Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd vreemd Dithje, lig je in het zkh aan de weeënremmers, ben je 39 weken en heb je nergens last van.. hmmm..

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Voor jou ook spannend Sam! Wat een gerommel opeens bij veel dames... LEUK!
    Tja, ik ben vreemd;):p!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Inderdaad, het rommelt veel bij de meiden hier.. kom maar op ukkies laat jullie maar zien :p :D

Hier is het gerommel overgegaan in stilte.. denk dat ons meisje zo geschrokken is van donderdag in het ziekenhuis dat ze nu zoiets heeft van; Ja daaag zit best hier ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow het rommelt hier goed meiden....ga zo door zou ik zeggen want we willen baby nieuws :D

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, oei oei oei Sammie dat belooft wat! :$

@Es, haha nou hopen op stilte voor de storm.. En dan graag een storm met een functie (daadwerkelijk bevallen :D)
    Had jij in het zh ook die jonge knappe gyn met dat halflange donker krullende haar hihi ;)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Nee die had ik niet! Jammer genoeg zo te horen :p

Zo de droger staat aan, vaatwasser staat aan.. nu ik nog douchen dan ben ik eigenlijk klaar voor vandaag.. Maar *zucht* verveel me..
    Dus wat zal ik eens gaan doen :( ;)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahahaha nancy een knappe gyn das toch ook een uitzondering he :D hihi

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es je mag dylan voor een paar uurtjes lenen :D .....die heeft namelijk een pokken humeur ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert: Ik pas.. :p als je het niet erg vind.. hihi!

Ik ga maar eens wat poetsen denk ik.. ;)

He het begint hier te spetteren!! Goed voor me grasveldje :)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    och es...wat jammer je krijgt je middag gemakkelijk om met hem hoor hahaha.....

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Spannend dus voor 3 meiden, er mogen nu wel is wat babys geboren worden zeg.

Ik heb weer soort krampen in mijn rechterbovenbeen/lies, echt pijnlijk.
    Baby is ook heel erg aant bewegen, doet gewoon zeer

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ooooeeeeh spannend Angel, Nancy en Sam! Poepen jullie er even 3 forumbaby's op 1 dag uit dan! :D Ik zal voor jullie duimen! En idd Es, wie weert... stilte voor de storm?

haha Grappig dat je dat zegt Eline. Ik dacht juist bij C.élya dat die vroeg zou komen en die maakte mooi de 40 weken vol. Bij L.yvia had ik het idee dat ik overtijd zou lopen en kijk eens aan ;) Haha ben niet zo'n goed in inschatten geloof ik :)

Hier wordt ook met factor 50 gesmeerd en de kindern hebben uv-shirts en nog verkleuren we. En dan blijven we zelfs nog in de schaduw! Mijn schoonmoeder is herstellende van huidkanker en nu blijkt mijn vader ook huidkanker te hebben, dus we zijn extra alert, zeker in dit land waar de zon ALTIJD schijnt!

Liefs Elea

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey allemaal!

Pfoeh ik heb me nog ff een paar uur geslapen! Waar komt het ineens vandaan? Ik voel me herboren!

Es, jij ook al, heerlijk he!

Kikkert wat een sukkels die tuinmannen... grrr.
    Succes met Dylan meid.

Petat, fijn dat t goed ging vannacht!

Dithje idd raar dat het dan na al dat gerommel een paar weken geleden zo rustig bij je blijft!

Bubsie, eikels bij het uwv, dat ze t zelf oplossen! Ik zou terugbellen en zeggen los t maar op hoor!

Angel, succes lieverd, ga je zo smssen. Eerst gekeken of t al gepost was, ik lag echt knock out in bed. Hoop dat t eindelijk gaat gebeuren voor je!

Nancy, waaaaah 3cm ineens! Wow dat beloofd wat! Hoe voel je je? En wat spannend dat Bas zijn nicht ook rommelt! Zet em allebei op! Hoop superhard met jullie mee!

Sam wat spannend ook voor jou, beebjes laat je zien! Ik duim wederom!

Es en Dith gefeli met je 39 weken,andere meiden ook met mijlpaaltjes!

Pooh, hihi, nou laat maar komen dan toch? Smakelijk hihi!

Thanks voor de reacties! Hij kan 2 aug beginnen, dus moet t nog even afmaken daar. Heeft nog 8 vrije dagen dus die gaan er ook nog af :).

Hier waait t ook wel lekker door! Voel me even net een zombie, zoveel slaap heb ik al weken niet gehad. Echt lekker even.

Xxx

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy dank je wel meis zag dat je om de zelfde tijd als mij had gepost haha ...
    heel veel sterkte meis ik las net ook jou bericht echt spannend en wat goed hey 3cm? zet hem op he? toi toi toi ....

sam jij ook heel veel succes lees net ook jou bericht pfff echt spannend hier haha...

wie weet hebben zomaar veel baby nieuws in 1 x haha...

alle andere meiden een dikke knufff ...

vind wel spannend hoor pfff ..aan de ene kant hoop ik wel dat ik al iets ontsluiting heb en lekker thuis kan blijven ..maar goed ben er ook wel klaar mee dat het me niks meer uit maakt hier of in het zkh ....

dikke knuff nogmaals en tot snel ....'

liefs nic x

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai krampen Eline, knuffel!

Jeetje joh Elea je vader huidkanker:(, wat verdrietig meis. Zijn ze er net achter? En je schoonmoeder ook... bah wat is het toch een rot ziekte zeg. Maar je schoonmoeder gaat redelijk zo te lezen?

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier nog steeds krampies maar niet dat ik nou zeg van godogod ;) wel vrij regelmatig volgens mij, dus ik ga zo eens klokken..
    En mijn darmen gaan tekeer joh niet normaal :$ Hoort dat er misschien bij :(

@Regen, Hier regent het ook.. Niet voorspeld :(

@Eline, sterkte klinkt erg auwie :(

@Elea, oei ja logisch dat je dan extra alert bent sterkte joh :( rotziekte....

@Suekes, had je mijn sms gister nog gehad??
    Hey en lees ik nou goed dat Bart een nieuwe baan heeft? Pakketjes was niks? Gefeliciteerd meid voor 'm, super :)
    En lekker dat je nog zolang hebt kunnen pitten joh

@Angel, niks te danken meid, that's where buddy's are for :D
    En wanneer moet jij naar het zh dan??

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nancy vet cool :D !! Dat klinkt wel als echt bezig, zo begon het bij mij ook! Hier houd ik het nu nog op voorwerk.... Van mij mag het vanavond los gaan ;)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nancy, ja had ik gehad maar zag dat Angel het al had gepost en had alleen mijn foon, dus dubbel neerzetten had toch geen zin :).
    Ja tof he, nee heb vanmorgen al gepost, in t kort: Bart moet 50 uur werken voor 1700 bruto en zijn baas vindt dat hij nog meer uren moet draaien om wat extra rond te rijden in de avonduren. Zijn baas dreigde gewoon met minder afgeleverde pakketten minder salaris.. NOG MINDER JA? Is dat mogelijk dan haha?
    Mooie is dat zodra Bart ontslag neemt, vandaag of morgen dus, dat hij zn bedrijf kan opdoeken. Hij heeft 4 maanden naar (uiteindelijk) Bart gezocht omdat niemand zo gek was om zoveel te werken voor dat geld. Nou zoek maar een andere gek dan :).
    Hoop dat we ook korting gaan krijgen op babyspulletjes (hebben tuurlijk bijna alles al wel, maar een buggy straks en een eetstoel, hihi).

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh trouwens, loterij heeft Kor opgezegd!! Is gelukt.. Desalniettemin laten we het nummer iig ook blokkeren zodat ze ons niet nog een maand naiaen ;) !!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Angel thanks voor je sms naar mij, zie dat je hier bent dus maar even zo! Heel veel succes, ik ga aan je denken! Ik duim mee dat je thuis kunt blijven en dat t vanzelf komt!

Jeetje mijn buddies zijn druk in de weer! Zoooo spannend :)!

Deel Deze Pagina