Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Maar het blijft warm hoor! Vrijdag hier 35°C! WAT?

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen!

Morgen nog eens een poging doen tot poetsen...HIHI
    Zo morgen nog 1 dagje school en dochterlief heeft dan grote vakantie! ;)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik lees wel mee hoor dames, maar even geen puf, sorry.. Zit er echt even doorheen, herken mezelf niet sorry :(

Voor de dames die bij de VK zijn geweest, goed nieuws allemaal, houden zo dames!

De rest een dikke knuff!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ach meid nancy, heb zo met je te doen! Een hele dikke knuffel meid!

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ga dan ook mijn bedje in! Slaapwel iedereen en tot morgen ergens! ;)

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Nancy, hele dikke knuf meis.
    Had zo voor je gehoopt dat je vandaag of morgen mamma zou zijn, dat ze je zouden inleiden.

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hoi ladies,

kwam ff spieken of er al nieuwe mama's zijn, maar nog niet dus. Voor iedereen een fijne nachtrust en hoop morgen meer te kunnen kletsen..

liefs,
    mamaT

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Ik heb ook meegelezen maar geen tijd gehad te reageren vandaag!

Angel thanks dat je t er al had opgezet van Nancy! Ik was de deur uit zonder foon dus las t te laat, lang leve 2 buddies!

Nancy, dikke knuffel, ik duim dat t gewoon ineens vanzelf gebeurt 1 dezer dagen! Ik leef met je mee schattebout!

Lizz wow mooie tuin!

Elea wat een schatje! aaaaaah!

Sam, hoop dat t.snel opgelost ia, djeeez... das n dure grap!

Rest knuffie ben t gewoon weer kwijt.

Hier: de rede dat ik niks onthoud, we zijn zo blij, Bart is meteen aangenomen en het salaris is niet misselijk. Ben zooooooo blij! Pfffffff lucht! Bovendien ene week 5 andere week 4 dagen werken! Yay!

Vk alles goed, niks bijzonders, dezelfde schatting, 7pond. voll.ingedaald. zag nog niet aan me ofdat ik zou gaan bevallen maar wat moet je daarmee? Haha, wtf.

Kwam die buurvrouw nog tegen, 26juni is haar dochter bevallen. Ze pakt mn hand zegt ik ben heks en jij gaat 1 juli beginnen met bevallen, haha waar komen sommige mensen vandaan :). Oh en trouwens WEER dezelfde vraag weet wanneer ik ben uitgerekend... haha echt erg....

Hmm.ik hoop dat t genoeg afkoeld voor.ons en slaap lekker allemaal!

Xxx

9. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    he dames,

wel gelezen , weinig blijven hangen, sorry! Foto's van Elea gezien:wat is het toch een poepie, leuken tuinen met parasols voorbij zien komen...

@hier druk en drukkende dag veel gewassen en rondgehobbeld, mag het nu immers zonder ai-pair stellen....ze is met stille trom vertrokken, je kunt beter zeggen als een geslagen hond, terwijl dit als het aan mij lag niet nodig was, ze heeft niet een de beleefd heid op kunnen brengen gedag te zeggen! ook niet tegen de kids! (kom je aan me kids, kom je aan mij:D)
    Jan heeft haar ff naar het vliegveld gebracht op 2 uur afstand van hier, wilde niet ook nog eens het verwijt krijgen word zomaar ergens op station gedumpt. Om onze welwillendheid te tonen hebben we haar ook nog het een en ander in euro's betaald. waar ze schijnbaar heel verlegen mee was had ze niet op gerekend!
    Tja meisje IK kom mijn beloftes wèl na! je krijgt loon naar werken!
    Helaas heeft dit akkefietje wel ons hooi gekost aangezien Jan niet op tijd terug was om het te pakken. T'heeft hier nl vanavond behoorlijk geregend en geonweert. Maar ja de freule moest en zou naar huis!had ook vlucht van woensdag kunnen nemen, maakt mij niet uit! (ze bestaat toch niet meer voor me, maar zou haar wel gewoon als gast behandeld hebben, zoveel beleefdheid heb ik nog wèl!) Misschien dat ik toch niet had moeten uitflippen gisteren:(:)

ga nu pitten, heb nog een box met was uit te ruimen, omdat het begon te regenen gauw daar ff 4 draairen ingegooit die buiten hingen, makkelijk wasmandje:D
    trusten

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes Fijn weer goedgekeurd.en gefeliciteerd met bart zn nieuwe werk!super!

mama van p.haar in ieder geval netjes gedag gezegd.balen van t hooi.

en ja jullie merken t al.Spike is hele nacht weer bezig geweest.ben gek op mn honden maar ik ben nu in alle staten.jankt en hijgt en blaft de hele nacht door.ik ben kapot.en die lieve arme kor ook.

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    #1191 Suekes, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    Mama v p, wat een verhaal toch weer zeg. Nou opgeruimd staat netjes!

Sam wat erg! Knuff en hoop dat je straks nog wat slaap kunt pakken. En dankjewel!

Hier goed geslapen, die 4 uurtjes. Heb gewoon de boel open laten staan en t lijkt boven koeler dan beneden zelfs. Heb voor t eerst met de waterbestendige matrashoes geslapen, wat n zweetding. Ook mijn voeteneind omhoog en heb daardoor geen zere voet gehad. Waarom doe ik ook altijd zo laat pas iets met adviezen..

Ik hoop dat jullie ook goed hebben geslapen. Ik ga direct nog even terug.

Bart is weer naar zn werk. Hij kreeg gisteren n beledigende mail van zn huidige baas. Hij werkt voor 1700 bruto en er wordt verwacht van hem dat hij naast de 50 uur nog een x-aantal uur 2e bestellingen gaat rondbrengen, want, zo stelt zn baas, anders heeft hij ook geen recht op zijn volledige salaris. Zn baas wordt nl door TNT per pakket betaald. Een andere maatregel zou zijn dat hij meer adressen moet gaan doen, maar hij werkt al dik 50uur voor dat trieste salaris. Nou zacht uitgedrukt is Bart er helemaal klaar mee. Zn baas kan zn failissement aanvragen als Bart weggaat en nu heeft ie dus nog geen halve rede meer om niet zsm weg te gaan en die baan aan te nemen. Een mooie bevestiging dat hij de juiste keus maakt, wat n geluk. Er stond bijv ook nog in dat zn collega veel beter presteerde en Bart ondermaats, haha vindt je t gek, die coll werkt er 2 jaar en Bart nog geen 3 mnd... na geen inwerkperiode.. mag iemand ergens even tijd voor krijgen?. Pff ben er zo pissed over. Bart is n werkpaard en ik weet hoe groot zijn inzet was om er wat van te maken. Vindt t echt rot voor hem.. moest t ff kwijt hoor.

xxx tot.straks!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai meiden

goeie morgen is er niet bij vandaag, ben veel wakker geweest door een huilende dylan (door de hitte denk ik) en daarbij werd ik (en nog andere buren) gewekt door van die randdebielen wat hier de groenvoorziening van de flat doen en die zijn om 6.30uur begonnen met de heg te snoeien :x:x:x:x:x hoezo gestoord???? ik heb net ook hun werkgever gebelt en gezegt dat dit dus ook echt niet kan. ja zegt hij we hebben een tropenrooster is zeg ja dat begrijp ik maar je gaat toch niet in een woonwijk om dit tijdstipt snoeien met 2personen :(:$:x, jawel zegt hij. dus ik luister meneer ik ga hier verder mee want dit kan niet en toen kreeg ik uiteindelijk de cef (ofzoiets) eraan en die zou er een melding van gaan maken want die vond het ook echt niet kunnen. dus hier alweer hoofdpijn door de hitte icl. stress van net :( (word je niet wakker door blaffende honden is het dit wel). ik ga me maar eens een boterham maken en een kopje koffie heb ik wel nodig.

sorry voor dit ego-stress bericht

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue kan me voorstellen dat het erg zweet z'n waterbestendige molton....hier overgins helemaal niks ter bescherming want dan kan ik echt niet meer slapen (dan maar een risico lopen ;) ). wat een l*llo van een baas zeg kan me heel goed voorstellen dat jij/jullie pissig zijn. knuff

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam knuffel!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam jeetje meid wat gek van je hond, hoe kan dat nou? Knuffel hoor

Kikkert sneu van dylan, en wat een idioten om zo vroeg te gaan snoeien zeg. Ben je mooi klaar mee. Knuffel meid

Sue jeetje wat een werkgever heeft ie dan zeg, en zo weinig geld voor zoveel uur, maar goed dat ie ergens anders heeft gesolliciteerd
    O en is aangenomen zie ik, wat goed zeg, gefeliciteerd. Wanneer kan ie daar beginnen?

nancy hoe is het met je meid, heb wel met je te doen. had gehoopt te lezen dat de bevalling inmiddels was begonnen

Hier wel goed geslapen, van half 11 tot 6 zon beetje, was wel wakker om 3 uur, en echt kotsmisselijk. Gelukkig weer in slaap gevallen.
    Rustig dagje vandaag, vanmorgen even boodschap doen, vanmiddag komt een vriendin, en vanavond naar yoga als ik zin heb:D

xx

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad, veel plezier vanmiddag en (mss) vanvond :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes Pffffff ik schrik van het sneue salarisje van Bart voor 50 uur werk!! Walgelijk. Wat super dat hij aangenomen is bij die andere baas!!

Eline fijn dat je redelijk hebt geslapen.

Kikkert: Pff heb jij dat... Rustig aan meid, denk om je bloeddruk!!

Ja wat betreft Spike ik snap er geen hol van, ik ben om 5 uur wel zo kwaad geworden, heb hem letterlijk zn mand in gesleept!! Lees: mechelse herder formaat en bijna 40 w zwanger ;) Je weet dus ook wat daar het gevolg van was.. Maar goed, tot 6 uur ging het redelijk daarna, toen werd Jildou natuurlijk wakker die bij mij wilde slapen en niet op dr eigen bedje.. En vanaf toen heb ik Spike dus niet meer gehoord!! Walgelijk toch??
    Mn vader komt straks Jildou halen om te fietsen, ik meot ff mn id halen en nog ff paar boodschapjes. Die tijd zijn de honden dus alleen. Zet ik even de webcam aan wat hij doet.. Of hij dan ook zo hysterisch is.. En Kyra is zoo lief.. Echt raar!! Hij ligt nu bijna voor dood te slapen, vreemd he na zo'n nacht...

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen dames!

Allereerst Nancy een dikke knuffel!! Ik voel me ook nog steeds klote door dat bericht van de vk dus kan me voorstellen dat jij je dan al helemaal rot moet voelen aangezien je bijna een week verder bent.. :(

Elea, wat een schatje zeg!!!

Pooh, ik hoop dat je briesje vandaag gaat komen!

Tja, Guppie...lastig als je dochter tegenwerkt en streng zijn moet nou eenmaal af en toe he..
    Nee, gelukkig wordt ik niet door wildvreemden aangesproken. Wel merk ik dat bijna iedereen zo naar me lacht of anders kijkt,haha.

Es, fijn dat Vin toch wel iets heeft gedaan thuis en vooral goed dat je hem toch gecomplimenteerd hebt want dat helpt zeker voor een volgende keer. :)

Lizz, wat een mooie tuin zeg! Kun je heerlijk relaxen zo te zien!

Koekkie, wat gezellig dat je bent gaan shoppen met je zussen!!

Pippo, dus je dochtertje heeft al vakantie na vandaag? Dat is al snel zeg! Dus vanaf nu extra druk of valt het mee?

Suekes, wat fijn voor Bart!! Over die huidige baan heb ik niks zinnigs te zeggen, ben blij dat hij er snel weg kan!
    Tja nog niet bevallen...eigenlijk moeten die vk's daar gewoon niets over zeggen want het frustreerd alleen maar. Ik hoop 1 juli voor je meid!

MamavP, nou ze is in ieder geval weg dus 1 ding om je minder druk om te maken.. Hoop dat er snel een nieuwe FIJNE komt! Druk daagje zo te lezen ja. Vandaag maar rustig aan dan.

Kikkert, bah om op zo'n manier wakker te worden zeg! Wat goed dat je gebeld hebt (zou ik nooit gedurft hebben) al vraag ik me af of ze daar echt wat mee doen... Maar die tijd is in ieder geval niet normaal nee al snap ik ook wel weer dat ze eerder beginnen vanwege het weer..
    Arme Dylan, is ook erg warm 's nachts ja..

Eline, fijn dat je redelijk geslapen hebt alleen rot van je misselijkheid. Was dat van de honger want dat heb ik de laatste tijd weer vaker.
    Rustig dagje vandaag, geniet ervan!

Hier: ook redelijk geslapen buiten de draaimomenten om.
    Nu ik weet dat het waarschijnlijk nog een tijd kan duren weet ik al helemaal niet meer hoe ik de tijd moet omkrijgen, bah bah!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Het is wat Sam, zo'n dolle hond! Ben inderdaad benieuwd of hij het nu ook doet als je er niet bent.
    Leuk dat je pap met Jildou gaat fietsen!

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Lizz::$:$ lijkt wel een paleisje:D mooi hoor!!

Sam: hoe ist nu, en met de hond?

Guppie: oei das wel erg fijn die temp dan;)

sue: fijn voor je manneke!! raar zo n baas ofniet dan;)en idd zo n vrouw als ze dat tegen je zegt is wel gek maar wel grappig toch.. eeehm das donderdag:p

Kikkert: jeezus wat zijn dat daar voor debielen:$ tja plantsoendienst he;) die hebbe geen verstand sommige

eline: knuff

MoederK; ik zie ook op tegen de nachten hoor, ik heb liever langer de dag;)

Hier: niet veel bijzonders... dani is wel weer beter maar ik ben echt op:) bleeegh

Deel Deze Pagina