Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Je zwager dit weekend weg MamaT, hmmm. Misschien is het dan wel juist fijn als de baby nog voor die tijd komt. Kan je nog even 'gebruik' maken van zijn diensten;)!

Jeetje Marsim die bekken van jou meis:(! Heb het echt met je te doen hoor, dikke knuffel. Vandaag weer naar de vk, succes!
    Geen sorry zeggen meis, dat is helemaal nergens voor nodig. Kan mij voorstellen dat je je handen vol hebt aan jezelf en je pijnlijke bekken!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ben erg benieuwd hoe het met nancy en angel is zeg.

Tis stil hier hahaha

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    yoehoeeee sam en kor ..jildou van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje... :)
    wat is het snel gegaan zeg ....super lekker genieten meid ..

het goede morgen damers...

hier net terug uit het zkh ..heb heerlijk geslapen van 11u tot half 8 had de ogen nog niet open en werdt alweer aan de ctg gelegd ...nog inwendig onderzoek gehad en heb wel iets meer ontsluiting dus gaat de goede kant op ... vind het echt heerlijk dat ik weer thuis ben hoor... dus als het zo blijft dan kan ik lekker thuis bevallen ..

hoe is het hier verder ????

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Angel dat je weer thuis bent meis! En na een heerlijke nacht slapen nog wel, was een goede beslissing dus?! Hoeveel ontsluiting heb je nu dan meis? Hoop echt dat je vandaag of morgen jullie meisje in je armen hebt, ik duim voor je!

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Angel gelukkig weer iets meer ontsluiting. Moet je weer terug naar het zh?

Weet iemand hoe het met Laetitia is en de kleine?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ja was zeker goed om er ff heen te gaan want dat had ik echt ff nodig ben nog moe hoor hahaha... ga straks nog ff tukkie doen...heb nu om en om de 2 2,5 cm dus gaat goed...hoe is het met jou???

eline nee niet meer terug na het zkh ..gelukkig ja tenzij het niet gaat wat de bevalling betrefd dan wel ...

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ff snel,want er roept iemand om een fles....

Sam,man en Jildou, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!

Ik kom later meekletsen meiden!

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Sam, Kor en Jildou van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Rinze!!
    Geniet ervan en rust lekker uit nu. Hoop dat de hond nu ook weer rustig is.

Angel, wat lekker dat je zo goed geslapen hebt. Mag het nu allemaal wel bij je doorzetten toch.

Ohhhh...laptop leeg, reageer straks wel verder. Ga ff douchen en dan naar beneden.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel fijn meid dat je zo goed geslapen hebt en dat de ontsluiting toch iets vorderd.

hier....
    net het hele huis gepoetst ik moet alleen nog de keuken ff afnemen en dan ben ik klaar, maar het was ook ff nodig ;) want met het warme weer heb ik bijna niks gedaan

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert lekker aan de schoonmaak, het is er nu wel weer voor.
    Hier ook huisje net al gedaan.

O jee, zie de 1 e zonnestralen alweer, neeeeee

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sam, gefeliciteerd met de geboorte van Rinze!! Geniet ervan samen en heel veel geluk en gezondheid gewenst!

Is echt opeens snel gegaan zeg!

Goedemorgen allemaal!
    Hier wel weer redelijk goed geslapen gelukkig, in ons eindelijk verhoogde bed.
    Nu wil ik eigenlijk heel graag naar de markt vandaag om vers fruit etc te halen maar dat gaat echt niet meer.. :(
    Mijn mannetje heeft trouwens gisteren heel netjes de boodschappen gedaan maar niet alles meegenomen maar dat maakt niets aangezien hij ook de boodschappen deed voor onze oude buurvrouw dus heeft hij alleen het hoognodige alvast meegenomen. (maar niet mijn snoepjes :x ;))

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam: gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Rinze!
    Heb je gelijk op de geboren lijst gezet! :D

Angel: Fijn dat je weer thuis bent, en nu maar hopen dat het snel doorzet!

Nancy: Nog niet geweest? ben benieuwd hoe het gaat!

Hier de hele nacht vreselijke krampen en steken gehad, maar die trokken langzaam weer weg..
    Ik heb het dus 4 uur zien worden :( bah bah!

Ik moet vanmiddag om 10 voor 2 bij de VK zijn..

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Rot van je slechte nacht Es! Succes straks bij de vk!

14. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @sam:gefeliciteerd met de geboorte van Rinze

@angel fijn dat je nu toch als het goed is lekker thuis kunt bevallen.

@hier: zat vanmorgen en nu nog de kalender in te vullen voor de zomervakantie. Perine gaat af en toe op dagkamp en blijft 1x een hele nacht weg. Dan is het toch een gek id dat je ergens in aug zit te schrijven en dan is nr3 eral....nog steeds heel onrealistisch hier.terwijl ik qua de dokter ook alweer op een week of 36-37 zit (volgens de banner hier niet, maar deze dokter zit er wel eens meer naast!;)

Verder heb ik 2 nieuwe kids gekregen gelooft ik sinds het vertrek vd au pair:de 1 kwam vanaochtend fluitend naar beneden (da's in geen weken gebeurt, de ander zit hier lekker naast me te rommelen
    kastje inpakken kastje uitpakken en er vervolgens zelf inkruipen.
    Dan scharreld ze weer ff naar de speelkamer, alles is lekker rustig geen krijsaanvallen nix......o ben tot nu toe zo happy!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam! Gefeliciteerd meid!!! met jullie zoon!!!! en natuurlijk broertje!
    spike voelde het dus duidelijk al aankomen. wel appart zeg.
    geloof niet dat mijn spike zo doet haha.
    geniet van je kraamtijd!

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam, man en Jildou, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Rinze! Geniet ervan!! Leuke naam!

@Nancy en Angel, hoe is het bij jullie dames? Ik hoop dat er snel nog een paar baby's volgen.

@hier, net terug van de vk. Weer goedgekeurd voor een week, altijd lekker wanneer alles goed is. Spannend zo hoor. Vandaag weer een warme dag voor de boeg.

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #1517 bubsie, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    @ hier. krampen en begin weer een onrustig kindje te voelen in mn buik. net kon ik bijna niet lopen van de rare pijn in mn onderbuik. aan de ene kan ben ik wel bang voor de pijn van de weeen maar aan de andere kan denk ik laat het maar komen want ik ben het zo zat. kan bijna niet lopen en me omdraaien in bed van de bekkenpijn. wordt hoog tijd dat de kleine nu eens komt. en dan zal ik vanzelf merken of ik de pijn trek. (daar ben ik toch wel bang voor)

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es balen van je slechte nacht, hopenlijk kan je vandaag nog wat bijslapen

J2j fijn dat alles weer goed was bij de verlos

Bubsie wat naar zeg die pijn, ik hoop dat je kleine snel komt. Knuffel

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ben benieuwd Bubsie en tja dat het pijn gaat doen weten we maar we kunnen er toch niets aan veranderen dus zoals je al zegt heeft druk maken vantevoren dan ook geen zin.... Komt vast goed meid!

Angel en Nancy, hoop dat het doorzet dames!!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline ook aan de poets geweest....ja nu is het idd wel de temp ervoor al moet ik zeggen dat hier de zon toch al de hele ochtend volop schijnt maar er staat een heerlijk fris briesje.

Deel Deze Pagina