Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh laat maar komen dat koude briesje.

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ik wist wel dat ik jullie er blij mee kon maken! Hopelijk komt het ook aan! En snel natuurlijk!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee meiden, heb de laptop maar mee naar buiten genomen, binnen is het echt niet te harden! Had vandaag wel een goede dag, maar toen ik mn dochter eenmaal opgehaald had.... Ze was weer bezig met het bloed onder mn nagels vandaan halen.
    Heb de teugels maar wat strakker getrokken, al voelt dat niet helemaal lekker. Kinderen hebben nu eenmaal grenzen nodig, al zou ik toch echt liever met de zachte hand opvoeden... Maar ze zegt zelf af en toe al "ik ga niet luisteren hoor" en dan doet ze het dus ook niet. Baal er flink van, dat ik nu zo opzie tegen de dagen dat ik alleen met haar ben, zeker omdat het op die dagen ook nog 30 graden zal worden.

Maar goed, het moet dus dan doe je het. Moeder zijn haalt wel krachten in je naar boven die me soms verbazen hoor.
    Bij mij was alles prima bij de vk. Zoals het er nu uitziet gaan ze me niet strippen voor 41 weken, dus ik moet de hittegolf maar uitzitten hoogzwanger.

Hebben jullie trouwens ook dat je wordt aangesproken door wildvreemde mensen? Mensen kijken ook zo met medelijden naar me. Ga ik net een tikkie meer rechtop van lopen, want anderen hoeven me zeker niet zielig te vinden haha!

Nancy dikke knuffel voor jou. De laatste weken zijn killing en zeker de weken na de 40 zijn zwaar. Maar deze zomer zul je nooit meer vergeten en je kunt je kind elk jaar vertellen dat toen hij of zij bijna geboren werd, de mussen van het dak vielen...
    Kom op hoor meid, je bent er bijna!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben weer thuis! ;)
    T huis was redelijk netjes.. maar ik heb Vin de hemel in geprijsd anders doet ie het nooit meer.. Maar voor mijn doen is het nog steeds matig.. ;)
    T liefste zou ik nu aan de gang gaan maar ik doe het niet!! :p

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Kikkert: thanx daar heb ik ook wat aan die info:D
    hopen dat ze iets voor je kan doen, of liever dat je eerder bevalt:p

Sam: hmz hopen dat het doorzet;)

Idd dihtje: hier ook 29 gr:)

Pooh en bellamo: knuff terug

All: ik ga dr van tussen, heb met dit weer nie zo veel zin om achter de pc te hangen:p

ik ga naar de caf:p honger, heb al een hele bak bami van gister op:$ waar ik het ineens laat...

tot morgeeee:D fijne nacht

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zou nog even een foto laten zien van onze tuin hoe die nu is met gras!! Geniet er zo van!

Bekijk bijlage 81857

Sorry verder niks kunnen bij lezen. Net bij de verjaardag van m'n vader vandaan en weer erg last van mijn onderkantje hoor. M'n moeder en zusje zeggen dat ik erg teken in mijn gezicht. Wat houd dat dan in??

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed was bij de vk Guppie! Hmmm een lastige dochter dus op dit moment... Snap dat dat op dit moment veel energie kost, hoogzwanger en dan ook nog zo heet! Knuffel meis!

Lekker Es dat je weer thuis bent! Vincent heeft in ieder geval zijn best gedaan, is toch lief van 'm?

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Lizz, mooie tuin hoor meis! Huis is trouwens ook een plaatje om te zien... Super joh! Geen idee wat het betekent meis, misschien dat 'apenmasker' verhaal van ..... (weet even niet meer wie het daarover had laatst).

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Apenmasker?????????

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Ja ben ook blij dat ie zijn best gedaan heeft, beter als niks toch :D

Lizz: Mooie tuin!! Die parasol hebben wij ook..;) wel 1 tip, verzwaar hem met een steen, met harde wind valt ie zo om namelijk..

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha es, neej niet klagen ;) !!

Lizz: mooie tuin!! En mooi grasveldje!! Wij hebben ook zo'n parasol, maar zit een granieten voet bij, die dondert dus echt niet om.. het nadeel.. niet te verplaatsen dat ding :p ..

Verder tot morgen dames, mijn rugje etc doen pijn..

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    We hebben de parasol idd verzwaard met tegels. Hij staat daar op de perfecte plek. Kan hem eventueel ook nog helemaal draaien. Ben er superblij mee.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden ik ga ook afsluiten.. even douchen en naar bed!

Tot morgen en welterusten!!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooie tuin liz!
    Ik denk dat ik het zou vertalen als dat ik er moe of slecht uitzie.
    Volgens mij zegt mn moeder het ook wel als iemand er ouder uitziet.

Heb net 2 weersites uitgebreid bekeken en volgens beiden is het na het weekend echt afgelopen met de hitte. Al blijft het wel rond de 25 graden, maar dat kunnen we hebben toch? (de ene is betaald en dus echt wel betrouwbaar)

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Een kort berichtje van mij. Alles ok maar sinds gister middag geen internet.

Snel doorgelezen en geen beebjes erbij he?

Vandaag weer naar de VK geweest, alles ok. Daarna met mijn zussen wezen shoppen voor de beeb en wezen lunchen en daarna samen NL gekeken.

Hup Holland!'

Hoop dat we morgen weer online zijn. Mis jullie anders te veel.

Fijne nacht allemaal!

x

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker Sam en Es!

Heerlijk vooruitzicht Guppie dat het minder warm wordt, maar nog wel lekker weer blijft. 25 graden vind ik inderdaad wel te doen... Ben benieuwd!

Hier; ga ook afsluiten! Iedereen een goede nachtrust toegewenst ondanks de warmte en tot morgen.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Koekkie!!

Het wordt idd na het weekend weer koeler hoor!! ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slaaplekker dames!!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super dat alles goed was bij de vk Koekkie! Zoooooo lekker geshopt ondanks de hitte? Wel gezelli met je zussen... Alles nu binnen voor de beeb?

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Slaap lekker dames. Hoop dat het een beetje te doen is in de warmte.

Deel Deze Pagina