Hey dames, Yiehoeeeeeee, ik mag het topic voor de Januari mamma's 2010 openen =D> =D> jeej ben helemaal blij, heb anmorgen 2 dagen voor mn NOD positief getest, moest van mezelf haha..... hoop dat er snel meer mamma's bijkomen.. ben uitgerekend op 1-1-2010 volgens de calculator.... liefs X C.
dank jullie wel! heb al 3 gezonde kindjes en heb ook 2 miskramen gehad, maar ondanks dat ben ik superblij!! kan alleen maar duimen dat het nu wel goed gaat, het voelt wel heel goed, net als bij mn 3 kindjes. bij de miskramen voelde ik me toch anders.... liefs X C.
Zohee! alweer een Januari 2010 mama. Wat gaat dat snel zeg! Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik mocht posten dat ik zwanger was in het Januari 2009 mama's forum... en nu is m'n kleintje bijna 3 maand. Geniet er van meiden! Groet, Libra (van Januari 2009)
Hier ook een januari 2009 mama... Tijd om het stokje aan de nieuwe januari-mama's-to-be over te geven... Geniet van je zwangerschap meiden, want het gaat zooooo snel!
Jeetje, alweer de januari 2010 mama's! Dat gaat echt enorm snel zeg! Vorig jaar rond deze tijd kwamen wij langzaam aan binnendruppelen bij de januari 2009 mama's! Nu hebben we al allemaal kindjes van rond de 3/4 maanden (en 1 zelfs al 5 maanden, die was wat vroeg ) Ik wens jullie heel veel geluk in deze komende 9 maanden en het is vreselijk cliché (maar clichées zijn er niet voor niets), maar GENIET ERVAN, HET IS ZO VOORBIJ!!!!!! Ach en dan ga je nog véél meer genieten, dus zo erg is dat niet Een januari 2009 mama
Ook hier een januari 2009 mama...... (en januari 2007 mama ) Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe... en uhhhh januari kindjes zijn ECHT hele lieve kindjes hoor... xxmona
Hallowa, Poeh 2010 alweer gaat echt super snel! Een fijne zwangerschap toegewenst en geniet ervan voordat je het weet ben je bevallen!
Hier nog een januari 2009 mamma.... Wat gaat het toch snel allemaal! Alweer jan 2010.... Heel veel geluk,ik hoop dat het een grote gezellig club mamma's word hier en ik wens jullie natuurlijk erg veel mooie en gezonde kindjes begin volgend jaar!!!! Liefs nettie
Nou ik durf het nog eigenlijk niet te geloven, maar ik had vanochtend een heel licht streepje op mijn test (10 DPO) (zie fotoalbum). Dus ik wil het eigenlijk nog niet van de daken schreeuwen, maar ik denk dat (als alles deze keer goed mag gaan natuurlijk) ik ook een januari 2010 mama ga worden! Mijn uitgerekende datum volgens de calculator hier is 2 januari, maar mijn eitje was ietsie later, dus misschien wordt dat nog aangepast...
Ahh super zeg! Alweer 2 januari-2010 mama's! Gefeliciteerd, ook alvast voor de dames die zich hier nog aan gaan sluiten (ik hoop dat dat er nog heel veel zijn). Wij (de dec-2009 mama's) gaan hopelijk 't jaar heel goed afsluiten, en dan kunnen jullie 't volgende jaar weer goed beginnen!
gefeliciteerd eerste januari 2010 mama's! Ik kan misschien wel eens bij jullie terechtkomen op den duur, zoals het er nu uitziet ben ik 29-12-2009 uitgerekend, dus januari is natuurlijk wel goed mogelijk! Hopelijk komen er heel veel gezellige zwangere dames hier terecht (en ik noem nog geen namen he NOD mei dames!).
hohoi, ben eigenlijk dec mama maar sinds het 30 dec is heb ik grote kans op jan baby dus wil hier lekker mee komen kletsen groetjes chiquita
Jaaaaaaa nieuwe mama's.. gefeliciteerd, pppffff begon me al eenzaam te voelen.. hihi ik voel me trouwens prima, helemaal niet misselijk of zo.. wel moe, voel me af en toe net een marmotje in winterslaap en jullie? liefs X C.