Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nancy, fijn dat de kleine zich gelijk liet voelen! hoop dat je kindje snel indaald en je bevalling zal beginnen.

ach, hier onwijs veel last van harde buiken, en heel erg harde en drukke bewegingen van de kleine. jeetje wat kan dat zeer doen. of komt dat dat de kleine misschien gaan bewegen als ik een harde buik heb. voelt echt niet lekker.

net voetbal gekeken. gelukkig gewonnen!!

zwembad loopt nu leeg, maken we schoon en weer opnieuw vol lopen en dan goed afdekken, want dat vieze vind ik toch niks hoor zo op het einde van mn zwangerschap.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ kikkert jeetje dat schiet niet op zeg! wat een gezeik steeds.

@ elea. wat een mooi kindje heb je toch!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje hartstikke bedankt. Ik heb de boel inmiddels uitgeprint. Kor is iig mooi opgelicht, want ze hadden gezegd 12,5 in de maand, maar dat is dus 65 euro en die andere was minder, want toen had hij 12,50 gewonnen.. ja heel fijn.. Maar dit was niet de afspraak! Dus kor moet het van mij zelf oplossen.. Er heen bellen en de bank morgen eerst bellen kijken of ze de boel iig gaan blokkeren!!

Kom zo ff verder reageren, maar verga even van de pijn in mn onderbuik...

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Iedereen, bedankt voor jullie reacties,, echt superlief!

Sorry als ik misschien wat minder reageer maar zit er echt ffies doorheen... Baal zo onwijs en ben het zooo zat :(

Sorry, dikke knuffel voor jullie, weet in ieder geval dat ik niet de enige ben, -X-

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy:: he verdorie:x is ook weer niet wat je gehoopt had..

Angel: slaap ze in het ziekenhuis, is miss toch ook ff beter zo;)

Kikkert: ja ofnie wat denken die mensen wel niet:x

bubsie: sterkte met je buikkie

sam: ook al zere buik, ja nu gaat het komen mensen:p hier ook btje last we moeten ons er maar doorheen slaan.. Sterk zijn we he:D

Hier: me moeder is ff geweest onder het voetbal en heeft dani in badje gezet;) heb alle bby was droog en nu moek het nog weg maken maar daar heb ik nu nog geen zin aan..
    Dani zal ik es naar bed doen als die wil slapen...;) dan ga ik douchee

tot laters

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej ik was 'even' naar zolder geweest en dat had me ff genekt geloof ik.. Soort bandenpijn/ harde buiken en steken tegelijk. Niet fijn. Gaat nu weer wat geloof ik!!

Nancy: Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, helemaal als de vk zegt dat ze je waarschijnlijk gaan inleiden. Beetje raar om dit te gaan zeggen.. Dikke knuffel hoor!!

Bloedverlies: Ja daar zie ik ook wel tegenop met dit weer, bleagh! Maar goed, de kleine zit nog ;) !!

Angel: Hmm maar ff goed bedenken dan! Nachtje zkh is misschien wel fijn..

Noh heb ik alles bij gelezen, ben ik het alweer kwijt??? verdikkie! Voor iedereen die hem nodig heeft iig een dikke knuffel. Als ik me nog iets bedenk horen jullie het wel :p !

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Nancy:balen meis! hopen op een wonder voor je.
    Dat vanancht opeens alles open schiet:)
    Is echt niet leuk met 40+ weken.

Es:was het fijn de AH?ik ben maar niet geweest.

Sam: gek he met 39 weken dat je soms wat voelt:)
    Dat struinen vind je lichaam denk iets minder ivm je buik en de hitte hi hi
    Is het al afgezakt?anders douche helpt echt hoor.

Iedereen een beetje bijgekomen van het weer of niet?
    Zullen we vannacht een betere nacht hebben of wordt het weer waardeloos?
    WIl echt een nachtje slapen hoor....

Nou iedereen fijne avond sleep well!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Heb niet echt bijgelezen, maar nancy snap dat je baalt zeg.
    Het is niet niks en zeker niet met dit warme weer.
    Hoop dat het op gaat schieten meid.

Ik ga lekker op de bank hangen

xx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamameisjes: nou had niets geks gedaan, alleen daarheen gelopen (2 vaste trappen) , fles terpentine gepakt en weer naar beneden ;) !! Ik klaag ook niet ofzo, deed gewoon zeer.. Nu wel heel veel harde buiken, maar die steek/ trekpijn is weer weg gelukkig!

Eline trouwens fijn dat alles oké was bij de vk :D !

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai...

k kom net terug van de vk alles was goed. we hebben het nog even gehad over hoe en wat mocht ik over de 40 weken heen gaan omdat ik er toch wel erg tegenop zie (aangezien dylan geen klein babytje was) en die is geboren met 40+1, maar nu gaan ze me volgende week maandag mits het lukt strippen (ik ga er maar vanuit dat het niet lukt dan valt het niet zo tegen) en vanuit daar gaan we verder kijken. zij heeft dit kindje geschat op 4000gram of iets meer met een voldragen zwangerschap en de andere vk (waar ik het minder mee kan vinden zegt) max 3500gram maar goed ik reken gewoon op het meeste dan valt het mss nog mee :D .

ik heb trouwens ff gevraagt hoe het zat qua bewegen van de kleine maar dit kan met dit weer beduidend minder zijn, ze zei wel dat je de kleine zeker 1 grote beweging (of meerdere kleintjes) moet voelen maken op een dag ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi zo Kikkert! Hopelijk brengt het eventuele strippen dan ook wat tot stand!!

Nou hier net de bank gebeld ivm die loterij.. Kan pas stopgezet worden als de loterij opgezegd is, zij zei via brief, maar lees overal dat het telefonisch kan, dus daar beginnen we maar mee.. Het is iig een vaag gedoe, heeft ons nu iig 120 euro gekost en hopelijk blijft het hierbij..Grrrrrrr...
    Verder hier de ene harde/pijnlijke buik naar de andere... Maar goed, zal wel voorwerk zijn ;) !

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhhhhhh wat een schatje Elea:D *smelt, smelt, smelt*!! Jeetje joh, nog steeds vloeien? Hoe lang gaat dat door dan... Sjonge zeg, word er bijna bang van;).

Super Eline dat alles goed was bij de vk! En 3300 gram is volgens mij een prachtig gewicht hoor... Pfff 31 graden in huis, sjonge zeg...

Heerlijk zo'n ventilator Kikkert en wat lief ook van je man! Sjonge meis, alweer het loon niet:x:(! Vind het echt niet kunnen hoor... Ongelooflijk!

Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Mammameisjes! Bloedverlies is minder meis, knuffel!

Super MamaSan dat de koerier die leuke spullen kwam brengen! Lief ook van de gever;).

Jeetje wat een spannende middag Nancy! Maar super fijn dat ukkie zo snel en goed van zich liet horen in het ziekenhuis:). Is een hele opluchting en geruststelling hoewel het overige nieuws natuurlijk minder is... Hoop echt dat jullie ukkie snel ingedaald is en de wereld komt aanschouwen. Dikke knuffel meis!!

Je hebt groot gelijk Angel, ff een nacht flink slapen meis! Daar kan het alleen maar beter van gaan....

Balen van je harde buiken Bubsie! Je kunt wel harde buiken krijgen van het bewegen van je baby... Misschien dat je daarom zoveel hebt? Groot gelijk meis dat je het zwembad gaat schoonmaken!

Graag gedaan Sam en ik hoop dat Kor snel een einde kan maken aan die gekkigheid! Ai buikpijn, auwie meis... Dikke knuffel!

Fijn dat alles goed was bij de vk Kikkert! Ben benieuwd of het strippen gaat lukken meis...

Hier; alles was goed bij de vk! Heb nog even nagevraagd of die longrijpingsinjecties geen kwaad kunnen als ik eventueel overtijd ga lopen, maar nope... geen probleem, gelukkig maar! Heb ook meteen maar het beleid gevraagd bij overtijd lopen en ze gaan pas over strippen e.d. praten bij 41 weken. Nou dan weten we dat in ieder geval en hoeven we geen valse hoop te creeeren!
    Verder nog steeds erg hottie... Reden terug van mijn mams om 19.45 uur en was het nog 29 graden:$!

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hey meiden,

ik heb wel bijgelezen, maar met dit weer ff niet zoveel fut om heel uitgebreid op iedereen te reageren.

@ Nancy: Jeetje, ik kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit. Wel fijn dat je weer helemaal gerustgesteld bent voor wat betreft de bewegingen van de kleine en lekker dat ze je zo goed in de gaten houden.

@ Elea: wat een schatje is jullie kleine meisje toch.

@iedereen die weer goedgekeurd is: gefeliciteerd!

@ Sam: succes! De bank kan een selectieve incassoblokkade opvoeren, dan worden alleen in de incasso's van die loterij geblokkeerd. De rest kan dan gewoon doorlopen. Heel gek dat ze je niet dat antwoord gegeven hebben.

@ het weer: joehoe! Morgen wordt het "veel" koeler, en woensdag ook. Daarna weer heet helaas.....

@ iedereen: een dikke knuffel!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat dacht ik ook, maar dat wilde ze dus niet doen nu... Kijken wat kor morgen aan de lijn krijgt anders gooi ik mn hormonen in de strijd ;) !!

Elea: Jeetje ze verandert echt al!! Wat een poppie :D OOh ik wil ook :D !!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo,

Niet terug gelezen, ben gesloopt!
    Bij controle alles goed:)
    Heb ik hier nog wat gemist?

dikke knuffel

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh koeler ???? ik hoop het.....hier is het nu nog 28.5graden buiten, terwijl als ik op buienradar kijk dan zie ik dat het op veel plekken in het land al flink afgekoeld is nou hier helaas nog niet

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Morgen wordt het aan de kust aanzienlijk koeler met zo'n 22 graden... In het zuidoosten nog een graad of 28, dus wij hebben pech meis;)!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super meis dat alles goed was!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Nou meisjes, de tuinstoelen staan klaar hoor, dus jullie zijn welkom!!!
    Ik probeer wel wat van het verkoelende briesje jullie kant op te sturen!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lief van je! Ik sta met open armen klaar om het briesje te omarmen;)!!

Deel Deze Pagina