Ooh Lizz.. pff nou echt wel en de muur is zo weer schoon, maar Jildou had natuurlijk ook weinig kleding aan een kort broekje en een hemdje.. moet je toch niet aan denken.. Ik schrok ook heel erg en zag het gebeuren, maar ja, met zo'n buik ben je niet zo snel meer, maar heb dr eerst ook even flink tegen me aan gehouden toen ik dr had.. Ze begon zelf ook te huilen omdat ik zo schrok en riep. De lieverd..
ohhh dithje zon dagje ... pooh nee zo kun je niet bevallen meid.. fijn dat mams morgen weer komt kan je ook wel ff gebruiken meid .. hoop voor je op een goede nacht rust en morgen iets beter voelt dan vandaagknufff es wat lief van je vk ..hoop voor je dat het begonnen is meid.. hier echt pijnlijke om de 7 min ..ben nog niet aan douchen toe gekomen maar ga zo ff een poging wagen ...maar aan de andere kant denk ik stel dat ze juist door de douche afnemen en zo niet???
Hmm zou het dan eindelijk Angel?? Ik zou gewoon gaan douchen denk ik..Of nog even iets langer wachten met gaan douchen.. over half uur ofzo!!
Dithje, helaas met 3 wasjes kunnen draaien...eerste wasje wel gestreken...2de wasje zo goed als droog en derde wasje over half uurtje opgehangen...denk nog 4 te gaan Maar ik ben braaf geweest en heb ook genoten van de zon en de kindjes in het zwembad !
ja dat kan ik ook doen idd en dan pas de douche nemen...ze houden een dikke min tot anderhalf aan.. maar ja toch weinig vertrouwen in kan het me haast niet voorstellen dat ze door zouden zetten..
Sam, jeetje zeg wat een avond en ik kan me voorstellen als je het zag gebeuren dat je wel heel hard moet geroepen hebben, zou ik ook doen hoor...en begrijpelijk dat Jildou is beginnen huilen, kon ze ook wel merken dat het serieus was...maar goed, al bij al is alles goed afgelopen...Kor de stakkerd, was niet zijn avond precies....
@ Es: netjes dat de vk vanavond zelf terugbelde en dat ze morgen ffies langs komt. Who knows, ik ga in ieder geval voor je duimen!!!! @ guppie: auwie, balen dat die kids daar geen rekening mee houden he? @ angel: hmmm, dillema..... Ze zeggen dat echte weeen onder de douche erger en sterker worden... Hoe lang heb je al erge om de 7 min? Houden ze ook een minuut aan? Ik moet van het zh ook bellen als ik 2 uur om de 7 min heb (ipv de instructie van alleen 1 uur om de 5 min) @ lizz: klinkt lekker die pasta! Hier ook voetbal, maar ben er aardig aan gewend. @ Sam: nou, als je onder de wol te warm vindt mag onder een lakentje ook wel hoor @ dithje: ik pb je morgen weer, oke? @ hier: kleine meid wel weer gevoeld, dus weer enigszins gerustgesteld. Ben wel behoorlijk geschrokken. Maar als ik vannacht nog twijfel of zo dan ga ik wel bellen hoor. Maar voor het moment is ze druk genoeg Ga zo m'n bedje weer opzoeken en hopelijk een heleboel uur slapen vannacht!
Sam: jeetje wat een ongeluks dag maar dan ook weer geluks omdat Jildou ontzien werd, gelukkig! Es spannend meid Nanc hier ook hoor!! Ik zei net nog mmm weer voetbal... Hij zegt ja jij zit toch op dat forum haha Lizz heerlijk klinkt jullie maaltje zeg!!mmhmhh Guppie, rustig aan hoor meid! Pooh: als je er meer oplet voel je de beeb minder he?! Ik voel de beeb na mijn bijna val actie ook minder maar denk ook omdat ik er meer oplet.. Nou ja ik ga weer.. Ga al lekker mijn bedje in heb echt zon nergens zin in avond O ja ik heb trouwens een nieuwe sport bh gekocht voor na de bevalling tegen de stuwing. Nu zit hij eigenlijk nu al iets te krap maar dat is toch juist goed kan ik mij van vorige keer herinneren? Of zal ik toch 1 maatje goter gaan halen?
Bella was voor jou ook schrikken zeg.. Maar denk idd dat het wel meevalt omdat je je vast kon pakken! Lekker slapen meid!! Meiden ik ga zo ook mn bedje opzoeken. Morgenochtend weer naar vk, maar dat zal wel een kort bezoekje worden .. Ik wacht wel weer !! Slaap lekker allemaal! En rommelende dames, doe je best, ik wil morgenochtend wel babynieuws !!
pooh ze houden een min tot anderhalf aan ..heb deze nu al een dikke 3 kwartier...maar met de vk afgesproken dat ik zal bellen als ik ze om de 5min heb ong 1uur of anderhalf ...ja dat klopt met de douche dus ga zo toch ff ponging wagen ...
spannend Es! Wie weet heb jij wel snel je beeb in je armen! angel echte weeen nemen niet af als je gaat douchen hoor. Je kunt ook weinig doen om voorweeen door te laten zetten, behalve lekker ontspannend! Ik ga voor je duimen dat het doorzet!
Jummie Lizz, klinkt echt heerlijk die pasta! Het was heel heet in de tuin maar onder het zonnescherm te doen. Ga echt niet in de volle zon zitten, veeel te heet! Ai Nancy, welkom bij de nesteldrangers! Ik ga morgenvroeg ook nog even aan de bak hoor, kan gewoon niet stilzitten en zie iedere keer wel wat. Nee, gelukkig geen stinkie stank.. Maar wat niet is kan nog komen. Klinkt wel hoopvol Angel om de 7 min... Ik zou toch onder de douche gaan hoor meis! Blijft het gelijk dat zijn het echte en neemt het af dan weer neppers/voorweeen... Spannend! Het begin is er Pippo! Morgen weer een dag meis... Tuurlijk Pooh! Pieuw meis, fijn dat de kleine meid zich laat voelen en actief is. Slaap lekker en tot morgen! Slaap lekker Bella! Qua bh geen idee meis, geen ervaring mee... Jij ook trusten Sam en alvast succes bij de vk!
Angel: zou het dan nu voor het echie zijn. Ik hoop het voor je meid. Neem lekker een douche. Zoals gezegd een douche laat niet je weeen stoppen maar helpen het beter op te vangen. En wacht niet te lang met bellen want het kan snel gaat als het niet je eerste is. Sam, succes bij de VK morgen. Ben jij er ook eentje die voordat ze het weet weer buiten staat. Ik heb nooit echt vragen. Ik rol mijn mouw al op als ik binnenkom voor mijn bloeddruk en ga daarna gelijk op de bank liggen voor het luisteren van het hartje I know the drill. Vallen / trappen krijgen: he meiden doen jullie voorzichtig met het huisje van jullie beeb . Ach gelukkig kan de baarmoeder en kind door al dat vruchtwater een stootje hebben hoor. Ik las dat al een paar dames lekker naar bedje gaan. Ik hoop dat jullie goed slapen. Heb ik ook wel weer eens behoefte aan. Ik denk dat ik eerst nog even in een badje duik. Lekker relaxen en de beeb relaxt er ook goed van. Tegenovergesteld van de douche wordt ze actief grappig genoeg. Vast het getikt op haar huisje