@ angel spannend!! @ sam. dus toch!! spike is dus toch niet gek. zet hem op! sterkte. en hoop dat je snel een gezond kindje in je armen hebt! @ hier, de harde buiken zijn gestopt. nu alleen nog beetje kramp af en toe. maar lang niet zo erg als gisteravond. had tot 12 uur wel last van die harde buiken. dus heeft wel erg lang aanghouden. ben benieuwd wat de dag brengt... ga zo nog heel ff terug naar bed denk ik.
Goedemorgen, Belde manlief vanmorgen om half 7 op....ik sta voor de deur en heb geen sleutel bij me...komt uit de nachtdienst. Het is bewolkt hier en dat zal het denk ik nog wel even blijven aan de buienradar te zien. Het is heerlijk koel in elk geval. Sam!! Whoehoeeeee, had die gekke hond van je toch gelijk dat er wat aan zat te komen. Succes!! Angel, ik hoop voor jou ook dat het doorzet en je vandaag je beeb in je armen mag houden. Heb je een beetje geslapen in het zh? Nancy, hoe is de nacht bij jou gegaan?? Heeft het doorgezet?? Eline, jij bent nog steeds elke dag vroeg wakker zeg! Ga er nog steeds dezelfde tijd uit als je mannetje? Mama van P, dat klinkt als een productief dagje met een goede afsluiting met een meisje die tenminste wat doet. Lekker voor jullie. Marj, lekker hoor je laatste werkdag in zicht. Succes bij de vk vandaag. Vandaag alweer 39 weken en om 10 voor 6 vandaag bij de vk zijn. Ben benieuwd hoever hij ingedaald is.
@sam oooww wat spannend dus spike was toch niet gek aan t worden . heel veel suc6 meid! @angel ik hoop dat je toch hebt kunnen slapen in het zh en dat je heel snel je kleine meid mag vast houden. @nancy hoe was jou nacht???? hier... een redelijke nacht gehad alleen veel wakker geweest. om 2 uur werd ik wakker en lag mijn man doodleuk op de bank te slapen en de hond die was al van 17uur niet meer uitgeweest dus die heb ik vanacht nog even een uitbrander gegeven en meneer vond het niet zo nodig om de hond uit te laten....uit eindelijk na veel commentaar is hij toch maar gegaan arm beest.
lizz, succes bij de verlos vanavond, ben benieuwd. Ik sta altijd net zo vroeg op, maak ontbijt en smeer zijn brood om mee te nemen. Soms ga ik later nog even terug in bed
Wat ontzettend lief dat je dat voor hem doet. Leuk dat je vriendin langskomt. Dan is zo'n beeb van 7 weken oud alweer heel groot hoor. Ga zo nog wel even slapen. Ben nog best moe.
lieve sam. wat spannend allemaal zeg en ons nog op de hoogte houden ook. vandaag wordt je gewoon mama voor de 2de keer. hier zit ik ff op mijn laptop maar moest dit toch ff met jullie delen... heb al sinds vorige week vrijdag natuurlijk mega veel slijmverlies en natuurlijk ben ik mijn slijmprop kwijt. nu net op t toilet met plassen veeg ik af zit er allemaal bloederig slijm ertussen gister geen inwendig onderzoek gehad en ook geen sex dus t is uit zichzelf zo gekomen, ik weet dat t nog niet veel hoeft te betekenen maar ik sta er toch ff van t kijken en was ff te hyper om meteen mijn bedje weer in te kruipen. straks als ik weer wakker ben lees ik verder bij en zal dan op de meeste proberen te reageren. ga nu nog ff poging wagen om te slapen want nikita ligt ook alweer ff onder zeil dus ga ik ook nog ff poging wagen tot.
@ Angel: succes!!! Hopelijk heb je lekker kunnen slapen en heeft de spuit z'n werk gedaaan. Hopelijk heb je nu snel jullie meisje in je armen. @ Sam: hihi, dus toch! Succes!!! Enne...Spike heeft voorspellende gaven Hopelijk heb je snel het brusje voor Sam in je armen. @ Suzanne: weer slijmverlies, kan me voorstellen dat je even schrok. Maar wat je zegt, het hoeft niets te betekenen. @ Kikkert: fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad. @ Lizz: grrr, mannen die zonder sleutel de deur uit gaan.... Hier ook lekker bewolking en verkoeling. Van mij mag het zo blijven! @ bubsie: dus het gerommel is weer gestopt. Hier ook..... @ hier: een prima nacht gehad. Heeriljk geslapen en dat zonder slaaptabletje! Het gerommel van gisteren is helaas weer weg. Hopelijk komt het nog terug vandaag...... Verder is m'n moeder er vandaag weer en wil ik even naar de markt voor verse groenten en fruit.
jippie!! vandaag babynieuws!! ben benieuwd of sam een jongen of meid krijgt: Hier heerlijk geslapen!! sam ook tot half 8!!! heerlijk nancy en angel succes vandaag!!
Goeiemorgen meiden @Sam Spike voelde het dus waarschijnlijk inderdaad wel aankomen. Spannend hoor!!! @ Rommelende buiken Verder zag ik dat het rommmelen bij de meiden nog geen verdere effecten heeft. Ik hoop voor jullie dat het snel doorzet! @ Rest Sorry heb wel vluchtig doorgelezen maar weinig onthouden. Gister een rotavond/nacht gehad. Onze badkamer waar al veel gedoe om is geweest, daarvan loopt het water niet naar de put maar de andere kant op dus moeten elke keer zelf het water weghalen. Nu komt mijn oom morgen om dit te fixen. Dus wij gister egaline erin gedaan zodat het deze keer goed afloopt, ben ik in de slaapkamer kijk ik naar de muur, Wat blijkt ja hoor een lekkage. Ik laat mijn oom gebeld. Hij zo dat is niet zo mooi. Hij kijkt er morgen naar en misschien moet er dus iets open gebroken worden. Er komt maar geen eind aan zeg pfffff. Maar heb alle vertrouwen in mijn oom, alleen zal de kleine nog wel ff in mijn buik moeten blijven zitten! Mijn vriend en ik hebben besloten om niet meer negatief erin te staan. We pakken het gewoon aan en zien de tegenslagen maar als een proef waar we sterker uit komen. Dus vandaag lekker wat andere dingetjes in orde maken en niets en niemand houd me tegen!
pooh wat fijn dat je goed hebt geslapen zonder slaappil Lucky wat balen van je badkamer en de lekkage, hopenlijk kan je okm er morgen iets aan doen Susanne hoeveel weken ben je nu? bella fijn dat je een goed nachtje hebt gehad en sam ook, super xxx
Goedenmorgen Koekkie:: gefeliciteerd met manlief, veel plezier vandaag Pooh: hahahahah die uitspraak van je hahaha nou dan heb je het helemaal gehad ofniet Angel: spannend meid!! Mama vP; Fijn zeg dat je zo goed bent geholpen idd als ze beter is waarom niet! Woooow ik scroll net na benee, dike vet roode letters haha ik schrok dr van sam Spannend zet hem op heeft hij de plas water opgelikt, miss zat die daar wel op te wachten hahahaahah sorry flauw van mij Marj: fijn het vooruitzicht je laatste werkdag!! Bubsie: succes met die buiken Kikkert: pffff soms heeft die man van mij ook van die momenten als jou vent je zou ze eens he:x Suus: hier ook wat bloed met slijm, zou zo maar wat kunnen betekenen maar het schijnt nog lang te kunnen duren.. Lucky blue: go girl!! Hier: Sta elke morgen met kramp op, en ook veel slijmverlies mja goed hoort er allemaal bij Straks ff naar de markt en daarna om 3 uur naar de gyn, ben benieuwd!! Zondag hebben we fam dag haha straks breken me vliezen daar dat zou een giller zijn Morgen 38 weken!!!! pffff goed hee en me vriendin belde gister dat ze weer zwanger is na een miskraam, zoo leuk
Wow spannend zeg! Sam is ondertussen flink aan het puffen natuurlijk... Ben nu al mega gefrustreerd! Parasol brak zojuist af bij de voet, geen schaduw dus en vanaaf verjaardag, dus geen tijd om nieuwe te kopen. Nou manlief bedenkt maar hoe hij het doet, ik wil een nieuwe parasol! Is de bewolking hier NU AL aan het wegtrekken en het loopt alweer tegen de 30 graden. Gatverdamme ik ben er echt een beetje klaar mee, die hitte! En de laptop is leeg *bries!*
Hé dames.nou t ging even heel heftig.maar vanochtend om half 7 is onze zoon rinze geboren.hij weegt 4190.verder alles goed!
whaawww sam,man & jildou van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!!!rust nu maar lekker uit en geniet ervan.
Wow sam wat een supernieuws zeg. Best snel gegaan dan Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Rinze Lekker uitrusten meid xxxxxx