bellamona: Ja dat kan ik dus ook heel goed!! Mijn darmen hoor je ook vaak keihard. verlovingsfeest: die heb ik afgelopen weekend gehad. Ik ben daar woedend over. Ik heb letterlijk alles alleen gedaan. Ik ben echt een heel makkelijk persoon en kan het met iedereen vinden, maar wat ze me geflikt hebben is gewoon niet normaal, een hoogzwangere vrouw alles alleen laten doen en dan nog lekker langskomen en op de bank zitten toekijken. En dan bedoel ik echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles. Ik wil nie te veel in details treden omdat ik nie herkent wil worden.
wow pipo, prachtig! Hier eindelijk bewolking en regen, woehoe! Het is al gezakt naar 27 graden in de woonkamer Heb bij de bieb net 2 dvd boxen gilmore girls (voor mezelf) en 2 seizoenen dexter gehaald, wij kunnen even vooruit En ze hoeven pas 10-8 terug, werd er helemaal vrolijk van omdat de beeb er dan zeker is! Heb wel blaren op mn voeten van die stomme birkenstocks. Onder mn voeten nog en dat doet auwie!
Oh en nancy je krijgt pas kinderbijslag als je kindje een heel kwartaal op de wereld is. Dus als je voor 1 jul bevalt krijg je 1 okt voor het eerst. Je krijgt dan wel na de 18e verjaardag (1 jul over 18 jaar) nog 1 keer. Ik beval na 1 jul en krijg dus pas 1 jan voor het eerst, omdat je het achteraf krijgt. Kreeg bij Ymke ook pas 1 jul (26-1 geboren)
Bella: met een kindje valt het niet altijd mee hoor. En het is ook 2 kanten op jij bent moe en minder geduldig kind reageert daar ook geirriteerd door en voordat je het weet tel je de uren soms af voordat ze naar bed kunnen. ANders had je smiddags naar je bed kunnen gaan maar dat kan dus vaker niet als wel. angel:spannend meis zet hem op..... Kikkert:jij bent toch van bel(klachtenbrigade) kom ze hier even de huid volschelden Zit jou verder ook niet zo mee he?slapen maakt of breekt je hoor echt waar. hopen dat vannacht beter is. Poepen:ja ging opeens beter toen weer paar dagen minder en gister en eergister alleen maar dus dacht dit is een teken maar vandaag rustig. Nancy: lekker veel bewegen dat schijnt het best te zijn. Spannend hoor elke dag 3 cm nou dan kom je voor het weekend!! Sneller is beter maar in jou geval moeten we een beetje van het ""trage" uitgaan Wel super nieuws na die domper van gister. Sam:ha ha je gaat nog voor iedereen bevallen zie het zo onder het eten nog even gebeuren. Es: zolang je je beter voelt geniet lekkre van je rust. Voor de rest iedereen vanancht een goede nacht alvast lekker slapen. Hier ben zo moe vriend is met dochter naar zwembad kan me ogen amper openhouden en gaan die kl*te studenten keihard muziek draaien ben er zo van. We hebben zo veel overlast met het mooie weer. Ik ga in dochter der bedje aan de voorkant misschien hoor ik die takkenherrie dan niet. Me schellen vallen dicht zo raar normaal ben ik niet zo moe. Zou het weer meespelen? Oh bed staat op klossen morgen mag ik met vk bevallen spannend he??? zou zo beter zijn dan met Gyn enne ik gok op morgenavond zelfde dag als dochter maar weet het natuurlijk niet zeker Heb steeds wel gerommel maar ja!
Angel veel succes nog, en mooie buik, hopenlijk je laatste foto lange broek verhaal haha Heb paar jurkjes maar die zijn beetje kort, doe ik thuis aan, als ik weg ben lange broek, tis een hele dunne stof hoor, en hij zit zo lekker Bella knuffel meid, ik kan de laatste tijd ook wel 2 x naar de wc, en voor zw schap soms maar paar keer in de week Mamachan ben benieuwd of de paragnoste gelijk krijgt. Pippo je had een druk dagje zeg, veel gedaan. Het is echt heel mooi geworden zeg Pooh wat heerlijk dat je nog even kon slapen, knap je vaak weer een beetje van op he. Een vriendin is net weg, hadden zitten knippen en plakken , 3d kaarten. Zo af en toe wel leuk om te doen. Heb besloten dat ik weer niet naar yoga ga vanaaf, geen reet zin
Kan mij voorstellen dat je woedend bent MamaT! Is toch niet normaal... Is een beetje hulp teveel gevraagd? Blijkbaar wel... Dikke knuffel! Heerlijk chillen met de dvd'tjes Guppie! Gilmore Girls is leuk.... Wat leuk dat vriendlief en dochter naar het zwembad zijn Mammameisjes! Lekker je bedje opzoeken joh... Gezellig zitten freubelen dus Eline! Hihihi, dus geen yoga voor jou... Tja, als je geen zin hebt dan lekker niet gaan meis!
Vanmiddag maar naar bed gegaan omdat ik weer zo'n last van onderin mijn buik heb, Echt steken en krampen. Kon niet meer zitten. Nu wakkker en gedoucht maar het is niet echt beter geworden. Voel me ook echt beroerd. Kan het gevoel niet omschrijven. Ook niks terug gelezen dus. Sorry.
@MamaT, nou lekker dan, die zou ik echt niet meer uitnodigen de groeten :x @Eline, lekker freubelen dus, heerlijk toch @Bellamano, fijn dat we je dag weer wat beter hebben kunnen maken @Guppie, lekker zeg die dvdtjes, kan je wel even vooruit, leuk! En blaren van de Birkies AUW Hey dat wist ik helemala niet van die kinderbijslag, thanks voor de bijval! @Mammameisjes, lekker dan zeg die buren grrrrrr :x kan ik ook zo pissig om worden he, al is het hier rustig.. Morgen spannende dag dus @Hier, weer krampen hoor, ach af en aan, verwacht er niet zoveel van Ga weer even dvdtje kijken en daarna met het eten beginnen, beef teriyaki, knorr wereldgerecht. Bas gaat borrelen met zijn werk (al drinkt hij niet meer de laatste weken ivm evt naar het zh moeten ) en dan kan ik dat makkelijk oppiepen als hij thuiskomt..
Nee, ik denk nie dat ik ze hoef uit te nodigen, die nodigen zichzelf wel uit... hahaha. Ik ga heel even bij manlief zitten, die komt net binnen van zijn werk. Ik ben er vanavond weer. Thanks meiden, heeft me echt geholpen om ff met jullie te kletsen. Voel me al wat beter. liefs, mamaT
:x hoe moeilijk kan het zijn om een zwangere vrouw niet te storen in haar middag dutjes??????? heb ik eindelijk dylan erin liggen (slapend na dat hij heel erg geprotesteerd heeft) en ik sliep net, gaat de deurbel 2 dames (voor te collecteren denk ik) heb niet open gemaakt....dylan en ik wel beide wakker grrrr.... toch hem weer erin gekregen met veel moeite gaat net weer de deurbel staat mijn vader aan de deur (ja lief bedoelt met onze gestreken was) maar deze zwangere kon het ff niet warderen bah bah ik wil gewoon slapen ik ben gesloopt. of het is te warm of er zijn honden aan t blaffen of je hebt z'n voorval als vanochtend . moest het ff van me afschrijven dus sorry meiden jullie zijn (weer) de pineut.
zo meiden jullie hebben weer aardig gekwebbelt hier! vanmiddag lekker op bed gelegen. en nu is mijn buik weeeer zo raar aan het doen als gister. steeds harde buik, en kleine is dat super druk. en mn blaas ow wat een rotgevoel af en toe een gigantische steek! zo komt manlief lekker thuis. enne... meiden die ook zo aan het rommelen zijn. tis vandaag beter weer om te bevallen als de rest van de week denk ik or! dus kom op! oja, hoofdkantoor van ah belde terug. en ze hebben uwv de opdracht gegeven mijn geld te storten want zij kunnen het niet direct terug storten naar mij, ivm wergevers bijdragen ofzo. dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. gezeik allemaal! kan ik er nu ook helemaal niet bij hebben!!
Hier net tukkie gedaan.. En ik zorg wel dat mijn meisje K3 niet leuk gaat vinden Vincent is onderweg, dus gaan we ff boodschappen doen! Lees straks wel ff terug!
ff snel uit het blote hoofd waren nl 7 paginas @pippo tis mooi geworden zeg @angel mooie buikfoto @bella knuffel @mamat kan me jou woede (ondanks dat ik maar een klein stukje van je verhaal weet) heel goed voorstellen. knuf @mamameisjes jij ook al zoveel overlast (ik weet er alles van alleen niet van studenten) dikke knuffel en ik hoop dat jij en je dochtertje toch nog iets kunnen rusten @nancy laat maar lekker rommelen *en doorzetten* heerlijk relaxen zeggen ze dat helpt @es k3 valt als je er eenmaal aan gewent bent best mee hahahahaha
nou ja zeg.....maakt me nog blijer het loon incl. vakantie geld van mijn man staat alweer niet op de rekening ik ben er zo klaar mee iedere maand dat gezeik met dat geld. oke dat hun geld problemen hebben is hun zaak maar wij hebben ook rekeningen wat betaald moeten worden. tis nu al de 3de maand dat ik aan ons "spaarpotje" moet gaan omdat hun het geld "te" laat overmaken