weer wat vandaag.
    Heb net nog maar half uurtje geslapen, het ging niet.
    Vanmiddag weer naar de verlos

xx

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    eline he bakkes toch niet kunnen slapen ? hoop dat je vandaag toch nog ergens wat mee kan pikken.. ja en pff wat een hitte ..de laatste loodjes zijn het zwaarst zeker met dit weer...

mamachan dat kan idd ...maar als je het zelf niet vertrouwd ff bellen..

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

even een teken van leven.

Zag dat er meerdere last hebben van het warme weer, nou ik blijf zoveel mogelijk binnen waar het nog koel is.
    Slapen doe ik er ook wel minder door, zoals bij meerdere las ik.

Verder nog geen baby's zag ik. En we hadden toch wel verwacht dat er ondertussen wat meer kleine ukkies op de wereld zouden zijn gekomen.

Ik heb nu soms last bij mijn onderbuik, wat het is weet ik niet echt. Denk dat het lichte voorwerk is?!?!

Van het weekend is mijn vader langs geweest om nog wat klusjes te doen is huis samen met mijn vriend, dus we zijn weer een stuk verder. Nu is het echt de puntjes op de i.
    Vandaag grote schoonmaak houden (nee geen nesteldrang) want de mannen doen dat natuurlijk niet na hun geklus :D

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Was gisteravond druk aan het bijlezen en mijn reacties aan het typen, ligt zp eruit:x:(:$! Helaas pindakaas dus....

Jeetje Mama van P wat een Truus die au-pair... Volgens mij is het in deze beter om te zeggen: opgeruimd staat netjes! Maar wel vervelend joh voor jullie zo vlak voor de bevalling.

Hoe gaat het met je Lizz? Krampen/steken over of.....? Spannend meis! *Lees net dat het voorwerk was....* Heerlijk dagje in het verschiet dus meis met je boekje!

Sjonge Sam die Spike toch zo onrustig en blaffen 's nachts:(! Hoop dat je nog hebt kunnen slapen meis, knuffel!

Bah Angel slecht geslapen meis! Doe maar goed rustig aan (is ook geen weer om je druk te gaan maken;)) en vanmiddag maar even liggen?

Hoe is het nu met je kiespijn Eline? Veel succes bij de vk vanmiddag!

Mooie buik Kikkert! Beterschap voor Dylan en succes bij de vk vanavond!

Oeps Pooh een slecht nachtje dus voor jou:(... Geen idee meis hoe het met deze hitte en geboorte gaat! Super dat Sebas het zo naar zijn zin heeft gehad. Het is wel een kleine volhouden zeg, "gewoon" kwart over 6 wakker terwijl hij er zo laat pas in lag. Nou ja, vanmiddag maar even lekker slapen saampjes!

Jij ook al zo slecht geslapen Guppie:(, knuffel!

Een hele dikke knuffel voor jou Marsim! Heb het met je te doen meis, de hele dag op bed en dan die slechte nachten... Hoop dat jullie meisje snel de grote mooie wereld wil komen bewonderen!

Super MamaSan dat Luna zo goed slaapt:D!

Ik merk ook wel hoor Mamma Chan dat de bewegingen van de baby zijn veranderd. Volgens mij heeft het echt te maken met het kleiner worden van de ruimte... Je voelt haar nog wel?

Wat heerlijk Lucky dat er weer klusjes afgerond zijn. Poeh he vandaag grote schoonmaak... Puf, puf, puf... doe je wel rustig aan met dit weer?

Hier; de bbq was gezellig gisteren, maar was blij dat ik weer thuis was... Home sweet home:D! Vannacht heerlijk geslapen op de gebruikelijke plaspauzes na en het heeeeeel erg zweten van de warmte. Vandaag eigenlijk niet veel op de planning, behalve rustig aan doen;). Vanmiddag om 15.50 uur bij de vk zijn en daarna in de r van racen naar mijn mams voor de wedstrijd van het NL elftal en dan blijven we daar ook eten.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou met wandelen spande hij net ook de kroon, gatver.. T is dat ik geen zakken had, anders was hij er in gekropen. PFfff!!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Sam: hahahahaha wat heeft die hond van jou:$

Dithje: ja ik voel dr bewegen in de vorm van draaien
    Moet woensdag naar de gyn, jullie moeten allemaal om de week ik elke 2 weken:$ is tog ook raar..

Angel: jij loopt ook gezellig door tot 40 wken ofnie:(

nancy: ik hoop dat ze wat voor je kan doen;)

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmmmm Sam zou er dan toch een baby op komst zijn;):D? Spannend meis... die gekke hond!

Als je haar wel voelt bewegen Mamma Chan zou ik mij niet zoveel zorgen maken maar als het voor je gevoel niet lekker zit dan moet je gewoon even bellen he? Woensdag mss even aankaarten dat je het raar vindt dat je om de 2 weken moet komen?

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje fijn dat de bb leuk was, en dat je toch goed kon slapen.
    Succes ook bij de verlos he straks

Kiespijn lijkt iets te zakken, tis die kies waar ik in maart 2 keer wortelkanaalbehandeling aan heb gehad.
    Daarna kwam de pijn al steeds met vlagen terug.
    Denk toch iets niet goed, maar ze maken geen foto ivm zwangerschap.
    Dus hoop dat het ook nu weer even wegtrekt.

net maar even gestofzuigd, nu afwassen, is het maar weer gedaan

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje geslaagde avond maar idd home sweet home vind ik ook altijd:D..succes bij de vk wordt idd racen haha.. wel spannend hoor vandaag de wetstijd...:p.en lekker blijven eten heerlijk zelf niet koken ideaal haha... hier ga ik zo ff douchen want pfff buik blijft zeer doen.. niet dat het door gaat zetten ofzo want daar geloof ik ff niet meer in... en miss dan nog ff een tukkie?

lucky oh lekker bijna alle klusjes af .. en idd mannen doen weinig na al dat geklus haha.. nou moet ik wel zeggen dat ik een man in huis heb die veel doet hoor..nu ik zo op het eind loop dus hier niks te klagen...

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam miss toch een teken bij jou ??? rare hond:D

mamachan nou dat zit er wel in denk ik brrrrrrrr...

ga hier ff douchen zo kijken of buikje iets rustiger wordt ..

14. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Pff wat een ellende die hitte weet ook niet waar ik het moet zoeken snachts.
    Nu al niet dus ga maar snel aan de poets dan heb ik dat gehad:)
    Vannacht verloor ik beetje slijm maar heel weinig met beetje bloed erdoorheen dus ik dacht het is begonnen.
    zo begon het bij de eerste ook uur later had ik weeen.
    Maar had gister onwijs harde buik erbij maar geen weeen.
    Nu nog steeds heel weinig bloed lijkt op menstruatie eerste a laatste dag.
    Heb net ha gebeld voor uitslag blaasonsteking dat is op kweek gezet maar ze hebben nog geen uitslag nu straks weer terug bellen.

hoer reageren jullie mannen eigenlijk?
    De mijne nou niet bepaald medelevend zeg sorry
    Krijg een zin als positief blijven en die kleine blijft nog wel lekker lang zitten hoor.
    Vannacht had ik hem wakker gemaakt omdat ik toch schrok maar hij ging meteen weer verder slapen.
    Ben er zo ontzettend zat van allemaal.
    Ik doe alles hier nog in huis ga smiddags op 4 x na de hele zw nooit naar me nest.
    Ben zo moe alles doet zeer en dan die hitte en dan iemand die laat blijken dat je een aansteller bent.
    Zo dat ben ik kwijt heb er net ook al een smsje over gestuurd en hij belde meteen maar ga niet meer opnemen vandaag:)
    SOrry voor het geklaag.

Verder dochter zit al op school en zit nu aan een bakkie thee.

Zit te denken omdat die kleintjes geboren worden in de hittegolf zo matras alarm te halen dat af gaat als ze (jullie weten wel dat nara woord) stoppen met ademen ofzo.
    Of vinden jullie dat onzin?krijg het hier niet onder de 30 graden snachts en savonds.

Oh en sam:die hond heeft het ook warm denk!
    mamachan: xe worden rustiger voor bevalling soms schijnt maar kan ook hitte zijn.
    Voel je dat het soms beweegt dat is voldoende volgens mij?
    Angel:je wordt straks nog ingeleid

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja geen idee.. T is wel apart dat het alleen s nachts is dat hij zo jankt. Hij ligt nu wel gewoon te slapen.. Met bevalling van Jil deed ie ook niet zo vreemd ;) !!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He verdorie Eline wat balen van die kies zeg! Hoop dat de pijn wegtrekt en dan na de zwangerschap maar snel naar de tandarts!

Sjonge Angel die buik van jou:(.. Hopen dat de douche helpt meis en je buik rustiger wordt zodat jij een tukje kunt doen!

Huh Mammameisjes nog steeds geen uitslag van je urine? Echt heel vreemd hoor... Wat balen meis dat je man niet zo meelevend is! Kan mij voorstellen dat je daar verdrietig en moedeloos van wordt...

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Eline, wat shit van je kiespijn.. kunnen ze t niet even openmaken, miss kan dan de ontsteking eruit?

Sam, gekke beestjes!

Kikkert mooie buik! Knuff voor Dylan, ach arm kind..

Angel, nog niks?

Oh ik onthoudt niks hier he...

Lizz, niks gebeurt dus.. jammer zeg! Apart tis bijna juli en afgezien van vroeggeboortes nog niet veel gebeurt hier..

Hier: had vrijdag trouwens de harde schijf met alle fotos en filmpjes van de afgelopen 7 jaar laten vallen. Zwangere muts (laat zoveel vallen). Kastje vernacheld.. gelukkig konden ze em in n andere ombouw overzetten en was de data intact. Geintje van 40 euri maar we zijn t niet kwijtgeraakt iig.
    gisteren badje opgezet. 3 uur pompen en vullen haha en toen flats erin :). De orka is geland haha! Gezelli bbq gedaan en later n ijsje bij de italiaanse ijssalon om de hoek, wat fijn die zit er sinds n paar weken en mag van mij nooit meer weg.

Verder heb ik gisteren ook de dokter gebeld. Mijn voet deed en doet nog steeds zon zeer! Helemaal dik en aan 1 kant maar, kan er niks mee vooral niet makkelijk uit dat hoge bed... was niks ernstigs gewoon vocht, dus ik doe nu mee met nancy en es en nog n paar andere meiden met de stalpotenparade..

Vandaag vk helaas tijdens de wedstrijd.. dom.. niet aan gedacht. Bart gaat solliciteren vandaag bij een babyzaak als bezorger monteur van babykamertjes, grappig he? Verder plof ik weer in t zwembadje, ik raad t iedereen aan om te doen, ik was gister redelijk afgekoeld waardoor ik net wat beter heb geslapen dan afgelopen paar nachten (een heel klein beetje maar).

Fijne dag en beebjes dienen jullie je maar eens aan voor degenen die graag willen!
    Knuff!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    eline: naar die tand, hoop dat het snel beter wordt

Mamma meisjes: Hier ook geen tukkie hoor, ik doe ook hier alles, nja ik zeg dr nu wel meer van'..

Net ff het terras geveegd en dani zit in zn huisje te spelen:D gaat goed met hem..

ja ik moet zeggen dat de dagen me nu ook wel lang duren:( en idd als je dr iets van zegt vinde ze dat je nie zo moet zeuren( altands me schoonma wel) pfff stom **** haha

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik ben ook weer in t land der levenden:D
    wel bijgelezen maar alleen t hele gedoe van mama v is blijven hangen:( jeetje meid zo een ai air kun je beter kwijt dan rijk zijn zeg,

ook was er nog 1tje die steeds slijmproppen verliest. meid maak je geen illusie. ik verlies die al sinds vorige week vrijdag en t wordt steeds meer en steeds vaker maar helaas nog niks meer dan wat krampen:( vaag hoor zo een lichaam haha.

stephanie. welkom meid en klets gezellig mee

en elea welkom terug meid.

meiden die een knuffel kunnen gebruiken.... bij deze;)

hier een redelijk druk weekend gehad. zaterdag verjaardag wat uigelopen was. zijn mee blijven eten en waren uiteindelijk pas om half 10 thuis haha en gisteren hadden we de zus van jeroen uit tilburg op visite, omdat ik t gister ook zo warm had als de laatste dagen hadden we besloten om een mooi badje voor in de tuin te kopen:D dus we hebben nu een bad van 244 cm doorsnede staan met een hoogte van 76 cm. heb m al open gezet dus t water is nu lekker aan t opwarmen door de zon zodat nikita en ik lekker kunnen afkoelen de komende dagen. ook staat de pomp aan om t water zuiver te krijgen:D ben er echt onwijze blij mee. de nachten zijn mede door de warmte ook aardig beroerd en vannacht ook regelmatig wakker geworden met een kei harde buik die ok mega pijn deden. gelukkig in de ochend weggetrokken;)
    vandaag heb ik ook niet veel op de planning staan alleen moet ik ff strijken en boodschapjes doen en uiteraard naar oranje kijken al heb ik t idee dat ze t niet lang meer vol gaan houden;)

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar ben een beetje met mezelf aan.... :(
    ik heb best wel last van de warmte en ongelofelijk last van hooikoorts, lig hier alleen maar te proesten, puffen en snuiten en benauwd te wezen.... heb nergens puf voor!

Dikke knuf voor jullie allemaal zal proberen ff wat terug te lezen en te reageren

Deel Deze Pagina