He meiden, Ben vanmiddag bij de vk geweest ivm minder/weinig leven voelen. Hartje geluisterd en goed hoorbaar maar toch volgens protocol naar ziekenhuis voor CTG. CTG was ok, maar het hield niet over... Baby is erg rustig en alleen met porren werd ie actiever. Ze hebben daarom besloten om mij morgen te gaan inleiden! Mocht vanavond nog naar huis, lekker in mijn eigen bedje slapen en spulletjes pakken en morgenvroeg om 08.00 uur moet ik mij melden in het ziekenhuis. Vind het heel erg spannend maar kijk er ook wel heel erg naar uit!
@ dithje. spannend zeg!! dus waarschijnlijk ben je morgen mama! veel sterkte en succes! kga ff douche want wordt gek van de harde buiken! en dan een super onrustig kindje!
@Dithje, Ik ben hier werkelijk in shock! meisje toch wat spannend!! Ben je morgen mama Hoe voel je je hieronder? En wat eng ineens meis, kwist het helemaal niet.. Gaan die kinderen ineens rustig worden zeg Sterkte meis en heel veel succes! Als je je hart wil luchten, u know where 2 find me, zet 'm op!
Gefeliciteerd met je zusje Guppie! Heel veel plezier Koekkie bij het etentje voor manlief! Zooooo lekker inkopen gedaan meis, woehoe. Wat fijn dat ze morgen komen voor het muurtje. Dan kan mama lekker los met inrichten etc... Wat goed Sam dat Jildou nu al gek is op d'r broertje! Ben benieuwd naar je verhaal meis, maar neem eerst je tijd om aan te sterken en te genieten van jullie gezinnetje! Hoe is het nu met jou Bubsie? *Edit, lees net dat je een onrustig buikje hebt. Hoop dat de douche je goed doet meis!* Hoe is het nu met jou Nancy? Krampen nog steeds minder/weg? Ik hoop echt meis dat het snel doorzet, knuffel! Gelukkig geen ontsteking of bacterie Es! Goed luisteren dan maar he en je rustig houden... Dikke knuffel meis! Jeetje Eline, wat ben jij druk geweest vandaag! Goed hoor! Ahhhhhh wat cute MamaSan al dat roze! Heerlijk verwend zo te lezen, toppie!
@Dithje, ben jij nou helemaal, net zulk nieuws gehad en nog steeds op iedereen reageren haha gekkie, je bent me er eentje hoor, zo trouw @Hier, nog steeds krampen en veel, heel veel slijm Net ook ananas-hart gegeten Bas ging de ananas schoonmaken en baat het niet dan schaadt het niet en zo vies was het ook weer niet
Vind het eerlijk gezegd nog heel onwerkelijk en ook uber spannend! Was zelf ook heel erg in shock in het zkh, maar ben wel blij dat ze geen enkel risico willen nemen en de knoop hebben doorgehakt. Maakte mij echt zorgen want ik voelde de baby heel veel minder sinds gisteravond, zeker 1/10 van normaal. Hij doet het op zich wel goed, maar het eerste stuk van de CTG was gewoon te vlak dat de gyn heeft gezegd dit gaan we doorpakken, ook omdat ik natuurlijk met 32 weken al gerommeld heb! Ben ook wel een beetje aan het stuiteren nu... Wil nog een aantal dingen doen, hoezo control freak... Ben aan de andere kant ook wel een beetje huiverig voor het inleiden hoor, zal wel heel heftig en zwaar worden. En dan het feit dat wij echt papa en mama worden morgen (uiterlijk vrijdag), arghhhhhhhhhhhh!
Tja Nancy kan het niet laten om te reageren! Ben nu eenmaal een beetje grazy... Ohhh meis nog steeds mega krampen! Hoop echt zo dat het door gaat zetten, ik gun het je zo meis! Hup ananas hup! Euhm, de vk van het ziekenhuis vertelde nog dat sex echt helpt als je al ontsluiting hebt omdat er een bepaald stofje in zit... Aan de slag dan maar???
Dat weet je goed voor je te houden dan zeg meis... jeetje wat heftig Khad het ook hoor maandag, ineens dringt het tot je door Meisje toch, ik loop hier al te stuiteren voor jou, laat staan jij! 8) En laat nou even de boel de boel joh, je hebt al zoveel gedaan! Ok is makkelijk gezegd van mij he Je leeft maaaanden naar dit moment toe en ineens is het zover, jeminee, dat is ook superheftig! Hoe is je man eronder??
Manlief is redelijk rustig, maar denk dat het ook een beetje schijn bedriegt is... Hij vind het meer spannend voor mij mbt het inleiden en hoe ik daar op ga reageren! Tja, we gaan het meemaken he?! Ik heb trouwens 2 cm ontsluiting en ze heeft mij ontzettend pijn gedaan waardoor ik nu ook flink bloed... Denk zelf dat ze me stiekem gestript heeft om alvast meer 'te doen' voor morgen. Enne.....is inderdaad makkelijk gezegd meis! Kan nu echt niet rustig blijven zitten, wil nog een paar dingen doen... Maar ga niet te gek doen hoor want het is hier verder spik en span!
Is ook prachtig, 1 juli! Moest er stiekem ook aan denken vanmiddag voor hier hihi haha ik denk dat jouw mannetje een beetje hetzelfde is als die van mij, de rust zelve maar onderhand Ja dat inwendige is echt niet fijn!! En dat bloeden had ik ook de 1e keer, best veel bloed ook maar kan geen kwaad! Ja miss heeft ze je wel gestript Zei ze dat niet trouwens?? Goed zo meis, niet te gek maar ik zou hetzelfde doen hoor, gistermiddag ook weer een hoop gedaan, terwijl het eigenlijk niet echt nodig was Doe je ding meis, waar jij je goed bij voelt! En lekker met z'n 2tjes ook spenderen, straks is het over...
@ Dithje, jeetje meid wat spannend ineens. Fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Heel veel succes morgen!! Jullie worden heel snel papa en mama en 1 juli is een pracht datum!! @ All, vandaag bezoekje gehad bij de vk en ook ik daarna door naar het zkh. Had eiwit in mijn urine en ze hebben bloed afgenomen. Verder in het bloed is nog niets te zien en aangezien mijn bloeddruk weer beter is en verder niet veel klachten heb mag ik door naar de volgende ronde. We hebben ook nog even naar ons meisje kunnen kijken. Ze lag heerlijk op haar handje te sabbelen. Ook hebben ze het één en ander opgemeten en ze komt uit op een kindje van 6,5 pond. Ze had wel ontzettend lange benen want die heeft ze opgemeten en kwamen overeen met 42 weken. Verder een klein hoofdje wat natuurlijk weer prettig is om te weten voor de bevalling. Verder was alles goed. Veel slijmverlies kan komen door het indalen en dat er druk opkomt dit stimuleert het slijm aanmaak. We wachten dus maar weer af.
Dithje wat onwijs super spannend zeg! Ben je morgen of uiterlijk vrijdag gewoon mamma! Ikke wil eigenlijk ook. Wel heel goed dat ze je serieus hebben genomen hoor. En doe nou maar rustig aan, je moet goed uitgerust zijn. Dus niet teveel doen en vroeg naar je mandje toe! Nancy, hoop voor je dat het nu goed gaat doorzetten meis. Misschien idd sex proberen wat Dithje zegt?? Baat het niet dat schaadt het niet. Hart van de ananas ook al geprobeerd. Kom op beeb!! Es, gelukkig ben je weer thuis. Je had toch ook al eerder koorts gehad meis? Goed dat je morgen terug mag voor controle. Luna, die is bijna niet te zien joh door al dat roze en speelgoed. Wat is ze klein dan he in zo'n grote box. Schattig hoor. Ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was 125/75. Hartje was super. Lag al in het bekken. Afspraak voor volgende week op m'n uitgerekende datum...als ik dat al haal zei hij...zou dat wat betekenen?? Moet zeggen dat ik nu toch ook wel erg spannen vind worden en een beetje eng. Straks weet ik niet goed hoe ik de weeën moet opvangen?
Ooooh Dithje, wat spannend!! 1 juli is een prachtige datum Nancy, kun je niet gezellig mee doen voor die datum Bubsie, hopelijk helpt de douche! Marsim, fijn dat alles toch goed was.. Hiier, hubbie zou vanuit NL huzarensalade mee nemen,want dat kennen ze hier niet. Komt tie net thuis zonder salade grrrrr:x Sta ik daar met mijn gesneden groentes,gekookte eitjes en een kipschnitzel Heb em dus lekker terug gestuurd, maar goed dat we niet te ver van de grens wonen
Dithje: Heel veel succes meid. Ik hoop dat het inleiden niet al te lang gaat duren. Vergeet geen dextro mee te nemen zul je wel nodig hebben. Laat het op je afkomen en hopelijk kan je je kleine snel vastpakken. Liefs en dikke knuffel
Meiden ik ga alvast gedag zeggen.. Ik ga even op bed liggen tot 8 uur half 9, dan krijgen we ff visite van mijn schoonzusje en zwager, en dan daarna ga ik naar bed. Ik wil eigenlijk niet klagen, maar ik zit er ff helemaal doorheen! Hopen op morgen een betere dag!
Jij ook op naar een 1 juli baby Nancy! Ze heeft niet gezegd dat ze gestript heeft, maar het deed wel flink pijn... Jeetje Marsim, eiwitten in je urine! Fijn dat je weer naar huis mocht, maar was wel even schrikken denk ik... Super dat jullie de beeb hebben bewonderd en 6,5 pond is prachtig toch? Knuffel meis! Super dat je weer goedgekeurd bent Lizz! Hoop voor je dat je niet meer naar de afspraak volgende week hoeft. Het is allemaal heel spannend meis, maar echt het komt goed (is ook een beetje mijzelf oppep praat hoor)! Heel goed MamaSan dat je manlief terug hebt gestuurd! What woman want... Straks lekker smikkelen! Veel plezier met de visite Es en alvast trusten meis!