Sam lag half 9 al te slapen.helaas maar tot kwart voor 10.stond hier vlakbij een huis in brand.sirenes etc.kindje is nu heel druk en echt niet fijn bezig.maar ben nog niet aan t persen hoor.hihi.slaap lekker.ik doe poging 2.x
Nee, dat niet. Slaappilletjes zijn binnen, dus als het echt nodig is kan ik er eentje nemen. Bij de apotheek deden ze trouwens een stuk moeilijker nog dan de gyn. Ik mag de eerste 8 uur na zo'n pilletje niet rijden, en als de bevalling begonnen is is het toch minder goed voor de kleine... hmmmm..... ik geloof dat ik ze echt alleen in noodgevallen neem! (was ik zoiezo wel van plan, maar toch)
Voor alle rommel-meiden heel veel succes en sterkte enne..... morgen babynieuws! Slaap lekker allemaal, ik ga mijn bedje opzoeken. Zoals manlief net zegt: "dan zijn we weer een dagje dichterbij de bevalling"!
He bah Sam. Sirenes zijn niet fijn, zeker niet als je ligt te slapen (hier was vannacht om 4 uur een zeer grote brand vlakbij...) Slaap lekker, hopelijk lukt het nu beter. En Spike: laat het vrouwtje slapen vannacht!!!!!
ik ga proberen te slapen meiden! rommeld nog steeds maar blijft hetzelfde dus denk niet dat ik moet bellen. weet het echt niet maar goed kijk het nog wel ff aan. misschien als ik ga slapen dat het wegzakt. of juist erger wordt. dan is het in ieder geval duidelijk. slaap lekker allemaal.
*BUDDYNIEUWS* Angel smste net: "krijg nu de spuit om te kunnen slapen, weer 1cm erbij. Liefs voor iedereen" Blijft dus de nacht in het zh.. Spannend hoor brrr!
Iedereen trusten, ik ga nog even de bank op met manlief, de mama lezen en dan lekker naar bedje toe, ben benieuwd wat de nacht brengt! Meiden goeie nacht, tot morgen!! -X-
BUDDYNIEUWS: Angel krijgt nu een spuit om te slapen en verder heeft ze geen cm ontsluiting bijgekregen. Ze wenst ons allemaal welterusten!
Huh? Nancy bij mij stond er geen cm erbij?? Dus weet nu even niet of er nu wel of geen cm bij is, haha! Slaap lekker! xxx
he dames, hier een superdagje gehad! heerlijk rustig zonder stressende au-pair. M'n schoonmaakster is geweest en had behalve de frisse schone badkamer, nog een andere lieve verassing voor me, ze heeft de speelkamer opgeruimd! nou dat det de au pair niet eens terwijl dat wèl haar taak was! Verder met behulp van manlief die het transsport verzorgde van en naar de waslijn, 6 draaien was gedaan! èn gevouwen! ( destrijk ligt er nog, maar m'n schoonmaakster heeft belooft de eerst volgende keer dat ik er ben neem ik de hele stapel voor je onderhanden!) Vanmiddag is er uit school om 16.30 een fransmeisje meegekomen die op de kids gelet heeft + ze in bed gestopt heeft om 20.00. In de tussentijd kon ik mooi met manlief ff de overloop die als een week of 6 volstond met dozen, netjes maken en het allerlaatste spul (badje,cosi, flessewarmers enz) van de zolder halen. Op stofzuigen na, heerlijk opgeruimd. Dit meisje was er dan voor de eerste keer en ik ken het spreekwoord schone bezems enz), maar je kon ook duidelijk merken aan de kids dat ze het goed naar hun zin hadden! Tevens is ze ook niet te beroerd om ff wat aan te pakken:zag dat uw wasmachine klaar was, zal ik het ff voor u ophangen? Eerlijk is eerlijk ze is wat duurder dan de au-pair maar als dit zo beter functioneert voor iedereen, kan me dit geen moer schelen!
Ik kwam ff spieken of er wat gebeurd is. Ik hoop morgen toch babynieuws te kunnen zien... Angel: Succes, hoop dat de bevalling zich snel vordert. liefs, mamaT
***Buddynieuws van mezelf *** Om half 1 zijn mn vliezen gebroken! Moet nog even wennen aan het idee dat het gewoon al begonnen is, ik denk ik ga gewoon weer over tijd lopen !!! Inmiddels wat lichte weeën en darmen zijn lekker bezig!! Echt ironisch, Spike was stil tot de vliezen braken!! Hij had het eerder door dan ikzelf !! Lig nu beneden op mn bedje en hij ligt er natuurlijk naast !! Probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!!
@ Sam: spannend! Nog heel veel succes! Hoop snel te lezen dat Jildou haar brusje er is! @ Nancy en Angel: ben benieuwd hoe het gaat! @ hier: vandaag vrij, donderdag LAATSTE werkdag! Vanmiddag vk, ben benieuwd hoe beeb ligt. Volgens mij kan ze nog alle kanten op, nu ligt ze dwars, maar af en toe is het zacht in mijn (ahum) taille. Kan nu niet slapen, bah! Er zit alsmaar een kraai te kraaien, hij hield mij wakker!
Sam zet hem op meid, denk ook aan je, echt fijn dat het is doorgezet Marj lekker donderdag laatste werkdag. Succes bij de verlos vanmiddag Ben ook benieuwd hoe het met nancy en angel is. Hier wel redelijk goed geslapen eigenlijk. Vanmorgen komt een vriendin met haar baby van al weer 7 weken , gaat echt hard. xxxx