Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes je krijgt het nog druk ;) !!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Een kennis van mijn vader zag een paar weken geleden een plek(je) in zijn gezicht. Hij heeft zelf huidkanker gehad en raadde mijn vader aan er mee naar de dermatoloog te gaan. Gewoon voor de zekerheid. En hij had gelijk hoor, het waren kwaadaardige cellen :$:( Gelukkig maar dat die man zo alert was, nu is het nog in het beginstadium. Bij mijn schoonmoeder ging het zo snel dat het zich uitbreidde, echt te eng gewoon. Ze hebben het weggehaald en ze heeft nu echt een enorm gat in haar been. En het arme mens was nog herstellende van schildklierkanker (had niets met elkaar te maken, gewoon dubbel pech). Wat een pech kan een mens dan hebben he.

Zo zie je maar, dat alert blijven echt wel heel belangrijk is.

Liefs Elea

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy had je mijn sms wel terug gehad eigenlijk? Omdat je vraagt of ik je sms heb gekregen? Ik heb met mijn mams ook al een week problemen om te smssen en met mijn zus al sinds ik die foon heb... Zal toch niet?
    Had je nl een dikke week geleden ook gesmst en geen reactie dus dacht die zal het druk hebben.

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Sam, haha yep! Leuk druk dan wel :):)! Wil jij der ook nog bij? Hahahaha!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA neej hoeft niet hoor ;) Pippo is mn buddy wel en ik kan zelf ook veel met mn mobiel en laptop ;) !

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Elea, wat ik me afvroeg; lopen daar ook vrouwen in burka? Stom dat het me ebzig houd hahaha!

Ik ben toch wel jaloers op die spatjes regen van jullie! Hier is het 35 graden in de zon en 29 graden in huis. Ik doe dus echt dikke niks vandaag (like any other hot day).
    Straks misschien een boodschapje ofzo...

Nancy, ik denk dat het vannacht los gaat barsten bij je!

Sam, jij ook maar bevallen vannacht dan? Heerlijk hoor, al dat gerommel, al ben ik blij dat ik hier lekker rustig zonder gedoetje op de bank zit hihi!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ik moet om kwart over 4 bij de vk zijn en is er dan nog geen verrandering krijg ik de papieren mee voor het zkh ..dus denk dat ik me dan het eten moet melden ..wel spannend hoor pfff hoor natuurlijk wel stiekem dat er wel verrandering is en ik thuis kan blijven maar ga er niet vanuit en aan de andere kant ben ik dan blij dat er iets gaat gebeuren want ben nu echt op ..heb ook al een de ochtend lopen janken voel gewoon dat het zo niet gaat al zou ik anders willen.... meid dat klinkt goed bij jou zeg ...zet hem op he?
    haha wie weet 2 of 3 baby op de zelfde dag of nacht ? :D:p zou toch bizar zijn? haha..

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou t is hier weer wat rustiger in het buikje, ach vind het niet erg hoor ;) !!

Trouwens ik had vannacht toch een domme droom, ergens tussendoor dat ik wel even kon slapen...Ons kindje was geboren en we mochten het niet zien, en niet eens weten of het een jongen of meisje was, ook mochten we het nog niet de officiele naam geven.. biijzonder weer...
    Er komen hier buien aan volgens buienradar, ik ben in shock!

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nou Angel, zou eigenlijk wel tijd worden dat er wat gebeurt, dan maar een hele babyvlaag toch? Ik zou het iig heel fijn vinden voor jullie! Ik wil inmiddels ook wel graag hoor!! Maar net als Eline voel ik me daar nog veel te relaxt voor..

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan het me voorstellen Angel!! Zet hem op meid!!! Net als Nancy ;) !!! Kom op dames!!!

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oh Sam wil ik ook, het lijkt erop dat ze Tilburg gaan overslaan met de buien... Blegh...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik stuur het daar wel heen :p HAHA!! Ach een buitje is ook geen drama ;) !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jullie merken het wel he?? Ik kan dus niet slapen ;) !!

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Zo ik ga even eten, wat zal ik eens doen daarmee...
    Spreek jullie strakkies weer! Enneh beval ze meiden!!!!!!!!!

xxx

edit daar hou ik je aan Sam! Ik wil wel een bui dan kan ik vanaaf Bart vrijaf geven om de tuin te sproeien. Hoop dat je toch nog wat kunt slapen, miss op het geroffel van de regen? Hihi!

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Angel en Nancy, spannend zeg!!! Oh ik hoop echt voor jullie dat het gaat doorzetten vandaag/morgen!! Succes ermee!!

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, hier nog iemand die opeens alleen maar stomme spelletjes op de pc aan het spelen is.. :) Kan ook eindeloos bubbleshooter spelen nu, haha. Niet nadenken, alleen maar klikken :D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier miss wel de laatste buik foto ..let niet op mijn kop he:)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi :d !!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    met mijn mooie kanarie broekje hhaah... maar zit heerlijk :D

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nee ik heb een poets en opruim bui, ALWEER.. vorige week ook al! :D
    Vincent zei net al aan de telefoon: Straks hebben we allemaal lege kastjes en laatjes :p:p
    Ach, opgeruimd staat netjes..
    Heb weer energie voor 10 vandaag.. ongelofelijk haha

Deel Deze Pagina