sam niks ergs aan hoor kan me voorstellen dat je daar chaggie van wordt en dan is het warm enz ..doe maar rustig aan meid..wel fijn dat kor eerder thuis komt ...sam hier ook heerlijk..hij wou al niet weg vandaag maar heb gezegt dat hij gewoon kon gaan en dat ik me aan de regels hou en als er iets is hem zal belle.. bubs arme voeten maar wel leuk die foto haha lief hoor.. mamachan das idd niet slim van hem zeg...
Pieuw Sue dat de data bewaard is gebleven! Sjonge, moet je toch niet aan denken dat 7 jaar foto's foetsie zijn... Oei, lid van de olifantenpotenbrigade. Succes bij de vk, jammer dat het onder de wedstrijd is! Ahhhhh wat leuk dat Bart gaat solliciteren. Hij heeft toch net een andere baan, bevalt dat niet? Heerlijk de verkoeling in het badje opzoeken Suzanne! Fijn dat de harde buiken weer zijn weggetrokken... Dikke knuffel voor jou Einneh! Vervelend meis dat je je zo beroerd voelt... Die stomme hooikoorts ook! Hier de laatste dagen ook veel meer last, boeh. Oei Bella jij hebt vannacht dus flink last gehad van voorwerk, auwie! Succes bij de gyn en sterkte op de fiets... Logisch toch Es?! Is toch heerlijk om zo verwend te worden. Balen Angel dat je buik niet rustiger is geworden! Wanneer moet je weer naar de vk dan meis? Nederland moet vanmiddag om 16.00 uur Mamma Chan! Jeetje Bubsie zo'n pijn meis dat je zelf niet meer overeind kan komen, dikke knuffel! WOW wat heb jij ook onwijs dikke voeten....... Arme jij! Ai Sam dat is niet zo slim van manlief... Kan je niet een of andere clausule vinden/verzinnen waardoor je er onderuit kunt komen? Knuffel meis!
idd sam dan is het iets koeler maar of het heel veel verschil maakt ?? haha... hoop het voor je meid..
dithje morgen moet ik weer na de vk...maar ze is hier zaterdag avond ook nog geweest .. dus morgen ff kijken als het nog zo is of we toch voor een nachtje zkh gaan om te slapen ?? maar liever niet natuurlijk..
Hmm ja ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen hol van begrijp (loterij) dus hij mag er vanmiddag zelf ook ff naar kijken !! Hij heeft al 2x 12,50 gewonnen, maar er is ook al dik 120 euro in 1 maand afgeschreven en volgens hem kostte het 12,50 in de maand.. Dus ik snap er geen hol meer van !! Wordt ook met rare taal gesproken moet ik zeggen.. Angel: goedzo, luistern naar de baas !
dat is idd raar sam ..hoe heet die lotto dan ?? ja luister heel goed nu nou doe ik het graag hoor met die buik van mij pfff ..alleen zit er weinig verschil in of ik niks doe of ik doe wel iets..nou ja zal vast wel ergens goed voor zijn want anders zou de vk het me niet voorschrijven toch
Sorry dames daar ben ik hoor! Was weer veelste laat wakker (lees: bij 11 uur 8)) Been is iets geslonken nu, moet om half 2 bij VK zijn, dus ben benieuwd wat ze er van zegt en OF ze me gaat strippen.. Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Maar kweet niet waar ik het zoeken moet joh Echt nu voor het eerst met recht last van de warmte en het blijft de hele week zo! Hier nog dingen gemist?? Sorry voor het niet teruglezen..
Goedemiddag iedereen! Gisteren kon je hier al niet op forum...en nu veel lezen dus PFFF... Aan iedereen een dikke knuffel! Bubsie, jeetje van een voeten! Sam, vreemd dat spike zo vreemd gaat doen 's nachts en van manlief...hopelijk kan vind hij een weg om er onderuit te komen... Nancy, nog niet gepost hier? Zo hier vanmorgen om 9u bij de gynaecoloog geweest. Beebje stelt het goed. Schatting van beebje nu is 2kg500. Zal zeker bij geboorte niet meer zijn dan 3kg500...maar goed de andere waren 3100kg en zoon (5dagen overtijd) 3kg300... En 1 cm opening...nog steeds hetzelfde gewicht als 2 wken geleden...dus aangekomen 8,5kg.
Nancy: Veel succes bij de VK, ik hoop dat ze je kan strippen meid!! En ben benieuwd wat ze zegt van je benen! Hier zijn me benen nog steeds erg dik maar de vlekken zijn ook wel iets minder..
nancy ohh vind zo knap he dat je zolang kunt slapen succes bij de vk hoop dat ze je kan strippen en dat het iets opleverd.. ben ook wel benieuwd wat ze zegt van je been.....
@Pippo, inmiddels wel gepost Wat een goed nieuws allemaal super! En 3500gr is prima, goed hoor @Es, fijn dat ze bij jou ook iets minder zijn.. vond het echt eng gister maar nu iets meer gerustgesteld
Bubsie jeetje ook al dikke voet meid, en dat je zon pijn had, sterkte Nancy ik hoop voor je dat ze je gaat strippen Pippo fijn dat alles goed was, en keurig je gewicht heb verder niet bijgelezen, ga nu naar mijn moeder, en dan naar de verlos, tot later meiden xxxx
Lieve dames! Allemaal het zwembadje in vandaag en helemaal niets doen!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!! Oke ik heb dan wel zwembadje maar ik blijf gewoon lekker binnen vandaag! Bijgebleven is het verhaal van de au pair.... Moeder vP: ben blij dat ze weg is al hoop ik niet dat jullie daardoor een slechte naam krijgen! Sam: hoe is het met je hond nu? Nog steeds zo vreemd aan het doen? Die man van jou.....dan hoop ik maar dat jullie veel winnen als jullie er niet meer onderuit komen! Wel even alles goed nakijken ja en vooral de kleine lettertjes! Es, tja ik snap dat blijven bij je vader heerlijk is als daar alles voor je wordt gedaan maar je mannetje zul je ook wel missen he. MamaChan, ik heb inderdaad ook nooit een idee wat ik moet koken en doe op het laatste moment altijd maar wat.. Maar ik vind koken dan ook niet leuk. Angel, nog steeds onrustig lees ik...pff wel vermoeiend hoor.. Hoop dat ze in het ZH toch wat kunnen betekenen dan. Susanne nog steeds aan het fietsen! Ben jaloers zeg! Echt fijn dat je dat nog kunt! Bubsie, auw!! Pijnlijk is dat he! Ik had dat dus eergisternacht. Ik kon echt niet meer alleen draaien in bed en mijn man moest me helpen, zo pijn!! Hier: vannacht weer zo'n pijn dus ben maar op mijn rug blijven liggen met de benen wijd waardoor de pijn in bekken wel meeviel alleen niet echt een fijne houding om in te slapen! Hier een super lief mannetje die bijna alles in het huishouden doet en eerder een beetje overbezorgd is af en toe. Gisteren zei hij dat hij mij vanaf nu iedere pauze gaat bellen om te kijken hoe het met me gaat en wat zag ik vanmorgen..............zijn gsm vergeten!! Nou ja, het is dat hij op zijn werk is en dus wel bereikbaar is in noodgevallen... 13u naar de vk waar ik als het goed is inwendig onderzoek krijg en verder wordt het dus thuis wat bankhangen en computeren... Naar de winkel oid gaat echt niet meer en heb nu ook besloten om alleen nog voor het hoognodige de auto te pakken. (durf nog wel te rijden maar doet pijn aan mn bekken).
Ik bedenk me net dat ik al 2 dagen geen last heb gehad van pijnlijke harde buiken en/of voorweeën.. stilte voor de storm?? ik hoop het!!! Of zal het misschien zijn dat ik hier bij me vader veel meer me rust neem en minder gespannen ben? Ik krijg wel steeds meer last van steken in mijn onderkant.. een soort beurs achtig gevoel.. alsof ik er spierpijn heb..
@Eline, succes bij de VK straks! @MoederK, iedereen moet naar de verloskundige vandaag joh Inwendig onderzoek? Is dat elke keer of om een reden? Hopelijk gaan ze mij strippen vanmiddag, we zullen zien.. En balen van je bekken zeg Wat een lieve man heb jij, hier ook zo een kanjer hoor echt super @Sam, wat is er met je hond
haha ik moet ook naar de vk straks! Hoop dat de auto dan nog in de schaduw staat... Een auto zonder airco is ook eigenlijk geen doen he, en dan te bedenken dat ik zelf nooit airco heb gewild. Heb ik nu goed spijt van moet ik zeggen...
Ik zal even Vincent zijn trots showen.. ons nieuwe grasveldje! Zie me straks al zitten met een kleed en die kleine erop Bekijk bijlage 81740
moederk nou ik hoop dat je vanmiddag inwendig krijgt wie weet helpt het voor jou?? .. zo slaap ik dus ook echt een rare houding maar kan de pijn zo beter opvangen ..hoop het ook want dit is sloopend hoor...
mooi veld je es! ben jaloers, bij jou is het nog groen....bij mij begint het al aardig op hooi te lijken
hoop ik ook niet, maar zodra er iets verschijnt op de site gaat mijn verhaal incl de foto's van blz 41 er naartoe8)