Dithje, HAHA, neen nog belange nog niet alles schoon...ik ga van boven naar beneden...vorige week onze slaapkamer (2de verdiep, zolder die volledig gerenoveerd is door manlief) gepoetst...maar door het warme weer dan niet meer verder kunnen doen...dan wasjes gedaan in de plaats... Wat moet ik nog doen, de speelkamer afstoffen en dweilen...dan de gang, living, keuken, badkamer, toilet...washok even op orde zetten...en dat zal het ongeveer zijn...dan nog eens alles poetsen maar dan stofzuigen en dweilen en ev vluchtig afstoffen ! Och en nog mijn valies maken, maar dat doe ik volgende week w-pas !
Hier eindelijk wat kunnen slapen! Nancy en Angel: Heel erg spannend allemaal. Ik kan me voorstellen dat ale je er helemaal doorheen zit dat je gewoon wil dat het komt. Nancy, mooie buikfotos trouwens! Sam: Misschien voor jou dus ook vanavond? Es: Waar komt ineens al die energie vandaan? Hahaha. Ik heb ook heel veel energie hoor. Mijn huis is opgeruimd, maar ik ga toch zo weer van alles poetsen. Suekes en Eline: Ik heb ook nie het gevoel dat het vandaag of morgen zal gaan gebeuren. De gyn zei vorige week ook dat ik er nog nie uitzie alsof ik ga bevallen. Even kijken wat de gyn morgen zegt. Soms kunnen ze het wel zien aan je. Verders hier, mijn zwager gaat op korte termijn weg. Ik baal wel ontzettend, want ik had verwacht dat hij er zou zijn als ik zou bevallen. Dan kon hij tenminste mijn zoontje naar de creche brengen. Verders hier ook heel veel huilbuien. Vreemd genoeg voel ik me geestelijk behoorlijk in de steek gelaten. Herkent iemand dit gevoel? liefs, mamaT
@ guppie: hihi, dat zeggen ze wel, maar ik ga die uitzondering net zijn vrees ik.... Hmm, donderdagochtend. Ik heb geen idee. Als je gaat zou ik zoiezo flink smeren met factor 50, verder kan ik je geen advies geven. Ik weet ook niet hoe je het zelf vind in die hitte. Hoe gaat het verder met je dochter? Nog veel strijd, zoals van de week? Herkenbaar hoor, rond deze leeftijd. Sebas is 4/5 maanden ouder en daar hebben we het afgelopen half jaar ook flink mee te stellen gehad. Anders corrigeren werkte bij hem gelukkig wel heel goed. Maar man, wat kunnen ze je uitwringen op deze leeftijd! @ Dithje: lekker toch zon dagje. Heb je Bejeweled al ontdekt? Was voor mij echt een verslaving op de iPhone van manlief @ Nancy: lekker doorrommelen! Yep, die darmen hoort er ook bij.... Ga lekker ff douchen meid! Of een klein wandelingetje maken, beetje in beweging blijven, wat Sam zegt. @ Sam: dat klinkt als een beginnetje! Spannend! Sterkte meid! En goed gedaan Kor! @ Es: nou, die is net ff te knap voor een gyn. Ik had m vorige week @ Eline: jakkes, die krampen in je been zijn niet fijn. @ Sue: o is dat ff lekker! Daar knap je helemaal van op he? @ Elea: bah, wat een naar nieuws van je vader. Goed dat die man zo alert was. En wat een ellende voor je schoonmoeder. Sterkte! @ Angel: ik hoop voor je dat het de laatste buikfoto is Succes straks! @ Suzanne: succes straks! @ bella: wat lief dat je schoonmoeder zelfs een vergadering heeft afgezegd om Sam even lekker mee te nemen. He, wat een rotdag voor je. Dikke knuf! @ pippo: zoooo, jij hebt weer veel gedaan vandaag zeg!
net weer even een tukkie gedaan. Lekker! De deuren en ramen staan helemaal tegen elkaar open en buiten waait het een beetje en regent het af en aan. Ga nu weer ff verder met m'n opruimactiviteiten. Straks ff langs de apotheek om m'n slaappilletjes te halen en Sebas op te halen van het KDV. Tot later!
Bekijk bijlage 82008 Zo was de zolder bij aankoop! Is wel een grote zolder, maar kan alleen deze laten tonen aan 1 zijde !
dithje! thanks voor de update meis! Nancy angel en sam SUCCES hoop dat het doorzet en jullie misschien vannacht al je kindje in je armen hebben.. Mamachan thank meid, phoe ik voel me dan ook zo schuldig naar sam maar ja
@Es, "handjes draaien handjes draaien" lalalala YouTube - K3 - Handjes draaien @Bellamano, sterkte met je baaldag! Lief van je schoonmoeder zeg, super @Pippo, jij bent goed bezig!! @Mamma chan, fijn even tijd voor jezelf En 6 juli spannend! @Susanne, houd bij jou ook niet over he Sterkte in het zh!!! @Sam, veel plezier bij je vriendin! @Hier, net wc's en de bovenverdieping gedaan en de badkamer (meubel etc) gestoft.. Maar krampen lijken nu juist minder Ach zie het wel hoor Na 1 juli lopen we trouwens wel net de kinderbijslag mis he haha moest ik ineens aan denken
Bekijk bijlage 82009 Dan begonnen met 2 veluxen te plaatsen aan beide zijden... En dan zal ik seffens een foto plaatsen van het uiteindelijke resultaat onze slaapkamer !
MamaT op zon dag als vandaag herken ik dit wel zeg zeker als ik zo emo ben Kunnnen jullie de laatste tijd ook weer beter voor de nr 2? Ik kan soms gewoon wel 2x per dag Als alles "normaal" is bij mij als ik niet zwanger ben dus hoef ik maar 1 a2 x in de week..
@MamaT, thanks In de steek gelaten door je man? Dat zou niet zo leuk zijn meid... @Pooh, doe je rustig aan meid
bellamano: gemeenschap bedoel je? Nou, ik merk wel dat ik aandacht wil, maar manlief is meer bezig met mijn zwager dan met mij.
Bekijk bijlage 82014 En de andere kant...! Zo ik hoop dat jullie even een beeld ervan hebben...want ben er erg trots op ! En boven onze slaapkamer, hebben we dan nog een zolder gemaakt...maar dat kunnen jullie denk ik niet zien op foto...Maar ik stop ermee, zoonlief net wakker !
Jij hebt nog heel veel plannen en opruimwoede Pippo oftewel geen tijd voor een bevalling nog in huize-Pippo! Hele mooie foto's Pippo en mooie slaapkamer hoor! Kan mij voorstellen dat je er erg blij mee bent! Herken het niet MamaT! Hoe staat het met het verlovingsfeest? Nee nog niet ontdekt Pooh... Ben Bubble Shooter aan het doen... Ook zo'n verslavend spelletje. Tussendoor nog even mijn glas drinken omgegooid. Jij heerlijk tukkie gedaan, goed bezig! Thanks voor het briesje trouwens, is net aangekomen. Het is nog steeds 26 graden hier in huis maar ach.... Lekker productief Nancy! Hmmm krampen minder... Of omdat je bezig bent geweest en er niet aan gedacht hebt? Whihihi waar je al niet aan denkt! Ach ja, moeten we paar maandjes langer wachten...
Haha sorry ik zeg vaak nr 2 voor poepen! heb niet echt beseft dat ik het hier opschreef ik kan dus zo goed poepen de laatste dagen PIPPO Jeetje wat mooi geworden zeg!!
Mooi geworden pippo pas je wel btje op dat je geen zonnesteek oploopt met al die bezigheden pfff rest ben ik alweer kwijt ik ben dr straks wer
dames, ik ben weer een beetje opgeknapt van jullie Ga nu ff de was ophangen en dan nog even met mn voetjes omhoog.. KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL EN BEDANKT!!x
Dank je wel allemaal! Sam, even over Spike....kan het ouderdom zijn ofzo? Of pijn? Als hij pijn zou hebben dan zou het misschien wel logisch zijn...overdag heeft hij afleiding maar 's nachts dan weer niet...misschien even met dierenarts overleggen? Want kan me voorstellen als hij zo blijft verder doen, dat jullie dan erg uitgeput een bevalling tegemoet gaan...