Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen/middag,

Vannacht er veel keren uit geweest en van half 5 tot 7 wakker en niet meer kunnen slapen. Ben dus net wakker na nog een paar uur goed te hebben geslapen. Erg prettig dus. ;)
    De steken/krampen zijn wel de hele nacht doorgegaan en zijn er nu nog maar zal allemaal wel voorwerk zijn hou ik het op. Maak me maar geen illusies.

Zal proberen even op iedereen te reageren, t is behoorlijk wat leeswerk weer. :p

Sam, wat een moppie zeg. Wat een heftig verhaal zeg, wat zal je bang geweest zijn. Maar nu lekker genieten en bijkomen. Vind het knap dat je al weer zoveel op het forum bent. Gezellig.

Nancy, oeh meid, in het vruchtwater gepoept. Ook jij gaat vandaag mamma worden dus. Je kan het! Heel veel succes en we horen het via je buddy denk ik wel.

Angel, bij jou nog steeds geen verandering. Tjonge zeg, om moedeloos van te worden toch. Doen ze nou echt niks voor je?

Eline, wat een gedoe om je uren zeg. Dat je dan nu nog weer naar je werk moet om het te regelen. Hoop dat het een beetje positief voor je uitpakt meis.

Mama van P, leuke lieve foto's ondanks een boos meissie. Hihi...
    En zo heerlijk dat je kinderen nu weer vrolijk zijn. Moet je nagaan wat een invloed de au-pair op ze had.

Jippie, Kikkert een airco!! :D Hoop dat deze vanavond hangt en je dus een goede nacht tegemoet gaat meis. Die rotnachten zijn ook niks steeds.

Marsim, dikke knuf voor jou en gelukkig dat het vandaag wat beter met je gaat.

PS# Waar kan ik me inschrijven voor de marathon????? Ikke wil ook!! :D

Pooh, goedzo geen slaappil hoeven nemen. Is beter voor de beeb. Gelukkig voel je vandaag wat beter. Knuffel voor jou.

Es, jeetje meis schrik een beetje van je verhaal. Hoop dat in het ziekenhuis alles goed is straks en hoop eigenlijk voor je dat ze wat gaan doen. Dit klinkt niet ok.

Bubsie, ochgossie, een zieke hond. Wat een ellende. Misschien iets verkeerds gegeten of last van de warmte. Kan het niet goed aanzien als m'n huisdieren ziek zijn hoor. Sterkte met m vandaag. :(

Wat fijn Elea dat het allemaal zo goed gaat. Lekker naar het zwembad. Klagen wij hier over hitte terwijl jij in de 50 graden zit. Maar zal ook wel andere warmte zijn denk ik bij jou.

Mamachan, het is juist goed als je even belt hoor. Beter teveel dan te weinig en dat onzekere gevoel is ook niet goed om te hebben hoor. Dus bellen. En groot gelijk dat je Den mee wil hebben.

Mammameisjes, bij jou dus ook gerommel. Wie weet snoepen we wel een paar centimeter ontsluiting zo erbij zonder dat we er heel veel erg in hebben. Zou mooi zijn toch. :)

Lees dat het bij Dithje aanslaat het infuus. Go Dithje!!!!

Gelukkig Moeder K dat alles goed was, en een stuk van je slijmprop verloren. Altijd weer een geruststelling om het hartje te horen.

Susanne, ook een rotnacht. Misschien vanmiddag nog een tukkie pakken. Lekker even het zwembad in met Nikita en lekker ontspannen. Het blijft bij jou wel goed rommelen he. Jij gaat zeker de 40 weken niet uitlopen denk ik. Sterkte vandaag meis.

Einneh, gelukkig gaat het weer wat beter met je. Knuffel meis.

Goedemiddag J2J en succes met de warmte vandaag.

Guppie, ja het is JULI!!!! Joehoe...:)
    Lekker gezwommen dus. Mooi zo!

Volgens mij ben ik niemand vergeten. Anders sorry!!

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    eline: SUPER!!:D dat is dan weer geregeld toch!?
    Sam ben ik ook heel benieuwd naar, naar je kraamverzorgende
    Kikkert sterkte meis!
    mamachan hoe laat moet je voor de ctg? of heb ik er overheen gelezen:)
    moederk fijn dat alles goed was! ik wist niet dat het zo waterdun kon zijn joh..
    Is SHYNESS ook al bevallen? ze was hier toch een aantal dagen geleden?

Ben zenuwachtig voor dithje en nancy:$ hoop dat we snel wat horen!

Hier nog steeds veel harde buiken maar verder goed wel weer een paar treden van de trap gevallen en ik had Sam zijn handje vast en sleurde hem zo mee:$ gelukkig kon ik hem wel val vrij houden door hem aan zijn armpje te laten bungelen.. PHoe maar wat was hij geschrokken en ik natuurlijk ook zoooo zielig voor hem en dan vraagt hij aan mij "mama gebeurd er?!" "mama pijn gedaan??" ach arm schaapje.
    Ik ben ook zon kluns!bleh word soms moe van mezelf! maar gelukkig wederom niet op mijn buik en alleen een beurse elleboog;)
    Sam ligt nu lekker te pitten en mijn vader belde op dat hij vanmiddag iets met Sam gaat doen, zodat ik kan rusten! Zo lief!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Daar ben ik weer! :D
    Ik heb wel het heen en weer zeg.. ziekenhuis in, ziekenhuis uit, hihi!
    Onze kleine meid doet het prima, dus dat is mooi! Alleen voel ik me gewoon vreselijk lamlendig! Mja komt waarschijnlijk toch 90% door de hitte! ;)

Zaterdag mag ik nog een x terug voor een hartfilmpje, maar verwacht niks geks hoor..

Ik mag denk ik gewoon de 42 weken uitzitten mijn geluk :p

4. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Zijn jullie ook zo misselijk met dit weer?

5. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Es:is echt vreselijk zeg dat 42 uitlopen lijkt me

Lizz: zo dat lijkt me inderdaad lekker zeg.

Sam:kan me voorstellen dat je denkt dit gaat zo verkeerd.
    Gelukkig was het nu toch nog goedgekomen en dan valt die zere onderkant ook nog wel mee of niet?
    Maar wel balen voor je hoor die angst en pijn.

Mamachan:als je wil bellen dan bel je klaar is jou kind hoor!

MoederK:jammer jammer jammer nog 2 weken hi hi

Oh en de marathon: ik ga voor de eerste plaats:)
    Ben net terug van schooltje en ga nu even uurtje poetsen en dan naar het meertje.
    maar misschien stom maar loop al verder dan me eerste dochter en had vanmorgen steken boven in en nu niet echt last soms beetje.
    Maar omdat de eerste zo snel is gegaan ben ik bang dat als ik daar ben ik een stortvloed over me heen krijg en dan nog 20 min rijden zal dat niet gaan.
    Twijfel twijfel

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mirie: heb ik idd ook regelmatig, niet continue gelukkig!
    Es SUPER meis, dat jullie meisje het helemaal goed maakt!.. Nou wat een geluk;)

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ik ga even een wasje ophangen kom starks weer;)

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sow HĆ© Lizz, jij hebt even je best gedaan met reageren zeg :$ Goed joh! Balen dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad. Maar het voorwerk kan maar vast gedaan zijn he ;) Wat maken jullie toch allemaal mooi die 40 weken vol. Er zijn echt bijna geen baby'tjes die een stuk eerder geboren zijn. Ze zitten allemaal veel te lekker bij jullie zeker :D

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat alles goed is met jullie meisje. Pffff... hoop toch voor jou dat ze je niet nog 3 weken laat wachten hoor Es! Je zult nu wel heeeel nieuwsgierig zijn he.

Liefs Elea

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Elea: Niet alleen nieuwsgierig meer hoor ;).. ben t ook gewoon zat.. heb het idee dat m'n lichaam ook wel een beetje op begint te raken..
    Op een gegeven moment is genoeg gewoon genoeg :)

gelukkig kreeg ik een beetje hoop toen de Gyn in het ziekenhuis zei: ''Moet niet nog langer zo duren he, want dan gaan we je wel helpen hoor..''

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, zet hem op meid!

YES! Nancy ook aan de beurt vandaag! ;) Straks dus babynieuws ;)!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, gelukkig was alles goed met je beebje ;)!

MoederK, wie weet begint het vandaag of vannacht ook al? ;) Ik duim voor je!

Angel, ach nog steeds niets meid! Ik hoop echt dat je beebje er snel wilt gaan uitkomen hoor...want mama kan echt niet langer meer wachten! Een hele dikke knuffel Angel!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lizz, naar die steken zeg, al dat voorwerk. Gelukkig heb je later nog iets kunnen slapen

Es gelukkig alles goed met de kleine.

Ben heel benieuwd hoe het nu met nancy en dithje is.

Ik ga zo met mijn moeder wat drinken op een terrasje, en dan naar de fysio.

Tot later meiden

xxx

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Oh, Es, gelukkig is alles goed met je en met jullie meisje.
    Neem vanaf nu gewoon echt je rust en veel water drinken en met je voeten in een koude bak water. Dan laat je iemand anders maar even zuigen en dweilen hoor. Jij en jullie meissie gaan nu echt even voor alles. Denk dat je gewoon nog teveel doet en je lijf heeft je nu meerdere keren gewaarschuwd. Zei ik even streng...

Mammameisjes, ja weet niet of je dat moet doen. Als het goed voelt gewoon gaan hoor.

Elea, ja had 2 pagina's geopend en alles van gisteravond zitten lezen en gereageerd. Was een aardig werkje maar ben wel weer van alles op de hoogte.

Heb trouwens geen last van misselijkheid. Kan alles nog eten en heb nog overal trek in. Vervelend dat je er last van hebt Mirie.

Vind het met de warmte nu wel meevallen eigenlijk, staat een heerlijk verkoelend windje en heb lekker alles open gezet in huis. Ben wel een beetje bang voor morgen...37 graden!! Gelukkig is manlief vrij en kunnen we als het hier niet te doen is lekker naar zijn ouders. Wonen in Egmond aan Zee en daar is het meestal een stuk aangenamer met een windje erbij.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @sam fijn dat alles toch is goed gekomen maar kan snappen dat je angstig was. Knap mannetje is het. :D:D
    @dithje en nancy:zet hem op!!!! ben benieuwd naar jullie beebjes!!! :D:D

sorry dat ik zo weinig reageer maar druk druk druk ;)
    knuffel voor iedereen en...

Juli is er!!! laat de beebjes maar komen!!!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo, de visite is weer weg. Was erg gezellig. Ik ga nu even m'n bedje opzoeken en nog even proberen te slapen. Uiteraard gaat m'n mobiel mee en als er meer nieuws is van Dithje laat ik dat gelijk weten!

O, en ik zag dat Lizz ook weer online is. Mooi! Ik ga vanmiddag wel even teruglezen, nu eerst ff een tukkie proberen te doen.

Tot later!

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja, ben er weer hoor Pooh. Slaap lekker! Doe je goed!

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Lizz1: ik heb er alleen de laatste dagen zo een last van. volgens mij komt het door de hitte!

Gister was de baby zo actief dat ik er gewoon buikpijn van kreeg. Soms voel ik de baby uren niet en dan weer wel en dan heftig.

19. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    sorry moet dit gewoon met jullie delen! het is niet mijn kind maar wat een geweldige foto

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn schoonzusje belde net.. die heeft net de pret echo gehad en krijgen ook een meisje :D
    Leuk leuk leuk..

Deel Deze Pagina