Ja want het is echt puur slijm, anders had ik gedacht misschien vruchtwater en dat is echt vloeibaar, dit niet...
Aaaaaaaaaaaaaah gos!! Geweldig meid, wat een mooierd! En ik durfde het niet te vragen om een foto maar blij dat je lekker spammed Heerlijk ventje, goed gedaan meis!
Ooooh sam wat een binkie *smelt* Luna was ook wat blauw van de bevalling omdat het zo snel ging, maar dat was zo weggetrokken. Geniet lekker van je binkie!
nancy jehh meid ..wel ff bellen dan met je vk hoor ff uitleggen van die afscheiding want je weet het niet he?? als het een beetje vruchtwater is dan moet je dat wel zeker weten meid.. dus nu ff belle oke?? dithje ohh echt spannend pff zeg je zal best ff geschrokken zijn he?? dikke knuff..wens je alvast heel veel sterkte en succes meid.. xxx ik ben heel ff douchen ..weet niet of ik er daarna nog ben.. dus alvast truste iedereen en morgen weer baby nieuws???? laten we het hopen...
Angel: Ja dat had ik ook niet gedacht moet ik zeggen!!! Ging ineens wel heel snel. Was zo vreemd 12 uur na het breken van de vliezen lag ik al met hem in bed en had hij al 2x bv gehad!! Nancy: Dank je.. Doordat het ontzettend gezwollen is, mijn onderkantje moet ik ook absoluut rust houden en vooral liggen! Dus dat is best moeilijk voor mij!
lees nu net dat het echt slijmig was nancy dan denk ik de slijmprop meid?? wie weet liggen we vanacht zonder dat we het weten te puffen hahaha... nu ben ik echt weg dames .. hou je op de hoogte buddy
Mamasan: Deze foto is net genomen, die anderen durf ik niet zo goed te laten zien Dat doe ik wel als jullie allemaal zijn bevallen !! Maar het lijkt net een blauw masker. Als hij nu huilt zie je het ook nog heel erg! Maar in vergelijking met vanochtend is het al een stuk beter! Nou dames ik ga er weer vandoor! Rinze zo even tempen en dan lekker naar bedje.. Ben ik wel aan toe na een nacht overslaan !! Jullie succes, rustig aan en ik duim door hoor!! Juli krijgen wel officieel juli-mama's hihi en ik een juni mama dat had ik echt niet gedacht!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Heb via mobile internet over dit onzettend belangrijke beicht gelezen? Ohhh meis wat super! Gefeliciteerd met je zoon, flink ventje. Ga even je andere berichten lezen. Ik had toen ik inlogde maar 4 blz terug gelezne en toen ging het toevallig niet over jou bevalling en zoon. Ga nu zoeken naar foto's of verhalen. Nogmaals meis Supergefeliciteerd! Hoe vindt Jildou het? Laat je lekker verwennen. Baal er van dat ik het gemist heb. Sorry, anders had je echt eerder van mij gehoord. Dikke kus en rust uit.
Van die foto's heb ik ook van Luna en die heb ik inderdaad maar voor mijzelf gehouden Rust lekker uit meid, zo'n nacht overslaan is heftig!
Lieve Sam, wat een mooi mannetje zeg! Pfff, je hebt 'm ook niet kado gekregen zeg! Hopelijk herstel je snel en voelt je onderkantje al snel weer wat beter aan. En nu je rust pakken he? liefs, pooh
goeie avond meiden ik ga ff snel terug kijken/lezen maar reageren doe ik niet. ik voel me ontsettend slecht en meende net ook echt dat ik van mijn stokkie zou gaan, en nu is het nog niet geweldig. manlief dacht dat het begonnen was hahahaha.... ben misselijk,duizelig,super warm. bloeddruk is overgins normaal heb ik net gemeten.
Nou vind ik wel! er wordt ook zoveel gekletst hier en in de middag stond er op de laatste pagina's niets. Nogmaals sorry meis. Echt supergefeliciteerd, jij je mannetje en Jildou. Geniet ze! En top dat je zelf alweer online bent. x
Het autoritje was heerlijk, en daarna een hele tijd moeten wachten tot manlief met de laptop klaar was Maar ik ga vanavond lekker vroeg naar bed. Zit nu nog The Lake House te kijken, en die kijk ik in bed af. Onder het mom van: morgen fris weer op! Dus hopelijk ben ik morgen weer helemaal de oude! @ Dithje: heel veel succes morgen (maar dat hadden we al gemaild) @ Angel: hopelijk zet het bij jou door. Auwie, zo'n prik in je been. Geen pretje! @ Nancy: groen slijm??? Hmmm, raar, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Succes met je krampen, hopelijk zet het door. Hier is het al bijna de hele dag rustig wat krampen betreft... Dus wacht maar niet op mij hoor, om gezellig in het zh af te spreken @ de rest: dikke knuffel en slaap lekker!
@sam heftig zeg....en wat een prachtig kereltje zeg. geniet er maar lekker van. @dithje sow wat lees ik nu wat spannend!!! heel veelsuc6 en sterkte morgen.