Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    gefeliciteerd sam en man en zusje met jullie rinze:D:D geniet ervan meid!!!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Wat goed Mama van P dat je zo'n lekker dagje hebt gehad! En dat Franse meisje klinkt als een geschenk, wat een verschil. Geniet ervan!

Whaaaaa Sam wat spannend! Heel veel succes meis....

Succes bij de vk Marj en geniet van je vrije dag!

Wat gezellig Eline, heel veel plezier meis! Lieve vrouw ben jij voor je man zeg, zijn brood smeren;).

Hmmm Bubsie bij jou dus redelijk rustig weer vandaag... Raar toch hoe een lichaam kan fungeren? Hoop dat je nog even kunt slapen!

Oeps Lizz dat is niet handig van manlief! Gefeliciteerd met je 39 weken en alvast heel veel succes bij de vk!

Tja Kikkert een hond moet ook z'n behoeften doen he? Beetje zielig natuurlijk dat manlief het niet zo nodig vond...

Spannend Suzanne!

Super Pooh dat je een goede nacht achter de rug hebt zonder meds! Woehoe:D! Lekker naar de markt straks en fijn dat je mams er is om te helpen... Krampen weg, boeh! Hoop voor je meis dat ze nog terug komen vandaag!

Wat een goede instelling Lucky! Kan mij wel voorstellen dat je ontzettend baalt... Het houdt ook maar niet op zeg, denk je dat je bijna klaar bent krijg je te maken met lekkage. Hoop dat je oom het snel en makkelijk kan fixen meis!

Wat leuk Mamma Chan dat je vriendin weer zwanger is! Veel succes bij de gyn vanmiddag.

Ai Guppie balen dat de parasol is afgeknapt:(! Hopen dat je nog een nieuwe kunt scoren vandaag...

Lieve Nancy en Angel hoe is het met jullie deze ochtend?

Hier; redelijke nacht gehad, erg onrustig geslapen met onrustige benen... Nou ja, het zal. Vandaag wederom niet zoveel plannen, maar ga in ieder geval meer doen dan gisteren;)!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lieve Sam, Kor en Jildou, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje RINZE!!!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    BUDDY NIEUWS VAN SAM:

Vannacht om half 1 zijn mijn vliezen gebroken. Vanaf 2uur weeën en om half 7 is onze Rinze geboren. 4190kg. Alles goed hier! ;)

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje naar je onrustige nacht en onrustige benen. Knuffel

Ben benieuwd of er nog meer babys volgen meiden vandaag

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    HAHA, had ze zelf al gemeld...;)

SAM? VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON! ;)

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Sam van harte gefeliciteerd leuke naam ook voor jullie zoon.
    Super spannend is het wel geweest zeg zo toch wel onverwacht.
    Nou geniet ervan en hoop dat je hond nu rustig is.......

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hebben we al wat van Nancy en Angel ontvangen???
    Spannend hoor.
    Wat ik wel grappig vind is dat het vaak tegelijk is zou dat ook echt zo zijn?want is het daarom dat kraamvakers vaak vol zijn?

Misschien stom maar dat ik dat vannacht van Sam las dacht ik echt wow ze krijgt een kindje en niet dat ik erom moest huilen maar schoot er wel van vol.
    Denk gewoon omdat je soms opeens beseft dat het voor ons ook steeds dichterbij komt.

Hier ook veel slijmverlies maar buik is rustig.
    Ging vannacht pas half 4 slapen tot half 8 ga nu weer terug gelukkig is dochter er niet.
    Om 1 uur komt vanmiddag man langs maten opmeten voor rolgordijn en tot die tijd hoop ik te slapen.

Sorry zal vanmiddag op iedereen reageren:)

PS het is hier bewolkt en zie het ook niet zo snel open trekken.
    bij jullie wel?

9. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    kraamvakers
    =
    kraamkamers

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    sam
    gefeliciteerd met jullie zoon!!

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamameisjes idd als je zulk nieuws hoort denk je wow, het kan toch opeens snel gaan.
    Hier is het ook bewolkt, echt heerlijk, hoop dat het zo blijft.
    Volgens de voorspellingen vanmiddag wel wat meer zon.
    xxx

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai Mammameisjes dat is niet heel veel slaap vannacht! Hoop dat je nu nog even kunt slapen...

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Yeaaaah, Sam: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!! En wat is het toch super snel gegaan. Eigenlijk had ik bij jou nog nie verwacht dat je zou bevallen vannacht! Geniet van de mooie kraamtijd!

Nancy & Angel: Ik vind jullie toch wat te stil deze ochtend. Misschien toch aan de puf?

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rinze. Geniet er maar lekker van!!

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Marsim: Jij bent morgen ook al 40 weken. Ik denk dat we de komende dagen toch veel geboorten kunnen verwachten. Spannend zeg!

Hier wel een onrustige buik. Ik had gisteren wat vochtverlies. Vandaag heb ik een afspraak bij de gyn dus ik ga wel even vragen of ze er naar wil kijken.

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He Marsim, hoe is het nu met jou meis?

Spannend MamaT, je kunt altijd vragen of ze even willen kijken!

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik heb ook heel erg veel van last van harde buiken. De baby mag eerlijk gezegd nog wel even wegblijven, want ik ben nog helemaal nie bijgekomen van afgelopen weekend.

Mijn zwager gaat trouwens aankomend weekend ook weg, dus daar gaat mijn goede hulp, hahaha.

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Hier even een update van mij.
    Het is hier verder nog rustig. Wel veel slijmverlies dat blijft.
    Ook heb ik ontzettend last van mijn bekken. Gister was het zo erg dat ik bij elke beweging wel kon janken. Vandaag gaat het iets beter.
    Ik heb een afspraak staan bij de vk om 13.15 uur en hoop dat het lukt om daar zelf heen te gaan. Anders moet ik bellen of dat ze langs willen komen. Het is dus nog even afwachten hier en ben erg benieuwd wanneer onze kleine meid zich wil laten zien.

Volgens mij was het susanne die schreef over slijmverlies met wat bloed erdoor. Dit heb ik weken geleden al gehad, helaas zegt het helemaal niets. Net als dat slijmverlies bij mij.

Meiden ik probeer jullie op de hoogte te houden en kom hier af en toe spieken.

Ik wil iedereen een dikke knuffel geven. Veel onrustige buikjes las ik dus wie weet gaat dit een hele mooie dag worden.

Vind het nog steeds vervelend dat ik niet op iedereen uitgebreid kan reageren maar dat is op dit moment gewoon even teveel gevraagd van mezelf. Dus nogmaals sorry.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jaaa Sam gefeliciteerd!!!!!

Dat is snel gegaan zeg! Ben ook benieuwd naar Nancy en Angel!

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Marsim succes bij de verlos, en sterkte meid, hoop dat het bij jou ook is gaat beginnen.
    Is toch logisch dat je niet kan reageren, geeft niks

xxx

Deel Deze Pagina