Hmmm, rugweeen dat zou niet fijn zijn. Je wilde graag komend weekend de 36 wkn halen toch? Hopelijk zakt het snel af en anders toch maar even bellen he? Fijn dat Nikita lekker in slaap is gevallen, kun jij mooi even je rust pakken.
[break in] Ik ben van het juni 2010 topic, maar gezien ik over de uitgerekende datum van 27-6 heen ben gegaan en de baby nog steeds veilig in mijn buik zit, word ik een juli 2010 mama. Ik heb alvast bij de mama's een topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/217080-juli-2010-mamas.html. Ik zie jullie tzt daar verschijnen! [/break out]
Spannend hoor Vogelinnetje! Succes/sterkte ermee Susanne! Anders toch maar even bellen.. Kom af en toe nog lezen vandaag of er nog babynieuws is maar zal verder niet veel reageren.. Heb al de hele tijd last van zo'n menstruatiepijn in mijn onderbuik, zal wel komen door dat oud bloed wat ik verlies Mam komt straks poetsen dus dat is erg fijn! Voor het geval er toch iets gaande is bij mij (wat ik dus niet denk) wil ik mijn moeder in ieder geval niet laten merken als er evt al iets gaande is..
zo ff lekker kunnen slapen. nog steeds rugkramp. net stond ik op en was t meteen weer raak wat een k*tzooi want zit er niet op te wachten nu. de datum die ik mijn gedachte heb is 36 w 6 dagen dus moet nog ff geduld hebben haha. t is trouwens over de hele breedte die pijn in mijn rug. nou ga nog ffies plat weer en houdt meteen op met klagen tot strakkies meiden
@ moederK: hihi, ik snap helemaal wat je bedoelt. Niks laten merken Heerlijk dat je moeder zo komt poetsen. Is jouw huis straks weer helemaal spik en span! @ suzanne: he, dus nog niet gezakt. Anders toch even bellen?
hee meiden Kwam even kijken of er al nieuws is nancy jeetje meid het zit je niet meer, dacht je zal je kleine nu wel hebben. sterkte nog even Elea ahh wat een klein poppetje in dat bed Sue gefeli met je 39 weken, wat akelig zeg van je voet, knuffel susanne ook een knuffel Vogelinnetje spannend meid, hopenlijk komt de kleine snel Net lekker 2 uur op terrasje gezeten in de zon, mijn moeder verklaarde me voor gek hahah. Nu staan de witlofjes op, lekker met ham en kaas xxx
@ Eline: haha, ik moet er wel om lachen dat jij zo'n zonaanbidster kunt blijven ondanks je dikke buik. Ik zit al de halve dag binnen en vanmorgen in de schaduw gezeten Lekker, witlofjes met ham en kaas. Mijn schoonmoeder komt zo weer met Sebas en die gaat dan lekker spagetti maken. Ik kan pasta blijven eten met dit weer 8)
joepie de airco hangt nu nog wachten op de man die het gat komt boren en dan is het aansluiten en blazen maar
Pooh ook lekker pasta. Ik weet soms niet meer wat ik moet eten, dacht ach dan toch maar lof hahah Kikkert wat heerlijk zeg airco Van de week had ik paar dagen niet gezont hoor, toen was het mij zelfs te heet hahah
@ Eline: oh, toch wel Nou ja, zolang je er geen last van hebt, waarom niet toch? Heb je helemaal geen last van vlekken of een masker? @ Kikkert: kijk, da's mooi! Waar hangt de airco? Bij jullie in de slaapkamer?
Ik heb als avondeten cup a soup met boterhammen gehad.. heb geen zin om te koken en manlief is er toch niet... Heb trouwens al de hele dag door harde buiken.. ze gaan wel weer weg af en toe maar heb er al ontzettend veel gehad vandaag terwijl ik gewoon stil zit. Vanaf gisteravond heb ik dit trouwens al. Zijn dit dan voorweeen of zijn harde buiken geen voorweeen?
Als ze ook pijnlijk zijn, zijn harde buiken (bij mij in ieder geval) gewoon voorweeen. Echte weeen voel je wel hoor, die zijn veel pijnlijker en dan moet je toch wel anders adem gaan halen. Wel spant over het algemeen tijdens een wee ook je buik samen, maar het verschil voel je wel hoor. Je hebt ook harde buiken die geen pijn doen, en dat zijn volgens mij geen voorweeen. (je kunt bijv. harde buiken krijgen door bewegingen van de kleine)
Dankje! Nee, dat het geen gewone weeen zijn dat weet ik wel maar vroeg me af of dit dan voorweeen zijn.. Heb ernaast zo'n menstruatiepijn dus kan niet zeggen of die harde buiken zelf ook pijnlijk zijn.. Heb namelijk wel vaker harde buiken (niet pijnlijk) maar nu al de hele dag door.. Ach, volgens mij ga ik door vanmorgen spoken zien, hahaha
Goedemiddag iedereen! Even snel nog iets posten want vanavond zal ik er niet meer zijn vrees ik...of heel misschien om babynieuws te lezen ! En anders weet ik het morgen pas ! Zo, deze morgen de speelkamer van de kindjes onder handen genomen. Dan zijn we een nieuwe diepvriezer gaan bestellen (zo een lange met bakken anti frost), want nu hebben we een kleine bak en een oude en ik vrees dat die echt energie vraagt om te draaien ! Dus zaterdag komt hij binnen.... Dan hebben we een boterham gegeten...want het was dan al middag...ertussen wat wasjes gedraaid en gedroogd...dan hebben we samen ons washok even op orde gezet want het was de moeite ! Dan de groenten gespoeld, aardappeltjes geschild en gekookt...want vanavond is het BBQ (mijn zus en schoonbroer en mijn moeder komen eten)....want mijn zus vertrekt vannacht op huwelijksreis en haar kindje van 19maanden (mijn metekind) komt 3dagen bij ons hier logeren en zondag moet ik hem dan naar zijn ouders brengen....zodat ik volgende week nog wat kan doen ! Dus een drukke avond dus ! Heb enorm zin in BBQ !
HAHA, zo ben ik nu verplicht om 3dagen niets te doen in het huishouden ! Maar goed, zal niet mankeren met die hitte !
Hihi, nou zeg nooit nooit he? Bij een op de tig bevallingen zijn de weeen niet pijnlijk. Zou jij nou net die loterij gewonnen hebben?
Wat leuk dat je metekind komt logeren! En wel goed ook dat je dan 3 dagen niets in huis kunt doen. Want tjonge jonge, wat kun jij poetsen zeg? Veel plezier met de BBQ vanavond!
En nu ga ik effen weg de oude kleren in een container gaan doen...is hier maar paar minuutjes vandaan ! Tot straks...