Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Dithje wat spannend voor morgen, veel succes meid en zet em op! Eerste juli kindje wellicht??

Of natuurlijk Nancy, klinkt veelbelovend meid! Ik duim steeds zo hard voor je en check de hele dag mijn foon :).

Zelfde geld voor Angel, zet em op, klinkt heel goed, wie o wie krijgt t eerste juli kindje van dit forum?

Hier zit ik de hele dag te hopen dat er zo langzaamaan iets gaat gebeuren. Gewoon iets... Ergste is dat zulk gedrag de boel alleen maar uitstelt... Mijn schoonvader kan met 2 magneten de bevalling opwekken en ik moet echt gewoon mijn best doen om het niet aan hem te vragen... De natuur denk ik dan... laat die zijn werk maar doen. Ach ja..

Sam wat een mooie jongen is jouw Rinze, echt een dotje. Je bevalling klinkt niet heel relaxt maar het is wel snel gegaan en gelukkig ook goed!

De rest is niet blijven hangen, erg..

Vanaaf naar de verjaardag van zwager geweest, was wel gezellig. Ga langzaamaan maar weer eens mijn bed opzoeken. Ik hoop op mooi nieuws vannacht, buddies ik ben standby!

xxx Sue

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    #1842 Suekes, 1 jul 2010
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
    **Buddynieuws Nancy**

"Hey meiden, vannacht om half 4 zijn mijn vliezen gebroken, helaas erin gepoept, dus lig nu plat aan de ctg in zh. Draadje op t hoofdje en alles. Nu is het wachten op wat mijn lijf zelf doet, al heb ik al best pijnlijke weeën. Voor zover mogelijk houd ik jullie op de hoogte. Liefs Nancy".

Meid succes en zet em op!!!
    Van Angel nog niks gehoord!

Xxx Sue

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    SAM, MAN en JILDOU!! GEFELICITEERD met RINZE!!! beetje late reactie maar lees het vanmorgen pas:) prachtig ventje!

DITHJE HEEEEEL VEEL SUCCES VANDAAG LIEVERD!!!

Hopelijk is het bij Nancy ook flink bezig en heeft zij snel een gezonde beeb in haar armen!

Mamavperine leuke foto's zeg!!

verder weet ik het al niet meer sorry..

Sam alweer om 6 uur op en dat terwijl we gisteren een drukke dag hadden..
    Gisteren en gisterenavond echt mega veel en pijnlijke harde buiken en elke 5 min. en dus mega pijn in mijn liezen en onderrrug.
    Uiteindelijk om een uur of 1 in slaap gevallen en om half 6 wakker met enorme kramp om te poepen:( zullen daar al die harde buiken voor geweest zijn?! de pijn in mijn liezen en rug is ok een stuk minder gelukkig..

lieverds fijne dag!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sam heftig verhaal, zal pijnlijk zijn geweest zeg. Wat een mooi mannetje, kunnen jullie trots op zijn

Pooh hoe gaat het vandaag met je? Hoop dat je je wat beter voelt

Mamavanp haha leuke fotos, leuk kindje

Dithje heel veel succes zo meid, ik denk aan je

Nancy spannend zeg, hoop dat het vannacht verder allemaal goed is doorgezet

Hier goed geslapen.
    Ik ga straks langs mijn werk, want opeens deden ze moelijk over mijn werkdagen in oktober, terwijl het al was afgesproken:x

xxx

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy je leest dit toch (waarschijnlijk) niet meer maar heel erg veel sterkte en suc6!!!!!!!
    @dithje suc6 meid!!!!
    @eline das nou niet echt waar je op zit te wachten als je zw-verlof hebt, suc6 straks

hier....
    alweer een slecht nacht gehad (maar je went eraan ;) ) sinds gisteren voel ik me niet lekker ik weet niet wat ik heb zo raar (nee nog geen bevalling bezig was dat maar waar :p dan wist ik tenminste waar het van kwam). gisteren hebben we een airco gekocht wel eentje die je moet ophangen ivm plaats gebrek op de flat vanavond gaat mijn man hem ophangen dus ik moet vandaag nog even door komen in deze hitte ;) . verder was dylan vananacht wakker hij had zich helemaal beplast (papa had de luier niet goed gedaan), dus die heb ik ook nog kunnen verschonen incl. bed.

fijne dag allemaal

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaaa nancy.joepie.zet m op meid!Die gaat vandaag wel komen.hopelijk goede bevalling!

sorry dames.hier redelijke nacht gehad.alleen veel met rinze bezig geweest.steeds wat misselijk.kleine zuipschuit dat t is.en ik kan slecht overeind dus kan niet zoveel.verder Spike nog steeds wat raar en Jildou ook al vroeg.dus niet zoveel geslapen.straks maar lekker douchen!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, wat een heerlijk kereltje geniet er maar lekker van

@ Nancy, bij jou dus ook in volle gang. Zet hem op meid je kan het!!! Hopelijk een mooi beebje in je armen vandaag.

@ Dithje, nogmaals succes en sterkte vandaag!!

@ Pooh, las dat je het even moeilijk had. Meid een hele dikke knuffel!

@ Es, ook jij zit er even doorheen. Even volhouden meid voor je het weet heb je een lief klein meisje in je armen. Ook een dikke knuffel voor jou!

@ All, voor de rest die ik ben vergeten een hele dikke knuffel.
    Hier gaat het weer wat beter dan gister. Heb minder pijn in mijn bekken dus kan wat makkelijker mijn bedje in en uit komen. Wel ontzettend veel last van de warmte maar ik ben niet de enige die daar last van heeft. Verder doe ik het rustig aan wat helaas ook niet anders mag en kan.

Meiden tot snel en probeer vandaag nog een paar keer in te loggen om te kijken of dat er nieuwe wereldwondertjes bij zijn gekomen.

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    sam gelukkig een redelijke nacht gehad. Ik bewonder je echt dat je al weer zoveel op forum bent.
    Hoe lang is Rinze eigenlijk, of overheen gelezen?

Kikkert wat naar meid dat je je raar voelt. Heb je een idee waar het van komt?
    Ook nog een bed kunnen verschonen pff, daar zit je dan net niet op te wachten

xxx

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam doe maar lekker rustig aan tis ook een hele prestatie een bevalling en laat staat zo eentje ;) . knuff

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    word 1 juli een bevallings marathon?????? hihi

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hihi, daar heb je wel gelijk in. Maar zal ik je zeggen dat ik tijdens de film geen traan gelaten heb?!:(

Wat je zegt, zwanger zijn is een raar iets!;)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

dank je buddy dat je al hebt gepost.x

kom later nog ff aan meiden...
    hier nog niet veel meer

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    kikkert: lekker hoor een airco en naar dat je je zo rot voelt! sterkte meis
    @ eline wat vervelend van je werk zeg!! bleh je hebt nu toch echt geen zin in zulk soort dingen!!
    @ sam de borstvoeding gaat tot nu toe dus goed? hapt hij goed enzo?

Fijne dag allemaal, sterkte met de hitte!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Uiteraard een draak van een nacht achter de rug, dus uitgerust... Nee! Maar ja, dat mag de pret niet drukken natuurlijk;). Zit nu aan mijn bammetje om zo richting ziekenhuis te gaan.

Lieve Nancy heel veel succes en sterkte vandaag meis!! Gaan we het dan toch op dezelfde dag bevallen?:D! Toi, toi, toi meis...

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Dithje succes vandaag meid! Zet m op! Xxx

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Hier een redelijk goede nacht gehad, wederom geen slaappil hoeven pakken. Thanx voor jullie lieve knuffels! Ik herkende gisteren gewoon mezelf niet. Vandaag lijkt het beter te gaan. Hopelijk blijft dat zo ;)
    Straks komt m'n schoonmoeder en die blijft vanavond ook omdat manlief avonddienst heeft.... Ben benieuwd....

@ Dithje: heel veel succes!!!! Zet 'm op, je kan het!

@ Nancy: joehoe! Eindelijk zet het door! Jij ook heel veel succes en zet 'm op!!!! Je kan het!!!

@ Kikkert: je zou het bijna denken he? Alsof al die beebs denken, nu is het juli, nu mag ht ;) Lekker dat jullie een airco gekocht hebben. Nog 1 dagje doorbijten dus, maar je weet dat het einde van de hitte voor jou in zicht is.:D

@ Sam: ach gossie, was Rinze misselijk? Kleine zuipschuit, teveel vruchtwater gesnoept zeker? Geniet lekker van je kraamtijd meis!

@ Eline: huh, nu ineens gezeur over je werkdagen in oktober? Hoe dat dan?

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh gelukkig lijkt het beter te gaan

Ik had de planner gemaild eergister, of het rooster van oktober al klaar is, en of het gelukt was met mijn dagen.

Ik zou iig werken op:

Maandag als enige vaste dag, want dan kan mijn moeder oppassen
    Dan nog een andere dagdienst, dan past mijn man op
    En nog een avonddienst, die dag maakt ook niet uit, als het er maar 1 in de week is, want mijn moeder werkt elke ochtend verder en kan smiddags wel oppassen.

Zegt ze dat ik niet elke week een avonddienst heb, maar soms 3 dagdiensten, dan zit ik dus, want heb voor 2 dagen oppas.

Ik werk in de zorg, en hoorde ook van een collega dat we vanaf jan verplicht 2 nachtdiensten moeten draaien allemaal.
    We hebben nu aparte nachtdiensten, en het gaat prima zo.
    Maar van hogere hand vinden ze het weer beter als iedereen alle diensten draait. Pff wordt er niet beter op in de zorg

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline wat shit zeg met je werk....de zorg word er idd niet beter op iedereen bepaalt maar voor ons maar weten niet eens hoe zwaar het werk is want laten we eerlijk zijn tis zowel lichamelijk als geestelijk zwaar werk en dan overdrijf ik niet (al ligt het natuurlijk wel aan de plek waar je werkt)

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey

nancy: succes!!

rinze wat een schatje!!

Meiden rest ik vergeten:sorry

MoederK; ik heb dat ook dat ik dr minder voel, ben ook wel btje bang van het verhaal van dithje, ik moest dr 10 x op een dag voelen van de gyn, nou ik heb dr eens opgelet maar zeker weten doe ik het niet:( ik denk dat ik voor me eigen geruststelling even bel straks en vraag of ik ff aan het ctg mag, is dat heel raar???

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh maar ook voor jou meid is het einde inzicht ;) aangezien we gelijk gaan hihi.....fijn dat je schoonmoeder vandaag komt en dat je goed geslapen hebt zonder slaappil

Deel Deze Pagina