@angel succes meid! @nancy jij ook! @hier Laura heeft deze nacht geslapen van 23u tot 2u,van 2u tot 6u en van6u tot 10u ben al beetje meer uitgerust maar toch nog panda oogjes hierzo ga dus nu ff douchen en Laura in bad steken,dan kom ik later nog ff xxx
Pooh fijn dat alles goed was meid, en dat je slaappilletjes hebt gekregen. Hoop dat je dan lekker kunt slapen Lizz ook fijn dat je goed hebt geslapen Angel veel succes en sterkte meid, hoop dat je dan morgen weer mama wordt. nancy er zit dus wel wat vordering in, zeker met je ontsluiting. Ik hoop dat het snel door gaat zetten. Net boodschapjes gedaan, en voelde paar druppels regen, echt heerlijk Zo nu en dan nog last van die kies, bah xxx
Ooh Nancy en Angel spannend zeg!! Nou hier denk ik dat het gewoon wat rommelt... Al loopt het dus absoluut niet fijn, constant harde buiken.. Slijmprop was met heel klein beetje rozig bloed.. En was ook maar eenmalig tot nu toe.. Maar goed, wat niet is, kan nog komen !! Ik vind 29 juni niet zo'n mooie datum joh Doe maar 30 juni of 1 juli of 2 HAHA!!
Dank je wel Zij! Joh Nancy wat spannend meis! Wat een vorderingen in nog geen dag tijd zeg... Dat geeft de burger moed! Hoop zo voor je dat het nu door gaat zetten en je morgen of overmorgen jullie ukkie vast hebt. Hele dikke knuffel meis!! Super Petatje dat Laura zo goed heeft geslapen! He wat vervelend die kies Eline! Hopen dat het snel over is meis... Hihihi Sam, jij neemt ook niet snel genoegen met iets he? Maar dus wel flink rommel de bommel bij jou, spannend hoor!
Ik vind het zo gek dat ik echt 3 weken rond heb gelopen met pijnlijke harde buiken, voorweeƫn, zelfs rug weeƫn, 2x in het ziekenhuis gelegen.. En nu ben ik 39 weken en heb ik al een aantal dagen nergens last meer van hahaha.. Zelfs vannacht een keer super goed geslapen.. moet echt niet gekker worden! Ach, zo kan ik het wel iets beter volhouden totdat ukkie zich laat zien..
@ Angel: he, wat fijn voor je. Nu hopen dat het inderdaad doorzet straks met de pethedine en dat je even een goede nacht kunt maken! @ Nancy: Yeh! Ook vorderingen bij jou. Nu hopen dat het verder doorzet meis! @ petatje: fijn dat Laura meer nachtritme krijgt. Die pandaoogjes hou je nog wel een tijdje vrees ik, maar het komt echt allemaal goed. @ Sam: hihi, dat heb ik nou ook met die data! Maar eruit is eruit, en dat is ook lekker @ Eline: balen zeg, van die kies! Kun je niet gaan spoelen met een mondspoelmiddel of zo? (wel ff vragen welke je mag hebben nu) @ hier: ontzettende trek in pizza! Dus geen boterhammen voor mij voor de lunch.... oven staat nu voor te verwarmen. Erg he? Verder lekker aan de poets, zou ik dan toch nog nesteldrang krijgen???
@ es. wel fijn dat je nu goed geslapen hebt dan, dan ben je lekker uitgerust mocht de kleine zich melden. @ nancy spannend meid! en indd veel ineens in 1 dag zeg. 3 cm!! @ angel: ook spannend. sterkte! succes! @ hier net gebeld met uwv voor mn wazo uitkering. wat blijkt hebben ze het naar mn werkgever gestort. welke werkgever????? die heb ik al een tijdje niet meer or! contract werd niet verlengt........ ow mevrouw, dan hebben we heb daar heen gestort, dan moet u ff uw werkgever bellen en er achter aan gaan. ja lekker dan. hun fout en ik moet het weer oplossen! echt wat een lompe mensen werken daar!! mn ziektewet uitkering kwam wel netjes naar mij, maar als er iets veranderd weten ze ineens niet meer waar het heen moet. die van de ah, wisten niet of ze me vandaag nog terug zouden bellen. nee tuurlijk tis hun geld zeker niet. en als het me te lang duurt bel ik gewoon weer. als ik morgen niks gehoord heb hang ik weer aan de tel. en anders bel ik uwv dat ze het maar sneller regelen en dan zelf ipv ik! zo sorry was ff boos.
haha pooh, lekker een pizza, eet lekker. Ik ga 3 boterhammetjes uit de vriezer halen. Gisteren bij de mac gegeten, dus vandaag weer ff rustig aan hahaha sam ook spannend, hoop dat het bij jou ook doorzet. Ik heb zo maar het gevoel dat het bij mij nog wel is heel lang kan duren, weet niet waarom. Voel me zo goed nog eigenlijk, en ook niet gevoel dat buik in de weg zit of wat ook
@angel heel veel suc6 en ik hoop dat het aanslaat en dat jullie de kleine meid snel mogen vast houden, knuf @nancy wat spannend meid, er is dus vanalles bezig daar binnen. jij ook suc6 meid
Mijn hemel wat een hitte weer! Ik dacht dat het zo'n 5 graden minder zou worden, maar het is gewoon net zo heet als gisteren... Sue, goed nieuws die nieuwe baan! Belachelijk die mail zeg! Mijn man werkt ook veel uren, maar krijgt er ook naar betaald. Dan is het lang zo erg niet... Mooie foto Eline, alleen waarom heb je een lange broek aan hahaha... Oh was het bewolkt vanmorgen? Heb ik dat weer gemist door in mn bed te blijven liggen, lekker dan.... Pooh fijn dat alles goed ging! Oh ik zou echt op van de spanning zijn in jouw geval. Meestal beval je 2 keer rond dezelfde dag toch? Ik moet nog even tot mn 42 weken haha! whhaahhh Nancy, zo te lezen is het gewoon begonnen bij jou! Ik snap wel dat je het zelf niet kan geloven, maar ik denk dat je echt gaat bevallen hoor! Angel jij ook veel succes! Ga maar lekker bevallen meid! bubsie wat onwijs irritant van het uwv! Ik zou het niet pikken hoor, laat hun het lekker oplossen. Jij hebt geen werkgever dus zij maken de fout. Nou ik zit hier onwijs te zweten, gatver! Ik heb even jullie advies nodig; Ik denk erover om donderdagochtend naar een buitenzwembad in de buurt te gaan met mn dochter, maar de kans is klein dat we dan in de schaduw kunnen zitten. Zou dat kunnen als ik me goed insmeer in de zon? Uurtje of 2 max denk ik hoor...
Snap helemaal wat je bedoelt Es! Hier dus ook al geruime tijd rustig... Moet zeggen dat die krampen e.d. mij gestolen mogen worden maar dit maakt toch ook wel weer heel erg onzeker. Whihihihi Pooh, heerlijk hoor een pizza als lunch... Lekker smullen! Whaaa Pooh-tje heeft nesteldrang! Dat meen je niet Bubsie! Wat een stelletjes dombo's:x. Echt ongelooflijk meis dat zij de fout maken en jij het op mag gaan lossen, sterkte ermee! Heerlijk toch Eline dat je je zo goed voelt?! Maar volgens mij zegt het helemaal niets over het uitblijven van een bevalling hoor... Hier; heb echt helemaal nergens zin in... Ben de hele ochtend al dom spelletjes op internet aan het spelen. Zelfs nog niet buiten geweest.
@Petatje, wat heerlijk dat Laura zo goed geslapen heeft, houwen zo zeg! Heb je nou wat anders gedaan als ik vragen mag, doordat ze nu goed slaapt bedoel ik.. @Sam, rommel de rommel dus bij jou, en je slijmprop verloren!? Spannend @Pooh, ohooooooooooo lekker zeg pizza JAMMIE hier niet in huis, is maar goed ook, anders had ik er gelijk eentje klaargemaakt mmmmmm @Eline, dat gevoel had ik op het laatst ook en kijk eens, over de 40weken Ach zeker weten doe je het nooit @Es, ik moet gelijk denken aan de opmerking van de VK van Dithje, dat de mensen die veel voorwerk hebben gehad en dreiging tot vroegbevallen, vaak nog langer blijven lopen.. @Bubsie, echt oooooongelofelijk die gasten, serieus :x En dan lekker van hun probleem jouw probleem maken. JA DAG zou het niet pikken hoor Bubs! :x @Guppie, moet eerlijk bekennen dat ik vorige week ook vol in de zon heb gezeten op het strand, was best te doen, al was het toen wat koeler. Flink gesmeerd met factor 30 hoor, dat moet je zeker doen.. @Hier, Bas zijn nicht belde net (wij waren beiden afgelopen zondag uitgerekend) en die hebben ze net gestript en bij haar rommelt het nu ook aardig haha echt lachen, wij als 2 giechelende meisjes aan de telefoon net hihi Hier rommelt het dus ook best wel hoor 8) Vooral in mijn rug... ben zo benieuwd, maar inderdaad, wil het zeker nog niet geloven hoor
@Dithje, off-dagje voor jou dus... mag best een keertje he meis, lekker je rust pakken Hier ga ik ook niks doen hoor, vind het goed
Een uurtje of 2 moet wel kunnen denk ik hoor Guppie, helemaal als je je goed insmeert meis! Whaaaa toch wel heel erg spannend hoor Nancy en wat grappig dat de nicht van Bas gestript is en het bij haar ook rommelt! Zul je zien dat jullie straks op dezelfde dag gaan bevallen.
Nancy ik smeer met factor 50, zelfde als mn dochter. Maar de zon is echt wel heel scherp nu, wat je niet voelt als je in het water ligt... Echt spannend voor jou hoor! Van 1 cm naar 3 cm in 24 uur, dan is het gewoon begonnen joh! die eerste cm's zijn het moeilijkst voor je bm, zeker bij de eerste! Ik ga even heel lang douchen ofzo. Zit hier echt onwijs te zweten, wat goor! Zou toch haast een airco gaan aanschaffen...
Hmm en nog meer slijm en wat bloed!!! En voel me steeds minder geloof ik .. Last van mn onderrug harde buiken die zeer doen...
Ach ja, we zien het wel.. kan er toch weinig aan veranderen Ik heb net alweer een was aangezet, even gestofzuigd, beetje opgeruimd, de hond even gedaan (klein rondje) En verder doe ik vanmiddag ook niet veel hoor..