mamchan ik zou gewoon bellen als je twijfelt. Beter een x teveel dan te weinig Kikkert ja het is echt waardeloos. Steeds meer papierwerk ook he. Werken jullie ook met die zzps, echt verschrikkelijk. Maar ja, genoeg over werk hahaha xxx
@eline wat het papier werk betreft heb ik nog geluk aangezien ik leerling ben mag ik dat niet doen, maar tis gewoon een zooitje ongeregelt. na mijn verlof ga ik nog 1 1/2 maand terug naar de plek waar ik voor mijn verlof zat en dan word ik overgeplaatst naar een andere stageplek. zzp'ers volgens mij niet op mijn afd. maar ik weet dat een "vriendin" van mij pas begonnen is als zzper in de zorg
Ga toch straks bellen hoor, mijn buik is ook steeds hard dus voelen wordt wel erg moeilijk heb den gesmst en die dacht weer van ja mag tog nie naar huis, ik zo hallo dit is belangrijk ik wil dat die mee gaat!!!! Nu heeft die het sms je laten lezen op werk aan zn chef dus ben beniuewd! Is tog te gek dat die dan nie van werk na huis kan? weet wel dat t kindje nie zo veel ruimte meer heb ma tog ik zit dr al een paar dagen mee in me hoofd en t verhaal van dithje maakte me nog btje ongeruster omdat ze ook zei dat ze dr nie meer zo veel voelde schoppen, na me geposte bericht.. Tja je zal ma te laat zijn, beter x te veel dr heen dan te laat
Ahhh Nancy! ga ik je straks miss toch zien in het ziekenhuis! Succes meid, hopelijk heb je snel je kleine vast! Dithje: Je zal het niet meer lezen, maar heeeeeel veel succes vandaag!! Hier gaat het niet lekker.. Ik voel de kleine al sinds gistermiddag niet meer.. Op de echo gisteren zag je haar ook maar even bewegen. Maar sinds thuiskomst helemaal niet meer gevoeld. Ik ben vannacht met naar de wc gaan flauw gevallen.. ik zag ineens allemaal zwarte vlekken, en plof daar lag ik.. Wij moeten om half 10 in het ziekenhuis zijn, ben benieuwd.. Ik wordt er iig niet vrolijker van met de dag!
Eline ik heb mobiel met internet en minilaptop en gewone laptop dus ja.verslaafd hè.hihi.ze hebben rinze niet gemeten doen ze niet ivm heupjes.maar wij gaan t vandaag wel even doen als hij zich strekt.hihi.al is hij volgens mij korter als Jildou.maar wel breder. dithje succes!
Sam handig ja, ik heb geen laptop of mobiel internet, dat wordt nog wat straks. Ben echt verslaafd aan internet en het forum hahah. ben ook geen type om zomaar te liggen niksen hahah Heb je een beetje een leuke kraamverzorgster? Kikkert met zzp bedoel ik zorgzwaartepakket, dat bewoners recht hebben op zoveel minuten zorg, als je daarover komt moet je dingen gewoon schrappen, want je werk krijgt er niet voor betaald. Echt erg. Wel beter dat je dan naar een andere plek gaat zeg. Ik moet ook wat anders gaan zoeken, over 2 jaar gaat het plat, en daarna wordt het alleen nog maar dementenzorg. Das niks voor mij es succes. Lijkt me echt naar als je de kleine al een tijdje niet voelt. Heb het al als ik haar een paar uur niet voel
goede morgen dames, heb de halve nacht opgelopen met een zieke hond. hij heeft overal gekotst. en nu ligt tie heel zielig buiten op het bankje te bibberen. hij eet en drink niks en is duidelijk ziek. vind het altijd zo'n rotgezicht kan niks doen. ff kijken hoe lang het duurt anders toch ff da bellen. derest lees is straks ff bij. zometeen komt mn moeder weer ff schoonmaken hier. verder rustige nacht geweest kwa harde buiken enzo. helaas weer niet doorgezet.
Ik zou het ook even laten checken MamaChan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Maar je kunt toch ook alleen gaan en Den bellen als blijkt dat je moet blijven bijv? Zo doen wij dat in ieder geval altijd. Zo kan mijn man gewoon naar zijn werk, je kunt moeilijk steeds naar huis komen en vaak is het ook helemaal niet zo nodig dat hij meegaat eigenlijk... Oeh Nancy en Dithje, zouden jullie dan vandaag eindelijk je beebjes in de armen mogen sluiten.... Ik denk aan jullie! Wat balen van dat rooster zo Eline. Dat wordt wel erg lastig plannen natuurlijk als je dagen en tijden steeds wisselen! Hier weer lekker geslapen vannacht. Heerlijk zo'n kind dat er meer uren tussen laat zitten. Dat was ik niet gewend, dus geniet volop Zo is borstvoeden nog leuker Verder ga ik zo weer met de meiden naar het zwembad, want het is hier alweer zo warm Morgen vieren we de verjaardag van Célya, die is zaterdag nl. jarig. Poeh zeg, 2 jaar alweer Wat gaat dat toch hard, lijkt wel gister dat ze geboren werd... Oh nee, dat was die andere Liefs Elea
Nee ela das waar maar hij gaat al nooit mee, dus ik vind dat die best een x mee kan gaan en hij vind het ook niet erg, hij heeft het helemaal op hij moest overwerken hele week al dus volgensmij is het geen straf hij mag half 1 naar huiss
*inbraak* Nancy, lees dat je vliezen zijn gebroken!!! spannend!!! ik duim voor je dat het lekker snel doorzet!!! en uiteraard voor alle juli-mama's veel succes in JULLIE maand, zet 'm op meiden, over een maandje nemen wij het stokkie over *uitbraak*
mamachan gelukkig dat ie naar huis mag. Gaat het nu weer tussen jullie eigenlijk? Sorry hoor soms heb ik wat gemist denk ik hahaha
@eline a ik snap hem nee daar werken we nog mee maar daar wilde ze wel mee gaan beginnen zoals ik gehoort heb...
Ja eline: het gaat wel op zich goed soms heeft die zn nukken nog wel, ik heb al gezegd tegen mezelf eerst zien dan geloven ook straks met die kleine erbij we zien het wel even.. Me zus komt straks oppassen, ik heb altijd t id dat ze zullen zeggen hier weer zo n aanstelster in het ziekenhuis ma goed dithje gaat er ook nie voor niks heen
Gelukkig mamachan. Nou bij twijfel beter heen gaan hoor meid. Ze zullen dat wel vaker meemaken, daar moet je je niet druk om maken.
Nou meiden, ga naar mijn werk, hoop dat het goedkomt. Ga ook nog ff bij een paar oudjes langs nu ik er toch ben, dus tot straks xxxx
hee meiden, Ik kan nu even niet bijlezen, te veel afleiding in de vorm van een klein meisje als ik het goed begrijp wordt dithje vandaag ingeleid en zijn nancy haar vliezen gebroken? Wow wat spannend zeg! Verder nog nieuwsen? Ik ga nu naar een buitenzwembad met mn dochter, dik ingesmeerd in de factor 50 haha! Als het lukt kom ik vanmiddag nog even spieken en anders vanaaf weer... Sterkte met de warmte dames!
Spannend Nancy!! Zet hem op Dithje! Hier: net met uit bed opstaan stroomde er zo vocht naar beneden. Op de wc zag ik zat het bruin/rood was.. Nu moet ik zo naar de verloskundige om te laten checken... Heb nu zo'n grote kraamflap in moeten doen, voel het nog steeds af en toe lopen...zit me toch niet helemaal lekker... maar zal wel goed zitten hopelijk.. Ik laat dadelijk meer weten!
mannetje belde net ze komen vanmiddag/begin avond het gat boren naar buiten voor de airco dus vanavond hebben we het met een beetje geluk (als alles het doet) lekker aangenaam hier binnen voor het eerst in 4 jaar tijd (we hebben het altijd zonder gedaan )