Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje jeetje wat spannend meid, morgen word je mama. Heel veel succes alvast, zal aan je denken morgen

Iemand vroeg of ik wel handschoenen aan had, die had ik:D

Wat spannend allemaal hier zeg

xxxx

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, hoe zal het daarmee zijn???

@Marsim, jeetje heftig zeg, dat was wel schrikken denk ik :$ Gelukkig is de rest in orde en een lang kind, mooi hoor :) Heerlijk dat je je meisje weer hebt kunnen zien ook..

@Lizz, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn!
    En hier ook nog steeds heel bang hoor, hoe gaan we het ervaren en kunnen we het wel aan? Heel verwarrend, ik herken het echt hoor meis..

@Mamasan, aaaargh mannen, je hebt groot gelijk hoor ;)

@Es, sterkte meid! En zit je nu wel op visite te wachten eigenlijk :(

@Dithje, moest je ook je vuisten onder je billen doen, aaargh doet echt zeer joh :( En dan bedenk ik me; jeetje zo een hand doet al pijn, laat staan een kind whahaha stomme ikke :p

@Eline, ja dat was ik die dat vroeg hihi :p Goed zo ("ja mama Nance") :D

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Manlief zet deze tranenwaterval even in de auto en dan gaan we ff een rondje rijden. Sebas heeft me net al heel schattig geprobeerd te troosten, waar ik natuurlijk alleen maar harder van ging janken:)

Tot straks!

xxx

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, ach gos meid toch je bui is dus toch nog niet over :( Hoop oud zeer ook omhoog zeker? Sterkte wijfie en laat je maar lekker verwennen door je mannetjes, dikke knuffel!!!!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee dit keer geen vuisten Nancy, maar ze had wel de grootste moeite om 'erbij' te kunnen auwie! Whaaa meis, daar dacht ik ook meteen aan... Als het toucheren al pijn doet, wtf met het hoofdje:$! Niet aan denken, struisvogel, struisvogel:p!

Daar zeg je wat, hoe zou het met Angel zijn???

Ach gosie Pooh, je hebt echt een baaldag vandaag meis! Hele dikke knuffel lieverd!

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi allen,

Er is een hoop gekletst.

Hebben we al wat van Angel gehoord?

Dithje: Spannend zeg, morgen is het de grote dag. Nou dat toucheren is pijnlijker dan wanneer het kind er eenmaal uitkomt. De persweeen doen namelijk helemaal nie pijn, het is alleen alsof je heeeeeeeeeeeel erg nodig moet poepen en je duwt mee.

Weet iemand of Es weer thuis is??

Hier: controle bij de gyn gehad. Ze ging met zo een eendenbek naar binnen om te kijken of ik al ontsluiting had dan wel mijn vliezen al wat waren gebroken. Nog niets aan de hand!

Verder nog belangrijk nieuws??

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    wohoo morgen komt er weer een baby bij:D wel jammer dat t om de rust gaat die de kleine vertoont maar toch. dan heb je wel je beeb in je armen. dus ik zou zeggen geniet nog heel ff van de rust want dat is vanaf morgen over:p

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    nog steeds onrustig meid:( balen joh

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dithje, ook een mooie datum!!! Alleen nu loop je net de kinderbijslag mis, hahaha.

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    haha dapper hoor ananas hart gegeten:D hopelijk doen de krampen iig iets voor jou meid want t wordt hoog tijd dat je toch gaat bevallen. hier ook al dik anderhalve week bizar veel slijmverlies maar helaas alleen maar krampen ook en meer niet:(

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, heel herkenbaar en inderdaad AUWIE :(
    hier ook struisvogeltje hoor hihi ;)

@MamaT, Angel meldde vanmorgen dat ze uit het zh was maar daarna niks meer gehoord, dus we zijn benieuwd :(
    Fijn dat alles goed was bij de gyn
    En Es is ook weer thuis, gelukkig weinig aan de hand, moet wel morgen terug voor nacontrole.. maar is normaal want wij lopen in hetzelfde zh ;)

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    zeker mooie datum

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ha dames!!

Jeetje wat veel gekletst!!
    Meer dan 20 pagina's sinds vanmorgen!! Wil iemand mij aub een update geven?!
    Sam haar baby? Nancy? Angel?
    En natuurlijk wil ik ook alle andere nieuwtjes weten;)

Zelf ben ik vanmorgen naar mijn ouders gegaan met Sam, ben helemaal kapot! Heel veel harde buiken ook zeer regelmatig maar niet echt pijnlijk, wel dat ik niet verder kon lopen. Denk dat ik gewoon teveel gedaan/gelopen heb vandaag.. En ik heb trouwens mega pijn in mijn liezen tijdens het lopen, hoe komt dat??

Sam is klaar met badderen met zijn vader, dus ik ga nu even een boekje lezen en liedjes zingen;)
    Kom daarna weer langs!!

XX

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hebben ze dat niet in belgie?? dat is ff raar;) maar goed dat je m gestuurd hebt om t alsnog te halen

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    lieve buddt heel veel sterkte meid ik snap volkomen dat je er doorheen zit. lekker vroeg op bed en morgen fris en fruitig je bed weer uit. hoop ik dan voor je;)

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bij een groot gedeelte van ons dus een hoop onrust. Ik denk toch echt dat dit stilte voor de storm is en dat we in grote aantallen tegelijk gaan bevallen.

Ik zat zelf te denken om pas tegen de 42 weken te bevallen. Ik heb nog een beetje rust nodig en kan de extra verlofdagen prima gebruiken, hahaha. Maar goed, de natuur doet sowieso waar zij zin in heeft.

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Heerlijk ofniet sam:D geniet ervan meid!!!

Guppie: gefeliciteerd!!

Bubsie: idd ff bellen als je het nie vertrouwd;)

kikkert: balen van je buik:(

nance: wederom spannend!! hihi

Es: gelukkig niet iets van een bacetrie;)
    t mag wel eens weer doorzetten bij jou ofnie slaap lkker meid!!

eline: lkker weer de bakken vol met plantjes:D

Dithje: joh! ik voel dr ook minder, wel draaien maar ze zei vanmiddag als je dr minder dan 10x per dag voelt bellen!! ik let dr nie zo veel op eigenlijk:) ga ik tog maar es doen!!
    succes morgen meid!!

Marsim: 6,5 pond goed hee, dr hangen dr wel heel wat ook op de 39 weken, doorzetten nou:D

Lizz: spannend!!

Pooh: dikke knuffel voor jou!!!

Hier: de plafondventilator hangt;) verder gegeten bij me schoonouders en nu bankhangen!!

mamasan: hahahah terug jij voor de salade:p eet smakelijk!!

18. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    lieve meiden,
    Geloof me als ze die hele hand erin stoppen als je bezig bent voel je niets van doet geen zeer echt niet.
    Nu staat het nog wat strakker!!
    Je kan er normaal toch ook geen hele hand indouwen???
    (bij mij niet heb als ik op vak een ob gebruik mini mini)

Ik heb trouwens zo raar gevoel van onder beetje jeukerig zo vaag komt ook helemaal omhoog echt vaag.
    Heb het al vaker gehad nu en bij de eerste had ik het ook.
    Jullie ook?

Nou nancy en dithje zou toch nog even proberen van bil te gaan!
    Misschien komt het vannacht dan....
    nancy: het is wel bezig hoor denk dat je een eind op weg bent.
    Had zondag klein beetje bloed komt door de voorweeen die maken alles week van onder zeg maar.
    Is het nu ook gestopt of niet?

Dithje:zo spannend voor je morgen zeg!
    Geniet ervan en hoop dat het inleiden meevalt.
    Jij heb morgen je kindje in je armen dat is te waanzinnig voor woorden.

Es: jeetje meis zit je echt niet mee he??

Pooh:laat die tranen maar lekker lopen, je moet maar zo denken ze zijn eruit en dat lucht op.

Sam:ben benieuwd naar je verhaal zeg....... fijn dat het gezin zo goed gaat:)

Voor de rest ben ik alles kwijt!!!!!!
    Lees een paar x per dag maar me zeefje laat alles me in de steek....

Hier vandaag nog even geslapen en daarna rolgordijnen besteld kwam eerts man hier via internet maar moest en kon alleen contant betalen was onwijs vaag.
    Dus naar winkel gegaan en nu gaat alles goed komen hoop ik.

EN die shit hitte blijft maar komen is om van te huilen zeg.

Me mannetje is nog niet thuis vind het wel zwaar alleen eten met kind en die dan douche en naar bed doen...pfff
    Maar ik ga er maar snel aan beginnen.
    Je heb om half 9 iets over kraamkliniek op sbs weet het niet exact hoorde het van iemand.
    Nou iedereen fijne avond en slaapse

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    haha dan smelt je helemaal he en wordt t verdriet dat je al hebt alleen maar erger. hier ook. hadden een commode voor nikita gehaald en uiteindelijk begin ik ook te huilen mede doordat nikita op dat moment erg aan t irriteren was. dus toen ze merkte dat ik huilde en mij wilde troosten werd t alleen maar erger;) dikke knuffel voor jou meid

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Weet je wat zo gek is. Dan huil je zo erg, net een klein kind wiens speelgoed is afgepakt. De volgende dag denk je terug aan dat moment en dan vraag je je eigenlijk af waarom je zo hard moest huilen.:S Herkenbaar?

Deel Deze Pagina