@sam mss dat de hond toch wat nerveus aan t worden is aangezien ze toch vanalles aanvoelen komen.....hier ook een hond die me overal achtervolgt heel lief maar ook zeer irritand. ik hoop dat spike snel weer zichzelf is. knuf @moederK ja das idd de vraag of ze er iets mee doen met die melding...het was dat ik de pyama nog aan had en mijn haren recht op mijn kop want anders was ik naar buiten gegaan en dan had ik er wat van gezegd. meid maak je maar niet te druk om wat de vk gezegt heeft een bevalling kan je zomaar overkomen dus zelf bijwijze van vandaag nog. @mamachan hahaha ik wilde het al niet zeggen maar je hebt gelijk (vooral die wat hier aan de gang waren hihi). fijn dat dani weer beter is en knuf voor jou dylan heb ik net naar de psz gebracht. het lijkt wel alsof het hoofdje van de kleine er bijna uitvalt z'n druk van onder bij het lopen de mensen kijken me echt aan alsof ik een gek ben die niet eens normaal meer kan lopen (ik waggel echt heel erg hahaha)
Goedemorgen dames! Gefeliciteerd Es met je 39 weken! Wat leuk Pippo, vandaag laatste schooldagje voor je dochter en dan heerlijk vakantie vieren! Succes met poetsen vandaag, zweet zweet. Whaaaa gefeliciteerd met de nieuwe job van Bart Sue! Geweldig dat het zo snel is gegaan... Fijn dat alles goed was bij de vk meis enne.......donderdag is dus b-day voor jou volgens de buuf, spannend! Ongelooflijk meis wat een werkgever heeft Bart... Alleen maar goed dat hij nu een nieuwe baan heeft! Wanneer kan hij daar beginnen? Sjonge zeg Sam wat is dat toch met die hond:x! Kan mij voorstellen meis dat jullie helemaal kapot zijn, arme jullie! Dikke knuffel! Ben benieuwd wat Spike gaat doen als je weg bent... Fijn dat je paps met Jildou gaat fietsen! Jeetje Kikkert het is wel iedere ochtend bal bij jullie met vervelend wakker worden, zijn het geen blaffende honden dan wel snoeiende mensen. Heerlijk een rustig dagje Eline, have fun! Dikke knuffel MoederK! Kop op meis, nog even volhouden! Hoe is het nu met je Nancy? Dikke knuffel meis!! Hier; heerlijk geslapen! Vandaag eigenlijk geen plannen... Vanochtend eerst even in huis rommelen voordat het te warm is en hopelijk worden de bestelde foto's vandaag bezorgt. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal, Ik ben kennelijk nie de enige die zo vaak wakker wordt en dan niet eens door de hitte. Kikkert: Wat een maloten zeg, is toch niet te geloven!! Mijn buren zijn ook al de hele week aan het klussen en boren, smorgens vroeg! Ik snap dat het mag vanaf 8 uur, maar ze mogen best rekening met me houden. Ryan zegt de hele tijd 'stoute muur' als hij dat geboor hoort. Suekes: Is zielig he, om je man zo hard te zien werken en dat hij dan ook nog commentaar krijgt. Nou, ben blij dat hij dan die nieuwe baan geaccepteerd heeft (dat was toch zo?) Eline: Lekker dagje dus! Hier ook lekker thuis. Verder ben ik het kwijt. Hier verder weer 3 kilo kwijt in een paar dagen tijd. Ik had de afgelopen dagen wat gezeur, maar om privacy redenen vertel ik het verhaal liever nie hier (miss word ik herkent). liefs, mamaT
hallo!! @ sam, jeetje wat een gedoe met jullie spike. zou het ook niet ergens anders mee te maken kunnen hebben? hitte? @ hier wel vaak wezen plassen vanacht maar toch redelijk geslapen. als ik moest plassen was spike ook wakker or. dan hoorde ik hem weer naar de trap lopen steeds weer. en ben toch wel zo'n 5 x geweest.
Hmm weet het niet ja of er komt toch wat aan... verder is er niets anders dan anders! Maar voel me nu ook ff vreenmd moet ik zeggen, net ook gedeelte van slijmprop verloren en veel harde buiken! Ik ga zo ff weg, dus tot strAKS!! Eline, mooie foto!!!
Goedemorgen!! Ik heb geslapen als een os!! Ben net pas wakker! Wel vannacht paar x wakker geweest maar daarna wel gelijk weer kunnen slapen! Sta helemaal versteld van mezelf! heerlijk! Dithje: Jij ook gefeli met je 39 weken! 8) Eline: Mooie foto meid! Nancy: hopelijk voel je je vandaag wat beter meid! Knuff!! Ik weet hoe het is om er helemaal doorheen te zitten.. bah!
Sam spannend meid, ben benieuwd. es fijn dat je lekker hebt geslapen, heerlijk. Hoe is het nu met je hond eigenlijk?
T enige wat ik me kan bedenken dat voor Spike anders is, is dat er weer een bed in de kamer staat en hij weet dat er wat aan zit te komen.. Hij heeft het immers al eerder meegemaakt! Nou we zullen het zien !!
Fijn dat je redelijk geslapen hebt Bubsie! Hmmm deel van je slijmprop verloren Sam, zou het dan toch? Super Es dat je zo goed hebt geslapen! Daar knap een mens van op.
Eline: Met de hond gaat het redelijk! We zitten te wachten op een telefoontje van de dierenarts dat ze geënt kan worden tegen die allergie.. Maar die entstof moet gemaakt worden dus zal wel even duren..
sam:: jaaa spannend!!! slijmproppen laat maar komen zat er bloed bij of maakt dat nisk uit? eline: woowie mooie buikkie meid
@ sam ow spannend! misschien heeft hij dan indd een voor gevoel. ben benieuwd. hier ontzettend last van krampen in mn vingers. hebben jullie dat ook? door het vocht denk ik.
Es, oke, dat duurt wel ff dan he voordat ze die entstof hebben. Hoop dat het helpt Bubsie wat naar van je vingers, ik weet het niet want houd geen vocht vast Ik ga ff de markt over en boodschappie doen, tot later xxx
Goedemorgen, Was laat naar bed gisteren door de warmte en net wakker. Met tussenstops om het raam wijder op te zetten en mannetje die van nachtdienst thuiskwam om half 7. Maar eigenlijk best ok geslapen. Heb niet alles kunnen meelezen. Zag een leuke foto van Eline voorbij komen met een mooie buik. Es, heeft goed geslapen! Joehoeee!! Lekker hoor meis. Verder de honden doen dus nog steeds vreemd. Dikke knuf voor de gebroken nachten daarvoor. Kikkert ook voor jou een knuf voor de malloten die om 6.30 beginnen met snoeien. Dat is toch geen tijd!! Thanks meiden voor de reacties op onze tuin. Ben er ook zo blij mee. T is bewolkt hier en moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind. De temperatuur is namelijk een stuk aangenamer nu.