Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahh Elea, wat een schatje!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Es mooie tuin zeg

Bubsie leuke foto van jou en je buik.
    Wat een verhaal zeg van dat meisje hahaah

Mamchan groot je buik, en mooie tuin heb je

Moederk balen zegb dat ze zei rekening houden met 41 weken, maar wie weet gaat het plots snel

Kikkert sneu voor dylan zeg, maar afwachten

Elea ahh wat een schatje je meisje

Net bij de verlos geweest, alles goed, ligt met hoofdje in bekken, helemaal ingedaald. Het was weer een andere en die zei nou het voelt als een klein kindje, schat met 40 weken op hoogstens 3300 gram. Volgens mij wel normaal toch.
    Tis hier in huis nu 31 graden, wat een verschrikking pfff

xxx

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea wat een heerlijk moppie :D :D en dat pakje wat schattig.

@nancy sterkte meid ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. knuff

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline fijn dat alles goed was

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mannetje is net dylan gaan halen en kwam terug met dylan en een ventilator :D :D wat een verademing dat windje......

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Nancy, waarom konden ze je niet strippen dan? Met 40 weken zou dat wel moeten kunnen toch ;) Ben benieuwd hoe dat verder gaat met je benen. Dat is toch niet te doen joh. Hoop maar dat ukkie snel zijn intrede doet, kun je weer lekker 'ontslakken' :D

Over dat vloeien: Hier denk ik steeds dat het over is en dan begint het weer. Wordt er gek van. Ik gebruik nu gewoon tampons hoor, het is zo goed als genezen, dus dat moet wel kunnen nu. En anders loop ik dadelijk 3 maanden met zo'n pamper in :)

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Elea:mooi kindje hoor bijna niet te geloven dat je zoveel eerder alweer bent bevallen.

Voor iedereeen:sterkte met alles ik heb al een paar x gelezen maar onthou nu echt helemaal niets meer pff sorry
    Zag nog wel een super mooie tuin en buik en wij hebben ook geen tuin ben jaloers:)
    En dat iemand eerst op een flatje woonde nou ja wij hebben een bovenwoning en je moet maar zo denken dan weet je als je eindelijk een tuin heb, het wel te waarderen:)

Over vloeien dat kan ik me niet meer echt herinneren maar ik heb via iemand toen heel veel tena lady gekregen en het klinkt stom maar ik krijg van gewone maandverband irritatie maar tena lady vind ik echt super.
    Nergens last van gehad.
    Je moet alleen de verpakking aan niemand laten zien.....

Hier verloskundige gebeld ivm bloedverlies nou eerst ha gebeld en dus geen blaasontsteking.
    Maar door de voorweeen gaat alles verweken en daardoor verlies je bloed eerst rood daarna bruin daar krijg je weer extra krampen door en dat zet uiteindelijk de bevalling op gang.
    Dus 2 dagen rust op bed en bank!! mmm dan ben ik opgelost en gesmolten denk.
    Hoop over een paar dagen pas te bevallen krijg dan VK is toch fijner lijkt me.
    Als ik echter om me heen kijk naar alle meiden die ook kreunend en steunend met van alles de zw zijn doorgekomen krijg ik toch een angstig gevoel want die lopen meestal het verst!!!

Zusje was hier net en zegt me gezicht is zo raar en me buik hangt echt.
    Zie het zelf niet.
    Kom nu wel heel veel aan 3.5 kilo in week ofzo.
    En heb ook moeite met eten hoor zit snel vol en heb er gewoon geen trek in bah.

Vriendlief is nu wel bijgedraaid en gaan nu kijken hoe lang het duurt.
    Kijken of ik uit hemzelf een voetenbadje krijg ha ha

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Lekker wil even stiekem naar Albert heb trek in lekkere dingen heb zo trek in fruit en is daar gewoon mooier dan ergens anders.
    maar dan zal je zien vk zit om de hoek en fysio is vandaag afgebeld kom ik iemand tegen.
    Dat zul je altijd zien..

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    MoederK: Dank je voor je reactie, me buik hangt wel heel erg:p
    wat een klote mededeling van de vk:x

Angel: juist!! heerlijk met dit weer alleen nu kan je dr niet zijn!

Dihtje: Bij jou ook nog niks aan de hand? raar ofnie eerst bijna prematuur en nu niks:p Hier alleen rommel voor de rest niks
    in de stad nu:$:$ pfff nou ik denk dat ik dan terplekke dood neerval

Kikkert: jee sneu voor dylan zeg, en vervelend dat ze niet wete wat het dan nu is precies.. lkker met de voetjes in t badje;)
    Hier ook een vent die kwam ook om half 3 al aan, ik lag in bed haha

Sue: hihi dat heeft ze laats ook gehad de wind van voren:p
    lkker dobberen nu:D

Suus: ik kan nu echt nie in de zon ik verbrand levend:)
    wooow das veel water, in het oude huis hadde wij ook zo n mega bad hebbe we verkocht..

Bubsie: :$:$ waaaa gek ofniet

Mammasan: aaah trotse mama:D

Es: ik zie je al zitte bij de appie hein:D hahaha bakje water erbij
    hahah die opmerking van suus:D lol
    hihi

Nancy: wooow nou eindelijk gebeurd er wat:D
    we wachten met smart;) daar gaat het voetbal van manlief:p scheelt dat ze daar ook tv hebben:D

Ela: aaaaah popke:D:D lief lief lief

mamameisjes:: hmz oke duidelijke uitleg van je vk:D miss kom je es wel tegen bij de appie hein, die wildr gaan zitte met een stoel:p:p:p

Hier: even op bed gelegen maar veeeeeeeeeeeeels te heet, dani heeft ook maar een uur geslapen.. den was half 3 thuis en is voetbal kijken..
    Ik heb de bby was aan het draaien(wat ik laatst heb gekocht) is welliswaar voor in de zomer volgend jaar ma goed dan is het ma vast gewassen:p heb toch niks te doen:D
    zo op iedereen gereageerd!! haha hehe kletsoren

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een goed nieuws MamaSan. Fijn om te horen dat je ventje het zo goed doet op school zeg! En die motoriek, dat kan ineens een vogelvlucht nemen weet ik uit ervaring (10 jaar op mytylschool gewerkt)!

Mamamesijes, fijn dat vriendlief is bijgedraaid :) En idd het lijkt vaak wel of de mensen met de meeste klachten en voorweeen e.d. het langste doorlopen he!

En het is wel raar ja dat mijn meisje alweer anderhalve maand oud is en jullie allemaal nog moeten! Ik zou normaal gesproken ook gewoon nog zwanger zijn... ;) Heel bijzonder...

Kikkert, lekker die ventilator!

Fijn dat alles goed was Eline. En een klein kindje dus, dat kunnen sommige verloskundigen zo goed inschatten. Heel knap vind ik dat!

MoederK, Oh ik hoop maar dat je die 41 weken niet gaat halen hoor. Hier zeiden ze ook zoiets (dat ik niet voor 37 weken zou bevallen), maar de volgende dag was ze er toch :D

mamChan en Bubsie, leuke buikenfoto's! Lekker dobberen in het water Bubsie 8)

Liefs Elea

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

ohhh mis ik het nieuwtje van Nancy net, spannend hopelijk gaan ze wat doen!

Elea, wat een poppetje, ook al zo fijntjes.
    Mijn kleine meid begint nu net in 50 te groeien..
    Gek he om al bevallen te zijn, heb ik ook hoor.

mammameisjes, balen met die hitte, rust en niks kunnen halen...

Susanne, in Belgie is het heel anders en beter geregeld.
    Als ik dan zo eens lees wat ze in NL van plan zijn omtrent zorg etc ben ik blij dat ik weg ben.
    Ennuh je waterrek gaat je dankbaar zijn met die tabletten :D

Net stond de koerier aan de deur, met 2 pakjes voor Luna....
    Een supergaaf speelkleed in zuurstokroze en een mobiel van fisherprice :D
    Dus ik ga ff het spul in elkaar zetten zal het straks wel spammen :D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames

Nou daar ben ik net uit het zh, gelukkig niks ernstigs! Natuurlijk begon onze kleine heftig te schoppen tegen het ctg-apparaat, jeeeeeeh daar wassie dus weer :D. had wel veel harde buiken, zag je op het scherm.. Echo gehad, bloeddruk goed, schijnt toch een cyste te zijn op mijn schaamlip maar helaas niks aan te doen..
    Ukkie is echt nog niet voldoende ingedaald om te kunnen inleiden, VK vermoedde het dat ze gingen inleiden maar nee dus, ben ook echt in mineur nu. Elke keer die hoop en dan NIKS ;)
    Moet morgenochtend terugkomen, schijnt protocol te zijn bij geen leven voelen.
    De VK kon ook nog niet strippen; was nog niet 1cm ontsluiting en koppetje zit dus nog te hoog.
    BAH BAH BAH ik zie me echt nog 2 weken lopen zo hoor :x
    O en gelukkig geen trombose-been, is toch vocht......

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh nancy wat balen zeg had het zo gehoopt voor je dikke knufff meid... maar wel fijn dat je morgen weer terug moet is toch wel fijn die controle ... gelukkig doet jullie uk het goed alleen voor jou is het minder..

elea ohhh wat een mooie meid hebben jullie zeg ..en al zo mooi gegroeid super ...

hier nog steeds hetzelfde dus overlegt met manlief en denk dat we straks toch ff bellen voor een nachtje zkh want het sloopt me echt op deze manier ... hou jullie op de hoogte op via de buddy,s

liefs angel

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, thanks meis, ook nog voor het doorgeven hiero!
    Je hebt groot gelijk meid, hou ons maar op de hoogte en ben benieuwd, sterkte!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ach meis toch dit is echt niet wat je wilt horen als je 40+ weken bent en daarbij dit weer en al het vocht. had echt zo gehoopt dat ze wat voor je hadden kunnen doen. wel fijn dat de kleine uk het goed maakt. hele dikke knuffel

@angel das mss toch wel een goed idee want dit ga je (vooral met dit weer) echt niet nog dagen trekken, ik hoop voor jou dat het snel gaat door zetten en dat ze je goed kunnen helpen in het zh. ook een hele dikke knuffel voor jou

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x:x:x manlief heeft alweer geen loon gekregen vandaag, ik word er echt niet goed van ze hebben nog 2 dagen want anders :x:x:x

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, ik heb inderdaad 1 cm opening...maar dat had ik bij de andere kindjes ook...had ik ook wel verwacht en ik zei het de gyn nog ;)!

Pooh, ik verschiet er ook inderdaad van dat het gewicht op 8,5kg is...zeker voor een derde derde voldragen zwangerschap...maar moet eerlijk zeggen dat dit buikje wel kleiner is dan de andere zwangerschappen ;)! Vandaar dat ik ook nog zoveel kan doen zeker? HAHA

Nancy, wat jammer dat het kindje nog niet genoeg is ingedaald...hoop echt dat beebje wat aan het werk gaat en eruit wilt komen...dikke knuffel alvast!

Angel, meid ik wens je veel sterkte toe...hopeloijk willen ze je helpen...Dikke knuffel!

MoederK, jeetje nog niets van opening en verweking...kan ik goed geloven dat je het chaggie vind dit bezoek...dikke knuffel en hopelijk verandert het toch sneller dan jullie verwachten...

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    He balen Nancy! dat ze niks voor je konden betekenen! :(
    Maar ja, we hebben dus nog kans om samen in het ziekenhuis te komen liggen ;)

19. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Kan mij herinneren dan mijn kleine alleen met een laken sliep. En kwa kleding niet zo veel. Een romper en een broekje. Wel moest ik er op letten dat het in de kamer niet te warm was het mocht max. 18graden zijn. Dus alle deuren en ramen waren gewoon open. En als we naar buiten gingen deed ik geen mutsje op en kwa kleding wel een truitje en een broekje maar geen jasje of laken. Al had ik die wel altijd bij mij.;)

20. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Nancy: gelukkig dat de kleine weer beweegt. en hopelijk mag je snel bevallen. ik weet hoe het voelt om overtijd te gaan ben bevallen met 42+3 vorig jaar. en werd helemaal gek van het wachten nog maar te zwijgen van alle telefoontjes en smsjes die ik toen kreeg. een bevalling komt soms heel onverwacht en blijf hopen dat je snel bevalt meid! Liefs

Deel Deze Pagina