Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou angel zeg dat wel.. Pfffff.. maar goed, Jildou heeft geen spatje op haar gehad gelukkig!!

Kikkert jakkes meid!

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Sam was idd mijn buik(je)

En een dagje (of was het alleen een ochtend) met de 2 meiden overleefd. Moet je voorstellen ik heb altijd 2 jongens met die leeftijdverschil hier rondhuppelen ;)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, schoonmaak BV Sam & Co :p

@Bellamano, pfffffff das schrikken zeg! :$ Gelukkig niet geheel gevallen brrrr :(

@Angel, jij nog lekker krampen begrijp ik?? Pfffffff schiet niet op he sjonge :(

@Kikkert, auwie sterkte meid :(

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy en bedankt :p .. Trouwens jouw dagje klonk wel heeeeerlijk :D !!

Koekkie: Nou moet zeggen dat ik vanochtend nog aan je dacht idd :D !! Nou als het elke dag bij jou zo gaat als bij mij vanochtend, dan hoor je mij niet klagen hoor :D !! Ze zijn gewoon heel schattig samen. Alleen merk je het verschil een beetje dat F. door heeft dat ze wat ouder is en alles wat Jildou heeft afpakt en Jil durft het niet terug te pakken, maar goed, die fase komt Jildou vast ook nog wel in! Die roept nu steeds samen, samen :D HAHA!! Lieve schatjes!!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsja het doet wel auwwww maar je went eraan he :D hahaha. ik ben trouwens mega nerveus voor uhmmm niks hahahaha

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zeker weten Angel, vanmiddag heerlijk boek zitten lezen in de tuin!
    Hoop heel hard met je mee meis dat de wandeling en de warme douche iets gaat doen vandaag! Kan mij voorstellen dat je er klaar voor en mee bent, knuffel!

Ahhhhhhhh wat een scheetje Petatje:D! *smelt, smelt*
    Hoe is het met jou meis, helemaal hersteld van de ks?

Zoooooooo Nancy jullie hebben een heerlijke geniet dag erop zitten:D! Hoe is het met je voetjes, kunnen die de warmte nog een beetje aan? Geen spannende dingen hoor meis;).

Fijn Sam dat het zonnescherm nu goed is! Een hele geruststelling lijkt mij... Super dat je mams heeft geholpen vandaag:). Wow wat een brokkenavond voor jullie zeg:$... Gelukkig geen enge ongelukken gebeurd!

Oei Bella wat zul jij geschrokken zijn:(! Kan geen kwaad denk ik hoor meis... Voel je de baby nog goed?

Bah Kikkert, sterkte!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zei al tegen Kor. Als ik jou was , zou ik vanavond maar even op de bank blijven :p HAHA!!
    Met zonnescherm testen ben ik ook maar even niet onder dat ding gaan staan :p HAHA!!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, haha flauw he :p
    Trouwens wel schrikken met die jus zeg, Kor is SCHERP! :$

@Dithje, hoest met jouw buikje vandaag meid??
    Voetjes zijn niet erger gelukkig maar komt ook omdat ik de hele dag op een bedje heb gelegen met een opblaasbaar kussentje onder mijn voeten, dat scheelt enorm!

@Kikkert, haha ik ken het, had ik ook maar na zo een dagje als vandaag ben ik superrelaxed, maar kan morgen weer anders zijn he ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Morgenochtend komt de VK hier langs.. ivm vochtverlies! De VK belde me net terug (heel netjes trouwens) en zei dat ze morgenochtend even komt kijken bij me..

Heb nu wel erge last van buikkrampen.. ;)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pfft ik ga niet alles teruglezen hoor! Ik vind het veul te warm!
    Moest vanmiddag onverhoopt achter mijn dochter aanrennen die er vandoor ging en rennen kan ik niemand aanraden, vooral niet als je ook BI hebt. Kan amper nog op mn benen staan! :$
    Ik dacht nog even dat ik weeen kreeg, zo erg was de pijn!

Oh Nancy jouw dag klinkt heerlijk :D

Nou ik ga weer. Heb geen desinteresse hoor, onwijs last van mn ogen (hooikoorst) en eigenlijk gewoon last van mezelf.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es zou jij dan toch de volgende zijn????
    @nancy ow dan ben ik toch niet de enige :D hahaha voelde me al zo alleen

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    deze nerveuze kip gaat zich maar een ff douche en ontstressen hahaha

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Petatje: wat een plaatje zeg! En mama zijn is nou eenmaal heel druk, zeker de eerste tijd! Dus echt tijd voor jezelf nemen, het forum komt wel weer als je gewend bent.
    Over die jeuk aan je borsten: ik herken het niet. Het zou kunnen zijn dat het "vollopen" van je borsten de jeuk geeft, een soort van tintelend gevoel. Maar voor de combi met je benen en zo kan ik niks voor bedenken. Misschien anders je vraag stellen bij de lactatiekundige van het forum?

@ Angel: ik heb vanmiddag weer 2 uurtjes kunnen slapen. En vanavond ook weer vroeg naar bed. Mams vindt me er momenteel ook veel moeier uitzien dan bijvoorbeeld maandag, dus die is er morgen weer om voor Sebas te zorgen. Schoonmams is nl nog met vakantie. Ik neem echt m'n rust, want zo een bevalling moeten doen gaat geloof ik niet lukken...
    Schrikken zeg van je schoonvader. Ik ben heel benieuwd wat er uit de gesprekken met de artsen gaat komen.
    Ik hoop dat het bij jou gaat doorzetten!

@ Sam: wow!!!!! Gelukkig niemand gewond geraakt! Maar volgens mij kunnen jullie beter onder de wol kruipen, dan kan er geen schade meer gemaakt worden :p
    Dat schoonmaken kon jij er vandaag ook nog wel bij hebben:( Nu lekker languit he?

@ Nancy: Bokhoven????!!!!! Maak me gek!:D:D:D Super dat je het zo lekker hebt gehad op het strand.

@ Bella: je bent toch niet echt op je buik terecht gekomen? Dan lijkt het me niet. Maar als je twijfelt en de kleine minder voelt gewoon belllen he?

@ hier: Sebas ligt in bed, maar niet voordat hij me nog een flinke trap (weliswaar per ongeluk) bovenin m'n buik gegeven had. Auw!!!!!
    Heb de kleine erna nog wel een paar keer gevoeld, maar het is nu erg rustig daarbinnen. Dus ik ga nog even zitten porren, in de hoop dat mevrouw zich weer laat voelen.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es; Netjes van je vk!! Zou het bij jou dan nu begonnen zijn?? Misschien had je toch beter eerder deel 6 kunnen openen joh :p HAHA!!

Pooh: Jeetje dat is ook schrikken zeg.. Gelukkig dat je haar nog wel hebt gevoeld, komt ook vast wel goed maar ja herken de ongerustheid wel! eNNUH ONDer de wol is wel heet hoor :p HAHA!!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, whaaaaa Es meen je niet!? :$ Sterkte joh, spannend!

@Pooh, hihi dacht al dat ik je gek kon maken ;)
    Ach jee, AUWIE :$ Ga ffies helemaal plat en dan buik ontspannen.. Is bij mij altijd garantie dat ie gaat bewegen nl.

@Guppie, AI niet fijn! Sterkte met jezelf :(

@Kikkert, hopelijk helpt de douche!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ik ga nergens vanuit :p dan kan het alleen maar meevallen hihi..

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Nancy dat je voetjes niet erger zijn geworden! Oei, dat klinkt heerlijk mevrouw de prinses:p;)... Met mij gaat het goed hoor, buikje nog steeds rustig!

Wat fijn Es dat de vk morgenvroeg komt en zeker heel netjes van d'r!

Ai Guppie kan mij voorstellen dat je kapot bent na je sprintje! Sterkte en knuffel meis!

Nee toch Pooh?! Sjonge zeg, die trap kan je er ook nog wel bij gebruiken vandaag... NOT:(! He bah meis, ben je erg geschrokken?

Hier; sproeier staat aan in de tuin en gras is bemest, grow grow:p!

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heerlijk gegeten vanavond. Pasta met verse spinazie en verschillende soorten kaas. Net nog even in de tuin boekje gelezen en nu maar even achter de lap. Hier staat zoals elke avond de voetbal alweer op. :( Gelukkig is het maar een paar weken maar wordt er af en toe goed gek van.

Sam
    , wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen zeg. Pfff. En wat een goede reactie van je man. Liever je muur dan je kind onder de hete jus.

Nancy, oh wat klinkt jou dag heerlijk relaxed. En een ijsje bij Bokhoven is het beste? Ken het niet. :( Maar woon daar dan ook niet in de buurt.

Bella, jeetje meid dat is schrikken. Je voelt de kleine nog wel goed bewegen enzo? Niet op je buik gevallen hoop ik?

Kikkert knuf voor je krampen, niet lekker meis.

Angel, hooikoorts, ja de pluizen vliegen hier ook in het rond. Bij jou dus nog steeds aan het rommelen. Hoe lang is dat nou al zo en hoe lang laten ze je ermee rondlopen?

Petatje, wat een lekker meissie zeg en wat een prachtige kop met haar heeft ze. Hopelijk krijg je antwoord op je vraag over de jeuk. Heb je al gegoogeld? Misschien wordt je daar wijzer van?
    Hoe is het met de wond van de keizersnee? Hoe gaat het herstellen?

Dithje, was het uit te houden in de tuin? Het was hier echt warm hoor. Heb net nog wel even na het eten in de tuin gezeten. Het avondzonnetje was wel te doen.

Nou Es, netjes hoor dat ze even langskomt. En misschien dat het idd wel vruchtwater is en dat het wel doorzet vanavond.

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, haha ja zo voelde ik me wel een beetje :p nu wel ENORME nesteldrang dus vrees dat ik aan de bak moet morgen van mezelf ;)
    Gelukkig is het bij jou rustig meid! Houwen zo!
    Stinkie stank bij jou in de tuin dus :p

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, mmmm klinkt lekker zeg!
    Ja Bokhoven is een van de beste ijszaken van Delft, en Pooh kent die toevallig ook ;)
    Hier ook weer voetbal op, maakt me niet zo heel veel uit, kan ik ongestoord ZPen want daar baalde ie de laatste tijd beetje van :$8) hihi erg he

Deel Deze Pagina