Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Oeh fijn Dithje, regen! Hier hebben ze dat pas voor zaterdag voorspeld... Je poetst wel veel zeg. Krijg je ook met stofzuigen geen last van je rug ofzo??
    Nou, plak ze vanmiddag!

Ik vind het ook niet normaal dat ik nu nog "honger" heb. Heb ik nu alweer een tijdje net als in het begin van de zwangerschap toen ik steeds misselijk van de honger was en de hele dag moest eten..
    Heb ik nu dus hetzelfde...

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    SAM KOR EN JILDOU, van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoon en broertje Rinze!!! Wat een mooie naam en wat heb je dat snel gedaan Sam!

xxx

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hmm misschien dat je t toch nodig hebt he,

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden,

hier weer een goeie nacht gehad! Vanmorgen om half 8 weer terug gaan liggen en net eruit, zo gaat ie goed!

Ik had niks van Angel en Nancy gekregen maar zag dat ze al berichtjes hebben gestuurd!

Angel wat fijn dat je goed geslapen hebt!
    Nancy hoe is het met jou?

Mijn voet zwelt in een razend tempo op en doet weer megazeer dus ik ga weer even goed zitten.
    Kom straks weer terug!

Dikke kus

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x tis toch echt waar niet te geloven....hebben ze net wel het loon van mijn man overgemaakt en de vakantie centjes hebben we dus nog steeds niet ik krijg er echt wat van

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo, mams is even fietsen met Sebas. 't Is vandaag wel lastig voor mij om mee te lezen en te reageren, maar dat zijn jullie inmiddels op woensdag wel gewend ;)

@ Angel: lekker dat je weer thuis bent en je goed hebt geslapen vannacht! Hopelijk vordert de ontsluiting nu thuis verder.

@ Nancy: dat klinkt goed. M'n duimen draaien voor je!

@ de rest: dikke knuffel

@ hier: pfff, weer warm, strak blauwe lucht en zon.... Doe mij ook een regenbui 8) Verder niet helemaal lekker in m'n vel vandaag. Weet niet, gewoon blegh...

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Kikkert, kan me goed voorstellen dat je daar behoorlijk de piiiieeep van krijgt!! :x

Suekes, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Hup, maar snel de beentjes in de lucht dan!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi MoederK poets redelijk veel inderdaad, gevalletje nesteldrang;). Wil alles netjes en schoonhouden voor de bevalling... Stofzuigen is niet het meest makkelijk nee maar dweilen vind ik nog erger om te doen op dit moment.
    Wow, jij hebt lekker gegeten meis! Maar nog steeds honger:(... Hmmm misschien vaker wat kleinere beetjes eten?

Wat heerlijk Sue dat je weer een goede nacht slaap te pakken hebt! Hmmm je voetje is minder meis, balen:(.

Sjonge zeg Kikkert! In ieder geval wel het loon, maar balen dat ze zich niet aan de afspraken houden en het vakantiegeld maar niet overmaken.

Hier; het komt echt met bakken uit de lucht:$! Je voelt meteen dat het flink aan het afkoelen is:)...

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Pooh, dikke knuffel!!

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    jeetje zeg wat een oetlullen bij elkaar daar zeg. gelukkig heb je nu wel t loon binnen maar die vakantie centen moeten ook komen. gewoon erachteraan zitten meid. hebben jullie gewoon recht op;)

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    die dagen horen er ook bij pooh helaas. kunffel voor je en als ik de regen tegen kom stuur ik ze wel ff jou kant uit;)

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah meis wat vervelend dat je zo'n blegh dag hebt... Heb je een onrustig buikje dan meis of gewoon zo'n dag van het mag van mij snel morgen zijn? Dikke knuffel meis!

Ik heb de bui en de koelte naar je toegestuurd hoor meis;)!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    meiden ik ben er vandoor. nikita ligt nog steeds te slapaen maar die ga ik nu toch echt uit bed halen en een broodje naar binnen werken bij ons en voor mij een lekkere slappe bak koffie erachteraan:D tot vanmiddag nog he

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Susanne, jeetje meis blijft bij jou ook maar bezig he... ik heb het nu 2 dagen en ik heb al zoiets van grrrrrr :$:x frustrerend zeg maar..
    en fijn dat ze evt eerder willen inleiden!

@Suekes, hier nog steeds krampen maar zeeeeeeeeer onregelmatig, dus verwacht er niks van ;) BALLENZOOI :x
    En balen van je voet :$ Gaat het alweer??

@Kikkert, bellen bellen bellen, jullie hebben er zooooo recht op he grrrr :x

@Dithje, Nee geen controle zh meer hiero... Kheb enkel nog een afspraak bij de VK staan dinsdag..
    Bij jou is het vaak de omgekeerde wereld qua weer als hier, gister hier regen, bij jou zon en nu hier zon en bij jou regen ;)
    Heerlijk een projectje! :D Ga je een fotoalbum maken, waarvan?

@MoederK, hier ook een kleine lintwormpje hoor :D

@Hier, nog steeds krampen maar kheb ze net geklokt en ze komen zeeeeeeeer onregelmatig, kortom; helemaal geen regelmaat ;)
    Kweet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee aan moet :( Gister natuurlijk in nog niet eens 24 uur meer dan 2cm ontsluiting erbij, wat nou als ik nu al op 5 of 6 zit?? :$ Of denk ik nou heel raar? ;)

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net mijn man maar even ingelicht over het feit dat hij alleen loon gekregen had tsja zegt hij dood leuk heb ik nu geen tijd voor ben bezig....af en toe vraag ik me af waar ik me druk om maak want hij(mijn man) doet toch wat hij zelf wilt tis toch van de zotte dat je als vrouw bij het werk van je man moet gaan leuren om het vakantie geld van je man of ligt dat nu aan mij? en dan nog zoiets morgen heeft hij een afspraak bij de tandarts en hij gaat gewoon niet wilt niet afbellen niks ik schaam me de ogen uit mijn kop echt waar.....

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy als jij het niet vertrouwd ff de vk bellen wellicht dat ze even langs wilt komen. niet iedereen krijgt regelmatige weeen ;)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Een off-dagje voor jou dus, mag best hoor meis.. maar leuk is anders voor jou :( Sterkte wijfie!

@Kikkert, makkelijk typje die man van jou :(;) nee is niet leuk :(

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ja idd makkelijk in die zin och mijn vrouw knapt mijn zaakjes wel weer op, ik ben het zat hij bekijkt het zich maar :x ik blijf hem wat zijn reet nadragen iedere keer ik lijk wel gek

19. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ben gister bij de vk geweest voor de keuring en alles was goed. Ik heb wel aangegeven dat ik het echt zat begin te worden. Maar goed ik moet gewoon wachten. En als ik niet bevallen ben voor de 40 weken dan gaan ze kijken wat ze dan kunnen doen. De kleine is wel al ingedaald alleen zit niet vast in mijn bekken.

Knuffel voor alle meiden met een rommelende buik.

Voor de rest wordt ik echt helemaal gek van de warmte! Maar ja wie niet......

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nancy kan best hoor, je hoort weleens dat vrouwen met 3 echte weeen bevallen... Hoop voor je dat het snel doorzet!

Hier heeft het wel een uur flink geregend, even afgekoeld dus!

Ik ga even mn bed induiken, ben kapot nu al! Vanvond nog verjaardag dus moet wel een beetje vrolijk zijn...

Deel Deze Pagina