Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hmm heb denk toch iets teveel gedaan vandaag.. hier nu ook beetje last van krampen in onderbuik en last van onderrug ;)

Toch iets te fanatiek bezig geweest ben ik bang!

Ff vraagje, ik moet morgen weer naar de VK, is het gek als ik vraag of ze kan kijken of ik al ontsluiting heb?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vragen kan altijd Es, maar wat heb je er aan?? ;)

MoederK: Hihi hier is het juist andersom, manlief kan beter boodschappen doen dan ik ;)

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou als ik 1 cm ontsluiting heb ga ik smeken om te strippen :p

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha zelf weten!! Zou eerst even goed naar info zoeken over strippen ;) !! Want de kans op nieuwe voorweeën die niet doorzetten nog is nog wel groot .. Daar ben je dan mooi klaar mee ;) !!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ow.. hihi.. denk toch niet dat ze het doen hoor.. pas vanaf 41 weken doen ze het bij ons geloof ik..

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Van mij hoeft de vk niet meer te kijken of ik al ontsluiting heb want heeft me alleen maar teleurgesteld... Terwijl ik anders ook langer had doorgelopen maar ergens nog wat hoop had gehad dat het snel zou gebeuren..

Sam, misschien kan mijn man het ook wel beter als mij.....kom ik dadelijk achter, haha

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Bubsie: pff idd gezeik zeg::x

Es: boodschappe binnen? veel plezier in het park, nee joh es ik ga dat ook weer vragen!

Kikkert: :x:x:x wat een kloothommels!!! ik had dat gedaan die rechtbijstand voor dat je daar uitslag van hebt duurt ok ff he, gaat eerst met brieven enzo

Dihtje: hier ook lkker wind:D

Angel: succes meid!!! hoop het zo voor je!!

Sam: ook ik duim voor jou!!

Mammasan: jeezus ofniet wat onbeleefd om zo in de wagen te duiken:$

Nancy: lijken op been wee en? ergens gelzen hoor ik heb daar ook geen verstand van!:p

mamameisjes: lkker patat!!

lekkende borsten:$ nog helemaal geen last van gehad!

eline: mijn buik kan je niet meer indrukken helft van de tijd! dat ding staat op knappen, zie foto

Shyness: succes met de bevalling meid!

MoederK: hahaha nou ben beniuewd;) den neemt veel meer snoep enzo mee altijd;)

Hier: dani weg naar den zn ouders en ik met een sorbet voor me;) mag wel eens een xtje;)
    Morgen hele dag voor mij alleen:D:D
    En naar de gyn;)
    denk dat ik vanaaf maar eens aan de strijk ga... al die bby kleren moeten nog sgestreken en weg gemaakt in de kast:D

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Huh Nancy dat is inderdaad raar! Hoop dat je alsnog snel een reactie krijgt meis... Staat er geen telefoonnummer bij?
    Enne die krampen... Kom op meer, weeen en dus baby voor Nancy:p! Nu maar duimen dat de aanmoeding helpt;)...

Whihihih MoederK lastig he touwtjes uit handen geven? Komt vast goed joh en anders stuur je 'm nog een keer terug;).

Je kunt het vragen Es, maar denk niet dat ze het doen. Althans bij mij in de praktijk doen ze het niet... Omdat je buik er alleen maar onrustig van kan worden.

Heerlijk vooruitzicht Mamma Chan een dagje alleen morgen! Succes alvast bij de gyn...

Hier; lig helemaal in een deuk... Manlief heeft Mario geregeld op de pc en is nu ontzettend aan het vloeken en tieren omdat het niet wil lukken... Al die deuntjes van dat spel joh, oude tijden herleven:p!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha dithje leuk maria, dat heb ik wat gespeeld vroeger

mamachan, lekker morgen een dagje voor jezelf. Hmm een ijsje.

Ik ga zo afsluiten, lekker nog serie kijken met mannetje op de bank.

Meiden die gaan bevallen, good luck, hoop op babynieuws morgen.

xxxx

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MoederK, gewoon een lijstje op volgorde van de schappen in de winkel, werkt hier altijd perfect :D

@Es, je kan het altijd vragen meid..

@Mamma chan, jeetje wat een verwennerij :p En lekker een dagje voor jezelf, heerlijk hoor meis :)

@Dithje, nee geen telefoonnr en dan heb ik gelijk zoiets van: hallo ik ben klant, moet er niet om smeken zeg :x
    hahaha Mario! Jeugdsentiment, geweldig!! :D

@Eline, fijne avond meid!

@Hier, bedankt voor jullie aanmoedigingen :) Hier nog steeds krampen af en aan ;) Net naar de wc en weeeer echt enorm slijmverlies, sinds gisteren echt extreem, wel 5 papiertjes vol per keer. Zat net ook beetje bloed bij maar kan ook door inwendig onderzoek komen he..

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo!!

Alles terug gelezen maar ik ben het alweer kwijt, zeker de details.. SORRY..:)
    Shyness succes met je bevalling!!
    Angel SPANNEND SUCCES!!
    nancy!! Ik hoop zo dat het doorzet en denk ook stiekem dat het al een beetje begonnen is hoor;) en wie weet heb je straks al 5 cm:$
    Kikkert heel erg klote zeg van je man zijn salaris!!
    mamachan lekker morgen een dagje voor jezelf! geniet ervan

hier net toch zelf boodschappen gedaan.. phoe dat vind ik ook alweer zwaar haha nou in ieder geval hebben we weer zeker voor 1 week alles in huis op brood en beleg en die kleine dingen na dan:D vind ik zoooooo fijn al mijn kasten gevuld:D:D

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ooooh tis spannend hier...

Angel, ik duim voor je, het wordt de hoogste tijd!

Nancy, ik denk dat je het toch mag gaan geloven hoor ;)

Shyness, succes morgen!

Sam, ik hoop dat het doorzet!

Dithje, mario oei das inderdaad jeugdsentiment :D

Es, ik zou het gewoon vragen.

Lekkende borsten, zo kreeg ik het vermoeden dat ik zwangr was, heb ze de hele zwangerschap gehad en na de bevalling stond ik weer droog :(

De brutale gapers, ik heb een duowagen naast elkaar nu en die is te breed om even door te lopen of er omheen.
    Ben gloof ik wel bij eentje over der tenen gereden :D
    Aanraken laat ik zowiezo al niet toe, dan mep ik gerust de handen weg, of grote broer wordt wel boos ;)
    Zo cute,hij is 14 maand, maar kom niet aan zijn zusje...

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden hier nog steeds aan het rommelen.
    wordt er gewoon een beetje saggo van soms. die steken doen echt pijn op mn blaas en doos. om het maar zo te zeggen.

steeds als ik een harde buik krijg gaat de kleine heel hard bewegen. is echt pijnlijk. maar weet niet goed or ik hier nou voor moet gaan bellen
    dus als ik het echt nietg meer kan houden bel ik wel denk ik.
    \

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    dames,

lekker rustig hier!;)
    Ik ga lekker douchen en naar bed, moet veel van vannacht inhalen..

succes allemaal

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, ja gek idee want ik deed tot een week geleden zelf nog boodschappen maar moet er nu ook niet meer denken 8)
    trusten alvast!

@mamasan, haha geweldig verhaal over de trotse beschermende broer hihi :D

@Bubsie, hey bij jou rommelt het ook aardig zeg! :$ Sterkte joh meid

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden, ik ga ff douchen. Dat prikkelt toch nog meer de eventuele weeën :(

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja nancy dat klopt
    ben benieuwd.
    ik ben ook al geweest maar werd niet erger. maar nam ook niet af. dus ja. hopen dat het bij jou doorzet.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel spannend!!!!
    @nancy het rommelt dus nog steeds goed...ik zou zeggen laat maar lekker doorzetten.

hier....
    om 20uur kwamen mijn ouders langs met de auto en ja langs....(ze waren hier in het dorp geweest) maar nu besloten ze incl. hun hond hier naar binnen te komen, ik ben echt heel blij met ze ook wat ze allemaal voor ons doen maar heb ze nu wel weer ff genoeg gezien voor vandaag en daarbij was het eigenlijk bed tijd voor dylan......ik merk echt dat ze erg nerveus beginnen te worden voor wanneer de kleine komt. ook mijn schoonmoeder belde nog ff heel lief dat ze wilde weten hoe het ging met dylan en met mij maar ze moest zich toch zelf ook nog ff flink beklagen over dat ze het warm had en flink gezweet had enz.....

ik merk dat ik mezelf echt begin te storen aan iedereen die vraagt enne hoe lang nog??? enne nog niks geboren??? enz..... de meeste bedoelen het dan wel heel goed maar welke zwangere vrouw wil dit nu iedere dag weet ik hoevaak horen??? hahahaha maar jullie herkennen het probleem vast wel.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy echt prikkelen weet ik niet maar echte weeen zwakke niet af in de douche worden soms zelfs heftiger, wat wel kan helpen is flink traplopen (is wel erg warm ervoor) of sex (dat advies kreeg ik bij dylan toen het wel rommelde maar niet 100% doorzetten) gewoon verstand op 0 en gaan met die banaan (letterlijk)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat de boodschappen binnen zijn Bella! Slaap lekker meis...

Jij ook nog steeds aan het rommelen Bubsie! Het is wel spannend hier hoor... Ben benieuwd meis!

Hoe is het nu Nancy na de douche?

Deel Deze Pagina