@Dithje: Ja hij kan echt niet wachten! whahaha.. @Es: jeetje meis! das wel ff andere koek! hopelijk valt t allemaal mee en kan je snel je ukje vasthouden en genieten van je kraamtijd!!! @Hier: ben nu echt de laatste dingetjes aan t doen.. net even een langere doucheslang opgehangen zodat we met het badje vullen niet hoeven te zeulen met emmers (omdat ik dat dus echt niet red staat het badje hier in de badkamer en met een plank op het wastafelmeubel kan die omgebouwd worden tot aankleedplek ) Voelde me wel ff trots als je daar dan staat met een waterpomptang en een dikke toeter whahaha
Hitte:: Ja daaag ik ben daar klaar mee met die hitte we gaan vrijdag massal in de supermarkt zittebn met een stoeltje Es: hahahahahahaahhha domme buuf, succes meis in het ziekenhuis!! Pamp: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lijers ofniet dan:x dit was makkelijk reageren al die ongein dr tussen Nancy: puf puf puf Net terug van de gyn: weet je wat ze zei?? bloedruk was iets hoger.. en toen ging ze voelen, zegt ze als ik goed me best doe kan ik met me vinger bij het hoofdje wat wil dat nou weer zeggen??? Ze zegt nee je bevalt niet elk moment maar ja ik kan het eigenlijk ook niet goed zeggen tjah en wat moet ik daarmee?? moet in week 40 weer terug eerder vond ze niet nodig..
Dithje, je zegt dat je de volle mep betaald en dan van de belasting terug krijgt maar krijg je dit dan maandelijks terug van de belasting? Ik heb al gekeken ja naar wat we moeten betalen maar ik schrik er wel van dat je eerst steeds de volle mep moet betalen en daarna steeds pas een deel terug krijgt want de volle mep kunnen we hier echt niet maandelijks missen... Behalve natuurlijk als ik dat geld ook weer maandelijks van de belasting terug ga krijgen maar als dit maar 1x per jaar is dan.....oh oh!
Mammachan, pas in week 40 weer terug???? Wat raar zeg, je zou nu eigenlijk elke week moeten.... Pamp....stoer!!!
Lieve Es, heel veel sterkte meis. Belastingdienst bijdrage KDV ontvang je elke maand zelfs voordat je zelf moet betalen. Erg handig en idd anders niet op te brwngenm Sorry schrijf via mobiel, nog steeds geen internet thuis. X
Zo, bijna 2 uur geslapen. Erg lekker, maar ik voel me helaas nog niet beter. Sorry, jullie hebben niet heel veel aan me vandaag @ Es: he nee meid! Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand. Sterkte! @ mamachan: dat betekent dat je bijna 1 cm ontsluiting hebt. Maar....dat zegt nog helemaal niets hoor. Daar kun je gerust nog weken mee lopen. Wel gek dat je pas over 2 weken weer terug hoeft.
ja ik vraag weer helemaal niks he stom stom maar ik zat naar een afbeelding te kijken, deze hieronder.. dan zie je dat die prop ervoor zit, dus als ik het goed begrijp ben ik die voor een groot deel al kwijt anders kan ze dr tog niet bij neem ik aan? ik ben wel veel slijm verloren dus dat zou kunnen.. heb ik weer ik vraag ook niks he
Van harte gefeliciteerd met je man Koekkie! Geweldig Pam, dat had ik wel willen zien! Pam de zwangere klusvrouw. Joh Mamma Chan weet het ook niet zo goed meis. Klinkt wel logisch als je je slijmprop kwijt bent ja, anders kan ze toch niet bij het hoofdje? Hmmm, wel vaag... Krijg je inderdaad maandelijks terug MoederK anders is het echt niet te doen hoor! Fijn dat je geslapen hebt Pooh maar balen dat je baaldagje nog niet over is. Dikke knuffel!
Lieve Es, sterkte meid! Hopelijk kun je gaan bevallen vandaag en ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is verder! Dikke knuffel!
whoe Es spannend! Had ik bij mijn dochter toen ook en toen gingen ze de volgende dag inleiden. MoederK, hier 2 dagen opvang en 1 dagje oma. We krijgen de 20e van de belastingdienst de toeslag gestort en de 21 incasseert het kdv. We betalen zelf nu zo'n 200 euro, straks 250 euro volgens mij. Over vrijdag, het is maar 1 dag he. Ik denk dat ik de hele dag binnen blijf met alle ventilatoren beneden en ook maar beneden slapen ofzo. We overleven het heus wel! Enneh, in de verloskomers in het zkh staat normaal altijd de verwarming aan... Heb even lekker geslapen en gedoucht en verbaasd door hoe een mens op kan knappen van een make-upje. Haha
hier 2uurtjes geslapen en wakker geworden met lage rugpijn voel me nu eigenlijk slechter dan voordat ik ging liggen hahahaha.... dadelijk ff de hond uitlaten en dan wachten op mijn man want we gaan eten bij mijn ouders
ik heb 8 blz terug gelezen maar reageer maar niet op alles is wat veel @es och meid toch....heel veel sterkte!
@mamachan een beetje vaag en ook dat je pas achter 2 weken terug hoeft ik meende altijd dat je bij zowel de vk als gyn elke week gaat op het laatste. als je je toch druk blijft maken dan zou ik toch gewoon ff bellen en je vraag alsnog stellen.
Zo, dan is het in België helemaal anders...wij krijgen namelijk niets maandelijks van de belasting...wij moeten jaarlijks onze belasting ingeven door allerlei documenten zoals loonfiches, vakantiegeld, eindejaarspremie, ev ziekenfonds, kribbe, opvang school,...dus wij betalen maandelijks mooi de factuur van de kribbe zonder iets te krijgen ervan...we kunnen de kribbe alleen maar inbrengen in de balsting voor een heel jaar...
Bij de gyn is dat op het laatste om de 2wk vanaf 35à36wk...ik moet nu terug op 39wk, maar denk wel dat ik nog zal moeten gaan voor de uitgerekende datum, en dan zit er inderdaad maar 1wk tussen...maar das dan persoonlijk van gyn...ik heb een goed contact met de gyn, daar ik in het zh ook werk, dus ik zal wel mogen gaan voor uitgerekende datum