Heerlijk Bubsie dat je man vrij is voor de voetbal vanmiddag en jij het badje nog even in kunt duiken! Leuke foto! Euhm, ik laat het in mijn hele dikke buik Pooh! Nee joh, laatste dagen niet zoveel trek (ook met de bbq's niet) en nu dus wel... Meteen maar even 'gebruik' van gemaakt! Ach, wel lief van je schoonmoeder ondanks dat het puur voor haar eigen nieuwsgierigheid is. Heel herkenbaar trouwens ook, mijn schoonmoeder belde mij eigenlijk nauwelijks (wel goed contact hoor) en belt nu standaard 1 a 2x per week...
Warm warm warm..... heb gelukkig nog wat uurtjes kunnen slapen. Was doodop. Geen puf om terug te lezen...ga nu de tuin weer even sproeien(gras) want anders is het binnen de kortste keren geel en moeten we opnieuw leggen.
Ben je ff een uurtje weg, en ja hoor terrter de tet zag een mooie buik in het zwembad! meiden die naar de verlos mogen :: succes!! ik ook woensdag Verder zeef zeef8) ff dutje doen nu, dani ligt ook in bedje...
@ pooh, bekend zeg die belangstelling ineens. hier ook wordt gek ook op hyves opt moment. iedereen vraagt en... kan je het nog volhouden?? met de hitte..... terwijl ze eigenijk het antwoord al weten. maar sommige krabbelen en smsen nu ineens omdat ze gewoon willen weten of ik niet al bezig ben. dat wordt straks nog erger denk ik. @ verloskundige/gyn, ik moet vrijdag pas naar de gyn.
dames die het gras gaan sproeien ...er staat geen zon op toch?? want dan heb je het gras zo verbrand als je gaat sproeien en de zon schijnt er nog op ... leuke foto bubs
Fijn Lizz dat je nog even hebt kunnen slapen... Succes met het gras! Gefeliciteerd Bubsie met je 39 weken!
Inderdaad, zoals ik ook al eerder zei, gras kun je beter 's avonds besproeien als de zon weg is! Ik slaap al maanden met een voedingskussen tussen mijn benen en dat ging altijd nog redelijk goed maar nu heb ik zoveel pijn in mijn bekken dat het kussen nog maar weinig verschil uitmaakt. Grrrrrrr :x kom net bij de vk vandaan... Alles zit nog potdicht en mag rekening gaan houden met 41 weken!!
Mooie foto's en mooie buik Mamma Chan! Ai MoederK dat is geen fijn bericht meis! Hmmmm echt balen joh, knuffel!
lieve kletskousjes 10 pagina's erbij....dus ik ga welff snel terug kijken maar reageren laat ik ff achterwegen. ben net thuis, na dat ik bij de dokter ben geweest met dylan heb ik dylan afgezet bij mijn ouders en daar mee gegeten. wat dylan heeft is een groot ? het kan zijn dat het nog een begin stadium van waterpokken is of dat hij het maar een beetje krijgt....we moeten afwachten das het enige wat we kunnen doen het arme ventje heeft wel nog steeds pijn in de mond vooral bij het eten. ik moet het straks wel ff kortsluiten met de vk stel dat het echt de waterpokken worden ivm bevalling/geboorte van de uk. ik heb met net de tummytub gevult met koud water en daar zit ik nu in met de pootjes heerlijk en wat een verlichting.
Nee, ook helemaal geen verweking oid Kikkert, wat sneu voor je ventje zeg! Maar even afwachten dan wat het is... wel balen zo voor de bevalling ja.. Mijn 2 neefjes en nichtje hebben ook de waterpokken, zo sneu!
@moederK ik heb het niet geheel gelezen heb ff snel snel gelezen maar dat ze zeggen hou maar rekening met 41weken het kan ineens heel snel gaan hoor bij dylan was er ook helemaal niks aan de hand alles zat potdicht niks verweking oid (ook rond het termijn wat jij nu zit) en hij is toch geboren met 40.1weken.
Pooh, yep! Zn baas wil naar limburg verhuizen en Bart mocht t in tilburg overnemen maar dat gaat em niet worden. Hij laat. zn contract aflopen en zoekt ondertussen naar iets anders. Hij is ff tijdelijk n jobhopper. Wordt miss zn 3e baan sinds ik zw ben. Goed onthouden trouwens! Angel, balen hoor dat t zo blijft aanmodderen! Hij gaat om 14.00 naar t gesprek. Daarna ws paar dagen afwachten.. Mamachan, lekkere schoonma zeg. De eerste die.niet zeuren tegen mij zegt krijgt de wind v voren hoor! Ben net gaan wandelen naar de kv voor n elec pomp voor t zwembad, zodat ik nooit gisteren over hoef te doen met dat gepomp! Nu nog n afdekzeil scoren. Ik wilde dezelfde als jij susanne, maar die was echt net te duur en groot. Heb er wel 1 v 260x175 maar dan maar 50cm hoog dus daar gaat wat minder water in! Nu na dat lopen doet mijn voet nog zeerder ik dacht das er goed voor maar nee hoor. Ga lekker t badje in zo!
zo ik ben ook weer ff afgekoeld. nikita net lekker op bed gelegd. zo vaag. half uur van te voren ingesmeerd met zwitsal factor 50 omdat ik niet weer wil verbranden zoals 2 jaar geleden(blaren stonden op mijn schouders en heb nu een mooi roze huidje daar(nieuw) lijk ik toch weer een beetje verbrand. geen hoogte van te krijgen. dus maar meteen ingesmeerd met after sun maar toch he.... nikita is in ieder geval niet verbrand maar die lijkt ook eerder bruin te worden dus huidtype van papa denk ik meegekregen
bij ons gaat 2500 liter water erin. we zijn gister de hele middag bezig geweest met vullen haha. maar ach hij bevalt mij prima dus ik denk dat in die van jou idd iets minder gaat als in die van ons.
Nancy succes.en duim voor je meid! Gup en Eline ook succes bij vk! Dithtje had al op pooh gereageerd haha, yep alweer wat nieuws hahha! Oh nog zon dikke voet! Ik weet nu hoeveel zeer t doet! Es mooi hoor die tuin heeft ie goed gedaan! Euhm...