Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi ja computerspelletjes had het van de week ook een keertje gedaan maar ik heb er het geduld niet meer aan hahahaha......en wat hobby's betreft nee die heb ik ook niet want ik heb heel veel laten vallen een paar jaar gelden (geen tijd, geen zin)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamachan bij twijfel gewoon bellen. maar voel je de kleine helemaal niet of een paar keer per dag? hier voel ik de kleine ook veel minder maar als ik de kleine voel dan voel ik het wel goed.

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja ik voeld r wel soms draaien, maar of het nou die 10 x is? heb het dr gister wel met de gyn over gehad en we hebbe toen afgesproken dat ik het ff aankijk, maar t blijft in me achterhoofd spoken:(

Weet je ik heb die bacterie bij me, en die kan weer actief zijn(omdat ik de helft van de dag gewoon harde buike heb) daarom vind ik het btje eng..

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamachan dan gewoon bellen meid

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Elea: veel plezier morgen met de verjaardag! Pfff, 2 alweer. Tijd vliegt!

@ Eline: en, ben je er uitgekomen met je werk?

@ Marsim: hmm, dus je bekken houdt nog niet over? Sterkte met de warmte vandaag.

@ Lizz: he meis, waar zit je? Ik heb je gemist vanmorgen!

@ bella: hmmm onrustig nachtje dus. En dan Sam weer zo vroeg wakker.... Pffff, nog steeds dat interne klokje niet gevonden dus ;)

@ mamachan: fijn dat je vanmiddag voor een ctg mag.

@ Es: succes in het zh, maar daar ben je vast nu al.

Zo...volgens mij ben ik weer helemaal bij. M'n visite kan zo elk moment voor de deur staan, dus als ik ineens vertrokken ben, dan weten jullie waarom ;)

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje en Nancy, spannend!! Ik hoop echt dat jullie vandaag allebei jullie kindje in de armen kunnen houden, zet 'm op en dat het twee goede bevallingen mogen zijn!

@Es, jeetje flauw gevallen, da's heavy. Rustig aan hoor en ik hoop echt voor je dat ze iets kunnen betekenen in het ziekenhuis, en dat er ook bij jou snel een kindje in je armen ligt. Succes!

@Mamachan, bij minder voelen/bewegen, zegt mijn vk "niet over nadenken, maar bellen!", dus ik zou zeker de telefoon even grijpen.

@Kikkert, bijna een airco in huis, dat moet top zijn! Geniet ervan, want het zijn bizarre temperaturen, morgen helemaal met 37 graden.....van alleen de gedachte breekt het zweet me al uit.

@Pooh, leuk is dat patiencen. Kan ik me ook wel een tijdje mee vermaken. Alleen als de computer je verslaat, kan het soms ook frustrerend worden.

@Guppie, veel plezier in het zwembad!

@MoederK, zou het bij jou ook gaan gebeuren? De maand juli is nog maar net begonnen en het lijkt er wel op of onze kindjes dat weten, zo van.....nu kan het, i'm on my way! Jij ook heel veel succes!!

@Angel, meid jij loopt echt al heel lang te wachten tot het doorzet, ik heb respect voor jou dat je het zo knap volhoudt! Kleine meid van Angel, hopelijk laat je je gauw zien!!

@Sam, fijn dat Rinze het zo goed doet! Is het een beetje uit te houden in je kraambed, qua temperatuur?

@Elea, alvast gefeliciteerd met de kleine meid! Een hele fijne verjaardag!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    goedemorgen meiden

nancy en dithje. heel veel succes meiden. vandaag hebben jullie als t goed is een lief klein wondertje in jullie armen:D ik wil ook. alleen moet ik nog ff geduld hebben.
    es. meid wat naar nou. tegen de vlakte gegaan. gelukkig moest je vandaag toch naar t ZH voor de controle. bah bah
    pooh. wat fijn dat t nu lijkt alsof je vandaag beterder in je vel zit. hopelijk blijft t zo ;)
    voor de rest ben ik t alweer kwijt ook:$;)

hier rot nacht gehad, kon eerst door de warmte de slaap niet vatten waardoor ik t gewoon 02.00 uur heb zien worden en lag ik eindelijk te dommelen, begint mijn telefoon te piepen dat hij leeg is:x dus kon ik weer naar benenden om de lader op te halen. daarna weer moeite om in slaap te komen maar uiteindelijk toch gelukt;) tuurlijk ook er vaak weer uit voor de harde buiken die zeer deden maar met mijn nachtelijke wandeling richting toilet lukte t aardig om weer in slaap te komen;)

vandaag niet veel te doen. en als t mooi weer is toch maar weer de pomp van t zwembad aan en dobberen maar denk ik. vindt nikita ook prachtig dus tja....

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!

hier weer ff een teken van leven van mij! ;)
    twas me veel te warm de afgelopen dagen en heb erg veel last van hooikoorts gehad waardoor ik me ontzettend lamlendig voelde. Vandaag gaat het tot nu toe redelijk (gelukkig!)

Ik heb niet terug gelezen, daar heb ik de puf nog niet voor, sorry!

@ Sam: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rinze! Geniet er lekker van met man en dochter!

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, succes meid.. ben benieuwd wat ze zeggen...

Susanne, balen van je rotnacht.. Maar lekker dobberen dan maar :)

J2J, goedemorgen! :)

Pooh, gezellige middag met je visite!

Kikkert, niet schuldig voelen. Ben blij dat je zo'n fijne pap en mam hebt! Lekker rustig dagje van maken!

Angel...wat balen dat er verder niets doorzet zeg... is toch ook niet goed zo...is de kleine er dadelijk, ben je helemaal gesloopt! :(

Eline, veel plezier op je werk!

Guppie, veel plezier in het zwembad!

Elea, jij ook veel plezier met zwemmen.

Bubsie, wat sneu voor je hond zeg! :(

Mamameisjes, fijne dag vandaag!

MamaSan, boodschappen weer binnen?

Hier: ook trouwens ontzettend slecht geslapen vannacht! Misschien in totaal maar 3 uurtjes als ik die al gehaald heb.. Warm, heel onrustig, af en toe misselijk...

Hebben jullie dat ook? Vanavond komt mijn moeder langs en nu heb ik de neiging om alles netjes te gaan maken(opruimen/poetsen) ....alleen zij komt juist om te poetsen!! Haha! :p

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Einneh, wat rot zeg! Goed aan jezelf denken. Fijn dat het nu redelijk gaat!

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Nancy & Dithje,

Heel veel sterkte en succes vandaag met jullie bevallingen.

Dat jullie maar gezonde, mooie kindjes mogen krijgen.

Hou ons op de hoogte (via via). Ik heb nu al zin om de foto's te zien van die kleine beebjes. Heerlijk!

x

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo Spannend Dithje!!! Zet hem op!!!

Angel wat balen zeg!!

Eline: Ja wat een luxe he ;) !! Haha, ik vind het heerlijk :D !! Ships nu ben ik vergeten wat je vroeg.

Het is hier trouwens wel goed uit te houden nog hoor. Zonnetje is ook nog niet volop aan het schijnen. En we hebben best wel een koel huis. En langleve het bed beneden. Ondanks dus dat ik geen keuze had. Nou mocht er ooit nummer 3 komen, dan komt er zeker weer een bed in de kamer. Al wil ik dan misschien wel in het zkh bevallen, ivm m'n grote kanjers ;) !! Dit is nu goed afgelopen.
    Mamameisje: Ja ik was heel erg bang op een gegeven moment. VK Riep persen persen persen alleen maar persen!! En toen dacht ik godver ik ga niet nog een keer bijna een kind verliezen. En toen voelde ik hem floepen en was hij eruit.. En na even wrijven begon hij gelukkig te kreunen en zachtjes huilen, toen durfde ik pas te kijken.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hij is trouwens 51 cm. Dus niet extreem lang ofzo! Klein propje :p !! HAHA!!

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sam,

wat een mooi mannetje. Ik heb nu eindelijk zijn foto goed kunnen bewonderen. Wel een heftig verhaal hoor meis. Daarom wil ik ook graag naar het ziekenhuis. Ik durf geen risico te nemen. Bij de oudste heb ik alle hulp nodig gehad wat mogelijk was om hem eruit te krijgen vandaar dat ik nu bij voorbaat kies voor het ziekenhuis. En nu wonen we er zover vandaan dat ik het risico niet wil nemen door thuis te bevallen.

Ik hoop dat je ween beetje van de schrik bent bekomen. Kan mij goed voorstellen dat je niet durfde te kijken.

Hoe gaat het met de pijn? Veel hechtingen neem ik aan he. Is zo'n aftershock na een bevalling. Aangezien dat waar je het allemaal voor doet al in je armen houdt.

En was het weer liefde op het eerst (blauwe ;)) gezicht?

Kom lekker bij en laat je goed verwennen. Voor dat je het weer is je kraamperiode weer over en moet je het zelf allemaal doen.

x

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ MoederK: ja die neiging heb ik ook als mams langs komt (of andere visite :))....... vorige week vrijdag heeft ze beneden helemaal schoon gemaakt maar ik heb van te voren de vensterbanken en het toilet zelf nog gedaan ;)

@ Sam: jeetje heftige bevalling dus! blij dat alles goed is! geniet er lekker van meid!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo wij zijn er weer. Klein meisje helemaal afgemat, dus missie geslaagd :D. Het was echt heerlijk, toch veel schaduw en een lekker windje. Ik weet wel wat ik morgenochtend weer ga doen :D:D. Heb haar daarna gewoon met natte zwemluier in de auto gezet, die droogt wel weer. Ik was niet van plan haar aan te kleden in zo'n vreselijk hokje haha! Gemak dient de mens toch...

Ik vind het echt spannend voor dithje en nancy zeg, word er haast zenuwachtig van!

Wat ook nog helemaal vergeten te jubelen; dames het is juli!!!! woehoe, de maand van baby's baby's baby's!

Sam heb je verhaal gelezen, phoe wat heftig even op het eind zeg! Gelukkig is het goed gegaan. Dat soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik in het zkh wil bevallen, al kan ik me goed voorstellen dat het wel heerlijk is om thuis te zijn daarna. Hoe gaat het nu verder? Alles naar wens? Kan Rinze zijn draai al een beetje vinden?

MoederK ik dacht even gebroken vliezen voor jou! Maar nog niet dus. Wie weet ik het wel een teken joh. Ik zou er in jouw plaats helemaal zenuwachtig van worden.

Nou ik merk al dat ik helemaal hyper ga typen van al dat voorwerk van jullie. Vergeet haast dat hier nog niks aan de hand is en ik nog steeds 3,5 week moet wachten hahaha!
    Voel de beeb vanmorgen ook niet zo goed, maar kan ook komen door het zwemmen. Als het niet meer wordt ga ik eind van de middag even bellen!

Es, las ik nou goed dat jij vanmiddag nog aan de ctg gaat? Onzeker is dat he, als je twijfelt over de bewegingen! Hoop dat alles oke is meid!

Ik ga met mn meisje het bed induiken!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik kom me even afmelden voor vanmiddag ik voel me nl alweer zo giga slecht (waarschijnlijk echt van de warmte) dus ik ga op bed liggen de de ventilator aan.

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert sterkte meid, echt rot dat je je naar voelt.

Moederk gelukkig was er niks aan de hand zeg

angel het wachten voor jou duurt ook lang zeg, en dan steeds met die pijnlijke steken, knuffel

einneh, naar zeg die hooikoorts, ik had ook last en vandaag minder.
    Knuffel

Guppie heerlijk lekker bij het zwembad, fijn dat jullie genoten hebben

Sam, ik dacht wat vroeg ik ook al weer, maar weet het weer, of je een fijne kraamverzorgster hebt haha.
    O netjes 51 cm.

Nancy en dithje succes meiden

Op mijn werk is het goed afgelopen gelukkig.
    Heb nu elke week dat ik op maandag werk, en nog 1 andere dag en 1 avonddienst. En dat staat vast nu. Ben helemaal blij.
    Nog langs een paar bewoners gegaan, die leven helemaal mee, echt leuk.

xx

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat je man toch mee mag Mamachan! :D Idd het is natuurlijk wel fijn als het kan.

MoederK hoe laat moest je naar de VK? Verlies je nog vocht? Spannend allemaal hoor ;) Ik vind het zo bijzonder al die beebjes die nu gaan komen. Mijn uitgerekende datum komt ook bijna... En dan te bedenken dat ik bang was dat L yvia en C élya dezelfde verjaardag zouden hebben ;) Haha nou L yvia heeft voor haar eigen dag (en maand) gezorgd in ieder geval :D

Haha Guppie, hier gaat ook de badjas aan en zo mee naar huis. Al dat aan- en uitgekleed :p

Nou, 51 cm is toch best lang, Sam. Maar hij is idd wel ruim 4 kilo natuurlijk, da's ook weer waar. Lekker stevig beertje :) En idd eng is dat he Sam. Je denkt dat je ze er nooit uitkrijgt (L yvia was ook nog niet gedraaid) en ineens als je denkt dat het niet echt meer goed gaat komen zijn ze daar dan toch. En respect hoor, het is niet niks wat je eruit moet 'poepen' :D En heb je het nu al over een 3e joh :$ Hahaha waar die endorfine en hormonen al niet goed voor zijn he ;)

Oh sorry, ik zie net dat het dus toch niet de vliezen waren moederK. Nou gelukkig maar, of nee, jammer eigenlijk ;)

Liefs Elea

20. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Sam: wat een schatje geniet ervan!

Nancy: heel veel succes!

Dithje: nogmaals ook jij heel veel succes.

Andere dames: Het is JULI laat de baby's maar komen;)

Deel Deze Pagina